6 volgers · 64686x bekeken
Op dit moment is het even over tussen ons
Kan er helaas over mee praten
Kan het ook niet meer goedkomen? Bij ons zit de kans er wel in... Zie hem vanavond om te praten...
hoop voor jullie dan dat het goed komt
Kan het ook niet meer goedkomen? Bij ons zit de kans er wel in... Zie hem vanavond om te praten...
Bij ons is het uitgegaan wegens veel te veel ruzie, we zijn nu hele goeie maatjes dat wel
Heb het even helemaal gehad met bezitterig, achterbaks en sletterig Nederland, vrijgezel and I'm god damn proud of it! (nou ja das ok wat overdreven)
Uitspraak van oxOLuv_AngelOxo op dinsdag 7 maart 2006 om 12:22:
hoop voor jullie dan dat het goed komt succes vanavond..
Thanx, niet teveel hopen erop natuurlijk, maar ik voel dat het goed is...
Uitspraak van oxOLuv_AngelOxo op dinsdag 7 maart 2006 om 12:22:
Bij ons is het uitgegaan wegens veel te veel ruzie, we zijn nu hele goeie maatjes dat wel Op het moment is het gewoon beter zo en ik denk als we bij elkaar horen komen we vanzelf wel weer bij elkaar
als jullie voorbestemd zijn voor elkaar, komt het vast weer goed!
laatste aanpassing
als jullie voorbestemd zijn, komt het vast weer goed!
Fairytails
Thanx, niet teveel hopen erop natuurlijk, maar ik voel dat het goed is...
als je gevoel goed is moet t goed kome..
maar als het altijd goed is gegaan en je gevoel is nog goed dan komt t wel goed
mij lijkt als het altijd goed is gegaan het niet zomaar over kan zijn
als jullie voorbestemd zijn voor elkaar, komt het vast weer goed!laatste aanpassing 7 maart 2006 13:03
Hope so want ik ben nog steeds super verliefd
Ik heb zo vaak in een sprookje geleefd en op de wolken gezweeft maar ben iedere keer keihard naar beneden gedonderd. maar er zal op een dag wel een meisje komen dat mij begrijpt ( of heel goed kan doen alsof) en dan kan ik dek ik beter oordelen....
nu miss niet maar als het niet meer goed komt kom je echt nog wel een leuke vent tegen hoor
int begin is het altijd klote maar je komt er wel overheen en de een is er sneller overheen dan de ander..
Hahaha jaja vind t voorlopig wel best zo allemaal.. Weet gewoon wat ik wil in mn leven dusja.. Ik ziet het allemaal wel
Weet gewoon wat ik wil in mn leven dusja.. Ik ziet het allemaal wel Ik plan niks meer
komt allemaal goed
en je moet idd niks plannen leef van dag tot dag!
en geloof mij vrijgezel zijn is echt lekker
Voor jou is er ook wel een dekseltje hoor!
op ieder potje past een deksel
Zoepoog82, dan heb jij gewoon telkens gemene meisjes gehad... Voor jou is er ook wel een dekseltje hoor!
Jah lijkt mij ook wel maar ik val nu gewoon eenmaal op hele sneaky gemene meisjes die je hard kunnen kwetsen, vindt ik uitdagend...ben ook nog een ruzie junk! heerlijk die hartstocht en die rondvliegende inboedel
komt allemaal goed
en je moet idd niks plannen leef van dag tot dag!
en geloof mij vrijgezel zijn is echt lekker je komt vanzelf iemand tege die altijd aan je blijft plakke
Hehehe van al die plakkerds krijg ik het alleen maar benauwd
Hehehe van al die plakkerds krijg ik het alleen maar benauwd Damn give me some space anders heb ik het snel gezien
haha ja maja je zult toch x iemand hebbe die wel altijd bij je blijft.. bedoel niet zo´n klefferd hoor
klef hou ik niet zo van.. en x ruzie op zn tijd is ook niet verkeerd..
tja als je zelf al zo bent..
Boosheid is een teken dat iemand om je geeft, het vergt meer energie dan rustig tegen iemand aan liggen of iemand omhelsen of zoenen en is dus ook een waardevoller gebaar in mijn optiek, Boosheid is ook een vraag om aand8 hetgeen ook altijd wel weer vleiend is vindt ik(niet dat ik dag en nacht los ga hoor)
haha ja maja je zult toch x iemand hebbe die wel altijd bij je blijft.. bedoel niet zo´n klefferd hoor
klef hou ik niet zo van.. en x ruzie op zn tijd is ook niet verkeerd..
Nou bij me ex voelde ik me anders wel vrijer als bij mn andere exen.. kweet niet deze was lief klef met me maar dat vond ik soms ook wel weer moeilijk.. Jaja mja wij maakten om elk klein ding ruzie op een gegeven moment dus dat is nie bepaald goed
Boosheid is een teken dat iemand om je geeft, het vergt meer energie dan rustig tegen iemand aan liggen of iemand omhelsen of zoenen en is dus ook een waardevoller gebaar in mijn optiek, Boosheid is ook een vraag om aand8 hetgeen ook altijd wel weer vleiend is vindt ik(niet dat ik dag en nacht los ga hoor)
gelukkig is iedereen anders
Nou bij me ex voelde ik me anders wel vrijer als bij mn andere exen.. kweet niet deze was lief klef met me maar dat vond ik soms ook wel weer moeilijk.. Jaja mja wij maakten om elk klein ding ruzie op een gegeven moment dus dat is nie bepaald goed
ja maja ruzie om alles is ook niks en nooit geen ruzie is ook niet goed.. kheb met mn ex nooit geen ruzie gehad ja vanaf t uit is wel maja.. uit is uit
altijd ruzie schiet ook niet op kun je beter een andere vent zoeke.. er zijn er zat
Hangt ervanaf tot aan welk niveau je de ruzie doorvoerde, oppervlakkig gekibbel is af en toe best leuk, mits je elkaar daarin kan uitdagen en elkaar niet volledig afslacht
Ja maar hou het er maar op dat wij nogal ver konden gaan in ruzie's en ja soms waren we behoorlijk goed in elkaar afslachten