Partyflock

Forumonderwerp · 755562
Hoofd gekookt na moord
UTRECHT - 09/03/05 - Een 49-jarige man uit Haarlem wordt verdacht van betrokkenheid bij het koken van het hoofd van zijn broer. De Haarlemmer zou zijn broer in 1997 met een hamer hebben doodgeslagen. Een medeplichtige kookte het hoofd daarna in een snelkookpan, om het onherkenbaar te maken. Dinsdag verschenen de verdachten in een pro forma-zitting voor de rechtbank in Haarlem, meldt Algemeen Dagblad woensdag.

De 49-jarige verdachte M.Y. zou hulp hebben gekregen van zijn toenmalige 18-jarige vriendin T.N. Zij zou het hoofd hebben gekookt. De vrouw verklaarde voor de rechter dat zij hiertoe gedwongen werd. Zij zou door Y. bedreigd zijn met een pistool.

De inmiddels 25-jarige vrouw vertelde opgelucht te zijn over de moord te kunnen praten, maar ook dat zij bang was voor represailles van de hoofdverdachte. De man wordt ook verdacht van de moord op zijn echtgenote. Het is nog niet bekend wanneer de zaak inhoudelijk door de rechter wordt behandeld.

© Tiscali/Novum

Is dat dan wat...
laatste aanpassing
nee aardappels zijn lekker:no:

is dat hoofd in ieder geval bacterie-vrij :D

Dat dan weer wel.. :D

Snelkookpan, snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.... :x

nee das flauw, maar wel echt zieke actie!

enne leeftijd maakt bij echte liefde niet veel uit, maar er zijn grenzen natuurlijk:

De 49-jarige verdachte & 18-jarige vriendin

tja zou wel eens willen weten wat voor mensen dit zijn, vast niet het gem. Nederlands gezinnetje..

Artiest Devide
zucht waar moet het heen tegenwoordig met de wereld :'(
al die arme mensjes die dood gaan....snik

Wat eten we vandaag?
damn je zou maar thuis komen, denken wat eten we vanavond en nieuwsgierig het deksel van de pan optillen 8)

kleine stukjes rauwe vingertjes met een beetje blanke vla of yoghurt..:[

4 uur .....soep!!!

bizar :S

Ziek :S :dood:

Het is wel ziek, ja, maar wat die ene vent in Gouda geloof ik of Vlaardingen deed vond ik zieker, dat ie met de huid van z'n moeder rondliep!

Je hebt er echt zieke geesten tussen zitten!
Zeker weten dat er zieke geesten rond zweven O:)

zo dan sta je een keer bij de slager in plaats van hamlapjes hoofdlapjes aub? wel van een mens graag niet dat ik ik weer een schaap krijg:P
Ben juh mooi klaar mee!:NO:
smakelijk :O
Jeetje wat een ziekmakend bericht weer :S

ieuw ieuw ieuw...

Sambal bij?ja lekkel doe maal ook kloepoek en een goed glas bier erbij :bier: 8)

uitgekookt spelletje dit :yes:

nou gadverdamme zegt, hoe komen ze op het idee tegenwoordig :S...bah

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
hmmmmm van mora :)
mark martine martijn johan albert sjoerd kevin ronald robbie monique sanne mariska nick jan piet klaas

ETENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!

WAT!? GEEN REMIA!?

NOU DOEI!!!!

Lkkr hoor :no:

Wat de mensen vandaag aan de dag wel niet bedenken om zichzelf te entertainen...

:s ziek ziek ziek :S

eet smakelijk :(

bah

koekje erbij?

hmm..ik denk dat ze zult wel erg lekker gevonden hebben ;)
maar dit gaat wel erg ver!
:nee: echt goor gewoon bah bah :dood:
snelkookpan snelkookpan.....

bah bah!!!

frituren is veel lekkerder....
echt te erg, maar blijkbaar was ie nog wel een beetje herkenbaar :)