Partyflock

Forumonderwerp · 757778
4480x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fusion tussen Hardtek en Mellow Trance trouwens

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Reacties AUB

Waarschuw beheerder
eige mixje, doe maar en gin en juice dan :kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gast luister ff en geef je mening

Waarschuw beheerder
ik vind m zwaar kut..
net als jij ...jij bent ook kut
rot op met je mix..sukkel

Waarschuw beheerder
heb geen geluid op mijn PC. Ja da's kut van een PC op je werk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
TheFunkaholic™ is je kat doot gegaan ofzo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Werk is sowieso kut

Waarschuw beheerder
ahh hou je bek
Waarschuw beheerder
t klinkt echt voor geen meter man, tel de maat is!!! dit is nog slechter dan wat mn neefie van 2 kan, rijp voor de afvalbak.

als je t nou hebt over verkrachten van muziek is dit het perfecte voorbeeld
Waarschuw beheerder
Dit zuigt kont :jaja:
Ten eerste niet echt mijn stijl muziek.
Die sirene op de achtergrond is TE vervelend.
Voor de rest loopt het niet gelijk.

Nee sorry dit is het toch niet :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ach man hou je bek, wat een kut zooi. Echt kut, jij bent echt een nerd. Marvin Gangster is echt een nerd. Hij kan echt niet mixen. nerd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zwaar overgemoduleerd ik denk datje beter ergens anders je ding kan gaan doen want je bereikt niks op deze manier, veel te eentonige zooi echt tis gewoon troep
Waarschuw beheerder
hmmz ben nu toch wel benieuwd...ff luisteren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
[img width=290 height=381]https://partyflock.nl/images/user/USERID/173533/SIZE/large.jpg[/img]

NERD!!!!!!
Waarschuw beheerder
hahhaha die gast moet zich diep schamen ahhaha
Waarschuw beheerder
wow!!! :|

Na 1½ min maar afgezet. Zal er maar niet veel woorden aan vuil maken, dat laat ik wel aan anderen over ;p

Je hebt iig nog veel te leren!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=300 height=225]https://partyflock.nl/images/user/USERID/100141/SIZE/large.jpg[/img]

Gay

Waarschuw beheerder
haha wat d8 je? my first sony inpluggen en opnemen maar? haha :D wat slecht! wel grappig :D

Waarschuw beheerder
donateur
wat een kutmix

Bleeeeh (N)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
hoi

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jezus... echt een slechte mix.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Alsof dit echt is pffffffffff

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dione verbannen joh? hihi
Waarschuw beheerder
sja... als je zoiets maakt en je vraagt om commentaar;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dione is verbannen. DOOR JOUW!!

Ik weet gewoon cker dat ie je gaat opzoeken en in elkaar slaat. Hij is namelijk not-to-be-fucked-with.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij komt maar hoor hihi

Waarschuw beheerder
Hele vage shit :D
Wat had je in je mik toen je dit maakte?
Of ben je zo vaag van jezelf? :vaag: (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je met dione fuckt fuck je met mij...mafkees
knuppel
ga leren fietsen ofzo..
rot op met je kutmix...
:vaag:
teteteteteteteteteterererereererere hij is blijkbaar vaag van zichzelf ...youriii

Waarschuw beheerder
BAN deze mix...

Waarschuw beheerder
:vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag: :vaag: KUTMIX :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rot toch op nazi

Waarschuw beheerder
ach man...
denk je nou dat je mans ben ofzo..als je zo'n mix maakt..
knuppel iedereen lacht je uit...:vaag:
wat voor muziek is het trouwens..?? URBAN??!!!
gheheehehehehehehe
:vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag::vaag: KUTMIX :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je mixje valt wel in de smaak he? *proest* :-P
ik kan m helaas niet luisteren want ik ben nu op me werk..naja helaas..misschien moet ik daar wel blij mee zijn juist ;-D

Waarschuw beheerder
http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=493421&T=4327

Wat vinden jullie ervan? Zelf gemaakt..en ik ben vet mans..hoor je me vet mans... echte urban muziek ..voor jou van mij..
leuk he..
en jah ik ben vet dom :D

gemaakt heb met Pro Tools (!) en een hele bunch FX! (een hele nogwel :vaag: )ghehehehehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
TheFunkaholic™ is de gekste

Nou nog 1x kom op

Waarschuw beheerder
wees blij ..
:x het is niet om aan te horen

Waarschuw beheerder
nog 1 x maar ????
jonge jou zouden ze moeten verbannen..voor eeeuwig om die rotmix..
door jou is dione gebanned ..apekop

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fake
Ban
Slotje
Sterf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Door mij?

Heeft ie toch zelf gedaan slimpie

Waarschuw beheerder
oww...moet ik je nu opeens leuk gaan vinden ofzo..???
gay

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goh zelf bedacht? Gay?

boefje

Waarschuw beheerder
wat zelf..??
nee hoor hij is gewoon fan van je mix..plaats een foto van jou..en wordt gebanned???!! :vaag:

Waarschuw beheerder
sterf
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(K)

Waarschuw beheerder
ik haat jou

Waarschuw beheerder
Damnz Funkaholic....ZOEK HULP (y) je hebt echt een probleem :frusty:

www.ggz.nl
Heeft MarvinGangster je meisje afgepakt, of heeft hij je afgewezen ofzo :vaag: ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee hoor..ik ben wel gezond..:D
kun je van een paar "vreemde verschijnselen" hier niet zeggen :X
Waarschuw beheerder
Ja wat is dit voor triest gezever allemaal man !
Ik zal vanavond is luisteren, het beloofd niet veel goeds in iedergeval maargoed ...

