Partyflock

Forumonderwerp · 760688

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Voor diegene die zich vervelen, open ik dit topic nog een keer!
Het vorige topic is alweer 1 jaar buiten gebruik. Wat het record toen was weet ik niet.

Succes :floweR:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom zoom zoom

das toch zo'n auto-reclame? :D

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Is dat een ja? :)

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Zoom Zoom

Waarschuw beheerder
Prik Prik

Waarschuw beheerder
Prik Prik

Waarschuw beheerder
Prik Prik

Waarschuw beheerder
Prik Prik

Waarschuw beheerder
Auw Auw

Waarschuw beheerder
Pang Pang

Waarschuw beheerder
Auw Auw

Waarschuw beheerder
Kutmug

Waarschuw beheerder
Jantje pakt een vliegermepper en loopt achter de mug aan maar helaas hij slaat steeds mis en mis en maar mis de mug is hem te slim af jantje heeft een ander idee hij loopt naar de kamer van ze vader

Waarschuw beheerder
en toen? :D

Waarschuw beheerder
hij komt terug met een Knuppel en gaat vervolgens op die mug in lopen hakken maar helaas hij ramt eerst ze pc inmekaar hij word nog opgefokter en slaat nog harder en knal dat is ze tv die nu in stukjes is kutmug denkt ie nu heb ik het $%^&**(@#$% gehad met je hij loopt na de kamer van ze zus

Waarschuw beheerder
vervolgens komt hij terug met een geladen pistool terug en begint te schieten op die mug en ja hoor daar gaan ze ramen hij denkt nu heb ik het echt GVD gehad en opeens gaat daar de bel

Waarschuw beheerder
spannend................!!!! :yes:

Waarschuw beheerder
hij loopt cool naar beneden met een geladen pistool en doet de deur open en opeens worden er een hoop water guns op heb gericht en er wordt omgeroepen door de RIVD leg u wapens neer en doe u handen op u rug en kom naar buiten zo gezegt zo gedaan en jantje loopt naar buiten

Waarschuw beheerder
vervolgens wordt hij op de grond gesmeten en duiken er 3 man meteen op hem liggen en blijven liggen u heeft het recht om u bek te houden en er worden boeien om gedaan en strak joh je ziet zo ze bloed naar ze keel steigen aangekomen bij het terroristen verdachten bureau wordt hij in een cel gegooit

Waarschuw beheerder
daar zit hij dan in ze eentje in een hokje van 4 bij 4 met alleen een emmer om te schijten geen licht ofzo nee niks er komt ook niemand om wat te zeggen hoe en wat er gaande is vervolgens 1 dag later komt er een grote brede man in zwart pak naar hem toe meneer er is bezoek voor u jantje wordt in de boeien gelegd wandt hij is immers een zeer gevaarlijk persoon voor de maatschapij

Waarschuw beheerder
hij wordt naar het bezoek kamertje gebracht en wie zit daar aan een tafeltje zijn grote vriend de mug himzelf jantje wordt knal rood en begint me daar te schelde op die mug waarop een meneer in een zwart pak hem een trap in ze knieholte geef en jantje gestrekt neer gaat er wordt gezegt beetje rustig he meneer tegen die mug
Waarschuw beheerder
heel boeiend :D

Waarschuw beheerder
go jantje! :(
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
blaat O:)

Waarschuw beheerder
jantje staat op met een bloedneus en zegt ja meneer en gaat zitten die mug vraagt hoe het met hem gaat Jantje zegt ja goed hoor dat zie je toch en met jou de mug andtwoord cool ja alles gaat ze gangetje he net weer 2 containers met cocaine binne gehaald in de haven van Rdam me plantage gaat ook goed joh heb nu 2000 planten en ga volgende week een huisje kopen in Las Vegas

Waarschuw beheerder
Jantje zegt tegen die enge man in dat zwarte pak meneer dit kan niet he dat is strafbaar die man zegt nog en grote mond jantje zegt nee meneer en hij wordt weer ze cel ingestuurd hij is boos erg boos zo boos tot hij een idee heeft

Waarschuw beheerder
wat is het idee??!!!

snel vertel :yes::yes: :D

Waarschuw beheerder
oke lieve kijk en luister kindjes dit was het weer

Waarschuw beheerder
dit verhaal berust helaas op de werkelijkheid .. dit was dus een actie gegrepen uit Harry ze leven bij de AIVD

Waarschuw beheerder
maar wat is het idee van jantje nou? :(

Waarschuw beheerder
het is toch niet dat ik nu moet gaan betalen voordat ik de rest mag horen he :[

Waarschuw beheerder
moet je is naar zo een politie bureau gaan en zeggen ik kom mezelf aangeven nou je wordt behandelt alsof je bijna de koning in ben je mag eerst mee komen door het gebouw en een wandeling maken door de gangen waarvan de deuren beveiligd zijn met een code dus het is niet voor iedereen bestemd en jij mag daar gewoon lopen vervolgens kom je in een kamertje en daar mag je gaan zitten en wordt er gevraagd wilt u wat drinken water , koffie of thee dan krijg je dat vervolgens en dan mag je ook nog is naar jou versie je verhaal uitleggen en dat wordt netjes voor je ingetypt en uitgeprint nog wel en dat krijg jij en mag je nog wel lezen ook vervolgens krijg je een kamertje daar met een eigen wc erin nog wel en een bed en je krijgt er eten 2 maal op een dag dus je wordt er ook nog verzorgd zelfs ze komen je s ochtends wakker maken netjes en je eten brengen s nachts blijft het ligt aan nou wat wil je nog meer en je heb er meteen een aantal nieuwe vrienden bij wandt de politie is immers je beste vriend
laatste aanpassing