Partyflock
 
Forumonderwerp · 758656
­ Nederland
Ik wou even vragen of meer mensen hier last van hebben.
Kan namelijk momenteel geen email versturen of ontvangen.

ik kan wel gewoon internetten.
heb op de site van chello gekeken bij storingen, En daar staat niets .
Klote chello.

hij geeft onderstaande fout aan.
Iemand enig idee wat dat betekend :vaag:

 
weet niet wat er aan de hand is maar mijn internet is fucking traaaag... ook chello
Maak je account eens opnieuw aan onder Outlook Express O:)

Mocht dat niet lukken ff OE opnieuw installeren (y)

Server van chello is te pingen en ik heb zelf net een testmail gedaan en dat gaat ook gewoon goed (y)

Al eens een mail aan jezelf verstuurd (qua test) ??
laatste aanpassing
weet niet wat er aan de hand is maar mijn internet is fucking traaaag... ook chello

Da's vreemd :/
Mijn internet was vorige week heel traag, maar gaat nu razendsnel :yes:
 
Probeer als adres voor je uitgaande mail anders eens:
smtp.chello.nl


Of, als je op een netwerk zit, dan zet je alleen de naam van je server neer (bij mij is dat gewoon server)
Mmmm ik krijg webmail ook amper geopend (kan je online je email bekijken)
Hij is nog steeds bezig met openen :(
Is dat bij jullie ook zo

http://web-mail.chello.nl/nl_NL_chello/webmail.html



Ik ga liever niet bellen met chello, Want dat kost me weer 5 euro of meer :(
 
Ik kom gelijk op die pagina die je me geeft.
 
ik hoef gelukkig geen mail van chello te ontvangen heb me eige mailadres :P
 
Maak anders even een nieuwe account aan. Dan natuurlijk wél hetzelfde e-mailadres enzo.

http://home.nld.chello.nl/upcmnfc/start/support/instellingen/software/1424/14241351.html
Hmmm...
Chello heeft toch IP 80.57.XXX.XXX???

Heb ff gepingd naar 80.57.255.255..... O:)
Ik kom nu ook gelijk op die pagina .
En heb me eigen ingelogt.
Maar als ik nu uitlog blijft hij hangen :(

Kut chello.
Eigen chello account al opnieuw aangemaakt in Outlook Express ??

Oude wel eerst fff verwijderen (y)
Ik heb toch maar effe gebelt naar chello .
En voor het eerst in me leven ben ik goed geholpen.
Het is een STORING en het word zo spoedig mogelijk opgelost :)
laatste aanpassing
Het is een STORING en het word zo spoedig mogelijk opgelost


Dat wordt minimaal tot morgen wachten :yes:
Wordt echt niet in seven seconds opgelost (n)

Blijft Chello O:)
Maar toch allemaal bedankt voor jullie hulp :yes:
Gelukkig dat het een storing is .
Ik was al ongerust (virus ofzo dacht ik)

Gelukkig kan ik nog internetten.
Anders zou ik echt flippe :(
Vandaar dat er nog 2 in de wacht zaten die maar niet door wilde komen :yes:
Alleen weer een beetje jammer dat chello hun storing niet effe melden op hun netwerkstatus pagina :no:

wel zo makkelijk ;)

http://home.nld.chello.nl/upcmnfc/start/support/netwerkstatus/Zuid_Holland/
En inmiddels is het email probleem weer opgelost.
En kan ik weer mailen :yes:
Oooo heb jij dat op je geweten ;)
NEEEEE!!!!! O:)

Had foutje gemaakt.... :P


Heel i-net plat! :jaja:
laatste aanpassing
 
Artiest Sane
Ik had gister HitmanPro 2 geinstalleerd (met Surfright wat zich ook in Outlook en IE nestelt) en toen dee mn Email t ook niet meer, dus ik dacht dat t daar aan lag... Maar idd Chello had "weer eens" een storing in de Mailserver...
Wie heeft dat NU ook :(

Als ik een mailtje verstuurt gaat dat tergent langzaam.
Normaal gaat het vele malen sneller.
Op de chello site staat weer dat er geen storingen zijn.
http://home.nld.chello.nl/upcmnfc/start/support/netwerkstatus/Zuid_Holland/

Ach het zal morgen wel weer normaal werken.
Dat is meestal zo bij chello :[
laatste aanpassing
 
ridderkerkreddevill volgens mij ligt dat gewoon aan jou :[ jij bent te snel voor je pc :D
Klote chello :[

Nog steeds het zelfde .
het ene moment kan ik mail versturen en het andere moment geeft hij weer die foutmelding.