*edit: spelfoutje :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mwhahahaha
Kan er wel om lachen!!
Maar goed ik denk dat Marvin maar een grapje maakt
want als ik zo zijn andere forum ber. leest :)
Maar ja veels te veel serieuze mensen hier!!

Waarschuw beheerder
opzich grapje van lage kwaliteit:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Och zie er toch eens de humor van in :S

Waarschuw beheerder
nee die is er niet :vaag:
Waarschuw beheerder
trek um niet langer dan de eerste 30 sec :S

Waarschuw beheerder
HuH ..jij ook al niet :X

Waarschuw beheerder
WHAHAHA!!!!!!

Sorry man, dit is echt geweldig. Zo slecht dat het gewoon weblog waardig is!

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mar DOTF kick he zet maar op weblog hoor als jij dat wilt

Zeg maar op welken die staat dan ga ik kijken ook toch

Waarschuw beheerder
uhm.....:x

Waarschuw beheerder
Huh....

Mar DOTF kick he zet maar op weblog hoor als jij dat wilt

Zeg maar op welken die staat dan ga ik kijken ook toch

hoezo :vaag:

jonge jij bent echt slecht..
Artiest Snoggy
Waarschuw beheerder
Wat een ongelooflijke goede mix zeg sta helemaal te :bounce: kan ik jouw ook ergens boeken ofzo??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik geil zijn

Waarschuw beheerder
wat een takke herrie geef me 2 hamers en ik maak deze stijl en dan klinkt het nog beter

Artiest Marmelade
Waarschuw beheerder
Na 1½ min maar afgezet. Zal er maar niet veel woorden aan vuil maken, dat laat ik wel aan anderen over

YEEEEHAAAH!!

Ik heb het gehaald... I'm all the way through!!! Iemand anders die 'm afgeluisterd heeft?

Waarschuw beheerder
vooral als je bij dat stukje bij 2.48 bent dan gaat het ook echt helemaal los dit nummer, hulde :-D
Waarschuw beheerder
Wtf moet dat voorstellen?? :s Binnen halve minuut al uit gezet... Ghehehe gaar
Waarschuw beheerder
wazige shit ?

hoor steeds een irritante snerpende zoemende hoge toon erdoor , hoort dat erbij of ??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kom nou het is best geinig

Waarschuw beheerder
nee snap het nou eens..
het is NIET grappig..niemand vindt het goed en toch blijft meneertje maar weer trots op zijn "supermix"..vaagheid roeleert bij jou zeker..:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pffff wat is er nou jung....kan ik het helpen dat ik knapper ben dan jou
Waarschuw beheerder
heu gosert denk eerst ff aan je ritme want je ritme vermogen is 0,0 en daarna naja stop gewoon met muziek maken want met magix musik maker krijg je nog wat beter
Waarschuw beheerder
donateur
egt GVD zwaar bagger ja bah bah :P

Waarschuw beheerder
Ik ben nou wel erg benieuwd. Ik ga thuis meteen effe luisteren :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fake
Ban
Waarschuw beheerder
het slaat nergens op er zit geen ritme in het klopt niej
het is egt gemaakt door de n0_ob himself geen andere woorden voor

Waarschuw beheerder
het slaat nergens op er zit geen ritme in het klopt niej
het is egt gemaakt door de n0_ob himself geen andere woorden voor

jij heb geen recht van spreken want jij luistert alleen naar
die kuttroep van korsakoff en outblast dus ga jij ff op een
ander forum onzin zitten posten;)

en BAN alsjeblieft die Fuckoholic met zen stoere praatjes,
laat die gast in ze waarde, als hij trots is op zijn mixje
mag ie dat gewoon wezen, hij heeft niet gevraagd om jou
nutteloze gespam.

wat kom je af en toe tog kansloze mensen tegen zeg:vaag:
Waarschuw beheerder
nou bij korsakoff zit et minste nog ritme heb jij dat liedje geluisterd
ik heb geleerd neit te liegen en je mening te uiten luister jij dat liedje ff kijken of je dan nog zo praat

Waarschuw beheerder
korsakoff zit tenminste nog ritme balbblalblablaa *slaapt ondertussen*....ga jij even leren wat hardcore precies inhoud dan zal je waarschijnlijk snel der achter komen
dat korsakoff der niet onder valt met der draaiorgelcore;)
Waarschuw beheerder
ik zeg nou niet dat korsakoff hardcore maakt maar dat daar wel ritme inzit

Waarschuw beheerder
niet alleen muziek met ritme is goed, kijk maar naar industrial en darkcore, daar zitten heel vaak haperingen
en vage samples in...maar dat maakt t juist zo apart:):jaja:
Waarschuw beheerder
ohwkeej maardat gaat lekker snel weetje en meestal ben je er van aarde als je daar naar toe gaat maar deze soort is slow en heeft ritme nodig

