De Razor Diamondback is een fijne muis, de eerste muis die op de markt kwam puur voor het gamen met 1600 dpi (dots per inches)
erg fijn, alleen het nadeel ervan was dat je softwarematig de dpi ervan moest instellen
met de MX518 kan je dat ook op de muis doen... ideaal aan de MX is dat deze gevormd is naar je hand.
terwijl een Diamondback toch gemaakt is voor het eyecatchen
zelf heb ik een simpel goedkoop optisch logitec muisje en speel ik veel COD UO en andere shooters. maar ik merk wel dat ik een goede muis moet gaan aanschaffen. veel last van kramp als ik meer als een 30 minuten achter elkaar speel

dus ben nog beetje aan het rondkijken. maar me pc wordt ook uitgebreid na deze zomer... dus mooi moment om meteen nieuwe tb en muis te halen
Zit er veel verschil (met gamen) met een 1600 dan met een 800? Het zal uiteraard wel schelen, maar is het daarmee dan ook dat ik voor die 20 euro iedereen afschiet?
er zit wel degelijk verschil,
zoals ik eerder aangaf is DPI Dots Per Inches. dit geeft dus aan hoeveel dots oftewel pixels je verschuifd per inch (+/-2.5 cm)
als je dus 1600 dpi hebt, als je 4 cm ofzo verschuifd dan draai je in het spel al 360 graden... sommigen vinden dit ideaal... ik zelf niet zo