edit:
ben ik trouwens de eerste op partyflock die mn fout toegeeft?
laatste aanpassing
Die kans is wel heel groot ja
ik ben niet clean helaas
Ik ben ook niej clean..
als iemand een keer drugs heeft uitgeprobeert stopt ie er nooit meer mee.. hij zal miss wel minderen,, maar egt stoppen pas als ie dood is,, whehe..
Of als iemand anders dood gaat, dat is ook een goede reden om te stoppen.
Ben het met je eens dat als je eenmaal van de verboden vrucht geproefd hebt, de weg naar het paradijs een stuk makkelijker bewandeld wordt.
Drugs zijn niet slecht, als je ze maar met mate en verstand gebruikt! Maarre voor mij wordt dit echt een clean weekend helaas! Heb vorige week 'Reqieum for a dream"zitten kijken en toen maar spontaan besloten om een weekendje rustig aan te doen. Dus helaas een beetje minder tof weekend!
Weet niet of dat zo erg was. Ben 19 maart naar In Qontrol geweest, en toen nog eens gebruikt. Was ook al zo'n 2 maanden geleden dat ik gebruikt had. Daarvoor was het In Qontrol vorig jaar (10 apr 2004). Was dus een hele poos clean, blowen & paddo's uitgezonderd.
Kan niet zeggen dat ik veel gemist heb. Nu ben ik misschien wel iets ouder als de gem. partyflock bezoeker, en ik heb die kleine spruit op de foto om voor te zorgen. Doe het in ieder geval een stuk rustiger aan tegenwoordig, niet meer elk weekend maar als we dan losgaan, dan gaan we ook goed los !!
Brengt de magie ook weer een beetje terug.
Ben het trouwens met je eens dat drugs niet persé slecht hoeven te zijn, als je inderdaad je verstand maar gebruikt !