Waarschuw beheerder
das persoonlijk;) en industrial en darkcore is vaak niet eens snel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een wijsneus die wicked mind

Waarschuw beheerder
ah jezus ik krijg gewoon zware koppijn van die pieptoon

Waarschuw beheerder
hè thomas jij neemt het gewoon op voor dat trance mietje ...
egt minder van je hoor..
maarja jij hebt er natuurlijk "zo" veel verstand van...dat ik beter me kop ken houwe hè ??!! :vaag:

Waarschuw beheerder
waarom zijn mensen die naar trance luisteren ook al weer mietjes? Omdat de muziek een minder snelle bpm heeft? Ja vast...
Artiest Coda
Waarschuw beheerder
pfffff tering...

Er bekruipt me een gevoel van waanzin als ik dit luister...
Waarschuw beheerder
donateur
ik was zo benieuwd geworden dat ik hem ook maar ben beluisteren

Description:
knaller!
Copyright: hell no

:vaag:

Waarschuw beheerder
marvin-gangster 22 maart 2005 13:54
Pffff wat is er nou jung....kan ik het helpen dat ik knapper ben dan jou

hahahhahahahahhaa mafkees
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou niet de reacties die ik hoo[te :(
Waarschuw beheerder
Please Marvin-Gangster..

Ga een ander "talent" van je uitbuiten.. Dit is niet de juiste..
Krijg er zelfmoord neigingen van :S

Waarschuw beheerder
ja..sukkeltje..
moeten we je lekker vinden ofzo..:vaag:

Waarschuw beheerder
hè thomas jij neemt het gewoon op voor dat trance mietje ...
egt minder van je hoor..
maarja jij hebt er natuurlijk "zo" veel verstand van...dat ik beter me kop ken houwe hè ??!!

neej helemaal niet, heb ik niet gezegd, maar ik vind wel dat je die gast in ze waarde moet laten, wat ie verder te
maken heeft met de ban van Dione weet ik niet, ga ik me verder ook niet mee bemoeien...als je die marvein zo graag
wil vertellen hoe je over m denkt, doe dat dan gewoon via
pb'tjes of wat anders, maar ga hier niet op het forum tegen
hem zitten kankeren, zelfde tege marvin trouwens, en verder no offense man...

Waarschuw beheerder
oww...
jaah jij hebt recht van spreken hier ofzo??!! als ik zin heb om tegen hem te gaan lopen "kankeren" dan doe ik dat gewoon.. daar is deze topic toch voor..hij vroeg om reacties .. nou die heb ik hem gegeven
en als JIJ er last van hebt.. Tja.. kun je beter hier niet meer komen kijken...
:kusje2: toedels
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg braakneigingen van sommige mensen die in deze topic posten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
respect voor iedereen die in welke vorm dan maar ook met muziek bezig zijn.. en totaal achter hun product staan..
(en niet zoals bv dj jean ofzo..)

maarrrrrr..
moet idd wel zeggen... maakt dus niet uit of er een positieve of een negatieve recensie gegeven wordt..
hahahhaa
want ben echt wel nieuwsgierig geworden naar de tune..
en gaat m nu toch dan maar ff binnenhalen :P

voor mijn achtelijke tunes/mixen moet je op mn site zijn..
voor de 1 troep.. voor de ander the vibe...
check it out www.mjmp.nl

house is a feeling, and if u dont feel it, it aint house!
respect
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ghehehe.. dat poing geluid maakte mario 1 als ie sprong... 8)
Waarschuw beheerder
het heeft wel sfeer maar wel een :dood: sfeer maar toch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ok heb m binnengehaald lol
was toch nieuwsgierigggggggg

ehmmm...
zal m niet zo gauw in een mix van mij gebruiken...
niet echt mijn style..

maarrrr wens je veeeel sucses marvin gangster :respect:

Waarschuw beheerder
Ik krijg braakneigingen van sommige mensen die in deze topic posten.

ja idd
van jou ja..rot op

Waarschuw beheerder
oww jaah vergeten marvin gangstA..veel succes :respect: hahahhahahahahahahhhahhaahah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gekke boi

Waarschuw beheerder
mafkees

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je moeduh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
kga je vermoorden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gay

Waarschuw beheerder
hé dione zullen we marvin gaan schoppen..??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kom maar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Steek jullie beide neer
Waarschuw beheerder
marvin gangster mag ik je wat aanraden neem ritme lessen en koop daarna magix want zo ga je het niet redde

met andere woorden - JE MUZIEK IS KUT

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je jezelf nog wel tegen, neem dat van mij aan!
Waarschuw beheerder
praat normaal manje bent toch geen turk ik bergrijp er niks van net zoals je muziek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat je van je fouten leert, oke, dat is wel waar,

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gemaakt heb met Pro Tools (!) en een hele bunch FX.

