Partyflock

Forumonderwerp · 753891
1 volger · 8453x bekeken
Waarschuw beheerder
Tja als het ook over tepelpiercings gaat dan kunnen we het ook over tatoeage's hebben. Is een tatoeage wel sexy. Tja heb er zelf wel eentje, omdat ik hem mooi vind en heb hem op mijn lies zitten.

Waarschuw beheerder
jammer dat er gen originaliteit meer is

een playboy bunny is ook al zoveel gedaan
Waarschuw beheerder
ik zou ook nooit een bestaande tatoeage laten zetten... gewoon zelf eens creatief zijn!
Waarschuw beheerder
ik vind t mooi dus do eik het als JIJ het triest VIND betekent niet dat het zo IS

tis wat jij wil, ik geef alleen me mening, maar het zal door een hoop mensen niet in dank worden genomen, en als je zoiets zet zou ik egt wel een paar keer heeeel goed over nadenken..
Waarschuw beheerder
ja maar als ik iets mooi vind ga ik echt geen rekening houden met andere mensen of die het al hebben ofniet!...
en ik vind het gewoon mooi :P

Waarschuw beheerder
ach t ken mij niks schelen wat mensen vinden

ik doe ook wak wil punt

en ja gelijk heb je je mag vinden wat je wilt
Waarschuw beheerder
dan heb je de juiste beslissing genomen (y)
Waarschuw beheerder
wat rasisten hier zeg pff

Waarschuw beheerder
jammer dat er gen originaliteit meer is

Ja, nazi's lopen nooit met keltische kruizen en rascistische luizen op hun lijf rond, jij bent tenminste echt origineel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb er 3 :yes:
1 op mijn onderrug, 1 tussen mijn schouderbladen en eentje op mijn voet :yes:

Waarschuw beheerder
heeh dat weet je niet

er zijn vele variaties hoor!!!!!11

me ex had een unieke waffen ss soldaat die ik nooit eerder had gezien dus het kan echt wel verschillen hoor

Waarschuw beheerder
en idd we lopen niet met LUIZEN rond hahahaha

Waarschuw beheerder
ow ow ow

Waarschuw beheerder
en idd we lopen niet met LUIZEN rond hahahaha

:D

Kut

:$ :frusty:
Waarschuw beheerder
Dit zijn ze btw...

[img width=500 height=375 width=500 height=375 cacheid=001289bb00171eea0f5667c51a009c215e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=XARGPYDA[/img]
[img width=500 height=375 width=500 height=375 cacheid=001289bb00171eec981a9b751a009c215e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LIZBKNVF[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=001289bb001297aa326de8151a009c215e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=AZYJGVYN[/img]

En die laatste heeft mijn vriend ook maar dan links (ik rechts) dus lopen ze naar elkaar toe als we in bed liggen ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kut

bwehehe

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
Of je eikel paars tatoeren...
of een vliegje op je kont laten tatoeren...
Waarschuw beheerder
donateur

ja ik vind het op zich wel een leuk teken, maar vind het alleen leuk als je ook echt een playmate bent of bent geweest

maar inderdaad NaNcY (die trouwens net 16 is geworden...vraag me af of je ouders er geen moeite mee hebben) niks van anderen aantrekken, zolang je het zelf maar mooi vind (y)

Waarschuw beheerder
schijt an je ouders toch?

me eerste tatoo had ik toen ik 14 was

maja wel MET toestemming

me buurmeisje was net zo oud die had er eentje

tja toen moest ik er ook een :S:S:S

Waarschuw beheerder
tattoo's kunnen sexy zijn
Waarschuw beheerder
tis mijn lichaam heeft verder niemand over te zeggen.. dus nee ik trek me van andere niks aan :)
en ik heb het niet met een bedoeling laten zetten van hoe ik ben.. maar gewoon omdat ik het mooi vind! :D

Waarschuw beheerder
neen dat niet hij is wel mooi en ik zei het zelf niet dus hoef er niet tegen aan te kijken das het makkelijkere drvan!!