Waarom melden ze nou niet even op hun netwerk pagina dat er een storing is, Schijnt erg moeilijk te zijn :(

Echt weer chello op zijn best.
nog iemand hier last van ?
Net even op chello underground gekeken, En het schijnt een landelijke storing te zijn :(
http://www.chelloo.com/forum/index.php?topic=10288.0

Gelukkig ik ben niet de enige ;)
Nou het is toch niet te geloven :[
Kan nog steeds geen email versturen.

Hij geeft de volgende foutmelding.'
Iemand die weet wat het inhoud ?

Ja dat de service niet available is? ;)

Chello maar even bellen lijkt me.


(ben blij dat ik geen chello meer heb ;) succes)
Inmiddels kan ik weer gewoon MAILEN :)
Dus de storing lijkt opgelost.

Aleen jammer dat chello zijn storingen nooit bekend maakt.
wat meer info :[

Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op maandag 6 juni 2005 om 11:44:
Chello maar even bellen lijkt me.

Nee ik bel liever niet met chello.
Dat kost je al gauw een aantal euro.
En dan weet je nog niets :(
Uitspraak van Family guy op maandag 6 juni 2005 om 11:57:
Nee ik bel liever niet met chello.
Dat kost je al gauw een aantal euro.
En dan weet je nog niets

Weet er alles van ;) Je kan echt moedeloos worden van die 'help'desk
Ik kon van morgen niet op het Internet komen.
Modum gereset, En toen werkte het gelukkig weer.

Deze keer maakte Chello hun storing gelukkig wel bekend.
Dus was ik weer gerust gesteld. Dacht nutuurlijk gelijk weer dat ik een virus ofzo had :[

KL*te zooi :[

Vanmorgen kon ik niet op internet komen.
Dus ik chello bellen.
Word je eerst zo,n 5 minuten in de wacht gehouden. (muziekje erbij)
En dan vertellen ze je dat er in heel nederland een storing is :(

Waarom zeggen ze dat niet gelijk als je belt, Een bandje ofzo.

Die 5 minuten die kosten mij weer zo,n 5 euro, Ik bel namelijk praypay .

Echt weer iets voor chello .
hebben ze weer aardig wat verdient vandaag.
Moet je ff op hun site kijken of er een storing is ;) :p

Planet laat hun storingen ook op teletekst zien, das wel handig
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op zaterdag 30 juli 2005 om 16:41:
Moet je ff op hun site kijken of er een storing is

Planet laat hun storingen ook op teletekst zien, das wel handig

Nee ik kon niet op internet komen, Dus ik kon ook niet kijken op hun site :[
En nu staat er ook niets op hun site, Van die storing.

Deden ze dat bij chello ook maar, Op teletekst zetten ;)
Is inderdaat reuze handig.
Uitspraak van Family guy op zaterdag 30 juli 2005 om 16:37:
En dan vertellen ze je dat er in heel nederland een storing is

Waarom zeggen ze dat niet gelijk als je belt, Een bandje ofzo

Dat bandje zetten ze erop als er meerdere meldingen uit 1 gebied komen. Als jij 1 van de eerste bent die belt dan heb je pech gehad :yes:
Je moet gewoon ff wachten, pas als je je modem hebt gereset en je nog steeds geen ip krijgt dan zou ik gaan bellen als ik jou was (y)
heb ik ook al last van :S
Uitspraak van Tony Fontana op zaterdag 30 juli 2005 om 17:07:
Dat bandje zetten ze erop als er meerdere meldingen uit 1 gebied komen. Als jij 1 van de eerste bent die belt dan heb je pech gehad

Dat geloof ik niet :( Ze willen gewoon iedereen laten bellen. Zodat ze snel geld kunnen verdienen :[


Uitspraak van Tony Fontana op zaterdag 30 juli 2005 om 17:07:
Je moet gewoon ff wachten, pas als je je modem hebt gereset en je nog steeds geen ip krijgt dan zou ik gaan bellen als ik jou was