Ik denk dat je beter met je kop op de potten en pannen van mams had kunnen rammen want dit klinkt echt als een bouwvakker die een bruine trui zit te breien :s

Ik kon deze crap echt niet meer aanhoren na 1.09 :s
Respect voor de mensen die deze troep helemaal hebben afgeluistert, het enige wat ik kon denken is:
When does the hurting stop?! :frusty:

Waarschuw beheerder
hé satanica...sorry van vorige keer hoor..zat in een lolige bui...je maakt veel goed met zo'n mooie opmerking :respect:
kutmix

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Welke vorige keer? :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oja, nu weet ik het weer ...
Waarschuw beheerder
ghehghe...
dit kan toch niet serieus bedoelt zijn?
en het is met protools gemaakt?

stuur m op naar alle grote dance labels zou ik zeggen, je komt er wel!

...

...

neen..

Waarschuw beheerder
echt slecht..maar deze jonge heer snapt er even niks meer van geloof ik..volgens mij denkt ie dat iedereen zijn "mix" goed vindt ..:[ neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
begrijp het nu eens stop er eens mee...
pfffffffffffffffffffffffffffffffffff

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neem een hobby marvin :)

Probeer bijvoorbeeld je eigen ster te kussen :)

Waarschuw beheerder
ja...probeer het dan ook nog eens op de meest verschillende posities..dan ben je pas echt de TOPPER :yes:
Waarschuw beheerder
hij zegt fouten maken kan maar dat is wel meer dan een fout :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij is zelf een fout
Waarschuw beheerder
fucking hell..

ik dacht dat het weer ik-zeik-ie­mand-af-omdat-iemand-muziek-gemaakt-heeft dag was,­ maar dit slaat gvd alles :|

hoe is dit in gods­naam bij je opgekomen!? :vaag:
en snap je zelf ni­et dat dit geen kont voorsteld!? :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pfffff ik ben hier wel 5 dagen mee bezig geweest ja

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dione heb gelijk.
Dit is echt heel matig.
Dit moet wel een grap zijn?
Dat begin. Ik snap em echt niet.
Hoe kun je dit menen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ga vooral zo door, je kunt het! :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thnx Nylez D.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zegt ie ook alleen maar uit medelijden...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom?

Waarschuw beheerder
Sorry dat ik het zeg,ma dit is wel heel ergGGGG

Loopt totaal niet gelijk..,

Gewoon totaal waardeloos(Y)

Waarschuw beheerder
marvin-gangster 2 april 2005 12:55
Pfffff ik ben hier wel 5 dagen mee bezig geweest ja

Wat wil je daar mee zeggen???
Dat het dan wel mooi moet wezen???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wacht dan nu op jullie mixjes als jullie het toch beter kunne

Waarschuw beheerder
Vind hem erg goed

:nee:
Waarschuw beheerder
dit gast neemt ons allen in de maling....kan niet anders.
zo niet...dan heb ik plaatsvervangende schaamte...

Waarschuw beheerder
kutmix
Waarschuw beheerder
de plaat blijft hangen....maar pc restarten werkt niet echt :S
kutmix :D
Waarschuw beheerder
ik zit nu niet thuis dan stuur ik wel een ander liedje die ik heb gemaakt zit ngmeer tempo in.

bij jou plaat zit maar 1 goed stukje dat is dat je hem uit kan zetten

Waarschuw beheerder
weer heerlijk pf gelul hier :P
Waarschuw beheerder
GVD tering hoor die liedje van hem dan dan is het volkomen terecht
Waarschuw beheerder
nog nooit zulke bagger gehoord

Waarschuw beheerder
't zal wel een beginner zijn
Waarschuw beheerder
maar wat bedoelt ie eigenlijk met mix...
je hebt het toch zelf gemaakt?

Waarschuw beheerder
ik dacht dat ik me mediaplayer nog aan had staan maar dat hoorde :S

Waarschuw beheerder
lol :P

mediaplayer ? :S winamp is veel beter joh :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jaja praatjes volen gaatje
Waarschuw beheerder
Ik zal het toch over een andere boeg gooien marvin, heb het nog net 30 seconden volgehouden.
Veel en veels te rommelig...alles loopt door elkaar en dan ook nog is ongelijk...tis echt nix :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat 'nummer' is een geintje, toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat dacht jij dan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jaja praatjes volen gaatje

Bedoel je misschien geen:

Praatjes vullen geen gaatjes
Zelf schrijven kan je niet fatsoenlijk :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom volg jij me dang wijvvie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En nog steeds vraag ik me af wat een dang is :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een neushoornmepper

Waarschuw beheerder
wiggeriaans voor dan;-)

Waarschuw beheerder
zo is dit jouwe nieuwe definitie van vaagcore ofzo..
als je hier te lang naar luistert wil je toch accuut zelfmoord plegen gewoon haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kick he
Waarschuw beheerder
mix is zeker wel ok hoor!

Waarschuw beheerder
hou je bek gvd..wat ben je nou ??tereetetreererteerterer wel oké hoor :vaag: rot op
Waarschuw beheerder
en wie ben jij? funkyagmet?

