Partyflock

Forumonderwerp · 756629

Waarschuw beheerder
Het grote Sex verhalen topic ! :)

Vertel hier je ruige verhalen.. met wel als onderwerp SEX

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tttttssss en dat voor een 17jarige ;p

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
hehe heb me net nog laten pijpen door me buurmeisje hannah :P

op het eilandje :x
Waarschuw beheerder
donateur
One time at band camp .....

Waarschuw beheerder
dat is stout!

Waarschuw beheerder
hoezo Sjoerd wil je uit die verhalen ervaring opdoen voor je eerste x
Waarschuw beheerder
donateur
And this one time, at band camp, I stuck a flute in my pussy

Waarschuw beheerder
donateur
Hey, ik ben Danielle. Een zwartharige schoonheid. Ik ben zelfstandig architecte en werk eigenlijk veel te veel. Ik ben 32 jaar jong maar heb nooit de tijd genomen heb om een relatie op te bouwen of een gezinnetje te creëren. Altijd een beetje met mezelf bezig geweest. Je kent het wel, carrière, sporten, design interieur, merkkleding. Streven naar wat klasse en status. Het is me gelukt en ik mag zeggen dat ik op mijn jeugdige leeftijd al het een en ander verwezenlijkt hebt. Mijn lichaam mag er zeker zijn. Stevige maar niet al te grote borstjes, een strak kontje, en lekker alles afgelijnd. Bedankt voor de jarenlange fitnesstraining ! Mijn lichaam gehuld in zwarte, stijlvolle tailleurs heeft me al heel wat contracten opgeleverd. Ik zie er dan ook altijd bloedgeil uit. Steeds stijlvol gekleed met een pikant detail. Zo heb ik ooit een contract binnengehaald omdat ik mijn wiite blouse één knoopje lager had opengemaakt en het topje van mijn met kanten afgewerkte bh zichtbaar werd. Tijdens de bespreking boog ik me regelmatig voorover zodat de aankoper steeds zicht had op mijn pikant detail. Ik merkte de bobbel in zijn broek op en dat was voor mij het teken om de deal af te sluiten ! Nooit met klanten de lakens delen ! Dat is steeds mijn motto geweest en daar hou ik me nog altijd aan. Maar mijn behoeften zijn niet van de minste. Mijn stressvolle job vraagt heel veel van mij en af en toe is de nood het hoogst. Dan komt het in me op en laat ik me volledig gaan. Vorige week had ik een belangrijke meeting. Eerst een presentatie met de hoge bonzen en daarna een controle van de werf. Ik zat in een dilemma: eerst het management charmeren, dus in mijn strategie lekker stijlvol en wulps gekleed en daarna naar de werf… Zie je mij een vergaderzaal al binnenkomen in een zwart mannenkostuum ? Ik had het echt wel goed uitgedoktert: een zwarte tailleur met een smalle snit die mijn bekken accentueerde, ingekorte broekspijpen die mijn naaldhakken accentueerden, een wiite blouse, mét mannendas, die net één knopje té open stond maar wel de pikante lingerie eronder blootgaf.

