Partyflock

Forumonderwerp · 757847
1536x bekeken
Artiest DjAngo
Waarschuw beheerder
Cherrymoon is na de hardcore periode een echte technoclub geworden. Misschien wel een van de beste en bekendste van Belgie. De laatste tijd zijn er opeens veel veranderingen qua muziekstijlen in de Cherrymoon. Sinds 2hard 2furious bussen met mensen aantrok en zich maandelijks herhaald, is er jump bijgekomen. Laatst zag ik in een flyer voor een avond in Cherrymoon "the best hardtrance en hardstyle" staan. En wat dacht je van Pavo? Er komen vele mensen op af, maar is deze verandering wel iets voor de Cherrymoon? Moet de Cherry een echte technoclub blijven??

Waarschuw beheerder
Moet de Cherry een echte technoclub blijven??

nee! :d

meer hardstyle en jump in cherry zeg ik! :9 :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind echt n kut tent!!

al die fransen daar geen leuke sfeer enne wa jump erbij daaro zal goed zijn..

da kleine zaaltje daar (Y) draaien ze wel goed!:yes:

Waarschuw beheerder
kleine zaaltje is juist kut!

in de grote..daar is het te doen! B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kleine zaaltje is juist wel chill :yes:

Waarschuw beheerder
nouuuuuuuu, als je sommige gasten daar ziet dansen.. :x

en die muziek! (n) :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja de gasten trek ik me niks van aan mar de muziek is r beter (Y)

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 width=640 height=480 width=640 height=480 width=640 height=480 width=640 height=480]http://www.cherrymoonmedia.com/2hard2furious/2H2F-15-01-2005/20050219117.jpg[/img]

[img width=640 height=480 width=640 height=480 width=640 height=480 width=640 height=480 width=640 height=480]http://www.cherrymoonmedia.com/2hard2furious/2H2F-15-01-2005/20050219012.jpg[/img]

[img width=639 height=480 width=639 height=480 width=639 height=480 width=639 height=480 width=639 height=480]http://www.cherrymoonmedia.com/2hard2furious/2H2F-15-01-2005/20050115467.jpg[/img]

[img ]width=639 height=480 width=639 height=480 width=639 height=480 width=639 height=480]http://www.cherrymoonmedia.com/2hard2furious/2H2F-15-01-2005/20050115393.jpg[/img]

[img]http://www.cherrymoonmedia.com/2hard2furious/2H2F-15-01-2005/20050115402.jpg][/img]

[img width=639 height=480 width=639 height=480 width=639 height=480 width=639 height=480 width=639 height=480]http://www.cherrymoonmedia.com/2hard2furious/2H2F-15-01-2005/20050115384.jpg[/img]

[img width=639 height=480]http://www.cherrymoonmedia.com/2hard2furious/2H2F-15-01-2005/20050115376.jpg[/img]

grote zaal zeg ik je! :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gelukkig zijn r verschillende mening anders stond iedereen in de grote zaal,zou t veelste druk daar zijn :yes:
Waarschuw beheerder
flikker maar op met je hardstyle en jump

only techno

1 april hoppa technooo

krizz sevic one jamie dill

Waarschuw beheerder
hehe..idd! ;-)

grote zaal is het zoiezo al veels te druk als er iets te doen is!(N)

Waarschuw beheerder
ja omdat jij nou zo'n techno freak bent roald :P

jump en hardstyle is juist goed in cherry..beetje afwisseling teminste :bounce:
Waarschuw beheerder
ja jump zo is n avond in de maand zou zeker geen kwaad kunnen

Waarschuw beheerder
idd! :yes:

ik kom er nu alleen nog maar als er iets te doen is :9 of gewone zaterdagen vind ik er niet veel aan! :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik ben al heel lang niet meer geweest zal van de zomer welkles weer n keer gaan kijken :D
Waarschuw beheerder
donateur
Cherry moet natuurlijk Techno blijven. Opkankeren met die andere rommel..
Techno is art, 'Hard'style is voor mensen die denken dat ze HARD zijn, maar in werkelijkheid totaal niet weten waar het om draait op een feest. Van sfeer is ook geen sprake, omdat hardstyle en jump wordt gericht op een doelgroep van mensen die na hun café-periode wel eens naar een "echt" feestje willen. OHHH EN HARD DAT 'T IS! Deze mensen kunnen jammer genoeg de kleine maar gelijkmatige veranderingen in de opbouw van een Techno plaat niet horen. Nee Techno is "Eentonige rommel". Persoonlijk denk ik dat ze zich geen raad weten met deze diepgaande muziek, die overigens verder gaat dan alleen muziek. Dit getuigt dat een gemiddelde Hardstyler het IQ heeft van een stoeprand.
Tot zover mijn bijdrage..

