2153x bekeken
nadat ik een keer bijna ben geweigert daar terwijl er voor me kindertjes van 15 naar binnen huppelde ben ik er niet meer geweest...
Kuttent indeed!!!
Kuttent indeed!!!
HOLLYWOOD IS EEN BAGGER TENT!
Daarvoor zijn natuurlijk meerdere redenen.
1- Kinderdisco
2- Mannetjes van 16 die dronken zijn en denken dat ze stoer zijn
3- Tijdens een "hardcore feestje" doen ze ook gewoon Hiphop zaal open
SORRY HOOR! Klopt volgens mij iets niet dan.
4- Veel te veel mensen altijd binnen , veel te druk druk druk
5- Kut geluid en ook altijd kut muziek eigenlijk
Daarvoor zijn natuurlijk meerdere redenen.
1- Kinderdisco
2- Mannetjes van 16 die dronken zijn en denken dat ze stoer zijn
3- Tijdens een "hardcore feestje" doen ze ook gewoon Hiphop zaal open
4- Veel te veel mensen altijd binnen , veel te druk druk druk
5- Kut geluid en ook altijd kut muziek eigenlijk
veeeeeeeeeeeeels te druk!!!! altijd bre3zahs en huppelkutjes en puntschoenen!
kut geluid!
naja zeg! wat een eikels!
speedcore-lonsdale-para-terror 4 ever!
hahaha origineel

kut geluid!
3- Tijdens een "hardcore feestje" doen ze ook gewoon Hiphop zaal open SORRY HOOR! Klopt volgens mij iets niet dan.
naja zeg! wat een eikels!
speedcore-lonsdale-para-terror 4 ever!
Booyaka« 12 maart 2005 08:56
Kuttent...een keer leuk als je 16 bent, daarna moet je er gewoon niet meer komen
ennuh t heet niet voor niets
SNOLLYWOOD
Kuttent...een keer leuk als je 16 bent, daarna moet je er gewoon niet meer komen
ennuh t heet niet voor niets
SNOLLYWOOD
hahaha origineel
donateur
Volgende maand ga ik waarschijnlijk weer eens heen.
(Elke x als ik ga zeg ik dat het de laatste x is
)
Maar mijn broertje is er nog nooit geweest en die wilde wel eens gaan als er 'jump' is..
Ach op zich kan het best leuk zijn,je moet gewoon niet teveel op die mensen letten die er rond lopen.
(Elke x als ik ga zeg ik dat het de laatste x is
Maar mijn broertje is er nog nooit geweest en die wilde wel eens gaan als er 'jump' is..
Ach op zich kan het best leuk zijn,je moet gewoon niet teveel op die mensen letten die er rond lopen.
ja.. heel kick dat soort wijven
die denken dat ze het uitgevonden hebben..wat versta je onder heropvoeding?? Paar tikken ??? hahahaha!
Maarre inderdaad maximaal twee keer per jaar.. niet te vaak!! was voor mij ook nie de bedoeling dit weekend.. dacht dat ze een grapje maakten toen ze zeiden dat we naar Hollywood gingen.. toen we bij de ingang stonden geloofde ik het pas..
Maarre inderdaad maximaal twee keer per jaar.. niet te vaak!! was voor mij ook nie de bedoeling dit weekend.. dacht dat ze een grapje maakten toen ze zeiden dat we naar Hollywood gingen.. toen we bij de ingang stonden geloofde ik het pas..
donateur
wat versta je onder heropvoeding?? Paar tikken ??? hahahaha!
meestal worden ze al bang als ik me muil opentrek, maar inderdaad...zoiets ja
t is altijd wel lachwekkend, want ze komen daar elke week en dan ben je ineens een allochtoon ofzo in hun ogen...
t leukste is als je een meisie ziet die achter een gozer aanzit en dan met die knakker flirten, kennen ze niet uitstaan
hahaha!! weet nie of dat bij mij gaat werken m'n bek open trekken.. zie er zelf uit als een 16 jarige
ben nie zo groot!!! Ben sneakier.. gewoon even m'n voet uitsteken ofzo..
Hmm.. hun scharrelinpikken voordat het hun gelukt is ?? hahah, misschien ook maar een keertje proberen!!
ja, ze kijken je aan alsof je een nieuwkomer bent.. ze vergeten voor het gemak dat het onze tent was.. 6 jaar geleden..
Ja hoor officieel tot Bitch verklaart!!!
ja, ze kijken je aan alsof je een nieuwkomer bent.. ze vergeten voor het gemak dat het onze tent was.. 6 jaar geleden..
Ja hoor officieel tot Bitch verklaart!!!
donateur
scharrel inpikken doe ik niet aan, ze zijn te jong he die gassies, maar nog niets gewend en das wel komisch allemaal.
maar beetje per ongeluk tegen ze aanlopen en als ze wat zeggen effe lekker afblaffen
ow wat had ik daar een hekel aan aan die ouwe dozen toen ik zo jong was, maar nou ben ik zelf zo'n tering wijf,
en nog blij ook hehehhee
maar beetje per ongeluk tegen ze aanlopen en als ze wat zeggen effe lekker afblaffen
ow wat had ik daar een hekel aan aan die ouwe dozen toen ik zo jong was, maar nou ben ik zelf zo'n tering wijf,
Ja.. een scharrel van 16 kan je nie mee aankomen nee.. hahahaha!!!
zou me kapot schamen.. maar da's inderdaad leuk.. mensen omver lopen ofzo, doe ik bijna nooit expres.. maar ga ook nie voor ze aan de kant, zijn ze helemaal gek geworden!!! alleen soms zo'n bui he? dan hebbie gewoon zin om de boel flink dwars te zitten.. en dan zijn die klein meisjes leuk..
Mij nie omver lopen hoor!! Ben ook maar 1,65 m!! Dat je je nie vergist ofzo!!
zou me kapot schamen.. maar da's inderdaad leuk.. mensen omver lopen ofzo, doe ik bijna nooit expres.. maar ga ook nie voor ze aan de kant, zijn ze helemaal gek geworden!!! alleen soms zo'n bui he? dan hebbie gewoon zin om de boel flink dwars te zitten.. en dan zijn die klein meisjes leuk..
Mij nie omver lopen hoor!! Ben ook maar 1,65 m!! Dat je je nie vergist ofzo!!