Partyflock

Forumonderwerp · 757214

Zaterdag 11 Juni 2005

Reloaded - part 3

Waar: Bartok
In : Born

Open: 21.00 - 03.00
Deurprijs: 5 euro
Stijlen: Hardstyle, Jump, Oldschool en Early Hardcore

DJ's:

Pita
Marquez
Mayer
F-ing
laatste aanpassing

Uitspraak van Bruxa op zondag 12 juni 2005 om 20:26:
Enne Marquez, t feit dat ze flashbacks hadden naar vroeger, DUUUUUUUUUUUUUUUUH dat was ook juist waarom t zo gezellig was gisteren...juist vanwege die flashbacks naar vroeger! Ik weet niet, t zou dood en doodzonde zijn als je dat opeens weghaalt uit de Bartok, maar goed wie ben ik he

to bitsje, dat is dus niet aan mij maar aan de mensen van bartok want hun willen dus niet meer verder gaan hiermee als we met deze muziek doorgaan(de early hardcore, en begrijp me niet verkeerd ik vind het zelf ook ontzettend lekker muziek anders had ik pita ook niet geboekt natuurlijk).
Dus het is aan mij de keus om of helemaal niks meer te organiseren of een beetje aan te passen en dan met bv hardtrance zoals f-ing opende op te bouwen na hardstyle ,jump en stiekem op het einde nog een paar ouwe klappers te draaien!! :jaja:

of heb je een andere oplossing?
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 22:42:
to bitsje, dat is dus niet aan mij maar aan de mensen van bartok want hun willen dus niet meer verder gaan hiermee als we met deze muziek doorgaan(de early hardcore, en begrijp me niet verkeerd ik vind het zelf ook ontzettend lekker muziek anders had ik pita ook niet geboekt natuurlijk).
Dus het is aan mij de keus om of helemaal niks meer te organiseren of een beetje aan te passen en dan met bv hardtrance zoals f-ing opende op te bouwen na hardstyle ,jump en stiekem op het einde nog een paar ouwe klappers te draaien!!

of heb je een andere oplossing?

Uhm tja, maby niet zo heel snel toegeven? Ik neem aan dat men je dit na t feestje gezegd heeft? je kan toch ook gewoon ns een gesprekje aangaan, ik weet niet of we hier met oude garde personeel te maken hebben?? Nja je kan iig duidelijk maken dat dit is wat de jeugd wil ofsow? En tja als ze dan nog steeds niet willen, dan hoort het op he:)

Overigens, t gaat mij niet eens zozeer om t feit dat ik dit lekker vind ofzo, maar dat ik gisteren gewoon zag dat t toch echt was wat t algemene publiek geweldig vond:)

Uitspraak van Bruxa op zondag 12 juni 2005 om 22:58:
Uhm tja, maby niet zo heel snel toegeven? Ik neem aan dat men je dit na t feestje gezegd heeft? je kan toch ook gewoon ns een gesprekje aangaan, ik weet niet of we hier met oude garde personeel te maken hebben?? Nja je kan iig duidelijk maken dat dit is wat de jeugd wil ofsow? En tja als ze dan nog steeds niet willen, dan hoort het op he

Overigens, t gaat mij niet eens zozeer om t feit dat ik dit lekker vind ofzo, maar dat ik gisteren gewoon zag dat t toch echt was wat t algemene publiek geweldig vond

dit is dus de ouwe garde die wat er toen ook al werkte en die ook toen alles hebben meegemaakt:(. ze zeiden nadrukkelijk als we dit nog eens zouden organiseren dat hun er niet mee instemden.. :(

ja ik snap ook dat de ¨jeugd¨ dat wil maarja als de tent zelf dat niet wil kun je dus maar 2 dingen doen aanpassen of niets doen!!

op de vorige editie van reloaded hebben ze zich trouwens ook goed vermaakt ook al was erg niet zoveel hc op het einde van de avond en toch ging iedereen los :jaja:
Owkee als ze echt niet willen dan willen ze niet, wel erg zonde!