Waarschuw beheerder
Cherry moet natuurlijk Techno blijven. Opkankeren met die andere rommel..
Techno is art, 'Hard'style is voor mensen die denken dat ze HARD zijn, maar in werkelijkheid totaal niet weten waar het om draait op een feest. Van sfeer is ook geen sprake, omdat hardstyle en jump wordt gericht op een doelgroep van mensen die na hun café-periode wel eens naar een "echt" feestje willen. OHHH EN HARD DAT 'T IS! Deze mensen kunnen jammer genoeg de kleine maar gelijkmatige veranderingen in de opbouw van een Techno plaat niet horen. Nee Techno is "Eentonige rommel". Persoonlijk denk ik dat ze zich geen raad weten met deze diepgaande muziek, die overigens verder gaat dan alleen muziek. Dit getuigt dat een gemiddelde Hardstyler het IQ heeft van een stoeprand.
Tot zover mijn bijdrage..

zo zo zo jij vind jezelf intelligent zeg !! iedereen heeft z'n eigen smaak!!
Ik weet wel zeker dat jij het iq hebt van een stoeprand om over iemand te oordelen alleen omdat ie een bepaalde smaak heeft van muziek en niet om hoe iemand persoonlijk is...

Maar ja, kan je niks aan doen, aan je pupillen te zien heb je lekker wat drugs op dus echt veel hersencellen zal je niet meer hebben

Waarschuw beheerder
eens met de dame hierboven:0 wat een stakker

Waarschuw beheerder
thanx the one :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
cherry is cker de best yiplaa...gewoon avan alles man ene x techno andere x weer vette jump\:D en dan weerff chille bij mike he haha
Waarschuw beheerder
donateur
folkie heeft gelijk mense die hardstyle vet vinde hebben het iq van een stoeprand op joyce na dan

:X slaat egt nergens op..... :[

Waarschuw beheerder
aah roald..:lief:

maar ben het niet eens met wat je zegt,magoed.. ;-)

Waarschuw beheerder
idd! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
hahah lekker boeiend ik dacht ik lul er een verhaal omheen dwazen, niet gelijk allemaal gaan janken en opgefokt raken, als je niet snapte dat ik wat overdreef om mezelf duidelijk te maken tja, heel jammer dan :yes:

maar kort samengevat: Cherry moet Techno blijven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
echt kut dat het deze za. is dat pavo ook komt zeg..toevallig net met in qontroll.. :(

maja, in qontroll word toch nog net iets vetter ! :d :p

1 april ga ik pas weer :bounce:

Waarschuw beheerder
Cherrymoon: Techno
Jump: Lambo, The oh

lambo is kuttent, the oh klote sfeer
Cherry mag dat geen van beide worden door die hardstylers.

Techno @ Cherrymoon
Waarschuw beheerder
als die kankerhardstyle maar wegblijft. gewoon hardtechno van maken! grrrrr
Waarschuw beheerder
donateur
doe nou is normaal allemaal..als jij schijt heb aan hardstyle wil dat zeggen dat mensen die dat wel leuk vinden een lager IQ als jou heeft?? duidelijk niet denk dat jij dan tog eerder degene gaat zijn met een lager IQ cker als je zulke dingen zeg....soo sad people like this

Waarschuw beheerder
1 April only techno

:yes:
zie ik jou gelijk ook weer eens .. :p

dag erna hard bass b) :d
Waarschuw beheerder
Als je niet overdrijft komt het niet over. Maar Cherrymoon moet gewoon techno blijven. Wat Toefel zegt, als je jump en hardstyle wilt ga je maar naar een andere tent. Ik heb al vaak naar hardstyle proberen te luisteren, maar het is echt voornamelijk eentonig. Techno zit zoveel verschil in. Anders bouwt Cherry een derde zaal. Blijft de grote zaal tenminste voor de harde kern van de techno keirals

Waarschuw beheerder
ik vind cherry zoals het nu is ( als er iets te doen is dan toch :P ) ook lekker klinken!! :yes: (Y) :bounce:
Waarschuw beheerder
De cherry heeft oa. ghost toch ontslagen omdat ze meer vrouwvriendelijke muziek wilde programmeren?

Lijkt me dan sterk dat ze van die vieze hardstijlmeuk gaan draaien.
Belgie blijft gelukkig nog een beetje gespaard in clubs van het hardstyle fenomeen......laat het zo maar blijven.

