Partyflock

Forumonderwerp · 755895
1 volger · 2352x bekeken
Waarschuw beheerder
Je hebt een leuke spontane maar ook een aantrekkelijke gewilde geile vriend/vriendin...jullie zijn al 2 jaar samen en hebben het nog steeds gezellig met elkaar alleen wel wat minder sex dan een paar maand terug...jullie hadden wel bijna elke dag sex maar is toch op een 1 of andere manier wat minder geworden en jij baald daar van als een stekker want jij hebt nog wel zin in elke dag sex....maar voor hem hoeft dat niet...jij vraag wat er aan de hand is...hij/zij is gelijk eerlijk,want eerlijkheid en comuniceren is voor de relatie erg belangrijk en verteld jou dat de sex niet zo spannend meer is en vraagt aan jou om dat samen op te kunnen lossen...jullie houden veel van elkaar en willen niet elkaar kwijt want jullie zijn tenslotte elkaars beste maatjes...dat word praten...wat zou jij doen...hij wil graag sex met andere erbij,bijv.:man of vrouw...of een parenclub om de sex wat leuker en spannend te maken...kun jij dat?????

Waarschuw beheerder
donateur
hij wil graag sex met andere erbij,bijv.:man of vrouw...of een parenclub om de sex wat leuker en spannend te maken...kun jij dat?????

ben bang dat zulke dingen niet goed uitpakken voor je relatie dus ik zou het niet doen.. dan maar de sex iets minder... maar niet alles blijft zoals vuur en soms moet je daar genoegen mee nemen.
Waarschuw beheerder
denk toch echt niet dat ze het met de hele buurt zou doen..

doet ze dat wel dan idd dom, maar daar ging het niet om.

al neuk ik de halve wereld mijn dochter komt daar niet achter, in ieder geval niet door mij! en als zij in mijn huis dat soort dingen zou doen dan is ze nog niet klaar met me nee
wat ze doet als ze volwassen is moet ze zelf weten
zulke dingen hou je toch voor jezelf
partnerruil enzo...
daar zorg je gewoon voor dat niemand erachter komt je kind helemaal niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het gaat hier idd niet om kinderen, maar ik kan me haast niet voorstellen dat als je kinderen ouder worden daar niet achter komen.

Maar goed even ontopic: Ik vind sex iets heel intiems en moet er niet aan denken om dat publiekelijk te doen.

En mijn partner delen met iemand nee dank je wel.

En als ik zo eens in mijn omg. kijk naar stellen die het wel doen moet ik helaas zeggen dat het er daar nou niet bepaald meer rooskleurig uit ziet.

Maar goed voor de rest ieder zijn ding, maar dit zou iig nooit mijn ding worden.

Waarschuw beheerder
Ik vind sex iets heel intiems en moet er niet aan denken om dat publiekelijk te doen

heb je het wel eens geprobeerd dan?

Waarschuw beheerder
Om een relatie spannend te houden, omdat de sleur er in raakt vind ik "sex buiten de deur/met een ander erbij" niet de oplossing. Dat leidt alleen maar tot ruzies en tot einde relatie. Zoiets moet je nooit voor een ander doen als je er zelf niet achter staat en er zelf ook geen uitdaging in ziet, omdat je bang bent dat diegene anders vreemd gaat. Als je al zo denkt over je relatie kun je er maar beter meteen een punt achter zetten.

Waarschuw beheerder
neh niet doen samen uitkomen of uit elkaar!

Waarschuw beheerder
nee, dat zou ik echt niet kunnen en sta echt niet toe dat ie dat dan doet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
maar het is nog altijd anders om je eigen vent te pijpen dan dan hele buurt lijkt mij.

ff ter verduidelijking: we hebben 1 bevriend stel waar we zo nu en dan (dus geen 24/7) partner-ruil (thuis) mee hebben, buiten dat hebben we 'n super goede band en gaan we er vaak met de kids (zij hebben ook kids) samen op uit, als hele goede vrienden...

Om een relatie spannend te houden, omdat de sleur er in raakt vind ik "sex buiten de deur/met een ander erbij" niet de oplossing. Dat leidt alleen maar tot ruzies en tot einde relatie. Zoiets moet je nooit voor een ander doen als je er zelf niet achter staat en er zelf ook geen uitdaging in ziet, omdat je bang bent dat diegene anders vreemd gaat. Als je al zo denkt over je relatie kun je er maar beter meteen een punt achter zetten.

