Partyflock

Forumonderwerp · 755007
1 volger · 14790x bekeken
Waarschuw beheerder
ik krijg tegen woordig zo veel komen taar hier dat niemant mijn ver haalen goed vind en iedereen vind me maar een sukkel en zo nou en.

ik ben wel iemant op dit helle flock die te minste voor zich zelf op kompt en die durf te zegen hoe hij er over denkt en dat zijn er hier maar weinig!
dat ik DISLECKTIE,S ben daar kan ik NIETS aan doen.
dat ik zo veel moeilijke tijde heb gehad daar kan ik NIETS aan doen!
dus schrijf ik ver haalen om mijn gevoelens ergens in kweit te stopen dat ik gestopt ben met DRUG,S daar kan ik NIETS aan doen!
dat ik me deprie voel af en toe en daagen zit te huilen daar kan ik NIETS aan doen.
maar ik druf het wel te delen met mensen hier.
jah ik ben ook mens jah ook iemant met gevoel jah!

net als jij aleen het ver schil is jij gebruikt drug,s en daar ben ik mee op gehoude uit mijn zelf!!
en hoe moeilijk het ook is als jij nu een lijn zou neer legen zeg ik nee en ik zou hem ook niet meer hoeven ook al blijft ie lichen en jij zou hem neemen dat weet ik zeker!
maar hoe deprie ik ook ben ik zou hem niet aan raaken.

maar nu ik niet meer deprie ben en weer zin heb in mijn leven vraag ik me af zou ik stopen met schrijfen en je laate winen van mij...?

of zou ik gewoon de touwtje wat strakke aan spannen en lekker door gaan met mijn spanede vaag e ver haalen.
want ik schrijf ook nog steets mijn wiekende en die stuur ik nu al naar meer dan 500 mensen hier op pf na het wiekend en die vinden het wel heel leuk om ze te blijfen leezen!!
dus tjah ik denk er wel over na en ik weet wel wat ik doe..

maar wat vind jij nu eigelijk als jij er echt geen hol aan vind waarom lees jij het dan..?
om dat je ver veelt om dat je toch niets te dooen hebt..?
zoek dan een hobby en ga iets leuks doen met je leven!

dus wat vind jij hier nu van...
Waarschuw beheerder
:respect: vagepaul :respect:

laat de rest maar zeiken....
Waarschuw beheerder
Paul, je bent (y) (Y) (Y)

Ik ben alleen eens benieuwd naar andere foto's van je :Yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar hij kan ook echt zijn en gewoon zijn zoals die is. Ik heb er geen problemen mee, INTRESSANTE verhalen van iemand de ze hele leve lang gepest is (zegt ie).

intressante? ..

daar vlieg ik dan hoog door de lucht al tijd vlieg ik heen en weer.
naar het eene naar het andere land om de mensen te brengen en trug te brengen.
door de wint door de sneeuw door de regen door de wolken door de lucht.
onder weg naar een nieuwe besteming of nieuw lant.
al tijd onder weg met het tuig vlieg tuig.

vlieg jij wel is weg met het tuig vlieg tuig......

Zo boeiend!!
dankje dat je dit wilt delen paul...

wacht laat ik wat :respect: -smiley's neerzetten...

:respect: Vage Paul :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dancingdame 8 maart 2005 23:58

Ook jou(W) held?

Whehehe (y)

Waarschuw beheerder
het zal me niks verbazen als het een grote faker is.

fake ??? :/ uuhmmm ... dan zie ik soms spoken :-O

paul moet lekker zelf weten wat hij hier op het forum neer gooit

ik heb respect voor iemand die een poging waagt om te stoppen met drugs ... :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ahá! alweer bevestiging van wat ik eerder schreef: "dat die smileys en het massale "paul is tof"-gevoel in zijn topics, op mij overkomen alsof paul eigenlijk een beetje zielig is, alsof we maar beter een beetje medelijden met 'm zouden moeten houden.
wat overigens versterkt wordt door mensen die vinden dat je paul niet in zijn waarde laat als je zijn stukjes niet grappig vindt, maar eerder onzinnig."

je kunt iemand zijn topics onzinnig vinden, maar toch iemand in zijn waarde laten door op een beetje een respectvolle manier te laten weten dat een topic je niet interesseert, ipv iemand de grond in te stampen.

