Partyflock

Forumonderwerp · 754668
5 volgers · 312900x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe fotogeniek of fotogeil ben jij?

Steeds vaker zie je op party’s fotograven lopen en staan er rijen voor hem om een foto te maken.

Maar ook thuis zijn “we” er niet vies van om een mooi plaatje te schieten….... zowel ondeugende foto's als foto's met styl.

Vind je jezelf fotogeniek? Of fotogeil? Of vind je het gewoon leuk om om de foto te gaan?

Wat vind je van mensen die dat wel zijn?…..

Plaats hier eventueel een leuke foto van jezelf. ( met erotisch tintje gewenst) binnen de lijnen van het pf beleid.

[img width=480 height=640 cacheid=0008630f001749032f6efba41a009d091d]http://members.lycos.nl/dbtforum2/uploaded_pics/57.jpg[/img]

[img width=463 height=578]http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nGAAAAGcE4SUp0n9B9aGHk8JaUlRvm8*4jfWCxuwf9!zZvgX45Zmf9wAAAAAAAAAA[/img]

[img width=450 height=672 cacheid=000863180017491a49f04af41a009d091d]http://img48.photobucket.com/albums/v146/xDevilDollx//stuff_007.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.bannerlessfreehost.com/zepica/mina20.jpg[/img]

[img width=600 height=424 cacheid=001351d2000562f8c2c8d5711a009d091d]http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nGAAAAFgE!CTTS513V7CBuLnlayq8IbGGZvrZcAcdGi6B49KykPSWCwAAAAAAAAAA[/img]
donateur
Uitspraak van HottestRealChick op woensdag 17 augustus 2005 om 23:07:
nou I think not!! da wijf van jou is lelijk, verwend kreng da zij is gatverdammeeeee

nou moet je je mond houden voordat ik je harses dicht kom nieten

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 23:09:
ik voel jaloezie! commentaar op n ander is n tekortkoming van jezelf

precies

Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op woensdag 17 augustus 2005 om 23:09:
ze is wel lekker

ze is wel echt maar onder een andere naam en jij mag wel afstand houden gozert O:)

Uitspraak van HottestRealChick op woensdag 17 augustus 2005 om 23:12:
Jaaa ik ben fake!! maar so what??

gebruik dan GVD niet zomaar een foto van iemand anders...daar wek je een verkeerde indruk op naar de echte persoon..en dit is al niet leuk...stel dat ik dat met jou P kop doe zou je dat toch ook niet leuk vinden!!!!

daar doe je iemand alleen maar pijn mee....dus daadwerkelijk....jou iq ligt nog lager dan een fruitvlieg

Uitspraak van Mama Deb op woensdag 17 augustus 2005 om 23:12:
Doe mij het fguur van SexyMelleke

tuurlijk die mag er ook zijn :) heeft ook een goed figuur... als dat maar niet gefaked wordt door zo'n imbeciel als deze hierboven
Waarschuw beheerder
gezellig hier!!!!!:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op woensdag 17 augustus 2005 om 23:16:
tuurlijk die mag er ook zijn heeft ook een goed figuur... als dat maar niet gefaked wordt door zo'n imbeciel als deze hierboven

haha is wel eens gebeurd god wat was ik toen kwaad zeg moest ik me weer voor zo,n webmaster gaan bewijzen

Uitspraak van Mama Deb op woensdag 17 augustus 2005 om 23:12:
Doe mij het fguur van SexyMelleke

thanx
Waarschuw beheerder
Haai,

ehh had even zitten volgen.. maja ben dus wél het meisje op de foto's..
maar Paula je kan van alles over mij lopen te zeggen en mijn foto's zitten te jatten, maar wa schiet JIJ daar mee op?? denk je dat je vrienden maakt ofzo als je iemand anders nadoet??
en je moet niet zeggen dat ik een hoer ben als je me niet kent, want je KENT me niet oordeel dan nie over mij...
en waar slaat dat op om te doen als jij (ik dus eigenlijk) in een nachtclub dans?? ja kan me voorstellen zo als je die foto ziet, maar die foto is EN heel oud en ook heel erg niet geschikt om op heel internet te zetten...

