980x bekeken
(permanent verbannen)
The Wishmaster 19 maart 2005 03:49
dat is die rotzooi oldschool techno dat is voor homo's
sorry hoor maar ikheb even je foto's vanje bekeken danmwat een hoofden dat is ook zwanger ik wil niet weten wat er uit komt
dat is die rotzooi oldschool techno dat is voor homo's
sorry hoor maar ikheb even je foto's vanje bekeken danmwat een hoofden dat is ook zwanger ik wil niet weten wat er uit komt
Zonder die oldschool en techno was er nu nooit hardcore geweest knulletje
Toen zat jij nog uit je poepluiers te vreten dus doe niet zo wijs,want je zet jezelf alleen maar voor lul zo
(permanent verbannen)
lonsbaby18_1986 19 maart 2005 04:00
zow ik vind jou echt zielig Hydraulix en kan ik er wat aan doen dat jou vriend steets naar mannen kijkt dan hoef je nog nie over de mijne te beginnen
en dat ik omgebouwd ben nou heb je jezelf wel is gezien olgens mij heb jij van allerlij operaties ondergaan
zow ik vind jou echt zielig Hydraulix en kan ik er wat aan doen dat jou vriend steets naar mannen kijkt dan hoef je nog nie over de mijne te beginnen
en dat ik omgebouwd ben nou heb je jezelf wel is gezien olgens mij heb jij van allerlij operaties ondergaan
Wijffie..ga weer terug naar school tot je fatsoenlijk Nederlands kan schrijven want wat je nu schrijft lijkt wel turks ofzo
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
The Wishmaster 19 maart 2005 04:01
ik kan geen fries praten ik versta het niet en ik woon op de grens van friesland overijsel en ik ben in lieden geboren jah ik ben geen egte kut frieze
ik kan geen fries praten ik versta het niet en ik woon op de grens van friesland overijsel en ik ben in lieden geboren jah ik ben geen egte kut frieze
Dat bedoel ik dus met dat je in ontkenningsfase zit dat je gay bent,net was je er nog trots op om een Fries te zijn en nu lul je weer het tegenovergestelde
Mijn advies: Ga eens naar een psychiater voor je probleempjes of spring voor een trein dan ben je ook van je trieste leventje af
wat masturbatie welniet allemaal tewegen brenkt....
laatste aanpassing