Gebruik weleens softcubs als ik uitga enzo. Maar voor sex is het neit echt handig want zijn eikel gaat heel de tijd tegen eht radnej aan van de softcub en dat is voor hem neit fijn dus meot je zorgen dat hij hem neit aanraakt maar dat is het gewoon een stuk minder lekker.
Ik pak gewoon een donkere handoek en ga op de badkamer vloer liggen en daarna meteen douchen.
Ik pak gewoon een donkere handoek en ga op de badkamer vloer liggen en daarna meteen douchen.
Kheb ze wel eens gebruikt..idd het het wil wel..
Maar voor sex is het neit echt handig want zijn eikel gaat heel de tijd tegen eht radnej aan van de softcub en dat is voor hem neit fijn dus meot je zorgen dat hij hem neit aanraakt maar dat is het gewoon een stuk minder lekker.
misschien iets voor je weblog??.......gatverdegatver......
laatste aanpassing
wat men allemaal niet verzint tegenwoordig.....strax komt men nog met een portable inflatable tampon met vleugels en verlaagd onderstel met speciale voorpootbrugbeschermers en speciale aftaptuit ( met doorlekbeveiliging!!) met schroefsluiting en kinderslot.
Als ze m nou ook nog in het rood maken met 19" OZ velgen en een mooie bodykit valt het ook niet op als t mis mocht gaan......
gaat echt helemaal nergens over dit......
Als ze m nou ook nog in het rood maken met 19" OZ velgen en een mooie bodykit valt het ook niet op als t mis mocht gaan......