Partyflock

Forumonderwerp · 755585

Waarschuw beheerder
Ik zou graag jullie meningen over Baja Beachclub Rotterdam willen weten.. veel mensen haten het..

Waarschuw beheerder
Mij niet gezien.. kunnen leuke mannen bij zitten maar ken ook da dr van die engerds slagroom bij je willen likken nou mij niet gezien hoor :S
Waarschuw beheerder
:s Baja :S
Mij zal je daar nooit zien :no:
Waarschuw beheerder
Hallo allemaal..

Toevallig ga ik binnekort ook ff naar rotterdam en zat net te bedenken waar ik eens ff lekker ga stappen....maar als ik het zo lees..hmmmm....

hoor idd dat baja wel heel leuk en gezellig is..dus wie weet anders gewoon een discotheken ronduh houden dat kan natuurlijk ook...

Waarschuw beheerder
Als je er wat alcohol bij neemt is het serieus leuk hoor!! Maar zonder dat weet ik eigenlijk niet :bloos: hahaha!! Ik vind het iig echt gezellig daar, maar niet om elke week is ff te gaan ofzo or!!

Waarschuw beheerder
Neej, zou er zeker niet iedere week meer heen gaan, maar als ik er ben is het altijd gezellig!!!

Zitten nog meer leuke tenten in Rotterdam!!!

Waarschuw beheerder
:jaja: Now & Wow

Waarschuw beheerder
:D Now & Wow zeker!!!
Vooral Soulpunkers on Discospeed.. volgende week weer!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is al tijd geleden dak dr ben geweest :$ moet dr weer eens heen;)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk!! Moet je zeker doen!! Now & Wow is altijd goed!

Maar Baja ook een keertje proberen natuurlijk!! Ook leuk!! :D

Waarschuw beheerder
:jaja: die heb ik nog niet gehad sorry :$:$ schaam me diep :$

ben je weleens naar plan c geweest? zit in de oude haven..

Waarschuw beheerder
Plan C? Ken het wel, maar nooit geweest.. spelen soms ook bandjes enzo he? Kwam vroeger altijd bij Sorbonne.. ook oude haventje..

Waarschuw beheerder
Ja klopt.. Kwas altijd bezopen als ik daar was, die bandjes stellen ook nie zo heel veel voor.. maar had altijd wel naar me zin daar :P ja Sorbonne ken k wel.. Ben dr nooit geweest maar wel van gehoord.. Was dat leuk?

Waarschuw beheerder
ja, alleen heel druk.. bestaat nu ook niet meer, hij is naar de stad verhuist.. gewoon centrum..
Maarre Thalia Lounge, Off_Corso, stadhuisplein.. wel eens geweest? Zitten genoeg leuke tenten hier..

Baja, toch mijn nummer 1 :D (op zondag dan)

Waarschuw beheerder
Off Corso wel :jaja:.. echt gaaf vind ik dat.. En ja stadhuisplein is ook leuk, ben alleen niet zo skihut type..

ja kmoet toch echt x naar de Baja.. Alleen ffies iemand vinden die met me mee wil :$:S

Waarschuw beheerder
Vind Off_Corso ook leuk, maar niet elke week.. En Skihut..pff.. zo druk altijd!! gaat wel op z'n tijd..

Mocht je niemand vinden voor de Baja.. gewoon met mij en m'n vriendinnetjes meegaan!! hhahaha!!

Waarschuw beheerder
Haha nee moe wel variatie in blijven hee.. ja skihut is nie normaal meer.. we gingen toen met de klas toen was nog wel te doen.. maarre pff je ken dr geen eens normaal meer dansen..

Haha das goed hou ik je aan...

Waarschuw beheerder
Tuurlijk geen probleem hoor!! hahaha!!

Skihut is doordeweeks wel okey, maar hou ook nie zo van die polonaise muziek enzo..

In Den Haag zit ook wel een leuke tent, ASTA, wel een geweest?

Waarschuw beheerder
Ok dan :P

:nee: getver polonaise muziek :s kheb ook hekel aan carnaval;)

Nope, wel van gehoord.. Dr zit daar toch nog een goeie? Hoe heet die ook al weer?

Waarschuw beheerder
ja.. het Paard misschien.. zitten verschillende grote discotheken daarzo..
maarre.. ga weer even werken.. Spreek je later wel weer!!!