Waarschuw beheerder
je kunt iemand zijn topics onzinnig vinden, maar toch iemand in zijn waarde laten door op een beetje een respectvolle manier te laten weten dat een topic je niet interesseert, ipv iemand de grond in te stampen

je kan ook ernstig in herhaling vallen...

Waarschuw beheerder
Net als jij

Waarschuw beheerder
ghehehe... :D

Waarschuw beheerder
je kunt iemand zijn topics onzinnig vinden, maar toch iemand in zijn waarde laten door op een beetje een respectvolle manier te laten weten dat een topic je niet interesseert, ipv iemand de grond in te stampen.

Dank je wel,dat is precies wat ik bedoel:yes:

Sommige mensen gaan gewoon erg ver,en dat vind ik gewoon niet kunnen,ook al weet je dat je afgezeken kan worden op pf,dan nog,er is ook een grens vind.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: Nog effe snel iets zeiken, voordat mijn ochtendhumeurtje is weggetrokken:

Optyfen, met die onzin, open een weblog ofzo ! :[
(Overigens een serieuze tip :))

Zooooooooo, 't is weer tijd voor uK om lief te doen O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Snap niet dat hele volkstammen er zo'n lol in hebben een bepaald persoon te pesten zoals we het laatst op de basisschool deden. Een pispaaltje zoeken, net als met Patrick een tijdje terug. Zegt net zo veel over de mensen die hun levensgeluk nog wat denken te vergroten met het afzeiken van mensen die wat anders zijn.

Ik vind de verhaaltjes van Vage Paul wel leuk om te lezen, misschien veel mensen niet, die mogen negatief commentaar geven maar wat er nu wordt gedaan is wel wat meer dan wat negatief commentaar geven. (n)

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Inge, de discussie is uitgebreid van Paul, naar mensen die achtelijke reacties geven in zijn topics. De scheiding in mensen die het wel en niet leuk vinden is duidelijk nu, en iedereen laat dat duidelijk merken.

Hard tegen hard, like the real world..

En het is geen pesten, maar argumenten brengen, dat gebeurd toch ook wel her en der. Nutteloze opmerkingen zitten er altijd wel tussen. Maar goed, als je je mening geeft hier, dan wordt je afgezeken, zoals ik al eerder zei. Met andere woorden, een hoop mensen denken; als je het er niet mee eens bent, dan rot je maar op. En dat is nou net niet de reden waarom ik lid ben hier...

Waarschuw beheerder
Snap niet dat hele volkstammen er zo'n lol in hebben een bepaald persoon te pesten zoals we het laatst op de basisschool deden. Een pispaaltje zoeken, net als met Patrick een tijdje terug. Zegt net zo veel over de mensen die hun levensgeluk nog wat denken te vergroten met het afzeiken van mensen die wat anders zijn.

Ik vind de verhaaltjes van Vage Paul wel leuk om te lezen, misschien veel mensen niet, die mogen negatief commentaar geven maar wat er nu wordt gedaan is wel wat meer dan wat negatief commentaar geven.

Precies,
is gewoon vaak ook om zelf stoer over te komen,of omdat ze zelf onzeker zijn,eigenlijk heel zielig,want die personen hebben vaak zelf iets waar ze ook niet zo op afgezeken willen worden,dus dan maar een grote bek,valt niet op dan he:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik snap niet waar je je druk om kunt maken.

Misschien vervelen velen van jullie je wel, flink aantal mensen is gewoon bijna altijd online, stompt misschien een beetje af. Ga je je vervelen en in een vervelende bui anderen klieren.

Inge

Waarschuw beheerder
Misschien vervelen velen van jullie je wel, flink aantal mensen is gewoon bijna altijd online, stompt misschien een beetje af. Ga je je vervelen en in een vervelende bui anderen klieren.

