Liefst ga ik toch wel naar een feestje in de buurt waar ik woon, zodat ik niet op zondagochtend nog een eind moet reizen om thuis te komen.. denk dat ik daar weinig zin meer in heb na 2 feestjes but we shall see!
Ja hij bedoelt de route van AcidWars naar de Main...
Maar dat si niet zo moeilijk hoor, ze liggen naast elkaar
Volgens mij is er 25 juni ook een editie van Pixel, als ik nog in arnhem weet te geraken gaat dat hem wel worden
lovehouse feesie toch>?
met funk in de lijn omhhooh
ga je zaterdag a.s ook luc>?
Jeps, samstag bin ich dabei. Troy kan mij persoonlijk niet echt boeien. Ik neem m`n vrouwelijke housegenootjes mee naar pixel. Gaat weer gezellig worden. Neem aan dat u ook van de partij bent?
Ik neem m`n vrouwelijke housegenootjes mee naar pixel.
Ik kom ook Luc!
Jeps, samstag bin ich dabei. Troy kan mij persoonlijk niet echt boeien. Ik neem m`n vrouwelijke housegenootjes mee naar pixel. Gaat weer gezellig worden. Neem aan dat u ook van de partij bent?
hou dr handje maar goed vast dan.....kheb wel weer zin in een vrouwtje komend weekend
maar gezellig kerol...doen we lekker biertje onder het genot van monica electronica
FF een tip voor de donderdagmorgen hier: parkeer je auto bij winkelcentrum ´Centro` en vanaf daar is het 1 halte met de metro. Makkelijk en gratis parkeren en snel weg op het eind
Tja...ik kom de laatste tijd teveel aan die kant van het land..
Maar vorig jaar was het parkeren bij het terrein zelf slecht geregeld hoorde ik van veel mensen, dus ik was blij dat ik bij 'Centro' stond!
Maar ja het begint hier ook wel te kriebelen, vooral na FYM. Het enige wat jammer is, is dat ik de volgende dag weer vroeg moet werken, dus dit jaar geen after bij Sumtech in Leiden of omgeving
het begint om 12uur, maar als je daar om een uur of 2 bent is dat wel oké hoor. Zijn er iig al wat mensen binnen en je hebt dan nog een hele dag te gaan...