Partyflock

Forumonderwerp · 760167
6 volgers · 64686x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik heb op 't moment zelf geen relatie maar als ik naar stelletjes/vrienden om mij heen kijk ken ik er maar een paar waar 't echt goed bij gaat:lief:

Hoe gaat 't op 't moment in jouw relatie??

Supergoed, goed, redelijk, slecht???

Vertel;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lekker,wild,spontaan en liefdevol

Waarschuw beheerder
Zucht.. kon ik maar zegge goed :( heb net een vervelend weekendje achter door hem.. paar dage gaat het super en dan is het weer raaak om de kleinste dinge.. heb der iemand medicijne voor ofzo:P

Waarschuw beheerder
wat is dat een relatie 8)

Waarschuw beheerder
ligt eraan met wie je bedoelt :D
Waarschuw beheerder
totaal verliefd op me mannetje...:$

Waarschuw beheerder
heel goed , over 2 weken alweer n half jaar,en hoop nog n hoop jaartjes met r te mogen beleven :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 22:40:
lekker,wild,spontaan en liefdevol

love ya :knuffel:

Waarschuw beheerder
Ik ben erg gelukkig vrijgezel na een hoop gezeik! :D
Waarschuw beheerder
Ik vermelde eerder dat het over was tussen ons, maar na n weekje rust ziet het er weer wat zonniger uit voor ons...

Waarschuw beheerder
Eh.. :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 maart 2005 om 00:17:
Supergoed, goed, redelijk, slecht???

ehm daar kan ik simpel in zijn--SUPERGOED..
zelfs beter als verwacht.. zelfs beter als supergoed--UBER..!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Goed!! :D

Waarschuw beheerder
supergoed:D:D

Waarschuw beheerder
heel erg goed

Waarschuw beheerder
Toppie(y)

Waarschuw beheerder
donateur
:|

Waarschuw beheerder
vrijgezel.. en bevalt me prima dus voorlopig hoef k geen relatie :D kan niet beter zo :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Tjikkie ;P op dinsdag 7 maart 2006 om 10:35:
Uitspraak van oxOLuv_AngelOxo op zaterdag 4 maart 2006 om 18:07:
Op dit moment is het even over tussen ons

Kan er helaas over mee praten

Kan het ook niet meer goedkomen? Bij ons zit de kans er wel in... Zie hem vanavond om te praten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van o0 Green Eyes 0o op dinsdag 7 maart 2006 om 12:22:
Kan het ook niet meer goedkomen? Bij ons zit de kans er wel in... Zie hem vanavond om te praten...

hoop voor jullie dan dat het goed komt;) succes vanavond..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 10:56:
vrijgezel.. en bevalt me prima dus voorlopig hoef k geen relatie

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van o0 Green Eyes 0o op dinsdag 7 maart 2006 om 12:22:

Bij ons is het uitgegaan wegens veel te veel ruzie, we zijn nu hele goeie maatjes dat wel :) Op het moment is het gewoon beter zo en ik denk als we bij elkaar horen komen we vanzelf wel weer bij elkaar :)
Waarschuw beheerder
Heb het even helemaal gehad met bezitterig, achterbaks en sletterig Nederland, vrijgezel and I'm god damn proud of it! (nou ja das ok wat overdreven)

Waarschuw beheerder
Ben vrijgezellie! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 12:49:
Uitspraak van oxOLuv_AngelOxo op dinsdag 7 maart 2006 om 12:22:

hoop voor jullie dan dat het goed komt succes vanavond..

Thanx, niet teveel hopen erop natuurlijk, maar ik voel dat het goed is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Tjikkie ;P op dinsdag 7 maart 2006 om 12:57:
Uitspraak van oxOLuv_AngelOxo op dinsdag 7 maart 2006 om 12:22:

Bij ons is het uitgegaan wegens veel te veel ruzie, we zijn nu hele goeie maatjes dat wel Op het moment is het gewoon beter zo en ik denk als we bij elkaar horen komen we vanzelf wel weer bij elkaar

als jullie voorbestemd zijn voor elkaar, komt het vast weer goed!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op dinsdag 7 maart 2006 om 13:03:
Uitspraak van oxOLuv_AngelOxo op dinsdag 7 maart 2006 om 13:03:
als jullie voorbestemd zijn, komt het vast weer goed!

Fairytails

Vind jij... Nog nooit de smaak te pakken gehad?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van o0 Green Eyes 0o op dinsdag 7 maart 2006 om 13:02:
Thanx, niet teveel hopen erop natuurlijk, maar ik voel dat het goed is...

als je gevoel goed is moet t goed kome..;) of je moet door kutrede uit elkaar gegaan zijn..
maar als het altijd goed is gegaan en je gevoel is nog goed dan komt t wel goed;)
mij lijkt als het altijd goed is gegaan het niet zomaar over kan zijn :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op dinsdag 7 maart 2006 om 13:03:
Fairytails

Sprookjes bestaan!!!!!
Mijn leven met mijn ventje is namelijk echt een sprookje! :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
heel goed :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van o0 Green Eyes 0o op dinsdag 7 maart 2006 om 13:03:
als jullie voorbestemd zijn voor elkaar, komt het vast weer goed!laatste aanpassing 7 maart 2006 13:03

Hope so want ik ben nog steeds super verliefd (L) en ik hoef echt geen ander :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Tjikkie ;P op dinsdag 7 maart 2006 om 13:08:
en ik hoef echt geen ander

nu miss niet maar als het niet meer goed komt kom je echt nog wel een leuke vent tegen hoor;)
int begin is het altijd klote maar je komt er wel overheen en de een is er sneller overheen dan de ander..
Waarschuw beheerder
Ik heb zo vaak in een sprookje geleefd en op de wolken gezweeft maar ben iedere keer keihard naar beneden gedonderd. maar er zal op een dag wel een meisje komen dat mij begrijpt ( of heel goed kan doen alsof) en dan kan ik dek ik beter oordelen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 13:11:
nu miss niet maar als het niet meer goed komt kom je echt nog wel een leuke vent tegen hoor ;)
int begin is het altijd klote maar je komt er wel overheen en de een is er sneller overheen dan de ander..