Het is ook geen vervanging van, want dan ben je idd heel verkeerd bezig. Het los iig niet je problemen op...:no:

En als ik zo eens in mijn omg. kijk naar stellen die het wel doen moet ik helaas zeggen dat het er daar nou niet bepaald meer rooskleurig uit ziet.

uitzonderingen bevestigen de regel...en vaker gaan stellen uit elkaar omdat er overspel gepleegd wordt :/

WIJ zijn ook heel blij met ons leven dat we nu hebben en dat andere mensen andere meningen hebben, dat is zekers hun goed recht, maar er wordt dan wel gesuggereert of je niet normaal bent, sorry hoor, maar we leven in de 21ste eeuw...ik respecteer ieder z'n mening, doe dat dan ook omgedraaid ;-)

2 DanceChick :lief:

:D

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb je het wel eens geprobeerd dan?

Nee:no: geen behoefte aan, net zoals ik er geen behoeft aan heb om een plaatje van internet af te plukken en net te doen of ik haar ben:[

Ik geef me liever voor mezelf uit. Niet omdat ik zo mooi ben, maar tenminste wel eerlijk en geen faker.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Hier kan ik me zeker in vinden!

Waarschuw beheerder
donateur
ik HAAT delen :[

Waarschuw beheerder
na 2jaar al?? :S
nah lekker dan.....soms heb je gewoon wel eens mindere periodes, maar dan ook weer wildere :p

Waarschuw beheerder
Hier kan ik me zeker in vinden!

(y) :jaja:

Als je er een 3e bij haalt, met parenclub of wat dan ook,, en je partner vindt het lekkerder en beter dan met jou duurt 't echt niet lang meer :no:
Waarschuw beheerder

Hier sluit ik me ook volledig bij aan!

Geloof me 9 van de 10 x gaat het mis!

suc6 in ieder geval :flower:
Waarschuw beheerder
2 DanceChick

missy----> :kusje2: :knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
als hij niet genoeg aan jou alleen heeft zou ik m zo de deur en zn koffer aanwijzen!
Waarschuw beheerder
het valt me op dat er 's morgens en overdag veel verstandigere mensen op PF zitten dan 's avonds....

Waarschuw beheerder
donateur
dank je!

Waarschuw beheerder
als een vend of vrouw gek met je is , naar mijn mening , zie je die niet graag met een ander aan de gang gaan,,, maar dat is mijn mening
Waarschuw beheerder
donateur
het valt me op dat er 's morgens en overdag veel verstandigere mensen op PF zitten dan 's avonds....

Wat doe je dan nu hier :[

(k)
Waarschuw beheerder
Wat doe je dan nu hier :[

over een pf addict gesproken... :/
:9

Waarschuw beheerder
vraagje?

kan jij nu jezelf verwijderen van pf en dan doodgaan? :[

kuttopics met stel dit stel dat blablabla
Waarschuw beheerder
vraagje?

kan jij nu jezelf verwijderen van pf en dan doodgaan? :[

kuttopics met stel dit stel dat blablabla

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Doodgaan laat ik aan jou over O:)

:[

(k)

Waarschuw beheerder
woei.. catfight..

Waarschuw beheerder
ik stel dan ook voor dat jullie dat naakt in een modderbadje bij mij op het balkon uitvechten?
Waarschuw beheerder
ben jij de scheids zeker:P
Waarschuw beheerder
ik stel dan ook voor dat jullie dat naakt in een modderbadje bij mij op het balkon uitvechten?

als over het balkon gooien toegestaan is?

*HOEIIIIIIIIIIIIIII!!! roadtrip naar barcelona!!!*
Waarschuw beheerder
donateur
woef

Braaf hondje....af, lig en bibber ;-)

(k)
Waarschuw beheerder
Braaf hondje....af, lig en bibber ;-)

*pakt kitty nek, schud, SNAP!! gebroken*

O:)
:9

Waarschuw beheerder
als over het balkon gooien toegestaan is?

:jaja:
Waarschuw beheerder
:jaja:

*is ticket aan het boeken*

B)
Waarschuw beheerder
donateur
Neem dan aub 'n enkele reis O:)

(k)

Waarschuw beheerder
naar jou ??

;-p

Waarschuw beheerder
ff ter verduidelijking: we hebben 1 bevriend stel waar we zo nu en dan (dus geen 24/7) partner-ruil (thuis) mee hebben, buiten dat hebben we 'n super goede band en gaan we er vaak met de kids (zij hebben ook kids) samen op uit, als hele goede vrienden...