In Nederland is er al genoeg herrie te horen elk weekend.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee Ghost was ontslagen door zijn eigen schuld, maar goed dat is een ander verhaal, daar gaat 't ff nie om.
Cherrymoon loopt goed, er hangt een goede sfeer, en Techno trekt gezelliger volk dat veel meer sfeer met zich meebrengt. Dus ik zie echt geen reden om het een Hardstyle tent te maken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ghost zit goed op zijn plek in H2o op de vrijdag.
Alhoewel ze van mij vince weer terug mogen plaatsen in h2o nu hij ontslagen is in La Bush.

Laat ghost het maar op de ghost style feestjes houden....

En de cherry is goed zoals ze nu is, af en toe een wat hardere uitspringer, das toch voor iedereen perfect?
Waarschuw beheerder
cherry houd van herry dus techno al1 jump en al die andere bende als er zo speciale aafd ofzo is anders techno simpel
Waarschuw beheerder
van hardstyle gaak janke zielge muziek harfstyle in cherry hoe kan da nou cherry is techno en geen hardstyle dus iemand die hardstyle vet vint gaat maar in nederland naar zon laag feesje zoals hardbass ofzo cherry mag best andere consepts hebben als alleen techno hoor net zoals CCC Retro etc. is super vet maar 2h2f is zielig met die kut furax die niet kan draaien en denkt dat ie de man is terwijl het een sukkel is en pavo men aars ja enigste die vet zijn is dan youri en d-feat draaie tenminte nie van die jump

cya @ oure Homebase

Waarschuw beheerder
wat een geblablbalbalbalablaabla zeg hierzo :gaap:

:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
ptachtig:D

Waarschuw beheerder
dit soort gelul ben ik van roald wel al gewend ja..8)

maar slaagt echt nergens op! :no: 8)

Waarschuw beheerder
en quince..goeie zin van je joh..:x :flower:

Waarschuw beheerder
tuurlijk wel..:yes: :)

Waarschuw beheerder
Je betaalt voor kwaliteit dus dan mag je ook kwaliteit verwachten.
Geen Pavo dus pfff...
Waarschuw beheerder
donateur
jiplaa furax en d-feat:D :bounce:

Waarschuw beheerder
furax draait lekker en is :kwijl:

8)

Waarschuw beheerder
En heeft een lekkere vriendin :P

Waarschuw beheerder
dat kan :P
Waarschuw beheerder
donateur
haha furax is gay wat ben jij dan :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als bedrijf moet je natuurlijk wel blijven veranderen. Dat ze nu bendestyle draaien en die blije jump is een deel van die verandering. Ze trekken veel nieuwe mensen aan en de Cherry zit overvol door Franse spring toeristen. Cherry verdient bakken met geld. De baas van Cherry zal het weinig uitmaken, maar als ze zo doorgaan zullen ze mij steeds minder zien.

En voor Ghost moet gewoon een goede techno dj terug komen. Bijvoorbeeld Kr!z of Sivic One (opkomend talent scratcht kei harde techno platen aan elkaar)
Waarschuw beheerder
donateur
mensen gaan maar andere mesnen zullen komen..haha zal cherry egt ni uitmaken of jullie dr nou zijn ofnie....of die fransen...als dr maar volk is

Waarschuw beheerder
whahhaahah :x

celes :d

ik zal je wel missen hoor roald..sgatje van me :hug:

;-)
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
De eigenaar van de Cherry is er ook niet blij mee dat het niet meer zo goed loopt. Ik zat dit jaar naast hem te eten in Ibiza... tijdje met hem gesproken, en geloof me het is O zo moeilijk om iets goeds te doen in het Belgische clubgebeuren. Hij gaf als voorbeeld dat ie Carl Cox had geboekt voor een feest vorig jaar, wat natuurlijk een held van een dj is...komen er 800 mensen op af...tsja..wat moet je dan.
Het is ook een zware beslissing geweest voor hem om te breken met Bjorn (Ghost), maar het is een feit dat Yves Deruyter gewoon meer volk trok.

..ik was toen met de voormalig zangeres van Milk Inc daar..en die vertelde dat ze paar jaar geleden nog opgetreden in de Cherry voor paar duizend mensen...waar is die tijd gebleven??

Waarschuw beheerder
nou als er iets te doen is vind ik het toch aardig druk! :yes:

soms een beetje TE druk! 8)
Werkzaam bij Confused Events
Artiest {SHOWLIST artist 70070, 45029, 28347, 165768, 10470}
Waarschuw beheerder
Zolang cherry ze zaterdagen houdt zoals het nu is en wat speciale feesten met hardstyle / jump concept is het toch perfect :).

Nu hebben ze wel 2hard2furious 1ns in de maand maar dat kan je echt geen hardstyle avond noemen, Pavo heeft ze eigen erg ingehouden, avond werd overheerds door jump.

