Partyflock

Forumonderwerp · 755220
wat is de line up van hellbound?

:@ wanker

aljeblieft, vertel mij het!!
maaruh ik kan je iig beloven(hellbound kenende)dat het wel een knal line-up word!!;)

Kdenk iig dat de Enzyme artiesten er nu wel weer bij zijn (hopelijk).

En deze keer een ECHTE industrial zaal mag van mij wel gemaakt worden. Of een Italian Dj's only zaal b).

ben benieuwd :)

Fanatiek jah
de line up van de komende hellbound wordt nog beter dan de vorige hellbound! :)

Het wordt een beuker van een line up!!!!!!! :D:D:D
Artiest {SHOWLIST artist 82170, 40745, 13003}
Nog ff een weekje w8en, maar het wordt toch sowieso wel weer volop knalluh, zoals elke Hellbound!!! :D
dat duurt nog meer dan een maand joh :P Zien we dan wel, of t Ghosttown of Hellbound wordt :9 :P
weekje w8en tot de line up bekend is ;) Daar ging dit topic over....
weekje w8en totdat de line-up bekend is ;) Daar gaat dit topic over...

2Matthijs
Zien we dan wel, of t Ghosttown of Hellbound wordt
:S Hoezo??! Je kan naar beide! :D Ghosttown is 29 april en Hellbound Assassins is 14 mei....

dussss......

De line-up die volgende week gereleased wordt, staat bol van de grote namen. Zo zullen o.a. The Viper vs. Bass-D een set op de Mainstage verzorgen en zijn Radium (Fr) en Simon Underground (gb) te vinden in de New Industrials. De toonaangevende Fracture 4 (gb) en Deathmachine (gb) nemen in de Terror-area de grootste verantwoording voor de UK-sound op zich. Ook Stanton vormt met zijn set in de Rave & Early Hardcore zaal een belangrijke schakel in de zorgvuldig gecreëerde line-up. Kortom; houdt de bekendmaking van de volledige line-up in de gaten.

Radium
Simon Underground
Fracture 4
Deathmachine

is eigenlijk al genoeg om meteen een kaartje te halen...
Ik verwacht nog wel een Jappo, Lenny Dee ....een Hellfish en Producer zou ook leuk zijn :D
Vooral Producer zou vet zijn, al tijdje niet gezien, en qua draaien is hij vaak vetter dan Hellfish

jappo heb ik teveel gehoord afgelopen tijd....hoop een keer op the outside agency,armaggedon project of rude awakening..

sowiezo Simon, Fracture 4 en Deathmachine dus aanwezig b)

ja dat is eigenlijk al genoeg ja...hopelijk nu beter geluid in de zaal waar de terror gaat komen...

Er komt een terreur zaal hoorde ik.

hoop dat ie lijkt op afgelopen keer :)
alleen nu een beetje mijn favo dj`s in 1 zaal hehe

Gebeurt niet Terrorlady, er komen alleen maar dj's dit jij kut vind...

ow dan ga ik maar niet..
laatste aanpassing

Goed zo.

hehe:D

Exlxaxl, der komen ook geen dj's die jij goed vind.

he wat jammer nou..nou dan ga ik ook maar niet......:)

akira moet zeker weer aanwezig zijn :yes:
noizefucker lijkt me ook niet verkeerd in de terror zaal :yes:
laatste aanpassing
zit nog te twijfelen tussen het Enzyme feest waar geen lokatie van bekend is en Hellbound...

ik ga toch echt liever voor hellbound
:respect: deathmachine
laatste aanpassing
Ongeacht line up, hier ga ik zowiezo heen
HELLBOUND :respect:
hopen op een battle in de vorm van
radium vs tieum :kwijl:

zit alleen nog te twijfelen of ik de volgende dag ook nog voor de 3e keer naar UBERhousen ga voor Hardcore Gladiators

maar zowiezo aanwazig @ Hellbound

deze week zal de gehele line up bekend worden gemaak...komt helemaal ga goed:)

veel engelse en franse namen hoop ik :yes:

jaaa:kwijl:

kan niet slecht zijn he:kwijl:

zit alleen nog te twijfelen of ik de volgende dag ook nog voor de 3e keer naar UBERhousen ga voor Hardcore Gladiators

Gewoon gaan joh kan makkelijk
Dat feest wil je toch niet missen
Maandag ben je toch vrij :D
hehe kaarten zijn al binnen :P
ik heb me kaartje ook alweer in huis :D

VIP :D:D
laatste aanpassing
Half 10 kaartje gehaald..
Maar geen VIP zal het dan al zo snel gegaan zijn :/
Maar heb er zeker zin in :bounce:
Van mij mag The Producer er ook wel bij..
Wil hem ook wel weer eens zien :jaja:

ja laat ze is opschieten met die line up :)

zou er eigenlijk ook weer een nieuwe cd uitkomen??
Na de afgelopen Hellbound die ik dus echt mega vet vond weet ik een ding zeker en dat is dat ik er op 14 mei ook weer bij ben :bounce:

ik had het liever in borchland gezien maar daar hebben we het al genoeg over gehad :P
Mensen weet iemand waarom er laatste tijden geen feesten meer in borchland zijn??? Daar zijn tot nu toe beste hellbound geweest (vind ik).
Hoop dat er wel weer lekker word geknalt
verlanglijstje:
Rhose
Sunny D
Buzz Fuzz
Jappo
Dellerium
Dano
Bass-D & King matthew

misschien dat ze kiezen voor de hemkade omdat ze dan meerdere area's hebben en dus meerdere stylen kunne draaien
best stom eigenlijk want bij de eerste hellbound festival zijden ze dat hellbound nog een keer terug zou keren naar de fun en dit word al de derde keer :S
De volgende hellbound word wel :k :yes: 8)

duurt altijd wel lang bij multigroove volgens mij....line up had al lang bekend moeten zijn...
duurt me nu ook wel beetje te lang :P
Bij Inqontrol hinge posters met de line up, dus is al bekend. helaas weet ik er weinig van