Ik voelde me top en ze aten allemaal uit mijn hand, de strategische problemen waren zo opgelost en het was tijd om de werf te bezoeken. Het was een gigantische werf, daar voor een industrieel complex. Toen ik toekwam werd ik meteen hartelijk ontvangen door de drie verantwoordelijke aannemers maar ik merkte al meteen dat ze weinig tijd voor mij zouden hebben. Mijn voorstel werd onmiddelijk aanvaardt: jongens doe maar jullie job, ik heb de plannen bij me, ik doe een ronde en we spreken twee uur later af om alles te bespreken. Daar stond ik dan, getailleerd naast mijn wagen, de plannen aan het checken om mijn controleronde te starten. Ik voelde de stress van de vorige meeting van me afglijden en ik werd zowaar heel rustig maar tegelijkertijd geil. Was het de spanning die verdwenen was, was het de rust om effe twee uur rustig de werf te controleren ? Ik weet het nog steeds niet. Wat ik wel weet is dat ik lekker nat werd en me de vraag stelde of mijn geil zichtbare plekken zou nalaten op mijn tailleursbroek die zo gesnit was dat die toch vrij strak rond mijn poesje zat. Ik betrad het eerste gebouw in volle opbouw met de plannen in mijn hand en wat nadenkend over die plots opgekomen geilheid. Hier en daar keken de bouwvakkers plots op en sommigen floten me na. Ik keek wat rond, de plannen checkend maar mijn ogen dwaalden af naar de bouwvakkers die ter plekke aan het zwoegen waren. Polen, arabieren, tsjetchenen, roemenen, brazilianen, alle nationaliteiten waren aanwezig. Stel je voor, een klassevrouwtje tenmidden van een dozijn bouwvakkers met enkele plannen in haar hand. Ik herinner me niet wanneer het juist gebeurde maar op een bepaald moment moet ik gereageerd hebben op iets wat een bouwvakker zei. Ik antwoorde en hij kwam naar me toe. Het was een grote man. Ik deinsde een stap achteruit en hij vroeg me de plannen te mogen bekijken. Ik situeerde mij een werkblad en spreidde de plannen hierop uit. Voorovergebogen bestudeerden we samen de plannen en zijn ogen dwaalden steeds af naar mijn openstaande blouse die ik vergeten was terug dicht te knopen na de voorafgaande meeting. Zijn ogen keken ongegeneerd en ik voelde me wat ongemakkelijk en verward daar de sappen in mijn poesje begonnen te stromen. Hij was vuil, onaantrekkelijk, dik, groot en vrij boers maar wond me verschrikkelijk op. Op een bepaald moment raakten onze handen elkaar bij het nalezen van de plannen en dat was voor hem het startsein. Plots bekeek hij me van top tot teen en kwam zeer dicht bijme staan. Omdat ik niet reageerde kwam hij tot tegen mij staan en vermoedde een goedkeuring. Zijn handen gingen door mijn haar en drukten me zachtjes naar beneden. Ondertussen knoopte hij zijn broek open en zijn gigantische lul kwam te voorschijn. Onder zachte dwang drukte hij mijn hoofd richting lul en nam ik zijn eikel in de mond. Elke remming was plots weg en hevig begon ik hem te pijpen tot diep in mijn keel. Ik rook de zweetlucht, maar het maakte me alleen maar heter. Diep ramde hij zijn lul in en uit mijn mond en het duurde niet lang voor hij zijn warme vocht in mijn mond spoot. Ik voelde me vernederd maar slikte alles op.

