Partyflock

Forumonderwerp · 754527

Waarschuw beheerder
Shit iets teveel gesmoked ik wou eff mededelen dat ik binnen nu en 5 minuten op de grond lig te trippen weet iemand iets dat et beetje minder wordt?

Iedereen met normale antwoorden bedankt voor jullie hulp het heeft me wel ietsjes geholpen.

Mijn ervaring met bad gaan van white widow:

***.Dit was de eerste keer dat ik van white widow een bad trip kreeg. Ik ervaarde het niet zo sterk als met andere soorten. Zie hieronder wat voor een trip ik had.***

Ik hield et niet meer achter de pc ben toen onder de douch gaan staan. Kom er net pas onderuit omdat me pa riep of ik iets van de snackbar wou. Ik voel me een stuk beter. Alles draaide voor me ogen ik trilde helemaal en et was net of ik voorover bleef vallen, en me hart klopte door heel mijn lichaam, het was minder als met andere soorten daar wordt ik misselijk van als ik bad ga en bij deze niet.

Rare trip ik had nog nooit zoeen gehad wel wat andere van andere soorten wiet of hasj. Nu ik uit me trip ben en ik heb wat gegeten gaat et weer goed ik zit nu lekker rustig achter de pc met een glas ranja langs me hhhmm zometeen nog veel meer eten ik hou je op de hoogte met wat ik eet.

21:45 - patat aka friet met een frikadel speciaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lijntje coke schijnt te helpen :yes:
Waarschuw beheerder
koude doushe!

Waarschuw beheerder
donateur
blowtje nemen...wordt je rustig van ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Douchen idd en niet eten.

Altijd als ik ga vreten en kben fucking knetter ga k altijd naar de tering.

Waarschuw beheerder
nog meer gebruiken
lsd werkt ook wel, anders een dubbele buis ghb!

(Y)

Waarschuw beheerder
Je zou eens kunnen proberen een druppeltje afwasmiddel te vermengen met wat Goudse Leidse kaas. Doe dat in een servetje. Op het servetje gooi je nog een beetje poedersuiker en kaneelpoeder. Beetje bleekmiddel en tandpasta erbij. Goed inwrijven.

Eet het servetje vervolgens op. (y)

Eet u smakelijk.
Waarschuw beheerder
Je zou eens kunnen proberen een druppeltje afwasmiddel te vermengen met wat Goudse Leidse kaas. Doe dat in een servetje. Op het servetje gooi je nog een beetje poedersuiker en kaneelpoeder. Beetje bleekmiddel en tandpasta erbij. Goed inwrijven.

Eet het servetje vervolgens op.

Eet u smakelijk.

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
dat is echt onaardig
Waarschuw beheerder
de 5 min zijn al lang om dus die kerel ligt al lang op de grond te shaken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Jus d orange drinken ben je er gelijk van af!!

Waarschuw beheerder
De servettentruuk, wat ik je brom! (y)

Waarschuw beheerder
eerst zien dan geloven :[
Waarschuw beheerder
kotsen.. vinger ins kehl..
werkt altijd :kots:
dan slapen en morgen douchen
succes verder
Waarschuw beheerder
Niet smoken
Waarschuw beheerder
eh...wat anders dan genieten:D gwoon rustig blijven en koppie erbij houden. ga lekker in de douche liggen warm water op je koppie
Waarschuw beheerder
Paddo's eten, schijnt de trip behoorlijk te remmen. Wel heel bakkie, anders werkt het niet.

Waarschuw beheerder
ff rondjuh lopen hahahaha

Waarschuw beheerder
sinasappelsap
Waarschuw beheerder
jah we zijn nu tog al te laat
Waarschuw beheerder
Wat ook altijd tegen bad trips helpt: horror films, zoals de exorcist kijken...
Waarschuw beheerder
ik denk dat ie nu al in het ziekenhuis ligt

Waarschuw beheerder
Slokje melk O:)

Waarschuw beheerder
Op de bank gaan liggen en enjoy the ride
Waarschuw beheerder
te laat....laat iemand een ambulance bellen....ik mag niet meer bellen naar 112....ben geblockt...heb ooit eens een keer 20.000 keer in 3 uur tijd ernaar toe gebeld....en nu mag ik niet meer:s

Waarschuw beheerder
ben nu net uit me trip vandaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je erbij neerleggen, onthouden en voortaan niet meer doen, groot risico dat t vaker gaat voorkomen!

Waarschuw beheerder
ben nu net uit me trip vandaan

hoe was ie?

Waarschuw beheerder
kijk bij onderwerp helemaal bovenaan daar heb ik et neergezet
Waarschuw beheerder
zie je dat n douche werkt:) gwoon rustig blijven man komt t allemaal goed. maar wel ff voortaan nadenken hey!

Waarschuw beheerder
[/quote]

Op de bank gaan liggen en enjoy the ride [/quote]

:respect:

wat goed helpt: goeie rijpe banaan nuttigen (oraal) cerieus? jah, cerieus..