sorry meost er even uit, en nu weer verder met foto's plaatsen, aight??
Waarschuw beheerder
Zijn er zoveel fakers hier dan Johnny :o

Wat een toestand o:)

Your welcome Melleke (y)

Waarschuw beheerder
hihi ik dacht dat het vanmiddag ogelost was maar mevrouw fakeacount maar ze is al weer een tijdje bezig zo te zien

dus ik zeg zot op en laat dit topic in leven anders word het ook nog gesloten door jou

dat lijkt mij niet de bedoeling

Waarschuw beheerder
Haai,

ehh had even zitten volgen.. maja ben dus wél het meisje op de foto's..
maar Paula je kan van alles over mij lopen te zeggen en mijn foto's zitten te jatten, maar wa schiet JIJ daar mee op?? denk je dat je vrienden maakt ofzo als je iemand anders nadoet??
en je moet niet zeggen dat ik een hoer ben als je me niet kent, want je KENT me niet oordeel dan nie over mij...
en waar slaat dat op om te doen als jij (ik dus eigenlijk) in een nachtclub dans?? ja kan me voorstellen zo als je die foto ziet, maar die foto is EN heel oud en ook heel erg niet geschikt om op heel internet te zetten...

sorry meost er even uit, en nu weer verder met foto's plaatsen, aight??

zie t als n compliment! ze is blijkbaar zo jaloers en gefrustreerd dat ze er niet zo uitziet als jij, is gewoon diep triest! ;)
donateur
Uitspraak van Mama Deb op woensdag 17 augustus 2005 om 23:21:
Zijn er zoveel fakers hier dan Johnny

er zijn genoeg fakers...denk toch wel zeker een 2000 profielen....al is dat een inschatting

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 23:22:
dus ik zeg zot op en laat dit topic in leven anders word het ook nog gesloten door jou

dat lijkt mij niet de bedoeling

heb een andere oplossing :[
Waarschuw beheerder
Go Baby-G, stoere chick B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 23:23:
zie t als n compliment! ze is blijkbaar zo jaloers en gefrustreerd dat ze er niet zo uitziet als jij, is gewoon diep tri

ja kan ook maar dis gewoon al het 3e fakeaccount van mij...das toch ziekelijk? kan onderhand geen foto's meer op internet plaatsen ofzo...da moet toch gewoon nie nodig zijn?? hebben die mensen geen andere hobbies dan heel de dag kijken van: waah heeft ze nieuwe foto ofzo?!

Waarschuw beheerder
heb een andere oplossing

vertel...........

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300 cacheid=0009eee7001c934ecf2a35071a00ebb0de]http://home.casema.nl/hottie/upd-18-07/3big.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
ja kan ook maar dis gewoon al het 3e fakeaccount van mij...das toch ziekelijk? kan onderhand geen foto's meer op internet plaatsen ofzo...da moet toch gewoon nie nodig zijn?? hebben die mensen geen andere hobbies dan heel de dag kijken van: waah heeft ze nieuwe foto ofzo?!

ja is zeker ziek! snap die mensen ook echt niet :S die hebben echt niks beters te doen... :[

maar je valt wel goed in de smaak ;)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 23:23:
zie t als n compliment! ze is blijkbaar zo jaloers en gefrustreerd dat ze er niet zo uitziet als jij, is gewoon diep triest!