Hij trok zijn lul uit mijn mond en ik had nog even de tijd om hem helemaal schoon te likken. Wat ik dus niet gemerkt had was dat, gezien het een open platform was, alle andere bouwvakkers mee genoten hadden van dit schouwspel. Mijn besef sloeg onmiddelijk om in pure lust. Mijn mondhoeken afvegend boog ik me voorover op het werkblad, mijn kont stak ik achteruit mijn borsten steunden op het werkblad en,afwachtend sloot ik mijn ogen. Ik voel vele handen rond mijn middel en tussen mijn benen. Af en toe wordt er zwaar in mijn schaamlippen geknepen en het maakt me geiler en geiler. Ik draai met mijn kont en vraag niet liever dan geneukt te worden. Wild wordt mijn gespje opengemaakt en in een korte ruk blijft mijn broek rond mijn enkels hangen, net boven mijn naaldhakken. Mijn string wordt tot net onder mijn billen gehaald en ik voel een eikel mijn nat poesje binnendringen. Mijn ogen blijven gesloten wanneer de lul me hard neemt. Hevig maar kort, want na een aantal stoten komt hij klaar en spuit hij zijn lading diep in mijn grotje. Veel tijd om te bekomen heb ik niet want zijn plaats wordt onmiddelijk ingenomen. Ik voel een kortere maar dikkere lul, mijn kut wordt lekker opengerekt en dit brengt me naar een hoogtepunt. Mijn lippen klampen zich vast aan de rampende lul en ik kom hevig klaar net zoals de lul die met kracht zijn lading loost onder roemeens gekerm. De eerste twee hebben de remmingen in me los gelaten. Hun sap begint stilletjes uit mijn kutje te stromen en ik kan het niet nalaten hier even met mijn vinger door te gaan om het geile mannesap naar mijn lippen te brengen om te proeven. Het smaak heerlijk ! De volgende is een arabier. Zijn lul is kleiner maar hij neemt me harder. Zijn stoten doen me wankelen. Hij heeft me stevig vast in mijn bekken en hij gaat er heel wild tegen aan. Ik voel zijn balzak tegen mijn kontje kletsen en de ruwe behandeling vernederd me helemaal. Onder luid gekerm spuit ook hij zijn lading in mijn heet poesje. Ik draai me om. Steunend op de werktafel zie ik nog een 9-tal bouwvakkers klaar staan. Slonzig, vuil maar allen met hun lul in de hand, enkele onder hen zijn echte prachtexemplaren. Ik bekijk hen met een geile blik. Terwijl het sap van de eerste drie uit mijn kut stroomt. Ik plaats mijn kontje tegen de werktafel en wenk de eerste. Zijn zweetlucht doet me kokhalzen, Hij neemt plaats tussen mijn benen en dringt bij me binnen. Zijn lang smalle lul doet me meteen terug klaarkomen. Mijn lippen zuigen zich vast rond zijn stam en ook hij loost zijn sperma met krachtige stralen. Ik draai me terug om, ik wil ze niet zien noch ruiken. Ze stinken en zien er niet uit maar ik wil genomen worden. Voorwaarts leunend op de werktafel trek ik met beide handen mijn billen open die ik lekker naar achteren duw. Eén voor één voel ik ze bij me binnendringen en hun zaad lozen. Mijn kut zit vol, het sperma loopt via mijn dijen naar beneden. Sommigen zijn klaar voor een tweede ronde. Een braziliaan gebruikt het sperma dat uit mijn kut vloeit om mijn sterretje te bestrijken. Voor de eerste keer kijk ik achterom en zie een zwarte megalul die klaarstaat om mijn achterste open te rijten. Zijn gereedschap dringt bij me binnen en dit kondigt mij een een nieuw hoogtepunt aan. Ik kom klaar op die zwarte lul in mijn darmen en het duurt niet lang tot hij me volspuit. Ik voel me een slet en ben klaar om ze hun gang te laten gaan. Diegenen die klaar waren voor een tweede rond nemen me alleen maar nog in mijn sterretje. Mijn darmen worden opgevuld met het geloosde sperma en ik kan niet alles meer ophouden. Het internationaal bouwvakkerssperma stroomt uit mijn kut en kont. Eens hun ladingen gelost gaan ze allen terug aan het werk en lig ik nog na te hijgen op de werktafel. Mijn kont achteruit… Mijn tailleursbroek hangt vol spermarestanten en ik loop op mijn naaldhakken, gezien wat mijn kont te verwerken kreeg, wat wankel terug naar de wagen. Ik stap in, cancel de meeting met de drie onderaanmers en rijd huiswaarts waar ik van een warme douche geniet. Morgen heb ik een nieuwe werf…

Waarschuw beheerder
:X.... hihi ja :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee hij gaat zich rukken op jullie verhalen

Waarschuw beheerder
donateur
Hierbij wil ik graag een gebeurtenis met jullie delen die mij een aantal maanden geleden overkwam. Ik ben een jongen van 20 jaar en studeer nog. Ik zie er normaal uit; ongeveer 1.85, kort bruin haar en een normaal postuur. Omdat ikzelf niet geheel tevreden ben met mijn lichaam, train ik 2 keer in de week om mijn conditie en lichaam wat te verbeteren. De gebeurtenis die ik wil delen met jullie speelt zich dan ook af op de sportschool.

