Partyflock

Forumonderwerp · 754166
846x bekeken
Waarschuw beheerder
ik ga paar keer per week naar de sauna omdat ik het gewoon heerlijk vind wie gaat er nog meer naar de sauna en wat vinden jullie er van is toch gewoon ontspanning of niet dan
Waarschuw beheerder
donateur
Mag 't morgen hier ergens in de buurt? Hahaha ben brak en toe aan een dagje sauna B)
Waarschuw beheerder
ja hier in brabant hebben we de heetste sauna,ss hahahahaa
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wel hoe ver fietsen dat is voor mij :p
Waarschuw beheerder
we gaan wel een beetje centraal in nederland!!!!
utrecht of zo:p
je kan je inschrijven bij mij!!!!
ik bespreek het wel:p
Waarschuw beheerder
word tijd voor een eigen sauna thuis als ik die heb dan hou ik wel een saunaparty hier en dan regel ik wel een bus die iedereen op haalt dan hebben we ook geen geouwehoer met vervoer
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff nou idd, ik wil ook een sauna thuis :yes:. En een jaccuzi trouwens O:)

Maar ja..'t kost nogal wat!
Waarschuw beheerder
Altijd na het sporten! heerlijk....

Waarschuw beheerder
nog nooit in een sauna geweest eigenlijk.. maar ut lijkt me wel lekker ja!
Waarschuw beheerder
veeel mensen zijn er nog nooit geweest omdat ze allemaal bang zijn dat andere mensen hun goddelijke lichaam zien maar ja je moet scheid aan andere hebben en je kan altijd nog een handdoekje om doen het is gewoon gezond en het is een lekkere ontspanning en je kan ook een prive sauna afhuuren dan hoef je niet bang te zijn dat ze naar je bloote lichaam kijken gewoon keer doen dan kan je er over mee praten

en tja je bent naakt geboren

mazzellll
Waarschuw beheerder
donateur
Handdoekje om staat altijd zo raar vind ik.. Gewoon in je blote kontje, er zitten toch altijd mensen die mooier zijn en mensen die lelijker zijn dan jij ;)
Waarschuw beheerder
Ik zit iedere week ook wel paar keer... lekker na het sporten ... vriendin waar ik mee sport en ik vinden het een soort "beloning" als we niet fanatiek genoeg gesport hebben gaan we niet..... damn wat een rotgevoel dan:P

Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk na het sporten!!! :D