dat is me meissie!!!!!
Waarschuw beheerder
okay sorry mensen, ik heb een fouyt gemaakt, nu toegeveven, emay het spijt me
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van HottestRealChick op woensdag 17 augustus 2005 om 23:27:
Jongee dis mijn eerste keer dak iemand fake, da zij meteen een heel hysterisch drama maakt, HALLLLO!!!!! zij vraagt er gewoon om en dan zielig lopen te lullen over babies enzo whahaha hoop da ze zelf keer door der kop geschoten word

en nou is het genoeg geweest

jij bent dit jaar nog niet jarig

okay sorry mensen, ik heb een fouyt gemaakt, nu toegeveven, emay het spijt me

btw en snel je tekst veranderen helpt ook niet O:)
daar ben ik te snel voor wil je zeggen :gaap:
zielig ben je gewoon en dan smeken voor vergeving :no: zo werkt dat niet (N) ben je
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zout nou es op al dat dom gedoe je word behoorlijk vervelend op dit moment
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 23:26:

ja is zeker ziek! snap die mensen ook echt niet die hebben echt niks beters te doen...

maar je valt wel goed in de smaak

heej meis ik heb er ook vershillende gemaakt der is ook een pagina waar je fakers op kunt zetten met ip en alles ;)

Waarschuw beheerder
ze zoekt aandacht volgens mij

laat ze maar een schoothondje nemen krijgt ze aansacht genoeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op woensdag 17 augustus 2005 om 23:28:
Jongee dis mijn eerste keer dak iemand fake, da zij meteen een heel hysterisch drama maakt, HALLLLO!!!!! zij vraagt er gewoon om en dan zielig lopen te lullen over babies enzo whahaha hoop da ze zelf keer door der kop geschoten word

hahaha zozo jij bent wel heel wa van plan he??
is al tweede keer dat iemand me bedreigd..
wor ik ff bang joh!

en meid zou jij mijn leven willen hebben dan, als je t allemaal zo goed weet?? Makkelijk he denken da je met foto's alles maakt, nou zit ook nog een persoon achter die foto's en heb oook gevoel!!

en ff serieus, als je gewoon eerlijk bent bereik je veel meer mee hoor

Waarschuw beheerder
sexy melleke

leuke foto's hoor

daar is dit topic ook voor foto's plaatsen he
Waarschuw beheerder
Ha ha mensen ik ga er vandoor, ik ga tukken.... en vergeet niet, blijf altijd eerlijk, voor jezelf en andere B)

Baby-G your a goodlooking babe, ik zou ook jaloers worden ;) maar fake-account maken :s damn dat gaat me te ver :s

Nou ciao people :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 23:39:
sexy melleke

leuke foto's hoor

daar is dit topic ook voor foto's plaatsen he

ik dacht zal het goede voorbeeld maar weer geven :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mellie310 op woensdag 17 augustus 2005 om 23:40:
ik dacht zal het goede voorbeeld maar weer geven

ja zijn mooie foto's joh!! fotoshoot ofzo??
donateur
{NL} Hardcore Holland {NL} wie is dat dan wel niet?

[img width=400 height=300 cacheid=0009eee7001c934ecf2a35071a00ebb301]http://home.casema.nl/hottie/upd-18-07/3big.jpg[/img]

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 23:32:
ze zoekt aandacht volgens mij

laat ze maar een schoothondje nemen krijgt ze aansacht genoeg

gelijk heb je ja
weg ermee

Uitspraak van BabyG_8900 op woensdag 17 augustus 2005 om 23:35:
en meid zou jij mijn leven willen hebben dan, als je t allemaal zo goed weet?? Makkelijk he denken da je met foto's alles maakt, nou zit ook nog een persoon achter die foto's en heb oook gevoel!!

jou leventje is de laatste maanden al moeilijk genoeg geweest lieverd!!! denk niet dat zij / hij niet eens weet hoe moeilijk je het hebt gehad! en jij hebt ook zeker gevoel ja en dat is zij / hij zeker wel even ontschoten met die achterlijke harses :(

Uitspraak van BabyG_8900 op woensdag 17 augustus 2005 om 23:35:
en ff serieus, als je gewoon eerlijk bent bereik je veel meer mee hoor

that's indeed true (F)