Op een maandagmorgen kwam ik de zaal binnen en stapte op de hometrainer om me eens goed warm te fietsen. Ik keek eens rond naar de andere mensen die druk bezig waren zich in het zweet te werken om van de zomer weer goed voor de dag te komen. Op dat moment was er niet veel om eens goed naar te kijken. Na een minuut of 10 kwam er echter een mooie vrouw binnen. Ik keek even achterom toen ze langsliep en mijn ogen bleven dit keer langer hangen dan normaal. Ze liep naar de cross-trainer die links van de fiets stond waar ik op zat. Zo kon ik haar dan ook vrij onopvallend eens goed bekijken. Wat ik zag begon mij steeds beter te bevallen. Een erg mooie brunette van in de 20 ging lekker aan haar lichaam werken. Aan haar lichaam te zien trainde ze al een tijdje. Ik schatte haar op 1.70. Verder was alles erg strak en dusdanig dat ze mijn aandacht geheel trok. Ze droeg een strakke zwarte broek waarin haar kontje erg goed uitkwam. Deze stond mooi bol en strak. Daarboven een bijpassend wit strak shirtje waarin haar borsten erg mooi in uitkwamen. Ik schatte haar cupmaat op een goede C. Verder omhoog keek ik naar haar gezicht en zag haar mooie bruine halflange haar tot net over haar schouders. Tot mijn schrik zag ik toen ook dat zij mij zag kijken want ze glimlachte en ik werd nogal rood van schaamte dat ik haar zo zat aan te staren. Maar ja, wat wil je als je vrijgezel bent en zo een mooie vrouw staat vlakbij zich lekker in het zweet te werken!

De tijd die staat voor warmfietsen was inmiddels al verstreken zonder dat ik er erg in had. Ik was dan ook teveel afgeleid door de mooie vrouw naast me. Ik rekte wat en ging aan de slag op de krachttoestellen. Ook deze staan dusdanig opgesteld dat ik een erg goed zicht had op de cross-trainende schone. Ik kon het dan ook niet helpen dat mijn ogen steeds maar weer naar haar afdwaalden. Continu was ik bezig haar mooie lichaam te bewonderen. Dit ging niet onopgemerkt want zo af en toe keek ik haar opeens recht in de ogen aan en kreeg toen een glimlach te zien. Ze had het wel door dat ik haar steeds zat te observeren en blijkbaar vond ze het wel leuk! Ik deed mijn oefeningen en na een minuut of 20 was ze klaar met cross-trainen en ging ook bezig met wat krachtoefeningen. Zodoende kwamen we elkaar bij een toestel tegen en vroeg ze me of het me beviel wat ik allemaal zag. Nogal beduusd van de directe vraag, zei ik dat ze er heel erg goed uitzag en dat het me allemaal zeker beviel. Ze lachte wat in zichzelf en zei dat ik er ook wel mocht zijn. Toen liep ze heupwiegend weg naar de matjes om de buikspieren te doen. Ik dacht bij mezelf “Gaat ze me nu teasen?”. En toen ik de kant van de matjes opkeek was ze lekker bezig met haar buikspieren. Benen in de lucht en omhoog komen. Dit zag er goed uit, want in die strakke broek kon ik de contouren van haar lipjes zien. Ze kreeg moeite om haar benen omhoog te houden en ik dacht bij mezelf…dit is je kans!