Waarschuw beheerder
hè wat..breezahflikker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wiggeriaans voor dan

Aha, thanx (Y)

Waarschuw beheerder
jaja dat is de stylo 60 cent in de hood aka 21" rims eastside wangsta taal van MARVIN de huppeldepup

oftewel

SLECHT
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sjow sjow mijnheer de producer dat is ff niet nixs zeg zo,n eigen gemaakte ,MIX, whahahhahahahhah uhmmmm weetjuh waar het op lijkt op zo,n geluidjuh van een 16 bit sega mega drive en zelfs toen klonk dat nog btr jezus w8 vind juh er nou zelf van denk juh dat juh hiermee de plate maatschapije aan juh telefoon krijgt tehangen???? stuur zuh juh num en zuh zulle verstelt staan hoe verot en vertieft het klinkt
naja succes verder maybe krijg ik juh ooit nog tehore op van de cd,s van de josti band!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
het klinkt echt vertieft hè..
ja Pff...die jongen snapt het na al die tijd nogsteeds niet :no: zelfs die 16 bit sega mega drive piepte nog beter :respect:
Waarschuw beheerder
er worden lekkere samples gebruikt, hardcore never dies!

Waarschuw beheerder
hahahhaahhaahhahahahahahahahahhahhahahahhaahahahha­
grapjas...jij toedeldoedoeieiopoepie grapjasje..­.:no: jij bent ook zo'n Marvin-Luver ofniet ??
ha­hahahahhahaha
slecht
Waarschuw beheerder
als jij niet van hardcore houd kun je misschien beter gewoon niet reageren hier, zie maar wat je ermee doet,

ik houd ook niet van arabischgejank

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahhashahahahahah ik weet niet wat jij hardcore vind maar naar hardcore luister ik het liefst en dit zogenaamde (hardcore) num kwam al na maybe 30 sec al muh neusgate uitlope whahahhaha dus tsjah misschien moet juh samen met hem beginne joh maybe worde juhlie wel bekend en nemen juhlie zelfs de plek van de josti band helemaal in he ;) dat zou ff mooi zijn

Waarschuw beheerder
arabischgejank..waar haal jij nou weer die onzin vandaan hahahhahahahahahahahah...
enneh sorry ..ik ben toch echt een hardcoreliefhebber ( in hart en ziel )..
dus wat ga je nou dom lopen doen mafklep...
dat jij nou van die mietjes achtige versie ervan houdt :no:
kan ik niet helpen..but GO away
Waarschuw beheerder
kindje toch

Waarschuw beheerder
hè zei je wat?
Waarschuw beheerder
Geboortedatum: 15 januari 1987
Leeftijd: 18

ga suikerfeest vieren ipv je bezig te houden met hardcore

Waarschuw beheerder
ow....
dit vind ik errrrrugggg spannend hoor die gesprekken met jou....hé mag ik wat vragen ??
ben jij ook zo'n grote fantast in het echt..?? jij verzint echt de mooiste dingen .. waar baseer jij "suikerfeest" op..staat er ALI op me voorhoofd geschreven ofzo...???
misschien is het je moeder wel joh...
Waarschuw beheerder
funkaholic krijgt een tik

Waarschuw beheerder
bako heeft een tik
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Waarschuw beheerder
wuahahaha dit is lachen!

Waarschuw beheerder
jaa idd..echt lachen...lekker bako en marvin uitlachen...tereterterrertertertre

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je moeduh heeft een snor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ey marvin Ey Marvin

Lees es

Die mix is echt slecht man.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey Canada Speedcore

Jij bent lellek

Waarschuw beheerder
jij dan gay..gay gay marvin gay..je pa is ook gay...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zoiets hoorde ik ook al

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gekkies (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sex hebben marvin?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ga ik straks hebben met mezelf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En ik dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
valt maar dood neer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beter dood neervallen
Dan zo'n kutnummer online zetten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach ja

Waarschuw beheerder
ja wat ??
he heb je niks op te zeggen zeker..:S mietje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben bang voor jou

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je moeder heeft een snor en jij blaast je straks nog op en je vader heeft overal haar

Waarschuw beheerder
:D
jij gaat straks dood..makker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Cool

Waarschuw beheerder
ohhh kut, wat een crap

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wa dan??

Waarschuw beheerder
die 'mix' van jou natuurlijk 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja duh slimme dat snap ik maar wat is er verkeerd aan dang?
Artiest Jay
Waarschuw beheerder
Kerel dit kun je toch niet menen !!!???
De maat loopt harstikke ongelijk , wat er in die plaat is verwerkt , klikt en klinkt gewoon niet met elkaar...
Maarja je muziekmotoriek zal niet al te best zijn...
Kun je wel niet leuk vinden wat de mensen hier zeggen...
Maar sorry dude,ze hebben wel gelijk.
Artiest Deex
Waarschuw beheerder
Kheb toch de moeite genomen naar al de comments om die track te luisteren.
Had ik het maar niet gedaan........

Maar zijn jullie zo dom of doen jullie als of????
Gaat helemaal nergens over hiero.
BTW schrijf gewoon Nederlands, ik krijg hoofdpijn als ik die taal lees van jullie.......