En de eigen huis dj's draaide ook en die draaien toch ook geen hardstyle.

Waarschuw beheerder
Nee er moet hardstyle komen in Belgie en hardcore ook..technoblijven?

:no: is al genoeg, belgie kan JUIST variatie gebruiken, maarja t dringt niet echt tot ze door, overal dezelfde muziek ik word er knetter van
Waarschuw beheerder
Variatie genoeg in Belgie..

voor elke muzieksoort heb je wel een topclub!!!

Waarschuw beheerder
*proest*

ga jij mij maar eens vertellen dan waar je een hardstyle tent vind ;) om over de rest van de genres nog maar te zwijgen, en 'top'clubs?

ben ik eens beniewd :jaja:
Waarschuw beheerder
De lambo is volgens mij redelijk hard.
De Oh is ook doorstampen.

Oke het is niet meteen de Nederlandse hardstyle of hardcore, maar soft is het ook niet.

En daarbij, die harde muziek mag wel in Nederland blijven, daar is al keus genoeg. In Belgie heb je teminste nog een beetje variatie in clubs kwa muziek.

Heeft de cherry ook niet veel last van concurentie? Veel volk wat ik ken zit nu in de oh of gaat naar de kokorico toe. En vroeger zaten die in de cherry, het gaat vooral over de mensen die van gent komen.

Waarschuw beheerder
Heeft de cherry ook niet veel last van concurentie? Veel volk wat ik ken zit nu in de oh of gaat naar de kokorico toe. En vroeger zaten die in de cherry, het gaat vooral over de mensen die van gent komen.

Waar kwamen die eerst voor dan? Wat is er veranderd in cherrymoon?
Waarschuw beheerder
donateur
ghost ging weg...veel cherry gangers zijn weggegaan....maar ook veel weer trug gekomen like us DE HOLLANDERS

Waarschuw beheerder
Cherrymoon en the oh! vergelijken dat kan niet :P
Waarschuw beheerder
donateur
haha neej idd...
Waarschuw beheerder
(kinderdagverblijf)The Oh is jump
Lambo is hardstyle en hardtrance
Kokorico is trance en top40 dance
Sotto's is trance
Cherrymoon is techno

De enige andere techno tenten zijn the Fuse in Brussel en Lagoa in Menen. Die drie liggen zo ver uit elkaar, dat kan je geen concurrentie noemen
Waarschuw beheerder
binnenkort lekker me eigen muziek draaien in me eigen tent. kga wel NIET meer uit gezeik allemaal
Waarschuw beheerder
er is trouwens niks aan te doen.. de bazen draaien die shit omdat het volk het wil. een paar andere keirels kunnen daar weinig aan veranderen. of je moet genoeg geld hebben om zelf een concept te beginnen, maar of dat winstgevend zal zijn is weer een ander verhaal. gelukkig hou ik van alle muziek :) al heb ik natuurlijk mijn voorkeuren :P
Waarschuw beheerder
donateur
you go gandalfkuhhh(Y)

Waarschuw beheerder
Als cherrymoon nou beetje richting de lagoa kant ging! En dan wat vaker wat meer techno helden laat komen. Dan zit het elk weekend vol!
Waarschuw beheerder
top clubs met verschillende muziek:

techno: lagoa, cherry, fuse
trance: illusion, kokorico, cherry
progressive: la rocca .. en nog een heel pak afterclubs
house: industria, versuz, atmoz, la rocca

Is toch wel een wat anders dan al die 'allround disco's' in Nederland.
Waarschuw beheerder
okej okej effe voor de duidelijkheid nog cherry is nr 1 techno tent die er is dus ookal1 maar techno vanzelfsprekend voor die andere dinge nogmaals zijn er speciale avonden daar doe je verder ook nix aan maar ze moete nie alsmaar hardstyle-jump enzo gaan draaie in cherry want dan kunnen ze beter het jumpmoon noeme maar dat is dus niet het geval;) dat was het wel weer

Waarschuw beheerder
ja zeker wel, trance is cherrymoon groot mee geworden
Waarschuw beheerder
binnekort weer cherry zoals het hoort kamikaze en technolegends dat word weer herry in de cherry

Waarschuw beheerder
hardtrance dan af en toe ;)
Waarschuw beheerder
Ghost draaide ook voornamelijk hardtrance. Maar ja wat lul ik, ik heb m nooit horen draaien in de Cherry.

Over tien jaar beginnen we met de zware apen wel een eigen techno club, of hoe die muziek dan ook mag heten.