Ik denk eerder om zelf geaccepteerd te worden,niets is toch leuker dan met zn alle op één:s

Waarschuw beheerder
open een weblog ofzo

Dit is nog niet eens zo'n slecht idee. Kan hij ook gewoon hier op Partyflock doen bij zijn eigen profiel.

Waarschuw beheerder
Ik denk eerder om zelf geaccepteerd te worden,niets is toch leuker dan met zn alle op één

:-S Met ze allen op één??? Volgens mij is het nog altijd "de kudde" die achter hem staat hoor...

Waarschuw beheerder
open een weblog ofzo

Dit is nog niet eens zo'n slecht idee. Kan hij ook gewoon hier op Partyflock doen bij zijn eigen profiel.

heeft hij denk ik al;)

Waarschuw beheerder
Met ze allen op één??? Volgens mij is het nog altijd "de kudde" die achter hem staat hoor...

Dat zegt dan toch genoeg,
kwestie van normen en waarden heeft niets met een kudde te maken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heeft hij denk ik al

Hier op pf volgens mij niet. Kan hem niet vinden tenminste.

Waarschuw beheerder
heeft hij denk ik al

Hier op pf volgens mij niet. Kan hem niet vinden tenminste.

oke :)

maar dat stopt paul toch niet denk ik hoor,
vind het wel goed van hem,dat ondanks alle commentaar dat hij krijgt toch gewoon door gaat,denk dat daarom veel mensen voor hem respect hebben,want de meesten taaien dan af,en hij niet.
Hij blijft lekker door gaan ,en dat verdiend ook respect vind ik:yes: :respect:

Waarschuw beheerder
Dat van die weblog had ik ook al aangegeven!:yes:
lijkt me een beter plan! Je word gek van die verhalen, het gaat nergens over en als je hem niet leuk vind dan ben je maar "stom"

Die vriendjes van paul, je weet hoe hij eraan komt.
Gewoon een PBtje sturen van Goh wil jij mijn weekendverhalen ontvangen..
Ik heb ook zon pb gehad.
Ik zat er echt totaal niet op te wachten.
Dat slappe geouwehoer..
Sluit zijn topics toch eens gewoon ofzo..

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, en daar stip je nou net het gevoelige punt aan.

Hij opent deze topic, met de vraag of hij moet doorgaan, ja of nee. Vervolgens zegt hij dat hij toch niet gaat stoppen, wat er ook gebeurt.

Waarom opent hij dan deze topic ???????

Nu jij weer :)
Waarschuw beheerder
donateur
Je word gek van die verhalen, het gaat nergens over en als je hem niet leuk vind dan ben je maar "stom"

Open zijn topics dan niet !!!!!!!!!!!

*zucht*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je t niet boeiend vind lees je het toch niet? :vaag: er zijn zo veel mensen op pf die dingen verttellen wat me niet boeien, die hoeven echt niet allemaal weg hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Miss Moodswing Dat van die weblog had ik ook al aangegeven!:yes:

Ja, dat was een (y) plan !

Waarschuw beheerder
Gewoon een PBtje sturen van Goh wil jij mijn weekendverhalen ontvangen..
Ik heb ook zon pb gehad.
Ik zat er echt totaal niet op te wachten.
Dat slappe geouwehoer..

Het leven is soms ook zwaar.... :no:

Inge

Waarschuw beheerder
het gaat nergens over en als je hem niet leuk vind dan ben je maar "stom"

Weer lekker zwart/wit he...? Ik bijvoorbeeld heb nooit gezegd dat iemand stom is als hij/zij de topics van Vagepaul niets vind, en ik ben niet de enige.

Waarschuw beheerder
Sluit zijn topics toch eens gewoon ofzo

hmz een topic hoeft niet te worden gesloten als er niks buiten het beleid om in word gezegt (of als t 35keer dubbel is)
Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen deze morgen...

verttellen

:x

Kijk, en daar stip je nou net het gevoelige punt aan.

Hij opent deze topic, met de vraag of hij moet doorgaan, ja of nee. Vervolgens zegt hij dat hij toch niet gaat stoppen, wat er ook gebeurt.

Waarom opent hij dan deze topic ???????

Nu jij weer

Moet ik je weer gelijk in geven :D

Ik zou gewoon stoppen met Drugs...