Uitspraak van Mama Deb op woensdag 17 augustus 2005 om 23:39:
Baby-G your a goodlooking babe, ik zou ook jaloers worden maar fake-account maken damn dat gaat me te ver

ben ik ook blij dat je er zo over denkt! :)

ciao little princess
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BabyG_8900 op woensdag 17 augustus 2005 om 23:43:
ja zijn mooie foto's joh!! fotoshoot ofzo??

jah bij frank doorhof en suzy Q
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op woensdag 17 augustus 2005 om 23:44:
jou leventje is de laatste maanden al moeilijk genoeg geweest lieverd!!! denk niet dat zij / hij niet eens weet hoe moeilijk je het hebt gehad! en jij hebt ook zeker gevoel ja en dat is zij / hij zeker wel even ontschoten met die achterlijke harses

lief van je schat! (K)

Uitspraak van mellie310 op woensdag 17 augustus 2005 om 23:45:
jah bij frank doorhof en suzy Q

vet meid :D had eerste ook shoot..maar echt al die foto's mislukt.. was misschien ook omdat ik namens school nie en nietomda ik t zelf wou
Waarschuw beheerder
je moet het idd zelf willen ik ben vrij onzeker maar voor de camera ben ik gewoon iemand anders je speelt als het ware gewoon toneel

Waarschuw beheerder
vet meid had eerste ook shoot..maar echt al die foto's mislukt.. was misschien ook omdat ik namens school nie en nietomda ik t zelf wou

die foto's waren goed hoor die ik genomen hem

maar jij was zo lelijk dus ze konden niet beter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 23:51:

ehhhhhh??? oke!

Waarschuw beheerder
zit veel lekkers bij in dit topic :yes:

Waarschuw beheerder
nou wees eens aardig om 24.00 uur en vertel ons nou eens wie je echt bent hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 00:00:

wie ik? ik ben gewoon ik :)

Waarschuw beheerder
tja je bent best wel een lekker ding op de foto hoor

maar degene die jij echt bent kan er knapper/lelijker uitzien he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 00:05:
tja je bent best wel een lekker ding op de foto hoor

maar degene die jij echt bent kan er knapper/lelijker uitzien he

ik ben echt! :O
donateur
Uitspraak van BabyG_8900 op woensdag 17 augustus 2005 om 23:48:
lief van je schat!

(L)(F)(K)

Uitspraak van BabyG_8900 op woensdag 17 augustus 2005 om 23:48:
vet meid had eerste ook shoot..maar echt al die foto's mislukt.. was misschien ook omdat ik namens school nie en nietomda ik t zelf wou

het moet wel wat voor je zijn natuurlijk om een fotoshoot te doen lieverd (K)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 23:51:

:S ook weer zo'n vaag figuur

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 00:00:

dat is toch wel duidelijk dat is Emay!!!!
DE ECHTE if i might add!!!

Waarschuw beheerder
dat is toch wel duidelijk dat is Emay!!!!
DE ECHTE if i might add!!!

sorrryyyyyyyyy

waar is onze faker dan gebleven?

Waarschuw beheerder
dat was onze faker maar het zal me niks verbazen dat dit haar ook niet echt is

lijkt mij ook niet 5 vrienden
en bij forum berichten staan ook maar 2 onderwerpen
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 00:29:
lijkt mij ook niet 5 vrienden
en bij forum berichten staan ook maar 2 onderwerpen

beetje selectief gedaan :S

btw als je tekst van iemand wil quoten moet je op de grijze tekst citeer klikken naast die pijltjes...vergeet niet eerst de tekst aan te selecteren

of selecteer de tekst en zet in je eigen typ venster de code: [quote] hier de quoting tekst [/quote]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op donderdag 18 augustus 2005 om 00:32:
beetje selectief gedaan

btw als je tekst van iemand wil quoten moet je op de grijze tekst citeer klikken naast die pijltjes...vergeet niet eerst de tekst aan te selecteren

of selecteer de tekst en zet in je eigen typ venster de code: [quote] hier de quoting tekst

[/quote]

zo dus

hihi weer wat geleerd dankje