10 daagse skivakantie
inclusief skipas
5 gram 'sneeuw'

ik bouw er drie pistes in met een zwarte piste voor de gevorderde skieers onder ons ;)

huisdj's zijn Marco Rem us even, dj Haast en djMG, Dj Ango en dj RWD

Waarschuw beheerder
gandalfjuh ??

je eigen tent? niet meer uit ?

:O

Waarschuw beheerder
ghost draaide van alles ;) ook techno en hardtrance beetje electro zelfs

Waarschuw beheerder
roald :hug:

zo. als het goed is :P cherry en daarna lagoa b) :bounce:
Waarschuw beheerder
Nou vanaf na de zomer komen er echte hardstyle party's met een beetje variatie van Jump & Hardtrance voor de opbouw en de grote namen uit de scene.

Dus nog even wachten en dan komt t wel :P

Waarschuw beheerder
roald :[

o:)
Waarschuw beheerder
Je bent niet verplicht te komen he ;)
Waarschuw beheerder
joyce(L)

youri draait trouwens niet meer met 2f2h hij is tegen dat concept hehehe gogogo youri

en nog met meer jump hs concepte draait ie nie meer

youri is the man of the house of house

Waarschuw beheerder
youri draait idd lekkah! (Y) :d

roald :lief:
Waarschuw beheerder
yo joycke! ik ga zeker wel uit :) don't worry! maar beter had ik me eigen tent :) altijd goeie muziek :P

Waarschuw beheerder
oooooooohh zo bedoel je.. hahah

volgde ff niet meer! 8) :bloos: ;-)
Waarschuw beheerder
Youri begrijpt het. Cherry moet techno tent blijven. Laat die hardstyle apen maar naar Nederland gaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wanneer gaat de nieuwe apenheul geopend worden? met allemaal apenmuziek voor die aapachtige personages. brutale apenstreken zijn het.
Waarschuw beheerder
donateur
haha gandalf de grootste aap himself:P
Waarschuw beheerder
Dadadish :D
Waarschuw beheerder
Celeskuh de loopse baviaan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
whehehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een slap gelul allemaal, kga maar slapen. In ieder geval: Jump en Hardstyle, dan voor mij geen Cherry meer. En dat die baas daar niet om zal geven boeit me nog 't allerminst.
En dan kan je nog heel lang discussieren, maar een antwoord komt er toch niet uit. Want als je iets zegt krijg je een antwoord terug als: "Dat ben je lekker zelf" of "Echt niet" :frusty: :frusty:
Dus laten we het er op houden dat iedereen een andere mening heeft, alleen mijn mening klopt altijd net iets meer dan die van anderen. :vaag:

En :respect: voor Youri dat hij heeft besloten niet meer te draaien op Hardstyle avonden in Cherry. Dat is pas trouw aan de Techno en het Techno publiek.

Aju
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ouwe mafeend. we zullen wel zien wa er van komt he. alst hardstylebende wordt dan is het gauw voorbij natuurlijk :)

beter gaan ze weer hardcore draaien in cherry hahaha ;):p
Waarschuw beheerder
donateur
haha vet grappig:)
folkie als iemand wat zeg kan je verw8 dat dr een reactie op komt:)
en ik vind het heerlijk als mensen zo happen hehe

Waarschuw beheerder
liever hardcore dan zagende hardstyle, maar het allerliefste gewoon lekker techno
Waarschuw beheerder
Jupz ik zie ook liever hardcore, maar dat willen ze niet meer :(
Waarschuw beheerder
donateur
van alles wat:P is iedreen weer blijjj
Waarschuw beheerder
jonge stomme techno aap er bestaat meer muziek als kankertechno
Waarschuw beheerder
donateur
u go gandalf(Y)

Waarschuw beheerder
je hebt techno en muziek ;)

Waarschuw beheerder
jonge stomme techno aap er bestaat meer muziek als kankertechno

:x

gandalf :d
Waarschuw beheerder
haha ik was kwaad ;)

nie opletten :)

greetz

Waarschuw beheerder
;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Cherry Moon blijft een Techno keet,maar zo eens om de maand een goed Jump feesje of zo is zeker niet erg,maar de keet moet ni verandere.
Spijtig van Pavo,had die graag gezien in de Moon,maar ja,In Qontrol gaan we erniet voor opgeven hé :)
Waarschuw beheerder
donateur
pavo suxte tog laatste x dat ik m zag in lavie..haha dusja
Waarschuw beheerder
:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Retro blijft ook nr1 feesje van Cherry Moon :yes:
Zal nooit veranderde denk ek.

