Partyflock

Forumonderwerp · 755621

Kickin' Hard - en zo niet? dan toch!

_ Vrijdag 22 April
_ van 21:00 tot 3:00
_ Discotheek Carte Blanche, Weert
_ Deurprijs € 13,- entree inclusief gratis Bier, Fris & Wijn! ( ja! de hele avond! )
_ Muziekstijlen - hardcore, jumpstyle & oldskool

De Timetable voor deze avond:

21:00 - 22:00 Mantis & Resort
22:00 - 22:45 Dynamike & Ogre
22:45 - 23:30 Kit Fisto
23:30 - 00:15 Adrenalin & Provax
00:15 - 01:15 Freeze & Wizard (special '98 till '02 set)
01:15 - 02:00 Dennis The Menace & Red Alert (special Jump set)
02:00 - 03:00 Crosswire & Triax

Hosted by: Alpha Mc & B.I.G.

Dit feest staat ook in het teken van verwijderd & KICKIN HARD's Verjaardagen :bounce: :)

Ik heb maar ff een nieuw topic geopend, omdat t andere nogal verneukt is door een aantal mensen. Nix verder tegen onnozel gebazel, dat doe ik zelf ook wel in vele topics, maar geen 300 per dag erbij. Dat schiet nie op :no:
laatste aanpassing
hehe :D wel wat anders. in vloeibare vorm of gas vorm :D
mary als je komt dan gaan we samen ff relaxxxxxxxx ballonen teugen ? of deed je dat niet, kweet het ff niet meer. maar dan ben je net zo verstandig als ches :$

kheb zin in weekend
nein ik doe geen ballonnetjes want zovaak kom ik niet meer in weert :S
EGT binnenkort zeker weerrrrrrrrrrrrr als het maar lekker wild is enneee lekkere hardcore:D dan benk aanwezig .. zolang het maar op vrijdage blijft dan kan ik kome:D
laatste aanpassing

275 :)
laatste aanpassing
jaja we gaan maar s naar roy zijn feestje....

voor gratis kaartjes is er een prijs KLEURENtekening bij roy thuis verkrijgbaar.. (roy zijn lievelingskleur is rood als jullie het nog niet weten :)) .. SUCCES ALLEMAAL!
ik neem wel een bult ballonen mee en een bult jump cd;s ff aan timmy vragen of die nog wat heeft liggen haha.. dan kom ik ook wel binnen ;)
doet er nu echt niemand mee..
roy is niet blij dat er zo weinig animo is voor zijn tekeningenactie!!! dus mensen zet m op :P
Dit wordt de tekening...leef je uit !

laatste aanpassing

nog maar 2 weekjes :)
heb er cker weten zin in :bier: :bounce:
laatste aanpassing
regel de tekening over de msn roy :D

paas me die en ik zal me creatievie tijd eens showen.

;d;d;d;d
Roy heb je liever dat de mensen rood of bruin gebruiken?

De winnaar wordt bekend gemaakt op dit forum :P haha
BASSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
kheb nog niks en roy is vur sjool bezig dus ik val um maar nie lastig ;)
roy laat zijn feest vallen voor zijn school ????

Waar gaat deze wereld naar toe???
vallen :S wat bedoel je daarmee ? hij is alleen ff voor school bezig.

vraag um vanavond wel voor een kleurplaat :D ;) ;d;d;d;d
sjezus... :D

GOOGLE

..typ maar kleurplaat in. MOe je eens kijken hoeveeel je knt kleuren. De mooiste mag gratis naar binne :yes:
mag ik op de wc ook kleuren ? en dan mijn creatie laten beoordelen ?
laatste aanpassing
haha ik zal mijn creatie ook opsturen..
roy ik win toch he :respect: .. de mooiste kleurplaat maak ik toch lekkerpuhhhh :P.. ik stuur hem wel naar je op niggah

P.S ik kom je creatie wel beoordelen haha.. welke kleur heeft t bruin of wit ??
Hangt een beetje van de avond af :D denk veelal bruin met wit

ps> neem je gasmasker mee ;p

hoe doen jullie dat met die gratis dranken :k
aah wat een lief hondjuh :D ma wel een beetje scheel hihi
laatste aanpassing
hoe doen jullie dat met die gratis dranken

..we zetten de hele avond overal glazen bier neer..en de barren staan constant vol met pils enzoe :P haha

Nee maar ff serieus, je krijgt een bonnetje wanneer je binnenkomt. Daarmee haal je je eerste pils. Daarna moet je het glas terugbrengen om een nieuwe pils te krijgen. In het begin zal dit een beetje mottig zijn, omdat je je glas constant bij je houdt maar later oppe avond staan er toch links en rechts wel een deel glazen, dus dan hoef je daar nie meer zo op te letten.

Waarom ze dit doen? ..omdat je anders van die dwazen krijgt die een dienblad vol pils bestellen voor jan en alleman en de helft laten staan, en zo krijg je niet dat er door de hele carte overal half volle glazen staan of dat mensen de glazen allemaal op de grond pleuren.

mensen nog 2 weekjes... ik heb er al weken zin in !!!
en hoor mij.. als je die glazen van andere weg kaapt dan kan je eigenlijk meer bier voor jezelf houden :D
laatste aanpassing
:( hahahah had ik pas gezien toen ik et hier bekeek :S

:O
he tog;)
laatste aanpassing
Jaja jongens de 300 zijn gehaald :D gefeliciteerd drmee hoor ;)
Zal Andries blij mee zijn :D die begon gisteravond bij de 296 al te flippen :D hihi
hey royke, ff n vraagje... het is toch wel grote hal ofniet ? iig netjes dat je de 300 al hebt :respect: .. moet ik meer me best doen om van die 300 de mooiste kleurplaat te maken :D..
Ja kweet niet...als het echt te druk wordt inne kleine hal dan gaan we naar de grote hal denk ik . Het is altijd maar de vraag hoeveel vanne mensen van PF werkelijk komen.

Maak maar een hele mooie kleurplaat ja :D haha

Nog anderhalve week mensen !!
300 man in de kleine hal betekend:

1) SAUNA..:no:
2) Geen ruimte..:no:
3) Sneller pogo >> ruzie's :no:

Dus als die allemaal komen >> dan maar grote hal..:yes:
maar hoe wil je dat doen.. dan gewoon draaien achter die vaste dj plek in de grote zaal ? das wel minder.

je kan niet bepaald van tevoren bepalen of het druk word dus wil je dan nog verhuizen op die avond ? :S

misschien een id om voorverkoop dat je weet hoeveel der komen, maar dat zal wel telaat zijn en weeer extra kosten.

agjah zal wel goed komen :bier: :bier: :bier: :bier:
laatste aanpassing
toen ik met RVK t feest had afgelopen 7mei stonden er 150 op pf ofzo.. en toen waren er 350 gekomen en de kleine hal was POEMvol.. dus ik zou toch even met de carte gaan praten als ik jou was.. :D komen de verrassingen ook ??

........I JUST WANNA KNOW........ ;)
laatste aanpassing

komen de verrassingen ook ??

;) .... hehe ....
(K) voor joel ;)

maar nu nog de grote hal dan ist :respect:
laatste aanpassing

haha

we zullen er over praten :)
zou idd ( als er daadwerkelijk zoveel man komen ) fijner zijn
laatste aanpassing
believe me they will come.. they will pay.. and they will enjoy :P.. vraag maar s aan ronnie die weet :D
en onthoud het ffkes he.. verzameling op de wc naar mijn plaat komen kijken :D

haha

stalske kom je de 22ste ook?
laatste aanpassing