Greetz Deex

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hou je bek over mijn tiepen gek
Waarschuw beheerder
zou me niets vebasen als deze jongen over enkele jaren een grote producer is.

keep up the goodwork!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thnx bako respekt mang
Waarschuw beheerder
Zucht......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat mang/

Waarschuw beheerder
wat er verkeerd aan is?? alles 8)
tis eentonig, loopt ongelijk, klinkt gewoon als een tiet op een trapleuning :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is er mis met tieten?

Of ben je homo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fake

Waarschuw beheerder
denk dat je ondertusse wel genoeg reacties heb gehad om wel te begrijpe wat er verkeerd aan is...of je moet wel erg stom zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik snap er niks van
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Ja ik wil ook niet moeilijk gaan doen hiero....maar dacht zal eens luisteren voor die gast...
Maar jezus!!!
Dit slaat echt alles....het loopt niet! klinkt niet!
Het is zelfs iritant om aan te horen met die lange iritante toon erin :S
Nee sorry gozer....nog ff héééél wat oefen :no:
Waarschuw beheerder
vind het wel een lekkere styl, lekker rou, beetje third movement achtig, chapeau marvin

ps heb hem ook even op cd-je gebrand!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kutmix..helllllll
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Third movement achtig?
Geloof me.. Dit is NIET third movement achtig.
Dit is eerder.. kutachtig.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iddd...it's very strange

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Klinkt goed.

Een lekker __________// nrtje!

(k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
no strange
Waarschuw beheerder
lekker nummertje voor inde auto als je bij een benzine tank staat of voor een terrasje langs rijdt.

beng beng beng

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bako....
Je heb echt totaaaaaal geen ritme in je lijf volges mij als je dit nummer goed vind..

T klinkt ook gewoon niet als muziek.
Omdat t gewoon voor geen meter loopt.
En dat iritante geluidje dat de bas voor moet stellen ofzo..
Heel iritant.

Tis meer achtergrond geluid van Super Mario Brothers.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Misschien juist wel ofzo mang

Want ik hoor van vrienden ook dat deze nr de beste is van mij hoor zakkewassers

Artiest {SHOWLIST artist 44702, 68263}
Waarschuw beheerder
mang ,,,, dang

je praat natuurlijk niet irritant :nee:

maar je mix is egt kut :jaja:

Waarschuw beheerder
Want ik hoor van vrienden ook dat deze nr de beste is van mij hoor zakkewassers

dan wil ik jou slechtste nummer niet hore :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan wil ik jou slechtste nummer niet hore

hahahahahah mee eens.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja misschien jillie die wel kick vind?
Waarschuw beheerder
Sooo...ik zit hem gewoon voor de 2e keer te luisteren, en echt wij lachen ons hier dood zo slecht!!
hahahaha!

Maar we hebben wel een idee waar die tune van is...Super Mario ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou hij is wel tof dus?

Waarschuw beheerder
:nee:

Waarschuw beheerder
volgens my ben jij zelf nog stommer dan je nummer :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach popijopie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd...
en heel hard

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
daarom..anders ga je niet hard genoeg dood

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie ben jij wel niet dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de dood-schepper himself

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bibber Bibber

neem een hobby

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij bent mijn hobby...
als ik aan mijn touwtjes trek..sterf jij
net een poppemkast poppetje leuk he..
ik heb je net even nieuwe kleertjes gegeven..een mooie roze jurk..staat goed bij jouw "baby" face..lekkertje van me
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toch gek jij hoor makker
Waarschuw beheerder
i'm very strange = een fries = bah!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja friezen stinken sowieso en hun moeder is hun vader

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Slechte liedjes stinken ook marvin...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja joh ruigert

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Groningen boppe abbe aan de stroppe!
Artiest Demar
Waarschuw beheerder
mischien hebben ze voor jouw nog wel een curses luisteren en strak zetten!!!!!!!!!!!!!!
maar gewoon nog een keertje proberen ja toch mensen
Werkzaam bij The Energy Events
Artiest {SHOWLIST artist 31356, 10116}
Waarschuw beheerder
ik zou um op plaat brengen echt supper :s ewhahahahaahahah nieuwe pingel curses :P
Waarschuw beheerder
me pa zat op de bank tv te kijken en die zegt zet die tering herrie is uit meestal weet ik dan genoeg:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kortom..very bad
Waarschuw beheerder
jezus man lijk wel een oud commedore 64 nummer
Waarschuw beheerder
wat n tering nummer krijg er koppijn Van :P

Waarschuw beheerder
mag ik vragen wat dit is voor muziek lijkt meer of dat je op mars zit of zoo :S
ken het niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar het klinkt ook niet eens als een liedje ofzo.
T zijn gewoon geluiden aan mekaar ofzo.

Waarschuw beheerder
kortom:

prullenbak, komt ie dan he!
Waarschuw beheerder
blijft een lekkere mix, is dit soms en remix van een bekend 90ties harddance trackje?

Waarschuw beheerder
nee een poepmix
Waarschuw beheerder
Echt pokkeherrie... ik geloof dat je een storing had op je gehoorapparaat toen je dit maakte...