Ik liep naar haar toe en vroeg of ik misschien haar benen omhoog moest houden zodat ze toch haar oefening goed kon doen. Ze antwoordde bevestigend en zodoende zat ik daar aan het einde van het matje met 2 zeer mooie benen in mijn handen en een uitzicht over een heel lekker lichaam! Dit liet mij niet geheel onberoerd en ik kreeg een opgewonden gevoel. Na een aantal sessies was ze klaar met haar buikspieren en kwam overeind. Nu zat ze tegenover me en ik stelde mezelf maar eens voor. Zij bleek Marloes te heten en was inderdaad 22 jaar. Ook zij studeerde nog en had zodoende ook lekker tijd om goed aan haar lichaam te werken. Ik zei dat ik dat erg goed kon zien. Ze vroeg wanneer ik trainde omdat ze me nog niet eerder had gezien. Ik zei dat ik normaal ook altijd op maandag ging maar dan wat eerder. Maar dat ik nu waarschijnlijk altijd wel rond deze tijd ging als zij er ook zou zijn! Ze glimlachte weer en zei tegen me dat zij altijd rond die tijd trainde. We waren beide klaar met trainen en liepen de zaal uit naar de kleedkamers. Bij de kleedkamers aangekomen gaf ze me een zoen op mijn wang en fluisterde in mijn oor dat ik naar de sauna moest komen. Tussen de dames- en de herenkleedkamer in zit een sauna en nog een aantal baden. Ik was hier echter nog nooit geweest en las dat het allemaal naakt was, en je slechts een handdoek mee mocht nemen. Ik waagde het er maar op en ging met mijn handdoek naar binnen. Douchte eerst mijn zweet af. Deed mijn handdoek weer om en liep de ruimte binnen van de sauna’s. Er stonden verschillende sauna’s variërend in grootte. Ik liep een beetje door de ruimte heen totdat ik getik op een ruitje van een kleine sauna hoorde. De deur ging open en Marloes riep me. Ik stapte naar binnen en daar zat ze dan…helemaal naakt! Even was ik stil en kon het niet laten haar van top tot teen te bekijken. Dit was nog beter dan in het strakke outfitje. Haar borsten waren mooi vol en stevig en ik zag een mooi geschoren kutje, met een klein streepje erboven. Marloes verbrak de stilte en vroeg of ik alles goed kon zien. Ik stamelde wat onverstaanbaars, maar aan een goede bobbel onder mijn handdoek kon ze het antwoord wel raden. Haar mooie naakte lichaam had haar gewenste effect gehad en ze zag dat. Ze zei: “Zo te zien ben je wel tevreden met wat je ziet”. Enigszins schaamde ik me, maar aan de andere kant ook weer niet. Zij had me uitgenodigd en initiatief genomen. Ik ging naast haar zitten in de sauna, maar had mijn handdoek nog om. Dit zag ze en zei: “Mag ik niet genieten van jouw lichaam ofzo?” Ik snapte wat ze bedoelde en verontschuldigde mij en deed me handdoek af. Mijn lul sprong tevoorschijn en bleef toch goed overeind staan door de nabijheid van zo een mooi meisje. Ze complimenteerde mij voor het bijhouden van mijn schaamhaar en de grootte van mijn gereedschap. Ze kwam wat dichterbij zitten en fluisterde dat ze altijd zo geil werd van het trainen, maar dat er normaal gesproken alleen maar hele oude mannen aanwezig waren en dat ze zichzelf dus altijd maar klaar moest vingeren hier in de sauna. Terwijl ze dit zei, pakte ze mijn inmiddels slapper geworden lul vast en begon er zacht over te strelen. Terwijl ze dit deed keek ze me recht in me ogen aan en glimlachte. Mijn lul reageerde meteen door fier overeind te komen. Damn…wat was dit een geile meid! Zonder nog een woord te wisselen, ging ze door haar knieen voor me zitten en likte ze langzaam van mijn ballen tot aan mijn eikel aan de onderkant van mijn lul. Ze bleef me aankijken terwijl ze dit deed en zag dat ik het erg lekker vond. Ze pakte met een hand zachtjes me ballen vast en streelde deze. Met de andere hand nam ze mijn lul vast en likte zachtjes over mijn eikel. Een kreun van goedkeuring liet ik glippen. Ik pakte haar haren vast en deed deze uit haar gezicht. Marloes ging nu helemaal over tot een zalige pijpbeurt. Haar warme mondje sloot zich om mijn eikel en haar tongetje draaide heerlijk langs mijn lul. Steeds iets verder nam ze mijn lul naar binnen totdat ie niet meer verder kon. Ze begon steeds iets harder te zuigen en het enige wat ik kon doen was genieten