[img width=386 height=480]http://www.euronet.nl/users/in004045/Lijm%20snuiven2.jpg[/img]

En lijm gaan snuiven!!

Waarschuw beheerder
donateur

Dát is waar het om gaat.

Die Paul en zijn onzin boeijen met niet eens zo zeer. Het gaat erom dat je vanalles naar je kop krijgt, omdat je het ergens niet mee eens bent.

En vervolgens ben je kansloos, dom, onzeker en weet ik het allemaal. Daar gaat het nu net om :)
Waarschuw beheerder
Als je t niet boeiend vind lees je het toch niet? :vaag: er zijn zo veel mensen op pf die dingen verttellen wat me niet boeien, die hoeven echt niet allemaal weg hoor.

Precies, ik lees dat liever dan het zoveelste inhoudloze peptopic....

Waarschuw beheerder
donateur
Lijm is de toekomst !

Pritt is beter dan wit !!!! 8)

Waarschuw beheerder

Niet te hard aan de 10-seconden lijm snuiven dan he...! ;P Zit je neus straks dicht ;)

Waarschuw beheerder
maar dat stopt paul toch niet denk ik hoor,
vind het wel goed van hem,dat ondanks alle commentaar dat hij krijgt toch gewoon door gaat,denk dat daarom veel mensen voor hem respect hebben,want de meesten taaien dan af,en hij niet.
Hij blijft lekker door gaan ,en dat verdiend ook respect vind ik

En tuurlijk kun je het er niet mee eens zijn,maar sommige trappen paul echt finaal de grond in daar gaat het om,

ik vind ze ook te lang om te lezen,maar daarom zeg ik nog niet dat hij moet stoppen met ademen of dat ie geestelijk niet goed is wat dan ook,

mensen gaan gewoon te ver in het niet eens zijn met,vind ik.

Waarschuw beheerder
Of over clubkutten, londsdale, Marokkanen....

Het IS gewoon een feit, maar zoveel interessants wordt er niet geopend aan topics op Partyflock, daarom vind ik Vage Paul wel eens leuk om te lezen.
Vindt je dat niet leuk, dan lees je het toch niet. Of is het toch dat je het MOET lezen van jezelf om je daarna weer te ergeren? Of komen we dan toch tot de conclusie, dat die mensen de topics van Vage Paul MOETEN lezen van zichzelf en daarna kunnen zeiken wat ze stiekem eigenlijk gewoon leuk vinden om te doen? ;)

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
ik lees dat liever dan het zoveelste inhoudloze peptopic....

Dus jij vindt zijn topics inhoud hebben??? :vaag:

Een paar topic onderwerpen...

ik ben geen supeman!!
waarom ik...
Heeeeeee luister naar Mij!!!
het tuig vlieg tuig
wil jij mijn vriendje zijn...?
Wie is vage paul nou eigelijk echt ?
Mijn Wiekend Ver Haalen!!
FrühlingsSynphonie 3 in Wasserburg
Vage Paul is gestopt met Drug,s!!!
eindelijk weer
Zuip jij of Snuif je liever.....
de bloem
wat heb jij voor onder broek!!
vroolijk wat is dat..
Vage Paul,s echt leven..
ben ik in de heemel...
nederland word aan gevallen
daar sta je dan...
poep
DEEL 2 tara en de betoverende wireld
wat zijn dingen...
hou jij van je zelf..?
vaag heid heerst..
ik ben vrij...
mijn schoen is kwijt... »

Jaaaa.. De topicnamen geven idd aan dat 't behoorlijk inhoudelijk is :vaag:

ja.. Alleen de topics over clubkutten, lonsdale of marokkanen worden altijd gesloten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Of komen we dan toch tot de conclusie, dat die mensen de topics van Vage Paul MOETEN lezen van zichzelf en daarna kunnen zeiken wat ze stiekem eigenlijk gewoon leuk vinden om te doen?

hahaha;) zit wel wat in,hoe weten ze het anders.