Waarschuw beheerder
altijd zorgen dat je dextro energy in huis hebt en water drinken.
als je wat gaat eten verkort dit de trip ook.

enne volgende keer wat minder nemen he? ga je ook niet out..:[

Waarschuw beheerder
Nee was stom van me niet bij nagedacht wat ik deed ik had eerst wiet in het vloei gedaan en toen shag toen dacht ik bij me eigen shit er zit nog geen wiet in dus duwde ik meer wiet erboven op ik merkte wel verschil met het roken. Maar ik dacht gewoon dat er veel in dat stukje zat.
Waarschuw beheerder
dus je bent gaan trippen van wiet.....ok vage shit...maar kan weleens gebeuren he

Waarschuw beheerder
Zoetigheid is het enige wat helpt....marsen..suikerWATER.....etc. (y)

Waarschuw beheerder
Een badtrip van wiet
Sodemieter toch op.
Waarschuw beheerder
whuahahahah badtrip van wiet In welk fantasie wereldje leef jij?? neem is keta of paddo´s ofzo dan weet je wat trippen is!

Waarschuw beheerder
Precies :)
Waarschuw beheerder
da's idd niet echt trippen, maar volgens mij ga/ging je gewoon (bijna) out :yes:

Waarschuw beheerder
I live in my own tripworld :o
Waarschuw beheerder
Was je soms al van de wereld toen je dat blowtje ging draaien..:D
Waarschuw beheerder
donateur
asjie roken, werkt tegen bad trip van wiet
Waarschuw beheerder
gewoon je ogen dicht doen en rustig gaan ligge spacen (Y)
je valt vanzelf in slaap als je stoned ben

Waarschuw beheerder
ik heb 1 keer een bad trip gehad, ook white widow...ik kon niet meer staan, viel toen op de grond.
Ik wist van gekkigheid niet meer waar ik moest kijken. Me hart klopte uit mijn lichaam. Ik maakte mezelf dingen wijs waar ik super bang van werd...
Kwam een auto langs de flat gereden, met een harde bas...daar had mijn hoofd een deuntje bij gemaakt, wat er niet meer uiting.
Maar ik was toen zo van t padje dat ik niet eens snapte dat ik moest eten/drinken/suiker etc.....nee zoiets wil ik nooooit meer meemaken. Heeft zeker een uur geduurd en voelde me echt beroerd!
Waarschuw beheerder
gewoon door blowen wordt je fit van heeeeeeeee zeker niets gewend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaja mensen de bekende ''weedkoorts'' als jullie het ook nog een naam wouden geven...Ook een keer meegemaakt en zeker geen pretje nee, kun je behoorlijk pia van worden...:p

Waarschuw beheerder
ik heb 1 keer een bad trip gehad, ook white widow...ik kon niet meer staan, viel toen op de grond.
Ik wist van gekkigheid niet meer waar ik moest kijken. Me hart klopte uit mijn lichaam. Ik maakte mezelf dingen wijs waar ik super bang van werd...
Kwam een auto langs de flat gereden, met een harde bas...daar had mijn hoofd een deuntje bij gemaakt, wat er niet meer uiting.

Precies :D maar bedenk er dan bij dat ik alleen zwart voor me ogen zag met flitsen en af en toe alleen wit en toen helemaal zwart met gekleurde stippeltjes af en toe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Misschien handig om te lezen als je ooit nog eens tripmiddelen gaat gebruiken (vooral dingen als paddo's, LSD) -> http://www.erowid.org/psychoactives/faqs/psychedelic_crisis_faq.shtml

Valium schijnt bij bad trips te werken en vooral Xanax, maar geen idee of dat makkelijk te verkrijgen is... Maar goed, bad trip op blowen is vaak maar van korte duur en stuk minder intens dan fout op LSD, dus weet niet of ik gelijk naar die middelen zou grijpen... Gewoon jezelf kalmeren, komt het altijd wel goed...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je kan er gewoon niet tegen.
Niet meer doen dus!
Waarschuw beheerder
Mwoah, dat weet ik niet. Ben zelf ook een keer bad gegaan, had echt super veel wiet gerookt toen, maar heb die paniekerigheid toen om kunnen zetten en sindsdien weet ik hoe je dat moet doen en heb er ook nooit meer last van gehad... Ik ken iemand die last heeft van paniekaanvallen en voor diegene is het het belangrijkst dat ze zich er niet tegen verzet. Dat je een gevoel hebt van 'laat maar komen dan'. Dat schoot mij toen in die bad trip te binnen en dat hielp meteen. Als je je blijft verzetten wordt het alleen maar erger en je kan het op die manier toch niet tegen houden. Gewoon accepteren, het toestaan, go with the flow, dan trekt het vanzelf weg en is er niks aan de hand. Minuut later lig je weer helemaal in een deuk :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan heb je waarschijnlijk te veel weed gerookt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben 1 keer knock out gegaan van die zooi!!
Duurde maar een paar tellen!!:$
Sindsdien doe ik het niet meer!!:D:D
Waarschuw beheerder
Dan heb je waarschijnlijk te veel weed gerookt.

Oh, dat was zeker zo :-) Had echt bizar veel gehad en als je het gewoon rustig aandoet kun je volgens mij sowieso niet bad gaan...

Waarschuw beheerder
maar is het te veel is kan je er dus niet tegen...:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het ook al eens gehad van het blowen, ik raakte vet in paniek, kreeg vette steken in m'n hart omdat die zo raar tekeer ging...

ben met een kameraad naar huis gegaan die alleen thuis was, paar uur rustig aan gedaan en toen voelde ik me weer wat beter

het duurde 3 tot 4 uur voordat ik weer helemaal normaal was:S
Waarschuw beheerder
Muhahah :x

volgens mij maak jij echt de vaagste dingen mee man!

spoor je wel helemaal eigenlijk ;)