Waarschuw beheerder
roald heb je me gemist o:) ;p

Waarschuw beheerder
ik ben er vrijdag niet! ik heb een feesje van m'n oom hier in de shop! gratis zuipen enzo :9 :d

Waarschuw beheerder
16 april LUNA @ cherry!! whoehoeeeee word fucking bruuttttt!! :d
Waarschuw beheerder
donateur
abooooooooooooooooooooooooooo

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Pfff Luna...
Jammer man.
Waarschuw beheerder
donateur
luna vet vet vet

Waarschuw beheerder
idd celes :d (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ckerrrr:D:D

Waarschuw beheerder
stampuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :bounce:

Waarschuw beheerder
buh-bye! :d
Waarschuw beheerder
ik ga nie naar luna hoor, heb die al genoeg gezien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Luna goes Cherry???

Wat is het tegenwoordig,eerst Pavo,nu Luna,next up Zany mss :)
Ga zeker dan een kijkje nemen op 16 april :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ji[laaa zometeen feesje bouwennnnnn KAMIKAZEE
Waarschuw beheerder
23 april? wa ister dan :) en wa gaan we volgend weekend doen + weekend daarna!? komend weekend RWD jarig. weekend daarna ikke :D
ja ik ben volgend weekend jarig denk dak nie wegga zaterdag verjaardag vieren denk ik en erna ff axel in ofzo

moet nog allemaal ff bekijken

weekend erna kijken we nog wel:D

cherry was gister trouwens egt vet!! hoppa vollebak

Waarschuw beheerder
donateur
Ga zeker dan een kijkje nemen op 16 april

:no:

Ga naar Groningen Tristan&Neostar, Modtro&energyca, Nero, Bountyhunter enz:D
Waarschuw beheerder
donateur
cherrry was de maxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Waarschuw beheerder
nog een weekie en dan luna! :d

heb er zin in! :bounce:

weeral een tijdje geleden nu dat ik in cherry ben geweest! :9
Waarschuw beheerder
Daaag LUNA in de Cherry??? Ze zijn gek. Straks komen de Vengaboys nog :D

Waarschuw beheerder
yesssss LUNA ja! b)

Waarschuw beheerder
donateur
jiplaaaa LUNA rocks:D:D woehoeewwww
word vet feesje

ach man django zeik is niet zo...dat jij zon die hard techno manneke bent pech vor jou dan dat ze niet meer zo vaak techno draaien we zullen je NIET missen.....
:gaap:

Waarschuw beheerder
techno legends en kamikazi..enz.. (n)

2 hard 2 furious , avonden net zoals met pavo en luna nu..dat zijn ze! :d (Y)

:respect:
Waarschuw beheerder
zaterdag ff naar ghosti kijken IN DE LAMBO

Waarschuw beheerder
ik ga eens lekker een weekendje thuisblijven nu..:)

beetje chillen enzo..8)

binnekort ghosttown :d derna gelijk naar a'dam! :9

ga je ook weer gandalf 30 april ? :P
Waarschuw beheerder
30 april naar masterdam alst goe is ;)

ligt er aan wie er nog gaan

Waarschuw beheerder
(Y)

kom ik je mischien nog wel tegen :P
Waarschuw beheerder
Amsterdam zal wel weer vet worden, zijn veel gratis open lucht feesten. Alleen ik kom pas smiddags terug uit Barcelona, tis maar de vraag of ik dr ben... :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
barcelona :o

lucky you :9
Waarschuw beheerder
jupz.. Dj Ango gaat met zijn witte aars naar barca si senior!

beter gingen we allemaal om appeltjes van oranje
4 mei geen cherry maar lagoa daars tenminste alleen maar techno in plaats van die andere bende

en 13 mei grec c in cherry ook weer jump bende

afgelopen zaterdag pro-jekt damn wat een feest me oren suisen nog UMEK vs VALENTINO KANZYANI :respect:

TECHNO(L)
Waarschuw beheerder
donateur
4 mei sottoosssssssss

Waarschuw beheerder
4 mei lagoa :yes:

alhoewel ik ervoor eigenlijk ook wel naar sotto's wil..best goeie line up..:d

Waarschuw beheerder
ohnee..toch maar naar cherry voor ik naar lagoa ga :9

greg c is vet (Y) ook heen die avond dus :d
Waarschuw beheerder
donateur
greg c is ook in soottoossss dan:D
en lunaaaa ennuuuu q-ic ennuu ghosst
Marco Remus @ lagoa Snoeihardeeeeeeeeee techno

joyce je hebt tog zon hekel aan techno waarom ga je dan in godsnaam naar lagoa:S???
Waarschuw beheerder
ach ja laat iedere gewoon doen wat ie leuk vind :)

Waarschuw beheerder
ligt eraan wat voor techno :9

en trouwens dat kan allemaal nog veranderen hoor want zo leuk vind ik lagoa nu ook weer niet 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De lagoa, tis lang geleden dat ik daar nog geweest ben...wazige tent trouwens met al die fransen die uber van de kaart zijn.

