Partyflock

Forumonderwerp · 761366

Waarschuw beheerder
als ik hier in dorp loop zie ik best mooie dames maar met een zooitje leipo's ernaast lopen of ben ik de enige die dat ziet
Artiest {SHOWLIST artist 69104, 45042}
Waarschuw beheerder
Vooroordeel # 43

Waarschuw beheerder
En niet alles draait om uiterlijk! Ken ook genoeg knappe jongens die echt totaal geen inhoud hebben

aangenaam
Waarschuw beheerder
donateur
Proest* sommige mannen denken dat ze echt knap zijn hier!
Of vinden zichzelf ook lelijk en snappen ze niet waarom er nog geen knappe vrouw naast hun loopt??

Jij legt de vinger op de zere plek Lady 8)
Waarschuw beheerder
dit is een beetje het zelfde geloof ik dat ik alleen eens eerder hoorde over dat mooie dames vaak bevriend zijn met lelijkere dikkere meisjes dan hun zelf en daar werd over gezegd dat dat kwam omdat ze de aandacht op zich zelf wilden vestigen....omdat ze bij zulke types meer opvallen dat ze mooi zijn en daarnaast laten ze ook nog eens zien dat ze ook lief zijn door met dit soort mensen om te gaan

ik denk dat het dikke bullshit is maar miss denkt iemand anders dat er waarheid in zit?
Waarschuw beheerder
T is ook dikke bullshit...

Maar het lijkt wel altijd zo dat mooie meisjes met ´lelijke mannen ´ lopen.
Dit valt gewoon sneller op denk ik. Er zijn ook genoeg mooie meisjes die met ´mooie jongens´ lopen, maar dat valt niet echt op dus denk je er niet echt bij na denk ik dan...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Thomazz: Ik snap niet dat jij dan geen knappe meid hebt. Moet je kijken hoe je eruit ziet!

Waarschuw beheerder
als de kerel maar lief is e lekker het meisje naar het hoogtepunt kan brengen

Waarschuw beheerder
en van elkaar geniet! daar gaat het om;)

Waarschuw beheerder
Waar is jou knappe vriendin dan, want jy bent zelf ook een leipo..
:respect:
Waarschuw beheerder
Ahaaaaa daarom had ik altijd zo een lelijke vriendinnen

Waarschuw beheerder
dit is een beetje het zelfde geloof ik dat ik alleen eens eerder hoorde over dat mooie dames vaak bevriend zijn met lelijkere dikkere meisjes dan hun zelf en daar werd over gezegd dat dat kwam omdat ze de aandacht op zich zelf wilden vestigen....omdat ze bij zulke types meer opvallen dat ze mooi zijn en daarnaast laten ze ook nog eens zien dat ze ook lief zijn door met dit soort mensen om te gaan

Dit is dus geen dikke bullshit he. Het gaat niet altijd op, maar het is wel degelijk zo dat dit vaker wordt gedaan.

Wat betreft de mooie vrouwen met lelijke mannen. Precies hetzelfde als dat het net uit is. Dan lijkt het net alsof ze dan precies dan al die kutnummers gaan draaien op de radio. Alsof ze geen beter tijdstip hadden kunnen bedenken. Net nu jij luistert, draaien ze alleen maar mooie nummers. Gek he :s.

Moraal: Verschillende dingen om je heen zie je als natuurlijk. Zo ook een mooie vrouw met een goeduitziende kerel. Dit is voor jou heel normaal en valt dus totaal niet op. Oftewel, de enigen die opvallen zijn dus de koppeltjes waarbij de ene mooi is en de andere lelijk, want dat is niet "standaard". Met als het net uit is, idem dito. Het valt je dan pas op, maar stiekem draaien ze die nummers al weeeeeekkennnnn ;).

just my 2 cents :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
precies.. niks meer aan toevoegen:)
Waarschuw beheerder
Dus je wilt zeggen dat ik niet lekker ben?

Waarschuw beheerder
Dus je wilt zeggen dat ik niet lekker ben?

Verklaar je nader ......

Waarschuw beheerder
Dan zullen die jongens vast wel iets leuks hebben ;) Het gaat tenslotte voornamelyk om het innerlyk tog? Ik ga niet zeggen dat uiterlyk helemaal niet ertoe doet want dan lieg ik maar hy hoeft echt niet knap te zyn ofzo..

Waarschuw beheerder
Lekkere topic Thomas..:P

Waarschuw beheerder
vond het ook wel een leuk topic :P

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ben jij dan, Thomazz?

:9

Waarschuw beheerder
donateur
miss kijken ze naar het innerlijk;)
hehe
(ook zeldzaam tegenwoordig maar zou kunne:P)

Waarschuw beheerder
donateur
leipo's zijn niet goedkoop hoor;p

Waarschuw beheerder
Je kan het ook zo stellen:

Wat heb jij wat die leipo niet heeft! :P

Waarschuw beheerder
leipo's zijn B)

Waarschuw beheerder
mmm.. ik zie juist het omgekeerde, maar goed. liefde maakt blind zeggen ze wel. maar voor mij geen leipo! ik kijk nog wel wat rond.

Waarschuw beheerder
Tsja.... Moeilijk te zeggen lijk me :yes:
Waarschuw beheerder
al eens gehoord van : "ieder zijn eigen smaak" ??
Waarschuw beheerder
Waarom zijn ALLE lekkere dames Bezet met niet al te knappe gozers

volgens mij ben jij toch wel erg wanhopig he :yes: anders ging je hier geen topic over openen

Waarschuw beheerder
juist ieder z'n eigen smaak
Waarschuw beheerder
over smaak valt niet te twisten.....niet al te knappe gozers?er bestaat toch ook nog zoiets als innerlijk????
Waarschuw beheerder
zo'n gozer zal best wel wat hebben, anders heeft hij niet zo'n meid.

Waarschuw beheerder
Uiterlijk zegt ook lang niet alles, oordeel niet zo snel zou ik zeggen.

Waarschuw beheerder
Ja Thomas, heb je helemaal gelijk in. Maar ik zie ook wel eens n onwijs lekkere gozer lopen met een 1 of ander goedkoop, lelijk wijf. Dus hoe ze t doen weet ik niet, maar ik kijk wel steeds weer op als ik weer ns zo'm stelletje zie.

Waarschuw beheerder
niet iedereen heeft dezelfde smaak hoor
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar ik vindt gewoon dat een jongen
eerlijk moet zijn en lief en aardig en dan heb je het al !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 30 maart 2005 om 10:24:
Proest* sommige mannen denken dat ze echt knap zijn hier!
Of vinden zichzelf ook lelijk en snappen ze niet waarom er nog geen knappe vrouw naast hun loopt??

:respect:

Waarschuw beheerder
umhzz ..

Waarschuw beheerder
@REBEL does only his dick counts???

voor mij niet..maar je hebt mensen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
dan hebben die lelijke gasten blijkbaar een hartje van goud, want daar gaat het uiteindelijk om, toch????
Waarschuw beheerder
ligt er maar net aan wat je een lelijk iemand vind.
wat voor de ene knap is,is voor de ander lelijk
Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk:S Zelf een beetje last van ster-allures begrijp ik dus;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 maart 2005 om 23:18:
als ik hier in dorp loop zie ik best mooie dames maar met een zooitje leipo's ernaast lopen of ben ik de enige die dat ziet

jij loopt ook zeker naast een mooie dame ;)