Betreft: | evenement: Hemelrave, donderdag 5 mei 2005 om 10:00 |
je zal hier wel antwoord krijgen denk ik anders stuur ff een pbtje naar hot events hier...
wil ook wel eens weten wnneer de kaartverkoop begint.
wil ook wel eens weten wnneer de kaartverkoop begint.
T stelt niet veel voor hoor, alleen dit jaar heb je een vele malen betere line-up!! Vince
hemelrave onder de brug was toen een toppertjuh 1ste hemelrave op ander elocatie de beste
vorig jaar was het ook wel gezellig...
kan dan ook niet wachten tot t 5 mei is
huh nouh hoe kom je daar bij want ik hoor van alle kanten van 11 of 12 uur tot 8...
vorig jaar was het ook wel gezellig...
kan dan ook niet wachten tot t 5 mei is
en duurt van 12 tot 12
huh nouh hoe kom je daar bij want ik hoor van alle kanten van 11 of 12 uur tot 8...
vorig jaar was 1200 tot 1200, dit jaar week t niet, lijkt me wel t meest logische
neeej vorig jaar was hemelrave tot 8 uur savonds hoor....
ja sorry je hebt gelijk, was een beetje in de war teveel drank op met pasen
ok bedankt
laatste aanpassing
en later
wat t kost weet ik niet, vorig jaar volg mij 18e??? Maar t is eg wel leuk hoor zeker dit jaar, betere line-up, dusse als je van vince houdt, zowieso gaan
haha en vorig jaar had echt iedereen een vette bek dat ze naar de afterparty wilden gaan en echt iedereen was dood en brak gewoon
toen hebbe we onze eigen afterparty maar gehouwe kep ech tfucking zin aan hemelrave....
hopen dat het weer een ebetjuh meej zit aangezien ut zo vroeg is dit jaar
toen hebbe we onze eigen afterparty maar gehouwe kep ech tfucking zin aan hemelrave....
hopen dat het weer een ebetjuh meej zit aangezien ut zo vroeg is dit jaar
Ja ik wou ook weleens weten wanneer de kaartverkoop begint, want volgens mij nog niet bij de Ticketbox hoor!
Vorig jaar vond ik het niet zo leuk, maar 2 jaar geleden was het SUPER!!! En onder de brug dat waren pastijden..
Maarja nu moeten we het doen met een hardcore/oldschool tent, en niet meer op de main
Maar wij zijn zeker weten weer van de partij!!!
Vorig jaar vond ik het niet zo leuk, maar 2 jaar geleden was het SUPER!!! En onder de brug dat waren pastijden..
Maarja nu moeten we het doen met een hardcore/oldschool tent, en niet meer op de main
Maar wij zijn zeker weten weer van de partij!!!
misschien meot je ze dit jaar bij popeye kopuh??? alhoewel ik denk dat het wel via de free record shop gaat hoor... is ut 100%cker dat de kaartverkoop al begonnen is da??
Kaartverkoop is nog niet begonnen, hemelrave.nl is nog niet online en ook de flyers zijn nog niet vrijgegeven, zal deze week allemaal wel gebeuren..
Vorige jaar was het een super feestje. Heb bij m'n feestarchief ook "geweldig" ingevuld. Het feest duurde van 10:00 tot 20:00 uur, uigelopen tot 20:30 dacht ik. € 20,00 euro kostte toen een kaartje.
Dit jaar vertrek ik wel eerder, hele poos in de file gestaan waardoor ik te laat naar mijn zin op het feest kwam. En als het nog mooi weer wordt, in ieder geval geen regen dat wordt het een top feessie
Heb er zekers zin in
Dit jaar vertrek ik wel eerder, hele poos in de file gestaan waardoor ik te laat naar mijn zin op het feest kwam. En als het nog mooi weer wordt, in ieder geval geen regen dat wordt het een top feessie
Heb er zekers zin in
en wat kosten de kaartjes dit jaar???
Eyyy weet iemand misccien hoe duur de kaarten zijn en van hoelaat tot hoelaat ut begint?
groetjhuss elise
groetjhuss elise