Waarschuw beheerder
wuahuahau lopen ze die jongen nou nog af te kraken:vaag:

Waarschuw beheerder
wat dan..wil jij dat ook worden dan..???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou maak zelf eens een mix stel kotsneuzen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wacht
Waarschuw beheerder
Hahah deze mix is lachen!!! :D :D (ook al krijg je er na een tijdje koppijn van)
Ik denk dat marvin gangster zelf ook wel in de gaten heeft dat dit gewoon een shitmix is. Ik zie de humor er wel van in (ook al is het van heel laag niveau). Maar dat er dan van die mensen op reageren zoals Funkaholic, dat is pas triest. Funkaholic je moet proberen te quoten.. :vaag: Kijk bij Help..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lachen joh mafkees
Waarschuw beheerder
Blehhhhh wat een k*t nummer :frusty:

niet om aan te horen

vind ik dan :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
boeiend
Waarschuw beheerder
Doe je nou alsof je een kneus bent of ben je er echt 1 :x
Waarschuw beheerder
moest me speciaal aanmelden om even te melden dat dit
bagger is
Waarschuw beheerder
bewijs dat er binnen 5 minuten wel wat beters in me kaar valt
te plakken,,
en het was binnen 5 minuten
http://www.mrmai.net/russenmafia-warehouse_beat_2005.mp3

Waarschuw beheerder
kortom kutmix

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
russenmafia dat klinkt nergens na mang

Waarschuw beheerder
haha idd bagger ja en 2 russenmafia :respect:
je wint met deze battle :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nah dat van jou is lekker wil je zeggen :/ get al life
knuppeltje..met je kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix kutmix :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach moet in de selde steil

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er gaat toch niks boven je eigen mixje!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zowiezo

Waarschuw beheerder
Verschrikkelijk! :no:
Accepteer gewoon dat het k*t is en reageer niet op de mensen die je afzeiken.. nummer wordt er niet beter op!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk even naar je hooft gast

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat met een d?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sukkel duh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach mallurd :/ je moedurtjuh mallurd...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Joh seg dat tegen me moeder en ze knalt je koppje eraf
Waarschuw beheerder
Met een s en een p eraf kneus :x is JE MOEDER ook zo'n gangster??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja mang en ze heeft een gun
Waarschuw beheerder
the truth within (x-mix)
by arkangel
Listens Today: 2
Total Listens: 678

knaller!

Knaller?!?! Jezus kom op gast, gaat echt nergens over [img ]http://lauwtje.xs4all.nl/forum/images/smiles/monster01.gif[/img][img]http://lauwtje.xs4all.nl/forum/images/smiles/monster02.gif[/img][img]http://lauwtje.xs4all.nl/forum/images/smiles/monster03.gif[/img][img width=107 height=132]http://lauwtje.xs4all.nl/forum/images/smiles/monster04.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gast noem me geen gast gast
Waarschuw beheerder
Gozert dan [img width=33 height=43 cacheid=00129f540001325264eda57a1a00b4ad05]http://lauwtje.xs4all.nl/forum/images/smiles/phil.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ook niet meneeer jah
Waarschuw beheerder
Mijn moeder heeft ook gun :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja watergun
Waarschuw beheerder
die van jou?? :o

Die van mij heeft zo'n Colt :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mitshubisie
Waarschuw beheerder
idd :) vette wagens zijn dat of niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pffff ben je homo ofzo
Waarschuw beheerder
moet je maar mijn profiel bekijken schatje ;)

Jij bent homo met je 'duh'. Geen problemen met homo's hoor, maar jij bent probleemkind :).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Schatje zegt ie

Ik maak je me slaaf mooie debiel
Waarschuw beheerder
met je watergun?? :/

Als er iemand een debiel bent, dan ben jij het wel dikke wannabe kneus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij hebt een pukkel om je neus
DAMND NOEM JE DIT EEN KNALLER:S DIE RUS WINT DIKK!!:@ ennee,,, kheb nog n aspirintje teg0ed van je:O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hihi, uit onderzoek is gebleken dat mannen die homosexueel van aard zijn, een moeilijk en opstandig karakter hebben zo rond het 17e levensjaar.

Ik noem geen namen maar Renard weet wel wie ik bedoel.

(k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach stelletje barbaaaren
Waarschuw beheerder
Hihi

:o

:/ Kijk eerst naar mijn geaardheid voordat je conclusies trekt aap. En ik ben niet opstandig. Ik geef gewoon mijn mening, als marving-gangster dan dom gaat zitten doen, lul ik gewoon lekker mee. Problemen mee??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wel eens beschiet?
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
Marvin Ganster toevallig familie van Magnetronman???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Van wie?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als ik je kut lik ruik ik je kont
en als ik je kont lik proef ik stront
je moet je beter wassen
na het poepen en het plassen
wat is dat voor een grap
mijn lul wordt helemaal slap
als ik je kut lik ruik ik je kont
meisje ik ben het zat
als ik je kont lik proef ik stront
ga toch alsjeblieft in bad

Ik kwam laatst in de parenclub
daar zag ik toen dat hele mooie stuk
in de darkroom lag ik naast haar
maar het rook toch wel een beetje raar
ik dacht hey wacht eens effe
want toen ik wilde beffen
rook het wel wat vies naar opgedroogde pis
ze zei: "lik mij maar klaar"
en ik zei toen tegen haar:

je moet je beter wassen
wat is dat voor een grap
meisje ik ben het zat
ga toch alsjeblieft in bad