Dit gaat op den duur dan toch ook vervelen??
Gaan jullie dan weer gewoon over naar een ander stel??
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gaat op den duur dan toch ook vervelen??
Gaan jullie dan weer gewoon over naar een ander stel??

:no:
omdat 't zo nu en dan is gaat 't niet vervelen, daarbij doen we zoveel leuke dingen samen, dat 't gewoon heel leuk is :yes:
Maar hier gaat wel 'n heel verhaal aan vooraf ;-)
En hier hebben we samen voor gekozen, we hebben samen onze droom laten uitkomen.
Het was geen kwestie van: ik wil niet of hij wil niet, we wilden dit dolgraag allebei en dan is de keus heel makkelijk.
We zijn geen vlinders :no:

(k)
Waarschuw beheerder
ik zou zekerzz naar een parenclub gaan!! :yes:
ik ga met jou mee,zijn wij een paartje...ja..????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je naar een parenclub gaat alleen maar om de relatie tussen jou en je vriend wat spannender te maken dan denk ik dat dat nog wel is verkeerd zou kunnen lopen.

Zorg eerst dat de relatie tussen jou en hem sterk en genoeg is en denk er dan nog eens over.

Ik weet uit ervaring dat zoiets een relatie ook kapot kan maken nl

Waarschuw beheerder
't Is zeker 't proberen waard, Dance Angel. Wat al diverse andere mensen ook hebben aangeven is dat het wel belangrijk is om van te voren al goede afspraken te maken. Geef van te voren je grenzen aan bij je partner. Natuurlijk worden je grenzen ook wel in loop der tijden wat verlegd maar bepaalde zaken is toch echt wel handig dat je die van te voren bespreekt, anders draait het op het averechtse uit...

Samen genieten en juist een stuk xtra vertrouwen en een speciale band kun je er door krijgen in je relatie maar het kan dus ook zeker net andersom, dat je relatie hierdoor op de klippen raakt.
In parenclub hoeft niets en heerst echt een stukje wederzijds respect. Als je er puur voor het erotisch uitgaan heen gaat kan het al een heel bevredigende ervaring zijn.

Wat ik me wel afvraag is waarom je partner het wel eens met een ander of samen met anderen wil doen. Is het puur de fantasie of speelt er meer? Heb je hier al goed over gepraat?

Enne, Baloe en Dance Angel we kunnen wel eens "poolen" naar Gogo Nuts of Fata.....best wel leuk om met een groeppie (uit het noorden des lands) te gaan... ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tsja :D geil toch

Waarschuw beheerder
als jullie echt gek op elkaar zijn lijkt t mij niet echt logisch dat de een het leuk vindt om zijn/haar partner aan de gang te zien met n ander...

Waarschuw beheerder
mm .. t zou me leuk lijken als k niets bijzonders voelde voor mijn partner.. maar als t echt een serieuze relatie is.. dan zou k echt neit willen delen met een ander.. ook niet voor 1 keertje denk ik..

Waarschuw beheerder
Tnx Missy Saint Aka love, jummmm :p. Bij deze onderwerpen komen we elkaar altijd weer tegen, hahaha en we denken er ook nog ongeveer 't zelfde over... ;-)

En luitjes....... doe gewoon wat je gevoel je in geeft, maar dan wel in overleg. Zitten jullie beide op dezelfde golflengte, perfect. Is dat niet zo dan zal 1 van beide gewoon een beetje consessies moeten doen... Maar als je er niet over praat weet je zeker dat t niet goed komt.

En geniet......nee, GENIET met hoofdletters.....

Oooh en zo te zien wil "libelulla" ook wel eens mee poolen... ;-)
Waarschuw beheerder
als het de wens zou zijn van me vriend om een trio met een wijf ofzo te doen??
mmm jah weet niet...zou er iig overnadenken....kan MISSCHIEN spannend zijn...maar dan zou ik de vrouw uitzoeken, WHAHAHA...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bij deze onderwerpen komen we elkaar altijd weer tegen, hahaha en we denken er ook nog ongeveer 't zelfde over... ;-)

:yes:
Omdat wij ook op deze manier heel goed kunnen GENIETEN ;-p

(k)

Waarschuw beheerder
Bij zoiets kan ik me niet inleven al om het feit dat dit noooooit mogelijk is:)

Of de dame moet 120kilo zijn, omdat ik haar dan niet aankan:D