van deze heerlijke pijpbeurt. Ik aaide af en toe wat over haar hoofd en kreunde van genot. Ze was inmiddels ook begonnen om zichzelf met een hand wat natter te vingeren. Ze bleef lekker doorgaan met pijpen en mijn lul begon te schokken. Dit was een voorteken dat ik het niet lang meer zou houden. Het was voor haar echter een reden om nog eens extra diep en hard te zuigen. Haar tong kronkelde heerlijk over mijn eikel en ik hield het niet meer. Deze geile meid wist hoe je een jongen kon laten genieten! Mijn lul begon echt te schokken en ik hield het niet meer. Ik waarschuwde haar, maar dit was voor haar een teken om nog eens extra te zuigen. Ik spoot dan ook mijn hele lading diep in haar mond. Met moeite kon alles binnen blijven en een klein straaltje liep langs haar mondhoek naar buiten. De rest slikte ze allemaal door en toen ze het straaltje voelde lopen pikte ze het op met een vinger en likte deze geil af. Mmmm…dat had ik echt nodig, heerlijk! Zei Marloes. Bijgekomen van het ultieme genot zei ik: Jij weet wel wat een jongen lekker vind! Maar nu ben jij aan de beurt! Ik vroeg Marloes te gaan liggen op de bank van de sauna. Dit deed ze gewillig in afwachting van wat er zou komen. Ik kroop ook op de bank en zat aan haar voeteneind. Ik nam een voetje in mijn hand en gaf er kusjes op en streelde langzaam met een vinger aan de binnenkant van haar been omhoog richting haar kutje. Bijna boven ging ik langzaam terug en deed hetzelfde bij haar andere been. Ik hoorde Marloes zachtjes kreunen en ging door. Ik ging naast haar zitten en gaf haar een zoen op haar mond. Met mijn hand streelde ik langzaam naar beneden naar haar borsten en nam er zachtjes een in mijn hand en masseerde deze langzaam. Met mijn mond ging ik langzaam van haar mond via de kin en nek ook richting haar borsten en nam een tepel in mijn mond en sabbelde er zachtjes op. Een siddering ging door haar lichaam heen en een kreuntje verliet haar mond. Na beide tepels heerlijk gelikt te hebben ging ik verder naar beneden. Met mijn mijn hand streelde ik van haar borsten zachtjes via haar buikje richting haar kruis. Mijn mond volgde dezelfde weg en bij haar navel aangekomen likte ik ook deze lekker zacht. Mijn tong ging met langzame rondjes om haar gevoelige naveltje heen. Kort hierna ging ik verder naar beneden en kwam bij haar venusheuveltje uit. Hier gaf ik lieftallig een aantal kusjes op en plaagde haar een beetje door met mijn handen haar binnenkant van haar dijtjes te strelen. Ik breidde het gebied wat uit en begon nu rondom haar inmiddels al flink nat geworden kruisje kusjes te geven en te likken. Nu vond Marloes het wel genoeg met mijn geplaag en ze pakte mijn hoofd en duwde die op haar kutje. Ik likte langzaam haar buitenste lipjes één voor één en duwde ze een beetje opzij op zoek naar haar klitje. Deze vond ik al gauw en likte er eens aan. Hier genoot ze blijkbaar van want ze kreunde het behoorlijk uit. Ik moest vooral zo doorgaan van haar en dat deed ik dan ook. Ik likte steeds iets sneller haar klitje en haar sappen vloeide steeds rijkelijker naar buiten. Ze pakte mijn hoofd nog steviger vast en dat was voor mij een teken dat ze bijna ging komen. Ik versnelde nogeens het likken en Marloes kronkelde van genot. Ze bolde haar rug en haar kreunde het uit! Mijn hoofd werd klem genomen tussen haar dijen en had geen andere keus dan heerlijk doorlikken. Dit deed ik dan ook en na enkele flinke schokken kwam ze weer tot rust en werd ik bevrijd uit mijn positie. Voldaan en met een flinke glimlach bleef ze even liggen en ik kroop naast haar. Ik streelde haar nog wat over haar borsten en buikje en zoende haar heerlijk op haar mond en in haar nek. Zachtjes fluisterde ik dat ik het heerlijk vond en zij bevestigde dit aan mij. Zo hebben we nog even naast elkaar liggen frunniken totdat we samen besloten uit de sauna te gaan. Voldaan liepen we beide naar de douches en spraken nog af om zo even wat te gaan drinken in het café. Ik liep naar de herenkleedkamer en zij liep naar de dameskleedkamer. Ik douchte me schoon, kleedde me aan en liep naar het café in afwachting van Marloes.

