Partyflock

Forumonderwerp · 758925
Softcups, van die dingen die je in plaats van een tampon kan gebruiken en waar je ook gewoon sex mee zou kunnen hebben...
Iemand welles gebruikt?
en gaat het egt?
lijkt me helemaal niets.. maar ja

Nee inderdaar,mij lijkt het ook niks :no:

Dan maar 5 / 6 dagen geen sex,dat haal ik volop weer in :P
Vind het helemaal niets, het leek mij op het eerste gezicht ook een ideale oplossing. Maar na veel gepruts, waarbij je het idee hebt een complete springveer in je te vouwen, heb ik weinig zin in seks meer en dat was toch wel zo'n beetje de achterliggende gedachte.
Wil die Soft Tampons maar 's gaan proberen, kost wel aardig wat, maar als het handig is, waarom niet...

ik vind het echt kloten dingen die zitten voor geen meter !

et lijkt mij ook niks...
die soft tampons lijken mij ook wel rielext ja
wel duur idd en ook best ranzig om er uit te halen, want dan zit je helemaal met je vingers in de troep
laatste aanpassing
Gebruik weleens softcubs als ik uitga enzo. Maar voor sex is het neit echt handig want zijn eikel gaat heel de tijd tegen eht radnej aan van de softcub en dat is voor hem neit fijn dus meot je zorgen dat hij hem neit aanraakt maar dat is het gewoon een stuk minder lekker.

Ik pak gewoon een donkere handoek en ga op de badkamer vloer liggen en daarna meteen douchen.
Ben ik dan de enige die ze prima vind werken?
Hoor in mijn omgeving wel meer klachten, hoor.
De eerste keren vond ik het ook maar ranzig, mja dat was met de tampons vroeger hetzelfde verhaal.
Kheb ze wel eens gebruikt..idd het het wil wel..

ja nou ja is tog weer n week niet neuken

Schipperen op de rooie zee :kwijl:
laatste aanpassing
Licht uit en ik weet van niks:yes:

zak erover ook niet :x

wat nou rode zee...???

Vlag in de hand en GAAN voor het vaderland

Hup Limburg :x

limburg????

Noord-Holland

ga fietsen man 8)
Artiest DanM
Maar voor sex is het neit echt handig want zijn eikel gaat heel de tijd tegen eht radnej aan van de softcub en dat is voor hem neit fijn dus meot je zorgen dat hij hem neit aanraakt maar dat is het gewoon een stuk minder lekker.

Ik pak gewoon een donkere handoek en ga op de badkamer vloer liggen en daarna meteen douchen.

misschien iets voor je weblog??.......gatverdegatver......
laatste aanpassing

lopen ook goed??

jah of kruipen :vaag:

Als je me wil laten kruipen zul je me eerst een krat bier moeten geven misschien wel 2 als ik op dreef ben

toemaar hoor.... :flower:
Zoho......roy en the ultimate modderfokker kunnen wel een doossie softcups gebruiken dus......:p ( werkt het anaal eigenlijk?? iemand ervaring mee??....Roy....??!!

whehehehehe helemaal leip

lekker man :kwijl:

Danm stop jij em erin dan???

aaaah plzzzz..... zonder glijmiddel, dat is veeeel lekkerder :kwijl:

Danm wat ben je stil?
wat men allemaal niet verzint tegenwoordig.....strax komt men nog met een portable inflatable tampon met vleugels en verlaagd onderstel met speciale voorpootbrugbeschermers en speciale aftaptuit ( met doorlekbeveiliging!!) met schroefsluiting en kinderslot.
Als ze m nou ook nog in het rood maken met 19" OZ velgen en een mooie bodykit valt het ook niet op als t mis mocht gaan......:/;) gaat echt helemaal nergens over dit......
mjah, ik ben er nog.....zat ff te filosoferen........

nevermind my last comment
en nee ik stop nix nergens in, tenzij het warm, nat en geil is ( en naar vis ruikt....;))

achja, doe we allemaal wel eens, k schrijf het alleen niet op, dat kan de gemiddelde PF-er niet aan op dit tijdstip :D

bah vis.....:nee:
vis bij wijze van dan he.....gewassen vis....;)

schubben erafgepelt en veel zout eroverheen
lekker saussie erbij......:yes:

jah van die rooie :kwijl:

uitje niet vergeten

teentje knoflook
ken je mooi die softcups gebruiken om het op te serveren......:p

Ff bakken ofzo

btje wokkuh

en dan op zn japans opdienen.... naakt wijf en vreten maar ( in van die slechte actie films uit de jaren 90, if u know what i mean )

i know :D

:/
openingszin:

Hoi, ik weet hoe je softcups moet inbrengen......:)

ffskes kijken

ach:

openingszin: hey draai je ff om en buk, dan kan k er beter bij