Partyflock

Forumonderwerp · 759371
741x bekeken
Waarschuw beheerder
dus zaterdag op in qontrol mijn eerste xtc pil ooit genomen.. nooit eerder gewild maar ik was best nieuwsgierig.. Dat is echt vet!! ik heb 2 halve geslikt en de laatste om 2uur.. toen eerst even super misselijk en een liter uitgezweet..

daarna was echt te vet! mocht je op In Qontrol iemand zijn tegengekomen die zei dat iedereen lief was heb je groote kans dat ik dat was.. echt bizar.. ik glansde helemaal, big smile.. dit was dus voor herhaling vatbaar..
Waarschuw beheerder
Psychonaut :respect:
Waarschuw beheerder
t grappige is: die lui die triest reageren durven zelf geen topic te openen over dit soort dingen omdat ze dan bang zijn afgezeken te worden.

psycho buddy 4 life

Waarschuw beheerder
pfff, kinderachtige opmerkingen hoor! :no:

Laat die jongen gewoon zo`n topic openen!!! Ik vind t alleen maar leuk verhalen te horen over de eerste keer drugsgebruik. En het is misschien nog handig ook, voor de mensen die twijfelen of ze het willen doen... kunnen ze tenminste ervaringen lezen van andere mensen!:yes:

Mijn eerste keer was ook helemaal geweldig!!:bounce::xtc::bounce: Maar je effect wat je bij de eerste keer hebt komt noooooit meer helemaal terug! :(