Partyflock

Forumonderwerp · 761471
Hallo zijn er ook mensen die meer info kunnen geven over Hemelrave 5 mei Rutbeek, Enschede?? Wanneer, waar en hoe duur kaartverkoop? Timetable, festival van hoelaat tot hoe laat enz. Vind het maar een karige info die hier op PF staat, slechte reclame hoor. :-(
je zal hier wel antwoord krijgen denk ik anders stuur ff een pbtje naar hot events hier...
wil ook wel eens weten wnneer de kaartverkoop begint.:)
volgens mij kun je al een kaartje kopen en bij freerecordshop kun je een kaartje kopen!en duurt van 12 tot 12
Wist niet eens dat Hot Events de organisatie was, kun je nagaan!;-)
zou dr niet te veel van verwachten in ieder geval!
Schijnt anders vorig jaar een super feest geweest te zijn volgens vrienden, dus wilde dit jaar maar eens heen!:-)
2 Cinderrella : En hoezo dat dan niet ?
laatste aanpassing
Vorig jaar was het zeker een super feest! Heb me er super vermaakt! :bounce:
Dus op naar 5 mei :D
T stelt niet veel voor hoor, alleen dit jaar heb je een vele malen betere line-up!! Vince (y)
Wanneer

5 mei (y)

waar

Rutbeek, Enschede (y)
nou zou het geen super feest noemen 4 tenten maar het is wel leuk om je tijd te vullen!
Heb vorig jaar geweldig genoten....

Ga dit jaar zeker weer!!

Gewoon errug gezellig en als het zonnetje zich ook laat zien die dag is het helemaal top!!!

(k) Roosje (k)
Nou ja ieder zijn/haar mening. Ik vind het wel een super feessie duzz
Nou ja ieder zijn/haar mening

inderdaad :yes: mee eens!
vorig jaar zeker wel gezellig en het weer zat ook erg mee, daat scheelt ook wel hoor :D

dit jaar wel weer zin
vind ik ook ja..
idd slechte reclame
:no:
meer info :yes:
hemelrave onder de brug was toen een toppertjuh:D 1ste hemelrave op ander elocatie de beste(Y)
vorig jaar was het ook wel gezellig...
kan dan ook niet wachten tot t 5 mei is:bounce:
en duurt van 12 tot 12

huh nouh hoe kom je daar bij want ik hoor van alle kanten van 11 of 12 uur tot 8...
De info komt vast nog wel, gewoon ff afwachten :yes:
vorig jaar was 1200 tot 1200, dit jaar week t niet, lijkt me wel t meest logische
Ja.. wil ook wel graag meer info! ben er nog nie geweest, maar lijkt me wel een keer leuk om heen te gaan.. :yes:
neeej vorig jaar was hemelrave tot 8 uur savonds hoor....
ja sorry je hebt gelijk, was een beetje in de war teveel drank op met pasen :P
Duurt tot 8 uur.
laatste aanpassing
ok bedankt
laatste aanpassing
neeej vorig jaar was hemelrave tot 8 uur savonds hoor....

bij ons tot 12;p
is wel de moeite waard dat hemelrave? lijkt wel vet, onze feest Liberation is zojuist afgelast en aangezien we tog graag willen feesten op 5 mei en enschede nog wel te rijden is...hoeveel kost t ongeveer?
wat t kost weet ik niet, vorig jaar volg mij 18e??? Maar t is eg wel leuk hoor zeker dit jaar, betere line-up, dusse als je van vince houdt, zowieso gaan ;)
ik geloof dat een kaartje iets van 18 euro was!
haha en vorig jaar had echt iedereen een vette bek dat ze naar de afterparty wilden gaan en echt iedereen was dood en brak gewoon:P
toen hebbe we onze eigen afterparty maar gehouwe:bounce: kep ech tfucking zin aan hemelrave....
hopen dat het weer een ebetjuh meej zit aangezien ut zo vroeg is dit jaar:/
inderdaad mooi weer is het belangrijkste en de sfeer moet je zelf maken!
Ja ik wou ook weleens weten wanneer de kaartverkoop begint, want volgens mij nog niet bij de Ticketbox hoor!

Vorig jaar vond ik het niet zo leuk, maar 2 jaar geleden was het SUPER!!! En onder de brug dat waren pastijden..

Maarja nu moeten we het doen met een hardcore/oldschool tent, en niet meer op de main :(

Maar wij zijn zeker weten weer van de partij!!!
bij free recordshop kun je ze halen de kaartjes!
ben gisteren naar free record shop geweest..nou mooi niet dat ze die hadden :@ DUS ZE ZIJN NIET TE KOOP BIJ FRS:@
vorig jaar wel heb ik daar een kaartje gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
misschien meot je ze dit jaar bij popeye kopuh??? alhoewel ik denk dat het wel via de free record shop gaat hoor... is ut 100%cker dat de kaartverkoop al begonnen is da??:S
nee dat niet!maar ik weet echt 100% zeker dat ik ze vorig jaar daar heb gehaald!
Werkzaam bij RaveNation
Kaartverkoop is nog niet begonnen, hemelrave.nl is nog niet online en ook de flyers zijn nog niet vrijgegeven, zal deze week allemaal wel gebeuren..
Artiest {SHOWLIST artist 106212, 5320}
Maarja nu moeten we het doen met een hardcore/oldschool tent, en niet meer op de main

Op de mainstage wordt wel oldschool gedraait hoor...alleen de hardcore zal in de tent zijn...:)
vorig jaar duurde van 1000 tot 2000, toen was er open air stage en 2 tenten,nu maar 1 tent
kaartje kostte 20,00 euro incl ticketbox fee
en er reden bussen vanaf station enschede naar het feest

maar vorig jaar was er ook een site voor dus die komt nu denk ik ook nog wel
De site komt eraan...vorig jaar inderdaad 2 tenten...helaas in de techno tent bijna geen volk...techno leeft toch nie echt in het oosten...dit jaar wel een extra grote hardcore tent als het goed is!
Word net Zoals vorig jaar
duzz weer een bestuuh feestjuh!!
:D(Y)
laatste aanpassing
Vorige jaar was het een super feestje. Heb bij m'n feestarchief ook "geweldig" ingevuld. Het feest duurde van 10:00 tot 20:00 uur, uigelopen tot 20:30 dacht ik. € 20,00 euro kostte toen een kaartje.
Dit jaar vertrek ik wel eerder, hele poos in de file gestaan waardoor ik te laat naar mijn zin op het feest kwam. En als het nog mooi weer wordt, in ieder geval geen regen dat wordt het een top feessie (y)
Heb er zekers zin in :D
Werkzaam bij Hemelrave
Kaarten zijn verkrijgbaar via ticket-service.....

Oftewel via alle postkantoren en gwk`s enzo.
Kaarten zijn 20,- (ex fee) in de vvk

aan de poort kosten ze 25,- euro
vorig jaar,
en dat jaar daarvoor ook

hemelrave was een super feest!!!

dus dit jaar weer!!!!

:bounce:
Eyyy weet iemand misccien hoe duur de kaarten zijn en van hoelaat tot hoelaat ut begint?
groetjhuss elise
20 euro en het is van 10 of elf geloof ik tot 8