Hahaha jaja vind t voorlopig wel best zo allemaal.. Weet gewoon wat ik wil in mn leven dusja.. Ik ziet het allemaal wel :yes: Ik plan niks meer :no:
Waarschuw beheerder
Zoepoog82, dan heb jij gewoon telkens gemene meisjes gehad... Voor jou is er ook wel een dekseltje hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Tjikkie ;P op dinsdag 7 maart 2006 om 13:13:
Weet gewoon wat ik wil in mn leven dusja.. Ik ziet het allemaal wel Ik plan niks meer

komt allemaal goed ;)
en je moet idd niks plannen leef van dag tot dag!
en geloof mij vrijgezel zijn is echt lekker ;) je komt vanzelf iemand tege die altijd aan je blijft plakke:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van o0 Green Eyes 0o op dinsdag 7 maart 2006 om 13:13:
Voor jou is er ook wel een dekseltje hoor!

op ieder potje past een deksel;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van o0 Green Eyes 0o op dinsdag 7 maart 2006 om 13:13:
Zoepoog82, dan heb jij gewoon telkens gemene meisjes gehad... Voor jou is er ook wel een dekseltje hoor!

Jah lijkt mij ook wel maar ik val nu gewoon eenmaal op hele sneaky gemene meisjes die je hard kunnen kwetsen, vindt ik uitdagend...ben ook nog een ruzie junk! heerlijk die hartstocht en die rondvliegende inboedel:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op dinsdag 7 maart 2006 om 13:16:
heerlijk die hartstocht en die rondvliegende inboedel

tja als je zelf al zo bent.. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 13:15:
komt allemaal goed
en je moet idd niks plannen leef van dag tot dag!
en geloof mij vrijgezel zijn is echt lekker je komt vanzelf iemand tege die altijd aan je blijft plakke

Hehehe van al die plakkerds krijg ik het alleen maar benauwd ;p Damn give me some space ;) anders heb ik het snel gezien :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Tjikkie ;P op dinsdag 7 maart 2006 om 13:21:
Hehehe van al die plakkerds krijg ik het alleen maar benauwd Damn give me some space anders heb ik het snel gezien

haha ja maja je zult toch x iemand hebbe die wel altijd bij je blijft.. bedoel niet zo´n klefferd hoor;)
klef hou ik niet zo van.. en x ruzie op zn tijd is ook niet verkeerd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 13:18:
tja als je zelf al zo bent..

Boosheid is een teken dat iemand om je geeft, het vergt meer energie dan rustig tegen iemand aan liggen of iemand omhelsen of zoenen en is dus ook een waardevoller gebaar in mijn optiek, Boosheid is ook een vraag om aand8 hetgeen ook altijd wel weer vleiend is vindt ik(niet dat ik dag en nacht los ga hoor)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 13:24:
haha ja maja je zult toch x iemand hebbe die wel altijd bij je blijft.. bedoel niet zo´n klefferd hoor ;)
klef hou ik niet zo van.. en x ruzie op zn tijd is ook niet verkeerd..

Nou bij me ex voelde ik me anders wel vrijer als bij mn andere exen.. kweet niet deze was lief klef met me maar dat vond ik soms ook wel weer moeilijk.. Jaja mja wij maakten om elk klein ding ruzie op een gegeven moment dus dat is nie bepaald goed :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Tjikkie ;P op dinsdag 7 maart 2006 om 13:26:
mja wij maakten om elk klein ding ruzie

Hangt ervanaf tot aan welk niveau je de ruzie doorvoerde, oppervlakkig gekibbel is af en toe best leuk, mits je elkaar daarin kan uitdagen en elkaar niet volledig afslacht:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op dinsdag 7 maart 2006 om 13:24:
Boosheid is een teken dat iemand om je geeft, het vergt meer energie dan rustig tegen iemand aan liggen of iemand omhelsen of zoenen en is dus ook een waardevoller gebaar in mijn optiek, Boosheid is ook een vraag om aand8 hetgeen ook altijd wel weer vleiend is vindt ik(niet dat ik dag en nacht los ga hoor)

gelukkig is iedereen anders :)

Uitspraak van - Tjikkie ;P op dinsdag 7 maart 2006 om 13:26:
Nou bij me ex voelde ik me anders wel vrijer als bij mn andere exen.. kweet niet deze was lief klef met me maar dat vond ik soms ook wel weer moeilijk.. Jaja mja wij maakten om elk klein ding ruzie op een gegeven moment dus dat is nie bepaald goed

ja maja ruzie om alles is ook niks en nooit geen ruzie is ook niet goed.. kheb met mn ex nooit geen ruzie gehad ja vanaf t uit is wel maja.. uit is uit ;)
altijd ruzie schiet ook niet op kun je beter een andere vent zoeke.. er zijn er zat:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op dinsdag 7 maart 2006 om 13:28:
Hangt ervanaf tot aan welk niveau je de ruzie doorvoerde, oppervlakkig gekibbel is af en toe best leuk, mits je elkaar daarin kan uitdagen en elkaar niet volledig afslacht :D

Ja maar hou het er maar op dat wij nogal ver konden gaan in ruzie's en ja soms waren we behoorlijk goed in elkaar afslachten ;)