Partyflock

Forumonderwerp · 753820

Waarschuw beheerder
Metal muziek is echt buiten mijn straatje...
Bij grote feesten vallen gewoon doden, omdat die wazzie's op elkaar inslaan....

De pit: Dat is dan vooraan en dan is de bedoeling dat je gaat headbangen en als een gek om je heen gaat slaan enzo :S

Waus toch ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker kortzichtig gelul. Gewoon lekker uit je dak gaan , heeft niks met geweld te maken. en over dat er doden vallen bij concerten, is gewoon dikke onzin. Maar blijf maar lekker op je trancefeestjes. Een goeie pit gaat over gezamenlijk overgeven aan de energie van de muziek. daar snap je dan toch niks van.

Waarschuw beheerder
Vind pogo op feesten en een pit bij concerten allebei tof (op z'n tijd). Wat wel jammer is, is dat op feesten de mede pogo-ers vaak minder "sociaal" zijn als bij concerten. En dan bedoel ik vooral het weer omhoog helpen van iemand die net neer is gegaan.

Waarschuw beheerder
donateur
En dan bedoel ik vooral het weer omhoog helpen van iemand die net neer is gegaan

helemaal juist

bij hardcorefeesten, denkt men alleen aan hun eigen ego, en 'walzen' ze zo over de anderen heen

beetje jammer :/
Waarschuw beheerder
bij hardcorefeesten, denkt men alleen aan hun eigen ego, en 'walzen' ze zo over de anderen heen

Die wazi's toch ook 8) Snappen er helemaal niets van :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
daar heb ik het over

egoistische stakkers :P
Waarschuw beheerder
Ja :P Gewoon netjes de pit stoppen tot iedereen weer opgehezen is ;) Maar dat systeem kennen sommigen niet :P
Die denken dat wij, metalliefhebbers, agressieve mensen zijn :o

Waarschuw beheerder
donateur
uhu

laat maar denken ;-) blijven ze mooi uit de pit o:)

Waarschuw beheerder
donateur
ach zeik niet, als je daar op de grond tieft...
word je weer omhoog getrokken...

en met dezelfde gang weer naar beneden geslagen!

das echt "pitten" moet je van houden...
na 5 minuten ben je echt verrot
maarja, boeie, ts heftig!

Ik zie de lol er echt niet zo van in, maarja ik zal wel niet van deze planeet zijn...

Maaruh, waar kan je zulke filmpjes zien, waar jij het over had, want ik heb t verder eigenlijk alleen maar voor "horen zeggen'..
Waarschuw beheerder
Het ziet er ook niet leuk uit :nee:
Maar je moet het echt meemaken. Anders kun je er geen gedachte bij krijgen
Waarschuw beheerder
moshen, of violent dancing is voor mij een perfecte uitlaatklep. net als een hele nacht lekker op de dansvloer staan. je moet alleen wel verwachten dat je er niet zonder blauwe plekken vandaan komt. wil je geen blauwe plekken, moet je niet in de pit staan.
afgelopen zaterdag zijn er voor BNN opnames gemaakt voor een docu over hardcore/metalcore en violent dancing. ik kan je vertellen, het was hard.....en het word zeker een harde docu. ik hou jullie op de hoogte wanneer deze eventueel wordt uitgezonden....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
metal is fet, slayer is kut ;)

wat zeg je????

slayer is absolute goddelijkheid...en tom araya is de oppergod.
ik heb de eer gehad slayer al zo'n 7 a 8 keer live te hebben meegemaakt in mijn leven. er is niets fijner dat de intro van reign in blood te horen. kriebeltjes in de buik zeg ik je.....
Waarschuw beheerder
Slayer B)
Heb ze nu 3 keer gezien :yes:

Waarschuw beheerder
wazi's op metal feesten is dat nieuw ?

en doden vallen overal zelfs in de supermarkt :p

Waarschuw beheerder
en doden vallen overal zelfs in de supermarkt

wat! :|

dicht die dingen!

Waarschuw beheerder
donateur
moshen, of violent dancing is voor mij een perfecte uitlaatklep. net als een hele nacht lekker op de dansvloer staan. je moet alleen wel verwachten dat je er niet zonder blauwe plekken vandaan komt. wil je geen blauwe plekken, moet je niet in de pit staan.

Wat is er nou weer leuk aan pijn?
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het een erg cool fenomeen, hoewel ik er (alszijnde brildrager) niet aan mee zal doen. Jammer, had het best graag gewild.....

Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha dirk wel hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Metal (L)
Punk (L)

Waarschuw beheerder
Vind de eerste 2 cd,s van slipknot erg goed te doen.
Punk (Y)
Metal (Y) maar lang niet alles...
Rock (Y)
wordt thuis doodgegooid door m'n broertje die alle ouwe shit van b.v. iron maiden, Jethro Thull, Black sabbath, Iced earth e.d. kapot draait en dat vind ik weer wat minder allemaal. Doe me dan maar de hedendaagse shit :yes:

System of a down b.v. (Y) (zit eindelijk weer een nieuw album aan te komen)