Waarschuw beheerder
Als ik er 1 neem, komt ie op me schouder :)
Waarschuw beheerder
ik heb er eentje ;-)..in mijn lies..ik zou hem ook nooit op een andere plek laten zetten
Waarschuw beheerder
Ik heb een tribalband om me arm heen :D Ik vind hem stoer, en dus gewoon nix van aantrekken wat je ouders zeggen ;) En denk eraan, als je er 1 neemt, wil je er mee, geloof me. Kheb ook al weer plannen voor een grote op me rug.

Waarschuw beheerder
Ik heb er 2.

Een ringetje op mijn duim en een hele mooie op mijn onderrug maar dan aan de rechterkant en verticaal. Ben er heel blij mee alleen ja mijn ex vriend heeft hem gezet. Zijn werk is super hoor maar hij alleen niet!!

Waarschuw beheerder
@ Angela! Een ringetje door je duim???

Waarschuw beheerder
Heb 3 chinese tekens op mn bovenbeen/lies..

Waarschuw beheerder
dit is mijn tattoo :D sexxiej ????

[img width=600 height=450 width=600 height=450]http://images.sugababes.nl/user_pics/198/198637_ab7fc44bf1.jpg[/img]

wel een beetje vage fotow :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wil er 1 op m'n pols. Het liefst een rune-teken of iets in die richting.

en bij een sollicitatie doe ik dan wel zo'n dikke, zilveren slavenarmband om, die zijn ook mooi:)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een tattoo, op mn onderrug..

Waarschuw beheerder
Ik heb een tattoo iets bove me lies :p
Waarschuw beheerder
donateur
Tja als het ook over tepelpiercings gaat dan kunnen we het ook over tatoeage's hebben. Is een tatoeage wel sexy. Tja heb er zelf wel eentje, omdat ik hem mooi vind en heb hem op mijn lies zitten.

(y)
me 2
Waarschuw beheerder
Tja ik vond lies een mooie en persoonlijke plaats, dus mijn tatoeage is echt voor me zelf en niet voor een ander. :p En tribals op de onderrug vind ik zo afgezaagd, want daar loopt volgens mij zeker 1/5 deel van de vrouwelijke (jonge) bevolking mee in nederland. ;)
En die persoon over rasicten moet zijn kop houden, want ieder heeft zijn eigen smaak over hoe je over dingen denkt. eigen mening respecteer ik wel. :d
Waarschuw beheerder
[img width=115 height=83 cacheid=0007217100133218a2a3a6851a009c985d]http://members.lycos.nl/misterygirl107/hpbimg/tattoo.JPG[/img]
1 van de mijne..heb er nog 1, maar daar heb ik geen foto van :P

Waarschuw beheerder
Tribal op borst
Tribal op kuit
Tussen mijn schouderbladen naam van dochtertje met tribals

Waarschuw beheerder
kben nie zo'n voorstander van tatoo's, maar kleine nie te opvallende vind ik wel wat hebben..

Waarschuw beheerder
Teuntje is geen voorstander van mij :-(

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450]http://images.sugababes.nl/user_pics/198/198637_ab7fc44bf1.jpg[/img]

zo zo anders heb je ff een tattoo van batman (y)
Waarschuw beheerder
zeepaardje op mijn borst

Waarschuw beheerder
thomaz69 anders hou je ff lekker je bakkus

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 width=640 height=480]http://www.kaartenrek.nl/card_image.php?account_id=306&rack_id=483&f=tat2.jpg&side=front&type=preview[/img]

:):):):)

voor de mensen die vaag zijn enzo.. het is een poesje :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
op je buik :D... en bij je poes idd de dames dan he :D

Waarschuw beheerder
batman ???????? :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Teuntje is geen voorstander van mij

:no:

;)

Waarschuw beheerder
(k) voor teuntje ;-)

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Bij een vrouw vind ik een kleine tribal op de onderrug wel mooi/sexy.
Waarschuw beheerder
donateur
Bij een vrouw ergens onder bij der lies... >>> lief :lief: