Partyflock

Forumonderwerp · 757991

Waarschuw beheerder
Laatst zag ik dit staan, met een filmpje er bij, echt ziek !!!

Levend Gevild

Menig ster houdt er een eigen kledinglijn op na. Jennifer Lopez natuurlijk ook. Bont is haar specialiteit. Precies ja, de huid van fluffige, schattige beestjes. En als je denkt dat ze toch al dood zijn voor ze van hun kostbare huid ontdaan worden, kom je bedrogen uit. Wasbeertjes worden bij hun achterpoten gegrepen en keihard met een hun kop tegen de grond geramd. Vervolgens worden ze (meestal nog levend) aan hun achterpootjes opgehangen om vervolgens het ijskoude metaal van een vlijmscherp mes te voelen. Daarna wordt de huid letterlijk van het lichaam afgestroopt. En als ze er dan naakt en bloederig bij hangen worden ze op een stapel gegooid naast andere lotgenoten. Pijnlijk om te zien dat het beestje met zijn laatste kracht nog een poging doet om overeind te komen en de camera in te kijken.

Dit is het filmpje, als ie het nog doet. Let Op: Extreem Schokkend

Groeten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De k*nker... die gasten moeten ze zelf zo is ophangen en villen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WauZR op maandag 25 juli 2005 om 16:13:
die gasten moeten ze zelf zo is ophangen en villen

jep

Waarschuw beheerder
Ja hoor, bont is een extreem mooi materiaal. En zodra het gefokte dieren betreft heb ik er geen problemen mee. Dus dat het geen invloed heeft op de populatie.
Het heeft niet eens nut om zo filmpie hier te plaatsen want mensen kunnen er toch niet naar kijken.
Ik kijk er zelf ook niet naar :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Fuck dierenleed, zoiets moet ook niet in mijn naast omgeving gebeuren, want dan sta ik echt niet voor de gevolgen in :no:

Waarschuw beheerder
Gooooodver.....! :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die bont dragen mogen van mij een nekschot krijgen:[

Waarschuw beheerder
maar maus, vind je het dan niet gewoon zielig??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 16:47:
maar maus, vind je het dan niet gewoon zielig??

Ik voel er evenveel bij als dat ik m'n biefstukje aan het eten bent.. niks.

Kijk, de dood ben ik het wel mee eens dat die snel en pijnloos moet zijn. Maar kan er niet wakker van liggen dat deze dieren doodgaan puur voor hun vacht.

Waarschuw beheerder
ik ben n held, heb me vriend ff laten kijken.
gloof niet dat ik dat hoef zien nee, hij stuurde me er bij weg. nou dan weet ik genoeg!!!

naar aanleiding van het verhaal weet ik zeker dat die beelden me bijblijven...

is dit niet hardstikke verboden????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 02:08:
Ja hoor, bont is een extreem mooi materiaal. En zodra het gefokte dieren betreft heb ik er geen problemen mee. Dus dat het geen invloed heeft op de populatie.

ik wil wel een jas van jouw huid :yes:

GRRRR :@ zulke mensen als jij moeten een voortplantingsverbod krijgen!

gewoon zoiets vergelijken met het eten van je biefstuk!!!
GRRR

Waarschuw beheerder
ik vind het echt te zielig om verder te kijken

Waarschuw beheerder
BONT IS GEWELDIG!!!

ZOLANG HET GEDRAGEN WORD DOOR HET DIER ZELF!!!

voor mensen die mensen die bont dragen, die willens en wetens tientallen dieren hebben laten vermoorden voor hun jas, tas, of whatever, heb k geen goed woord over!! :@:@:@
Waarschuw beheerder
ach jah zolang er nog mensen zijn die het mooi vinden en willen dragen blijft dit doorgaan. helaas maar waar. Lang leve bussen rode verf!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik doe nie aan bont
Waarschuw beheerder
ik heb een stukje kunne kijken het mn handen voor mn ogen ;) maar vind het echt te erg gewoon :S
moet niet kunnen!!!:(

Waarschuw beheerder
Echt ranzig, had het filpmje al gezien in een ander topic maar vind het echt ziek.. Was er beroerd van en zat met de tranen in de ogen te kijken, hoe ziek kun je zijn?

Waarschuw beheerder
Ziek...

Misschien moeten ze Jennifer Lopez (en alle andere bontmisbruikers) eens een paar flinke klappen verkopen, om ze vervolgens levend te villen. Weten ze gelijk hoe het voelt.

Waarschuw beheerder
echt erg ja :s
jammer dat het blijft gebeuren, echt ziek ben je dan ja

Waarschuw beheerder
echt verschrikkelijk de doodstraf zou er op moeten staan die arme beestjes doen geen mens kwijt en toen moeten ze zo lijden :@ als dat gebeurd waar ik bij ben maak ik hun af en verkoop hun huid :@ onmenselijke personen
nep-bont is ook goed genoeg niet dat dat alles is maar goed
laatste aanpassing