Partyflock

Forumonderwerp · 756629

Waarschuw beheerder
Het grote Sex verhalen topic ! :)

Vertel hier je ruige verhalen.. met wel als onderwerp SEX

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tttttssss en dat voor een 17jarige ;p

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
hehe heb me net nog laten pijpen door me buurmeisje hannah :P

op het eilandje :x
Waarschuw beheerder
donateur
One time at band camp .....

Waarschuw beheerder
dat is stout!

Waarschuw beheerder
hoezo Sjoerd wil je uit die verhalen ervaring opdoen voor je eerste x
Waarschuw beheerder
donateur
And this one time, at band camp, I stuck a flute in my pussy

Waarschuw beheerder
donateur
Hey, ik ben Danielle. Een zwartharige schoonheid. Ik ben zelfstandig architecte en werk eigenlijk veel te veel. Ik ben 32 jaar jong maar heb nooit de tijd genomen heb om een relatie op te bouwen of een gezinnetje te creëren. Altijd een beetje met mezelf bezig geweest. Je kent het wel, carrière, sporten, design interieur, merkkleding. Streven naar wat klasse en status. Het is me gelukt en ik mag zeggen dat ik op mijn jeugdige leeftijd al het een en ander verwezenlijkt hebt. Mijn lichaam mag er zeker zijn. Stevige maar niet al te grote borstjes, een strak kontje, en lekker alles afgelijnd. Bedankt voor de jarenlange fitnesstraining ! Mijn lichaam gehuld in zwarte, stijlvolle tailleurs heeft me al heel wat contracten opgeleverd. Ik zie er dan ook altijd bloedgeil uit. Steeds stijlvol gekleed met een pikant detail. Zo heb ik ooit een contract binnengehaald omdat ik mijn wiite blouse één knoopje lager had opengemaakt en het topje van mijn met kanten afgewerkte bh zichtbaar werd. Tijdens de bespreking boog ik me regelmatig voorover zodat de aankoper steeds zicht had op mijn pikant detail. Ik merkte de bobbel in zijn broek op en dat was voor mij het teken om de deal af te sluiten ! Nooit met klanten de lakens delen ! Dat is steeds mijn motto geweest en daar hou ik me nog altijd aan. Maar mijn behoeften zijn niet van de minst