Ik had me modum daarvoor al gereset ;)
Toen ging ik pas bellen.
laatste aanpassing
Artiest DanM
^^ niet helemaal waar, als er bij mij in de regio een storing is hoor je het zodra je het upc nummer belt.....en het kost 15 cent per minuut, en nix geen 5 minuten wachten.....:/
Symptomen
Belangrijk Dit artikel bevat informatie waarmee u beveiligingsinstellingen kunt verlagen of beveiligingsfuncties kunt uitschakelen op een computer. U kunt deze wijzigingen aanbrengen om een specifiek probleem te omzeilen. Voordat u deze wijzigingen aanbrengt, raden we u aan om de risico's te evalueren die gepaard gaan met de implementatie van deze methode in uw configuratie. Als u deze methode implementeert, dient u extra stappen te nemen om uw systeem te beschermen.
Als u e-mail probeert te verzenden en te ontvangen, wordt een van de volgende foutberichten weergegeven:
Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.
Kan de server niet vinden. (Account:accountnaam, POPserver:'e-mail', Foutnummer: 0x800ccc0d)
Bij taak 'servernaam - Verzenden en ontvangen' is een fout opgetreden (0x800ccc0f): 'De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of Internet-provider (ISP). De reactie van de server was: ? K'
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account. accountnaam, Server: 'servernaam', Protocol: POP3, Server Response: '+OK', Poort: 110, Beveiligd (SSL): N0, Foutnummer: 0x800ccc0f
Bij taak 'SMTP-servernaam - Verzenden en ontvangen' is een fout opgetreden (0x80042109): 'Outlook kan geen verbinding maken met de SMTP-server voor uitgaande e-mail. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met uw serverbeheerder of internetprovider.'
Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de POP-server voor inkomende berichten is ontvangen 0x8004210a
Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server 0x800ccc19
Er kan ook een foutbericht met een of meer van de volgende foutcodes worden weergegeven:• 0x800ccc15
• 0x80042108
• 0x800ccc0e
• 0x8004210b
• 0x800CCC0B
• 0x800CCC79
• 0x800ccc67

Naar boven

Oorzaak
Deze foutberichten verschijnen als Microsoft Outlook of Microsoft Outlook Express geen verbinding met uw e-mailserver kan maken. In veel gevallen hebben deze foutberichten een van de volgende oorzaken:• Onjuiste accountinstellingen
• Onjuiste configuratie van persoonlijke firewallsoftware
• Antivirussoftware
• Een beschadigde modem
• De MTU-grootte (Maximum Transmission Unit)
• Outlook Express is van de computer verwijderd of de installatie van het programma is beschadigd
• Uw gebruikersprofiel in Outlook is beschadigd
• De POP3-server bevat een beschadigd e-mailitem

Naar boven

Workaround
Ga afhankelijk van de situatie op een van de volgende manieren te werk om dit probleem te omzeilen.
Naar boven

Methode 1: Controleer of de instellingen voor de e-mailserver juist zijn
Als u informatie zoekt over de juiste instellingen voor uw e-mailserver, neemt u contact op met uw internetprovider of uw systeembeheerder.

Opmerking Sommige internetproviders staan geen berichtenroutering via een andere SMTP-server toe terwijl u met hun netwerk bent verbonden. In dat geval vervangt u de SMTP-server voor de andere internetprovider of de andere e-mailaccount door de SMTP-server te gebruiken van de internetprovider die u gebruikt om toegang tot internet te krijgen.

Als u ziet dat uw accountinstellingen zijn gewijzigd in 'Localhost' in de POP-serverinstellingen (Post Office Protocol) en in 'accountnaam/POP-servernaam' in het vak Accountnaam op het tabblad Server en u maakt gebruik van de antivirussoftware Trend Micro PC-cillin, schakelt u de functie POP3 Scan (Pop3trap.exe) van de software Trend PC-cillin uit.
Naar boven

Methode 2: Bestudeer de configuratie van de firewallsoftware
Waarschuwing Door deze methode kan uw computer of netwerk kwetsbaarder worden voor aanvallen door kwaadwillende gebruikers of schadelijke software, zoals virussen. Microsoft raadt deze methode niet aan, maar verschaft u deze informatie zodat u zelf kunt beslissen of u de methode al dan niet wilt uitvoeren. Het gebruik van deze methode is voor uw eigen risico.
Belangrijk Deze stappen kunnen het beveiligingsrisico vergroten. Deze stappen kunnen uw computer of netwerk kwetsbaarder maken voor een aanval door kwaadwillende gebruikers of schadelijke software, zoals virussen. Microsoft adviseert het proces dat in dit artikel wordt beschreven om programma's te laten werken zoals ze zijn bedoeld of om specifieke programmafuncties te implementeren. Voordat u deze wijzigingen aanbrengt, raden we u aan om de risico's te evalueren die gepaard gaan met de implementatie van dit proces in uw configuratie. Neem alle mogelijke extra maatregelen om uw systeem beter te beveiligen als u besluit dit proces te implementeren. Het is raadzaam dit proces alleen te gebruiken als dit echt noodzakelijk is.Configureer de firewallsoftware zodanig dat de volgende bestanden toegang tot internet hebben:• Voor Outlook Express: Msimn.exe
• Voor Outlook: Outlook.exe
Standaard is voor de meeste e-mailclients uitgaande toegang via poort 25 en binnenkomende toegang via poort 110 vereist. Als u meer informatie wilt over de poorten die met de e-mailserver communiceren, neemt u contact op met uw internetprovider of systeembeheerder.

Dit probleem wordt onder meer veroorzaakt door firewallsoftware van de volgende leveranciers:• McAfee
• Symantec
• ZoneLabs
• Cisco
• Sygate
• Sonicwall
• Freedom Security Zero Knowledge

McAfee Personal Firewall
Controleer de configuratie-instellingen in het programma McAfee Personal Firewall en zorg ervoor dat Microsoft Outlook of Microsoft Outlook Express volledige toegang heeft.

Als u meer informatie wilt over de configuratie van McAfee Personal Firewall, bezoekt u de volgende McAfee-website:
http://www.mcafee.nl (http://www.mcafee.com)
U kunt ook het programma McAfee Personal Firewall verwijderen en opnieuw installeren. Er wordt dan opnieuw een bestand met een programmahandtekening gemaakt dat door de firewall wordt gebruikt. Bovendien zorgt u er zo voor dat zowel Outlook als Outlook Express wordt opgenomen in de lijst met programma's die toegang tot internet hebben.
Norton Personal Firewall (Symantec)
Als u Norton Personal Firewall 2002-, Norton Internet Security- of Norton SystemWorks-software van Symantec hebt geïnstalleerd, neemt u contact op met de productondersteuning van Symantec voor instructies voor de uitvoering van een upgrade of een nieuwe configuratie om uw probleem op te lossen.

Lees de contactinformatie voor Symantec verderop in dit artikel voor meer informatie over hoe u contact kunt opnemen met Symantec.
Naar boven

Methode 3: Ga naar de website van de leverancier van uw antivirussoftware voor aanvullende suggesties
Als uw antivirussoftware is voorzien van een functie waarmee e-mail wordt gescand, moet u de configuratie zodanig wijzigen dat Outlook of Outlook Express in combinatie met deze functie kan worden gebruikt.

Dit probleem wordt onder meer veroorzaakt door antivirussoftware van de volgende leveranciers:• Symantec (Norton)
• McAfee
• Trend Micro (PC-cillin)
• Panda
Ga voor meer informatie naar de volgende websites:

Symantec:
http://www.symantec.com/techsupp/ (http://www.symantec.com/techsupp/)
McAfee:
http://us.mcafee.com/root/support.asp?cid=9045 (http://us.mcafee.com/root/support.asp?cid=9045)
Trend Micro:
http://kb.trendmicro.com/solutions/default.asp?cType=3&prodID=0&versionID=0 (http://kb.trendmicro.com/solutions/default.asp?ctype=3&prodid=0&versionid=0)
Panda:
http://www.pandasoftware.com/support/default.aspx (http://www.pandasoftware.com/support/default.aspx)
Opmerking Een antivirusprogramma is ontworpen om uw computer beter te beveiligen tegen virussen. Download of open geen bestanden van bronnen die u niet vertrouwt, bezoek geen websites die u niet vertrouwt en open geen e-mailbijlagen wanneer uw antivirusprogramma is uitgeschakeld.

Klik voor meer informatie over computervirussen op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base:
129972 (http://support.microsoft.com/kb/129972/) Computervirussen: beschrijving, preventie en herstel
Microsoft verstrekt deze contactinformatie om u te helpen bij het aanvragen van technische ondersteuning. Deze contactinformatie kan zonder aankondiging worden gewijzigd. Microsoft kan derhalve niet instaan voor de juistheid van deze contactinformatie.
De niet-Microsoft-producten die in dit artikel worden vermeld, worden vervaardigd door fabrikanten die geheel onafhankelijk zijn van Microsoft. Microsoft verleent dan ook geen enkele garantie, impliciet noch anderszins, omtrent de prestaties of de betrouwbaarheid van deze producten.
Naar boven

Methode 4: Controleer of uw modem goed werkt
Neem contact op met de leverancier van de modem om te achterhalen of er sprake is van bekende problemen of dat er updates zijn voor het type modem waarmee u werkt.

De kabelservice TimeWarner RoadRunner heeft bevestigd dat er sprake is van een probleem met de oudere Toshiba-kabelmodems.
Naar boven

Methode 5: Controleer de MTU-grootte (Maximum Transmission Unit) die voor uw router is ingesteld
Als gevolg van de MTU-grootte die voor uw router is ingesteld, worden alleen pakketten tot een bepaalde grootte doorgestuurd. Dergelijke fouten doen zich meestal voor als u verbinding met internet maakt via een Linksys BEFSR41-, Linksys BEFSR81- of Linksys BEFW11S4-router. Deze routers hebben MTU-problemen (Maximum Transmission Unit) die time-outberichten kunnen veroorzaken wanneer u e-mailberichten verzendt.

U kunt dit probleem oplossen door de MTU-instelling voor uw router te wijzigen. Informatie hierover vindt u in de documentatie bij uw router of op de volgende Linksys-website:
http://www.linksys.com/support/support.asp?spid=87 (http://www.linksys.com/support/support.asp?spid=87)
Microsoft verstrekt deze contactinformatie om u te helpen bij het aanvragen van technische ondersteuning. Deze contactinformatie kan zonder aankondiging worden gewijzigd. Microsoft kan derhalve niet instaan voor de juistheid van deze contactinformatie.

Opmerking Dit probleem kan ook worden veroorzaakt door een onjuist geconfigureerde router of een onjuist geconfigureerd apparaat dat zich tussen de gebruiker en de e-mailprovider bevindt. Dergelijke apparaten worden ook wel 'black hole'-routers genoemd.


Als u meer informatie wilt over het oplossen van 'black hole'-routerproblemen, klikt u op de volgende artikelnummers in de Microsoft Knowledge Base:
314825 (http://support.microsoft.com/kb/314825/) Black hole-routerproblemen oplossen
159211 (http://support.microsoft.com/kb/159211/) Het opsporen en herstellen van black hole-routers
156438 (http://support.microsoft.com/kb/156438/) Software van internet-e-mail of nieuwslezer loopt vast of time-out treedt op
Naar boven

Methode 6: Verwijder Outlook Express en installeer het programma opnieuw
Als Outlook Express van uw computer is verwijderd of als de installatie van Outlook Express is beschadigd, werkt Outlook niet naar behoren en kan het programma een van de foutberichten genereren die in de sectie 'Symptomen' worden vermeld. U lost dit probleem op door Outlook Express opnieuw te installeren.

Voor meer informatie klikt u op de volgende artikelnummers in de Microsoft Knowledge Base:
318378 (http://support.microsoft.com/kb/318378/) Internet Explorer en Outlook Express opnieuw installeren of herstellen in Windows XP
263837 (http://support.microsoft.com/kb/263837/) Outlook Express handmatig verwijderen en opnieuw installeren in Windows 2000
256219 (http://support.microsoft.com/kb/256219/) Outlook Express 5.x handmatig verwijderen en opnieuw installeren
Als u meer wilt weten over de reden waarom Outlook Express vereist is voor Outlook, klikt u op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base:
230076 (http://support.microsoft.com/kb/230076/) Waarom Outlook Express vereist is voor Outlook 2000
Naar boven

Methode 7: Maak een nieuw e-mailprofiel
U kunt deze problemen oplossen door een nieuw e-mailprofiel te maken.

Als u meer informatie wilt over de manier waarop u profielen in Outlook maakt, klikt u op de volgende artikelnummers in de Microsoft Knowledge Base:
829918 (http://support.microsoft.com/kb/829918/) Een nieuw e-mailprofiel maken in Outlook 2003
287072 (http://support.microsoft.com/kb/287072/) Een nieuw e-mailprofiel maken voor Outlook
195718 (http://support.microsoft.com/kb/195718/) Een nieuw e-mailprofiel maken voor Outlook
Naar boven

Methode 8: Verwijder verdachte berichten uit uw postbus
Als uw postbus een beschadigd bericht bevat, kunt u het volgende doen:• Neem contact op met uw internetprovider met het verzoek verdachte e-mailberichten te verwijderen.
• Verwijder verdachte e-mail uit de postbus met behulp van het e-mailprogramma op webbasis van uw internetprovider.

