Partyflock

Forumonderwerp · 754398
1 volger · 1513x bekeken
Betreft: evenement: Beter kom je niet, zaterdag 16 april 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
Mensen: Wie is er op de hoogte van de kaartverkoop bij Beter kom je niet 16-04 in Dordrecht. ??? Hoeveel zijn d'r al verkocht? En de kleding eisen? Wordt Lonsdale & Fred Perry verboden? of niet?

Laat ff horen bitte.

Mzzlss
Waarschuw beheerder
Maak niet uit waar je gaaat stappe er wordt toch wel gerelt kijk maar naar nightmare in rotterdam warten ze ook aan het rellen dus ja wat mag nu nog wel??????????

Je ken dan wel naar een sportschoool gaan maar toch worden er mensen gepakt! Maak niet uit wat voor ras je bent je wordt toch wel gepakt als ze te veel drinken of gebruiken ! klaar er mee laat men in de waarden?
Waarschuw beheerder
Jij snapt het geloof ik niet egt heh?

Waarom moeten we dat toelaten? Waarom zouden we er genoegen mee nemen dat je tijdens het uitgaan de tering geslagen kan worden door een paar megolen die zich niet kunnen gedragen als ze wat ophebben???

Net zoals met voetbal gewoon gelijk een VERBOD geven...straks kan je niet eens meer naar een discotheek je favo muziek luisteren omdat je dan in elkaar wordt geramd...beetje krom tog? je moet gewoon de oorzaak verwijderen...en dat is Lonsdale! kan je zeggen wat je wilt...maar wie staan met de handen in de lucht? wie staan je boos aan te kijken als je puntschoenen aan hebt? wie douwen je omver omdat ze zelf motorisch gestoord zijn en niet kunnen dansen??? JUIST die Lonsdale megolen!!!

BETER KOMEN JULLIE NIET!!
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Idd
Waarschuw beheerder
Sjow Weer uit mn naat meej de leuke Partygang! :yes:

eerst maar naar Project Overdose Releaded E mense!!!

Waarschuw beheerder
vandaag nog kaarten gehaald, tenminste werd voor me gehaald:P dus ze zijn er nog!!
Werkzaam bij Screw U Events
Werkzaam bij Cube
Artiest Catastrophy
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd dat gezeik over Lonsdale, Fred Perry, Kisten enz enz
je ken tegenwoordig nieteens meer normaal over straat of je word al nagekeken. er zijn gewoon een aantal mensen die het verkloten voor de rest. maarja ik zou zeggen, blijf gewoon jezelf en draag wat je wil. :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de titel zegt genoeg. ik ga niet.

Waarschuw beheerder
zijn er nog kaartjes ?

dan ga ik die morgen ff aanschaffen !
Waarschuw beheerder
donateur
kaarten zijn nog vollop verkrijgbaar :jaja:
Waarschuw beheerder
hoeveel is de treinkaarten vanaf antwerpen, weet iemand dat toevallig? of enig ander vervoer voor er naar toe te gaan? en nee geen otto :p

Waarschuw beheerder
Vraag het Bob zou ik zeggen, die tankt niet ;P
Artiest FTL
Waarschuw beheerder
kaartje gister gehaald

dus nog nie uitverkocht...

of ik had de laatste 2 ;P

Waarschuw beheerder
Kaartje is vandaag voor me gehaald dus waren niet de laatste 2 :P 8)
Waarschuw beheerder
Nou ik hoop dat ik er in kom met me puntschoenen...
Waarschuw beheerder
ik heb m vandaag gehaald.... zou natuurlijk ook de laatste kunnen zijn :s
Waarschuw beheerder
Slippers zijn ook toegestaan hoor ;p

en kaarten zijn nog verkrijgbaar ;)

Just One Week To Go .... :kwijl:

Waarschuw beheerder
Kleding?????

Boeie,gewoon Hakkuh :bounce: :yes: :yes: :yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
tyfus rij en dan ook nie ff tempo make die gaste:S heb uur moete wagte voorda ik binne kwam. en om half 6 mogt je ineens nie meer bove staan toen dagte ze ff iedreen naar benede te gooie net alsof da past:S en voor wie draaide die djs bove dan? beetje vage uitsmijtertjes maarja das meestal zo. verder wel leuk feesie maar beetje warm.