Waarschuw beheerder
Kweet niet meer hoe die ene heet :S Das goed werk ze!! Doeidoei!!

Waarschuw beheerder
vond het vroeger wel leuk

Waarschuw beheerder
Het is nog steeds leuk!!! Vooral zondag!! :D

Waarschuw beheerder
gingvroeger ook wel eens op zondagjah.. op zaterdag gaik lieverergens anders heen

Waarschuw beheerder
kweet al weer hoe die in Den Haag heet :P De Tempel ken je die??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben er 1 keer geweest, was op een donderdag! Onwijs rustig....en de security vond het nodig een beetje de man uit te hangen: door 2 vrienden van me eruit te gooien omdat ze op een bankje gingen zitten wat blijkbaar niet mocht ofzo! :S Stakkers!
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
veel lekkere wijven :D kutmuziek en kutpubliek voor de rest....

Waarschuw beheerder
Ik ga op zaterdag ook liever ergens anders heen als Baja eigenlijk..

Waarschuw beheerder
OJ... hoe kunnen ze jou er nou uit gooien??????
Ook niet leuk....

:(

Waarschuw beheerder
PurpleLaydeej... Tempel zegt me zeker wel wat jah.. nooit geweest hoor.. dat nie.

Waarschuw beheerder
Limara, dat deden ze ook niet!! Ze gooiden 2 vrienden van me eruit! Het was zo rustig, dat die conjo's zich verveelden ofzo :S.....

Waarschuw beheerder
Limara ja ik ben dr ook nooit geweest hoor maarre hoorde van een meisje die ik ken die in Den Haag woont dat De Tempel ook gaaf is :P

Waarschuw beheerder
Denk dat het (bijna)overal leuk kan zijn.. het is zo leuk als je het zelf maakt natuurlijk!!!!

Waarschuw beheerder
Haha ja das idd waar.. maar je kan ook ergens de muziek niks vinden.. Ik vermaak me meestal overal wel aardig :P meestal wel met alcohol hoor;)
Waarschuw beheerder
baja is echt kansloos!!! komen alleen maar leeghoofden... meiden die denken dat ze helemaal geweldig zijn en gasten die met hun portemonee lopen te zwaaien.. en daar lopen die meiden dan weer achteraan.... alleen op zondag is het leuk om soms te gaan omdat dan het personeel uit de discotheken uit rotterdam die dan dicht zijn komen... altijd lachen met ex collega s ;)
Waarschuw beheerder
gewoon naar now en wow gaan ;) of de nieuwe sarbonne

Waarschuw beheerder
Ja, zondag Baja.. Sorbonne is dan namelijk uitgestorven, bovenverdieping is nie eens open...
Waarschuw beheerder
hoor er diverse verhalen over...

misschien ooit toch maar zelf gaan kijken...

Waarschuw beheerder
En waar gaan we zaterdag naar toe???? Ik waarschijnlijk naar Now & Wow.... en anders naar Highstreet.... ik hoop Now & Wow ben dr nog nooit geweest :O
Waarschuw beheerder
ik zou zeke naar now en wow gaan.... superstarzzz is het thema en das echt een super feestje!!

Waarschuw beheerder
ga volgende week naar now & wow dan is soulpunkers on discospeed vs Electric Ballroom.. die vind ik het leukst!!!

Morgen nog geen idee...

Waarschuw beheerder
Tuurlijk, wij wel hoor...

Waarschuw beheerder
Haha idd :P Alles goed Limara?

Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk!! gaat goed hoor!! :D Leuke avond gehad, niet in de Baja, maar toch leuk!!!

Waarschuw beheerder
mooi zo :) nog naar breakaway geweest?

Waarschuw beheerder
Ja.. onder andere.. :D

Waarschuw beheerder
Haha heb je een soort van dicotheken tour/kroegentocht gedaan;)

Waarschuw beheerder
Neej hoor, alleeen Break Away en daarna.. hollywood, aardig gek.. was echt de bedoeling nie!! :D maar toch best leuk voor een keertje..

Waarschuw beheerder
Alleen voor hem ga je toch al naar de Baja he :kwijl:

[img width=400 height=300]http://62.250.17.21/bajafoto/albums/96309%20-13%20mrt/IMG_5539.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
nou smaak heb je ook al niet :S