Naar boven

Meer informatie
Als in combinatie met de foutcode een foutbericht over een time-out wordt weergegeven, kunt u het probleem oplossen door de time-outinstelling voor de server in Outlook of Outlook Express van een hogere waarde te voorzien. Als u de time-outinstelling voor de server wilt wijzigen, gaat u op een van de volgende manieren te werk.
Outlook 2000 (CW)
1. Start Outlook.
2. Klik in het menu Extra op Services.
3. Open het tabblad Services, selecteer Internet-e-mail en klik op Eigenschappen.
4. Open het tabblad Geavanceerd.
5. Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost.

Outlook 2000 (IMO)
1. Start Outlook.
2. Klik op Accounts in het menu Extra.
3. Selecteer de gewenste account en klik op Eigenschappen.
4. Open het tabblad Geavanceerd.
5. Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost.

Outlook 2002 en Outlook 2003
1. Start Outlook.
2. Klik in het menu Extra op E-mailaccounts.
3. Klik op Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen en klik op Volgende.
4. Klik op uw POP3-account en vervolgens op Wijzigen.
5. Klik op Meer instellingen.
6. Open het tabblad Geavanceerd.
7. Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost.

Outlook Express 5.x en 6.0
1. Start Outlook Express.
2. Klik op Accounts in het menu Extra.
3. Open het tabblad E-mail.
4. Klik op uw POP3-account en vervolgens op Eigenschappen.
5. Open het tabblad Geavanceerd.
6. Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost.

Naar boven


--------------------------------------------------------------------------------

De informatie in dit artikel is van toepassing op:
• Microsoft Office Outlook 2003
• Microsoft Outlook 2002 Standard Edition
• Microsoft Outlook 2000 Standard Edition
• Microsoft Outlook Express 6.0
• Microsoft Outlook Express 5.5


bron: http://support.microsoft.com/?kbid=813514#appliesto
Uitspraak van DanM op zondag 31 juli 2005 om 18:09:
^^ niet helemaal waar, als er bij mij in de regio een storing is hoor je het zodra je het upc nummer belt.....en het kost 15 cent per minuut, en nix geen 5 minuten wachten.....

Ik heb zo,n bandje ook weleens gehoord.
Daarom vond ik het zo gek dat ik dat nu niet hoorde :[
Het kost je misschien 15 cent per minuut als je een abonnement hebt.
Maar bij praypay kost het geloof ik bijna een euro per minuut :(
Technomania---> Heb je een stukje uit het helpdesk boek gekopieert ? ;)
gekopieerd :o vriend.. ik heb dit allemaal voor je zitten overtypen :P
 
Die melding krijg je dus ook als je een betalingsachterstand hebt (die ik dus elke 3 maanden blijkbaar heb) en knijpen ze je mail en server af maar je kan nog wel gewoon op internet (althans ik wel, bij chello keken ze er ook van op maar blijkbaar omdat ik de oude modem wou houden en er een router tussen zit kunnen ze het op de een of andere manier niet helemaal afknijpen :vaag: niet dat ik dat erg vind :D )

Het is in iedere geval grote bagger en dit jaar gaat het eraf en ga ik over op adsl :)

Chello geeft geen up en downtime aan van het netwerk (omdat ze simpelweg over het complete dekkingsgebied nog geen 35% uptime kunnen garanderen, dat is dus geen goede reclame :/ )

En zoals ik in het begin van mijn post al zei, ik heb om de 3 maanden betalingsachterstand volgens chello, wat dus maar weer aangeeft dat hun facturering nog steeds geen hoerige schijtzooi waard is :@

Blijkbaar besteedt chello/upc de facturering uit aan een bedrijf wat nogal traag blijkt te werken.

Maar het is gewoon niet meer normaal wat chello aan storingen heeft, ik ben er nu zeker van genezen en het gaat er ook echt af :)
2 Huub, ik weet er alles van :) Ben blij dat ik daar weg ben. Ik ben met ADSL wel duurder uit, maar dat heb ik er wel voor over