leg ff uit
nou wij houden zeg maar wel van een verkleedpartijtje. En van ons haar nat maken als we dronken zijn. Naja en zo kwam het dat miep me kwam verassen met dr bikini aan en een fles water van 20 liter hahahahahaha. dus ik ook in bikini en dat was wel weer eens wat anders. We zijn helaas niet bruin geworden maarja ben dus wel helemaal volgetekend. Leuk aandenken morgen op me werk
jammer dat ze die handtekening van mij niet zien op je bil of je moet in bikini naar je werk gaan
nouja baas vind dat denk ik niet erg als ik dat laat zien hoor. Maar tis toch vervelend morgen. er staat met koeieletters jan smit op mijn arm. Heb heel wat uit te leggen morgen denk ik
pff ja dit was me wel weer een weekendje
en dan te bedenken dat ik me vanacht had buitengesloten op bikini en badjas aan.
en annie was er nog niet gelukkig had een buurjiongen me opgevangen toen hij me buiten zag staan op badjas en bikini en een fles water van 20 liter.
nope,maar ja zo beleef je nog eens wat op en simpele zaterdag nacht.
eerst douchen met me kleren aan daarna besluiten om me bikini maar aan ter trekken,vervolgens een plan hebben om anna te verassen met 20 liter water op dr hoofd,en dan je eigen buitensluiten.
pffff vrij gek allemaal maar wel ow zo gezellig en leuk
en ik wilde nog wel om half 6 verstandig naar huis met de taxi.. maar die was er na een half uur nog steeds niet dus ben ik maar weer terug gegaan naar het gekkenhuis bij annie en toen zaten ze allemaal op bikini ineens!! watskeburt.. dacht ik hahhaa
en ik wilde nog wel om half 6 verstandig naar huis met de taxi.. maar die was er na een half uur nog steeds niet dus ben ik maar weer terug gegaan naar het gekkenhuis bij annie en toen zaten ze allemaal op bikini ineens!! watskeburt.. dacht ik hahhaa