Ik was laatst in een mooi café
een leuke dame zei: "ga met me mee"
we zijn naar haar huis gegaan
ik kreeg een show met een banaan
mijn pik die werd al stijf
want het was een lekker wijf
ik ging met haar naar bed
het was een geile slet
net toen ik haar kut wou likken
rook ik een geur die een nijlpaard kan verstikken

je moet je beter wassen
wat is dat voor een grap
mijn lul is helemaal slap
meisje ik ben het zat
ga toch alsjeblief in bad

Hier komt Harry, de drummer:

tijd voor de moraal van dit verhaal
dames, was je allemaal
of je nu elendig bent of miss Universe
een vieze kut stinkt als de pleures

je moet je beter wassen
wat is dat voor een grap
meisje ik ben het zat
ga toch alsjeblief in bad

Waarschuw beheerder
:X...
eigen creatie weer zeker..??!
slaat weer op poep
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 08:35:
eigen creatie weer zeker..??!
slaat weer op poep

Moet Funkaholic toch gelijk geven (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dank je wel mijk (Y):respect:

marvin snapt t niet echt ..geloof ik
Waarschuw beheerder
Marvin snapt sowieso niet veel 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neee..maar goed..
dat zie je ook wel aan zijn kop af :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kontelikkers likke me bil zo schoon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 mei 2005 om 09:06:
kontelikkers likke me bil zo schoon

Als het goed is doen ze dat ja. Dus jij hebt een hond?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben jij

Waarschuw beheerder
hij is een vieze vuile gore hond...kijk maar naar z'n foto..
géén porum natuurlijk.. en die kutmix kun je in je reet steken :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goh heb je hem ook weer

Hoiiiiiiiiii (K)

Waarschuw beheerder
best lollig dat die kerel nog steeds word afgezeken :yes:

K*t voor je :D

Waarschuw beheerder
hoiii...alles kits...nog een spannende mix gemaakt de laatste tijd?? laat eens effies horen..
wij vinden jou zo goed...
toppie hoor spetter..jij bent mijn #1

tsss...
kloothmmel..ga je moeder neuken ofzo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou pieter plantengieter... moet je weer zonodig zijn gaatje likken :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb wel vens hoor

Waarschuw beheerder
niks geen gaatje gelik!
Ik kan der niks aan doen dat die gast zo'n slechte mix maakt.. en moet je kijken hoelang dit al doorgaat en die marvin gast snapt het nog niet geloof ik..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is er nou zo verkeert aan dan?

maak dan beter

Waarschuw beheerder
mewjj..alles beter dan dit

Waarschuw beheerder
Sorry jong :D

ik laat het mixen en draaien wel over aan de mensen die der verstand van hebben ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
TheFunkaholic™ ik daag je uit om betere te maken mooie waus
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahaahahahahahahahaha.. ja mooie mix hoor :D

verschrikkelijk. klopt pieturr.. laat mensen draaien die er verstand van hebben!
Waarschuw beheerder
donateur
Description:
knaller!

ja ik hoor het :nee::nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik draai ook niet maar ik produseer

Waarschuw beheerder
Groot succes :/
Waarschuw beheerder
donateur
nee, maar hoort goed hoor :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jawel he misschien even wennnnen enso maar is wel mooi gedaan toch
Waarschuw beheerder
donateur
totaal niet makker :D

Waarschuw beheerder
ik produseer

hahahaha jij bent producent???!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik heb contract bij id en t

Waarschuw beheerder
Moet niet gekker worden maar :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo

Waarschuw beheerder
Amateur :D

Waarschuw beheerder
rot op.. joh :O egt??!

Waarschuw beheerder
'TheFunkaholic™ ik daag je uit om betere te maken mooie waus'

Neem je die uitdaging aan troues? van die marvin gast?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb dat echt ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 mei 2005 om 11:59:
Ja ik heb contract bij id en t

Ik geloof je ook nog. Allemaal prutsers daar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gast noem me geen gast gast
Waarschuw beheerder
Es ff kijken hoe ik een slotje op dit topic kan zetten :).

Waarschuw beheerder
JAAA :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Spelbreker
Waarschuw beheerder
Gewoon zo:

[img width=14 height=11 cacheid=000004bf000104eda56eed101a00b52bd6]https://partyflock.nl/images/redmail.gif[/img] <== Klik! 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaaaaaaaah oor :s

Waarschuw beheerder
Succes met je produceer gedoe nog ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
???????????

Waarschuw beheerder
nee niet sluiten dat is niet grappig
:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou maak jij eens 1 dan
Waarschuw beheerder
Wat? Zo'n verlept mixje? Dacht 't niet :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een betere

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
schijt troep is het
Waarschuw beheerder
wat is dit dan? scheit.. blegh..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neem kurses nederlands man
Waarschuw beheerder
jij ook dan.. Cursus is het volgens mij..

Waarschuw beheerder
Deze Topic had allang gesloten moeten zijn toch :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom sluiten?