Waarschuw beheerder
uhmm jah aardig verhaaltje :P
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe flop toch
Waarschuw beheerder
bij ons over de dijk neuk ik ook weleens met me buurmeisje :$

dit is ze:

http://www.biodef.org/Hanna2.htm

Waarschuw beheerder
zo jij leest snel ..of kwam je maar tot regel 5

Waarschuw beheerder
geil wijf :D

Waarschuw beheerder
hahaha

Waarschuw beheerder
wouter hoe oud is je buurmeisje :X
Waarschuw beheerder
allemaal rukken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat wijf zou k ok wel een keer overheen willen ja :d
Waarschuw beheerder
ze is al van mij helaas

Waarschuw beheerder
:O

Waarschuw beheerder
je heb niet eens een foto gezien

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hij heeft net een hele link met fotos gegeven bril kopen maybe?
Waarschuw beheerder
donateur
:[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
One time at band camp .....

And this one time, at band camp, I stuck a flute in my pussy

8) 8)

Waarschuw beheerder
echt weer typisch mannen!:P

Waarschuw beheerder
:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
echt weer typisch mannen

And you :lief: it !!!

Waarschuw beheerder
zo die zit al lekker klaar :P
Waarschuw beheerder
Hannah wat zoek je :O

Volgens mij is zij niets kwijt en probeert ze alleen binnen te houden wat er in haar is gedeponeerd :9

Waarschuw beheerder
tyfus hee... wel een bruut wijffie... krijg het er warm van

Waarschuw beheerder
zo iemand moet k me ook gaan regelen :p

Waarschuw beheerder
KomDoePimp 12 maart 2005 15:25
tyfus hee... wel een bruut wijffie... krijg het er warm van

Whahaha :P
Waarschuw beheerder
http://www.biodef.org/Hanna2.htm

voor degene die hannah net zijn misgelopen :P

en ze is van mij :D

Waarschuw beheerder
Geen ruzie maken ze is te koop :o :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lekka lekka

Waarschuw beheerder
woef woef :P

Waarschuw beheerder
Whoei

Waarschuw beheerder
:P:P:P

Waarschuw beheerder
is de lust is eraf mensen ?

Waarschuw beheerder
Ja maar hannah staat voor eeuwig op mn netvlies gedingest

Waarschuw beheerder
dat wijf mag zich wel eens scheren!!! weet ze dat die foto's hier staan?! btje vaag :S

Waarschuw beheerder
Week niet, ken haar geneens :)

Waarschuw beheerder
maar deze topic ging over ruige sex verhalen :P en niet over 15 jarige naakt foto's

Waarschuw beheerder
titel effe verandere aub

Het grote 15 jarige naakt foto´s topic.

Waarschuw beheerder
tja nou kijk naar die foto's! kenne wij niet op de boerderij.. hoe ken jeje nou zo verlagen :S maja jongens geilen daar op!?

Waarschuw beheerder
op naakte meisjes ja

Waarschuw beheerder
komdoepimp..! Heb jij mooie naakt foto's :P

Waarschuw beheerder
Ja hiero http://www.biodef.org/Hanna2.htm

Waarschuw beheerder
Heb jij mooie naakt foto's

ik loop bijna altijd naakt, als t maar ff kan
en onze buurman heb een groot fototoestel met zo'n lange lens eraan en die zet me wellis op de foto
in me blote kont! dat zijn pas foto's :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan je misschien laten zien ?