Trouwens sfeer kan er wel a-relaxed zijn maar de muziek maakt daar veel goed. Vroeger daarna richting La bush om te afteren maar helaas kan dat nu niet meer.

Binnenkort toch maar weer eens richting menen gaan om de lagoa eens te checken. :D
En sottos is een kindertent (kots kots kots)

Waarschuw beheerder
lagoa .. daar is geen leuke sfeer (n)

fransen (n)

alleen als er iets speciaals te doen is kan het vet zijn! 8)

1 x geweest met manu kentons b.party , moest ghost ook draaie en nog andere, was op een wo. echt supervet! :bounce:

daarna nog een x geweest op een za. jezus,bijna geen volk iedereen is er van de kaart , gewoon niet gezellig vind ik! :no:
Waarschuw beheerder
Oke bij lagoa is het wel heel erg, maar verder vind ik het uitgaan tussen de fransen juist veel leuker.

Oke ze zien er niet hip uit ofzo maar ze staan op elke plaat weer te roepen en te tieren en dat maakt wel sfeer.

Ik vind dat er op een gemiddeld hardstyle feestje in Nederland een slechtere sfeer hangt dan daar. T kan zijn dat er al veel veranderd is, tis ook al erg lang geleden dat ik er nog voor t laatst ben geweest.

Waarschuw beheerder
vorig weekend naar hard bass geweest , was echt supervet! :d :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
lagoa rocks hahaha
en sottos nog nooit gweest mja 4 mei komen dr wel goeie dj's ff kijken he
sottos is voor trance apen

4 mei kan je beter naar lagoa gaan

Manu kentons Birthdat

MARCO REMUS
Ghost
max walder
jamie dill
manu kenton

Waarschuw beheerder
nou uh..kweet ni of jij de line up heb gezien van sotto's :s

maar die line up is beter als lagoa vind ik..

ghost
furax
q,ic
coone
franky jones
dana
greg c

;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga toch ook voor de Lagoa. Marco Remus, held van de techno! Rambambambam
Waarschuw beheerder
donateur
haha wie zegt dat wij t over techno hebben:P
jij met je bucht
Waarschuw beheerder
Sottos is een kinderdisco, ik vind er niks aan...net zo erg als de Oh. ;)
La Bush op vrijdag is ook goed voor de mensen die van hardere muziek houden. Alleen voor het geluid is het al perfect om daar te komen!

Waarschuw beheerder
roald :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
hah aga en sta waar iedereen zelf wil....laat iedreen is in zijn waarde....wie is dr hier noou DOM ant lullen hele tijd :gaap:

Waarschuw beheerder
lieverds , doe is lief tegen elkaar o:)

nog een weekie en het gaat lossssssss! :bounce:

:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha wie zegt dat wij t over techno hebben
jij met je bucht

Ehm, als je naar Lagoa gaat ga je geen hardstyle horen dat kan ik je wel vertellen. In Lagoa hoor je alleen Techno met de hoofdletter T. Daar heb je niet van dat schrale hardstyle. Maar dat even terzijde, wat ga je in Lagoa (een Techno tent) doen als je het niet over Techno hebt? :vaag: :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
hmm volgens mij snappen jullie t niemeeerrr eeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj
Waarschuw beheerder
donateur
strax lambo op zn kop
Waarschuw beheerder
hmmmmmmmm mijn mening
cherry moon moet techno blijven maar dan wel de snoeiharde versie ervan, ga een beetje experimenteren
grote namen is nie nodig naar mijn mening pak eerder de nog niet gearriveerde mensen die hebben vaker de motivatie om er nog een echt feestje van te maken!!
ghost draait in belgie ook al1 maar hitjes, dus das ook nie lachen ga liever naar em luisteren alstie in nederland ofzow draait :D
enigste wak de laatste tijd op muziekgebied nog echt vet en interessant vind is pro-jekt :D:D

koen meloen heeft gesproken :D

laturdur
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad. Techno is zo'n brede muziekstijl. Het gaat van rustig naar latijns en van minimalistisch naar snoeiharde techno. Dan zijn er ook nog zoveel experimentele stijlen.