Waarschuw beheerder
donateur
Uhm, chrisje, 't kan mij werkelijk geen ene moer schelen wat jij bedoeld

Whahaha, jij bent echt een neppert.
Het kan je zogenaamd allemaal geen reet schelen maar als je een keer bonje met mij hebt weet je niet hoe snel je op Pussyflock moet gaan huilen hoe irritant ik wel niet ben.
Ik voelde me vereerd O:)

Shiznit is een beetje een irritant zielig mannetje met een minderwaardigheidscomplex die de lengte van zijn veel te kleine penis compenseert met zijn veel te grote bek...

Waarschuw beheerder
Shiznit is een beetje een irritant zielig mannetje met een minderwaardigheidscomplex die de lengte van zijn veel te kleine penis compenseert met zijn veel te grote bek...

Jij hebt ook achteraan gestaan?

Inge

Waarschuw beheerder
Zucht, is helemaal niet zwart/wit. Mensen zullen je erop aankijken als je zegt dat je die paul eigenlijk maar een irritant pokkeventje vind:yes:
en nou vraagt hij of hij moet stoppen en zoveel mensen vinden zijn topics zo ontzettend IRRITANT en dan zegt ie dat hij lekker toch niet stopt..echt zo van Lekker puh..:vaag:
nou het zal wel, maar ik irriteer me mateloos aan hem.
ik kan geen medelijden met hem hebben:No:
LAat hem lekker webloggen:yes:
zoals al eerder aangegeven hij discuseert toch amper mee in zijn eigen topics..Hij doet zijn verhaal, wil van iedereen horen hoe geweldig hij wel niet is en klaar..:S

om gek van te worden

Waarschuw beheerder
donateur
Inge, waarom geef je eerst af op mensen die anderen afzeiken, en doe je nu vrolijk zelf mee ?

:/

Waarschuw beheerder
donateur
Jij hebt ook achteraan gestaan?

Nee, ik dring altijd voor... O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Inge, waarom geef je eerst af op mensen die anderen afzeiken, en doe je nu vrolijk zelf mee ?

Sarcasme, Ukkie.

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Goed dat je het even erbij vermeld dan, want dat soort humor is te hoog gegrepen voor de gemiddelde PF-er :jaja:

Waarschuw beheerder
kwestie van normen en waarden

Whahahahahaha, en dat uit jouw mond?! Sorry hoor, maar het aanmoedigen van een levenswijze of zoals Paul's gedrag is echt belachelijk. Zulk onaangepast "maatschappelijk" gedrag is vaak grappig en leuk, maar tevens totaal ineffectief en overbodig – het zal hem waarschijnlijk op termijn averechts gaan werken – omdat hij straks zal worden afgemeten aan het bereik van zijn onzin en niet aan zijn effectiviteit.

Dus als voorstander van zijn onnozele topics zou je je eens ernstig moeten beraden over de manier waarop dergelijke ongewenst gedrag van Paul te veranderen is. Dus ga nu niet over normen en waarden beginnen als je zelf niks doet aan het veranderen van zijn "maatschappelijke" gedrag...want stoppen met die onzin is waarschijnlijk een goed begin voor hem zelf. Tevens kan hij zijn tijd dan ook beter gebruiken om een proffesionele hulp te zoeken in plaats van hier te wachten op het vinden licht...

Dus gewoon nokken met die onzin...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmm, ik zou Pauls manier van leven niet aanbevelen. Maar wat betrefd normen & waarden, hij doet niemand er kwaad mee. Dus ik ben het niet met je eens.

Inge

Waarschuw beheerder
Mensen zullen je erop aankijken als je zegt dat je die paul eigenlijk maar een irritant pokkeventje vind

Sommige wel, maar niet iedereen. Of je hem nu geweldig vind, hem een irritant pokkeventje of alles er tussenin... Mij zal het een zorg zijn, ik zal niemand erop aankijken. Iedereen heeft tenslotte recht op zijn eigen mening.

Het ligt eraan hoe je je mening brengt. Doe je dat op een compleet respectloze en lullige manier door hem compleet de grond in te stampen... ja, dan kun je commentaar verwachten. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven (ik wil niet in herhaling vallen... O:) ;))... het kan ook anders :P