Waarschuw beheerder
ja hoor, heb je een momentje.. weet niet zo goed hoe een comp werkt.. en moet zo heel ff de koeie vreten geven. komt zo
je ken ook even kijken op www.geertruidainderblotebillen.nl

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00086f1c0017728fa22e53d31a009f9522]http://www.feestagenda.com/photos/2003/Slaves%20to%20the%20R.%20[2]/3290.jpg[/img]

ik en rick :D

:S... ben je een man :O

Waarschuw beheerder
ik zal even voelen... ehm nee geen piemel te vinden. en anders zou ik wel heeeeel klein geschapen zijn..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
?? :S ??
Waarschuw beheerder
ja ze poste eerst een link met: heb jij lepra? erbij.. maar de link deed het niet;)

Waarschuw beheerder
Oei je zat met je hand langs me pik :$

lekker :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ohw ik dacht dat t me eige broekzak was :P

Waarschuw beheerder
Nee was me BALZAK

Waarschuw beheerder
ik ook :Yes:

Waarschuw beheerder
ehm zoals ik al zei ik kan niet met de comp omgaan :S gekke dingen ook tegenwoordig.. doe gewoon per brief alles

Waarschuw beheerder
klinkt blond :X
Waarschuw beheerder
ja gewoon vrolijk briefpapier met paarden erop kopen ofzo.. en dan de link er opschrijven en naar ons toe sturen..

Waarschuw beheerder
heee je ken ook te ver gaan he!!! wij kunnen gewoon niet met de comp omgaan, domme dingen.. al die techniek tegenwoordig.. geef maar een postduif dan komt t ook wel goed ;) maarre we wijken af van t onderwerp waar t nu eigenlijk om draaid!

Waarschuw beheerder
die foto is zeker gister op Noise is the Massage gemaakt?

Waarschuw beheerder
nee, ik ga nooit naar feesten.. niet goed voor de koetjes. dan ken ik ze niet meer voeren enz.. wat is je adresje?? zal ik is even kijken wat k ken doen voor je
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat brute meisie kan wel een rood lampie ophangen en achter een raampie gaan zitten.

Waarschuw beheerder
Prima, voor een leuk prijsie sta ik vanavond voor de deur.

Waarschuw beheerder
Wel mooie prijzen lijst a.u.b

Waarschuw beheerder
Misschien mag ik wel afdingen.

Waarschuw beheerder
Wie heeft een hoeren prijzenlijst?

pijpen is toch inclusief btw. 20 eurie's ?

Waarschuw beheerder
ze is al van mij helaas

wat ziet ze in godsnaam in je?

Waarschuw beheerder
ey worstebrood niet zo bijdehand meteen he

Waarschuw beheerder
hahahah ja idd!!!

Waarschuw beheerder
beter bijdehand dan bij de voet, anders moet je toch bukken

srry beetje sexloos :X

Waarschuw beheerder
ey worstebrood niet zo bijdehand meteen he

[img width=200 height=150]http://www.kicken.com/images/kicken.com-bijdehand.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Had je die toevallig bijdehand
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja :D

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=500 width=500 height=500 cacheid=00086f2d001772b769acdeac1a009f9994]http://img123.exs.cx/img123/5466/0501049923berternieaars9mf.jpg[/img]
Bijdehand(en)!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sjeuw... vond hannah wel leuker hoor

Waarschuw beheerder
whahah hannah word vlink verwend zie ik al :X
Waarschuw beheerder
ik ga zo weer naar me buurmeisje hannah :D

ze is de hele avond alleen thuis :D

Waarschuw beheerder
donateur
*pakt een stoel en gaat er rustig bij zitten*

(6)

Waarschuw beheerder
En ga dan voor de spiegel staan met de handen op je tieten :X

Waarschuw beheerder
donateur
Nutteloos.. ik zeg net toch dat ik ga zitten... geen zin om op te staan :[

Waarschuw beheerder
jah maar hannah zit ook naakt op een stoel :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zij zit naakt.. ik niet o:)

Waarschuw beheerder
jammer :o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ey hakkabouter ken k die vriendin van jou een week lenen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wil aan de je weet wel likken van een lekkere jongen hihi :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ey hakkabouter ken k die vriendin van jou een week lenen?

neej, maar misschien een trio ?

Waarschuw beheerder
maak er maar een 4ro van
Waarschuw beheerder
hahaha weer die lange pik van jou sjoerd :)

lekker :kwijl:

Waarschuw beheerder
:O