Het is wat k-oen zegt. Met Ghost is het net als wat er in de Cherry qua techno nu ook gedraaid wordt. Veel bekende nummers die met de crossfader na 10 minuten aan elkaar worden gemixt. Vergelijk het met die set van Umek op Pro-Jekt. Tijdens die battle lieten ze zien dat er zoveel meer mogelijkheden zijn om techno nog vetter te maken met scratchen, geluiden toe te voegen, spanning op te bouwen. Dat zie ik te weinig in de Cherry. Andere dj´s die dit wel kunnen zou de Cherry goed doen. Het hoeft idd geen bekende dj te zijn. Een sivec-one (goed geschreven?) zou de boel daar op zn kop kunnen zetten.
Waarschuw beheerder
die honda civic zal ze goed doen blazen in de cherry! beter werd hij een vaste kracht 1 maal in de maand :) en dan geen hardstyle avond, maar hardtechno avond! dan kunnen we iig 1 x in de maand afreizen naar skiparadijs Kersenmaan te Lokeren
Waarschuw beheerder
ik denk dat het ook belangrijk is de "grote" menigte kennis te laten maken met het "andere" als hetgeen wat dan een trend is !!!!
verruim je horizon zouk zomaar zeggen gwoon proberen en kijken wat aanslaat :)
kga ook gedifferentieerd uit probeer dingen de ene x leuk de andere x nie :D
bij de sex doen jullie toch ook wel eens andere standjes dan al1 de missionarishouding ???!!:P
hardstyle is een trend opeens heel populair dan in een diep gat :S
techno roeleert al meer dan 13 jaar onder een bepaalde doelgroep en zal nooit commercieel geaccepteerd worden door de "moeilijkere" te beluisteren platen
richt je als keet op een bepaalde doelgroep en probeer die tevreden te houden zouk zeggen :D
ik kom bijna nooit meer in de cherry vond het de laatste keren gwoon bagger en tis bijna altijd hetzelfde
dan zoeken we wel iets anders :)
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha JUIST koentje(Y)

Waarschuw beheerder
K-oen heeft wel gelijk.
Maar juist dat is zo sonde.
Ik heb me de laatste keren ook niet meer zo vermaakt als voorheen.
Waarschuw beheerder
donateur
woeiiiii...wat was da een toppie nacht zeg:D lang geleden dat t zo leuk was :D:D woehoewww sta nog met luna opp de foto owwkk jiplaaaa:D

Waarschuw beheerder
keihard beuQen zeker hehehe
Waarschuw beheerder
grootste kut nacht ooit in cherry luna wat een aap met zen KUT hardstyle pfff

die herrie hoort egt niet thuis in cherry was daarom ook al om half 3 weg

Waarschuw beheerder
ik was er niet eens :cry:

voelde me nog steeds niet zo fit!:[

maja..volgende x beter! :d
Waarschuw beheerder
ja wat mis ik de tijd van kriekenboom hardcore tijd :yes:

Waarschuw beheerder
Enkele weken geleden Homebase echt zwaar goeie muziek. Maar jammer dat er dan niemand binnen is.
Waarschuw beheerder
donateur
4 mei zwaar scheef gaan in sottos :yes:
Waarschuw beheerder
hoppaaaaaaa homebase was egt in 1 woord GEWELDIG!!!!

youri en sandy :respect:

eindelijk weer eens alleen cherry mensen:d

van mij mogen ze al die consepten afschaffen en alleen deze houden!!
Waarschuw beheerder
was goed vertoeven B)

Waarschuw beheerder
o:)
Waarschuw beheerder
Aap, homebase is zo homebase. Retro avonden zijn nog vetterderderder!!
Waarschuw beheerder
beep (ceep oftewel zeep) deep, eeep, efp, geep, haap, iep, jeep, kaap, elp, emp, enp, oop, peep

en ga zo maar door, voor de slimme west-oegandesche brulapen onder ons..

iig zaterdag ff naar rushhh. zondag zag ik paar naar RETRO in CHERRY gaan?

kga nog zien ofk weg ga.

gegroet aldusch
Waarschuw beheerder
Nieuw feesie in Cherrymoon by Confused Events

https://partyflock.nl/party/44498

ConVerSioN 14 Oktober @ Cherrymoon!!!

DJ's:

Area 1: Hardtrance - Jump - Hardstyle

Darkraver
Zany
Ruthless

M-ystery
Blade
Demon

Area 2: Progressive - Oldschool (Retro) - Hardtrance - Techno

Reza
Raine
Double RD
Ingmar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben er gister voor het eerst geweest, was geen feest ofzo maar een normale zaterdagavond. Ik vond de muziek al niet echt geweldig maar jezus wat een volk loopt daar rond :| Echt de gaarste tent waar ik ben geweest tot nu toe hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat als ze jouw style muziek hadden gedraait dat je het vast naar je zin had gehad.

En aan je muziek smaak te zien heeft cherry op ze gewone avonden niet veel te bieden voor je.

Als ik jouw was zou ik gewoon is gaan kijken als het 2 hard 2 furious is of als Conversion is.