Partyflock

Forumonderwerp · 753524
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Het heeft een hele tijd moeten duren, maar dan komt er nu eindelijk weer een echt technofeest in Arnhem.
Ditmaal heeft een aantal technoliefhebbers de handen ineen geslagen om een feest te organiseren in discotheek 'The Level'.
Op 2 April zal hier buiten techno ook minimal en electro ten gehore gebracht gaan worden.

Om 23.00 zullen de deuren van The Level zich openen voor 'PIXEL'.
Tot 5.00 zal menig techno-, minimal- en electroliefhebber ongestoord uit zijn dak kunnen gaan.

De line-up in de hoofdzaal is als volgt;

Nils (Electronation, Free Your Mind, Planet Rose)
Laurus Lauhaus (Awakenings Festival, Voltt, Mono, Traffic)
Boris Werner (Mono, Traffic)
Harm Rhebergen (Technova Festival, Mono)
Kiwi (Mono, Planet Rose)
Dj Sentinel (Winner Electrofusion DJ-contest)
Shannon vs. Mr. Funk (Proper Propaganda Talents!)

Dit alles kun je meemaken voor een zeer lage entreeprijs van slechts €6,-

See Ya'll There!
laatste aanpassing
Alle bezoekers, DJ's en mede organisatoren bedankt en ik hoop jullie allen binnenkort weer te zien op een nieuw Pixel feestje!
was een top feesje, heb me goed vermaakt(Y) en idd complimenten aan de organisatie!
Goed iniatief en ook goed uitgewerkt en ik moet zeggen het was erg druk! Hopen dat er meer van dit soort feestjes komen in Arnhem!

Zaten er nog dode pixels in het feestje?
Weer in de Level? Moet zeggen dat het mij daar alles meeviel! Achteraf gezien was het gewoon een uitermate goede keuze om daar te zitten voor je eerste feest...
Ben benieuw!!! Big Boss :P zal je binnekort even bellen ivm eigen feestjes in deze regio :P
laatste aanpassing
kan je rekening met ons houden.. verstandig van je:)
Huh big boss dat ben jij toch met je feestjes in de regio haha.
laatste aanpassing
jup... asap op www.pixel-night.tk
Wanneer komt de volgende?
geconfirmed:

21 mei PIXEL @ the level Arnhem, zie asap agenda/website voor line-up en meer info
21 mei? Toch?
En de line up is lekker!!!
Vond het feestje ook gezellig...maar denk dat 21 mei tog echt een verkeerde datum is voor een minimalfeestje,aangezien er een hele vette Line up in Doornroosje gaat komen(minimal) Losoul/Troy pierce.Denk egt dat de liefhebber deze avond voor Roosje zal gaan kiezen IPV de Level.
ik denk persoonlijk ook dat 21 mei niet de meest ideale avond is... maar goed hopen dat het net zo gezellig wordt!

After in het gelredome :D, vraag me ook af of de 21e de meest geschikte avond is. Maar eerst de lijn omhoog afwachten.
Laten we hopen voor de Pixels dat het goed uitpakt...

Roosje is wel een stevige concurrent die avond met Troy Pierce en Losoul...
We gaan eigenlijk niet in het vaarwater zitten van roosje zetten in op een andere programmering. iets commercieeler denk ik. Zo blijft er voor organisatoren wat over en heeft iedereen wat te kiezen.

komt zelf regelmatig in roosje laatste wat ik wil is zieken
Met het weekend kunnen we de definitieve line-up presenteren en die is weer beter dan de vorige keer.

PiXel wil Bangg Again 21 Mei !!!
more info soon >>>

iets commercieler>?

waar zit je aan te denken dan>?8)
johan gielen en jean8)

kdenk dat je je gewoon wat meer op de techno en elektro kant moet concentreren deze editie.....dan zal er vast genoeg animo zijn(Y)

ene.....funk laten draaien weer...heb mn gemist vorige keer(Y)
mmm 21 mei zit ik in PiXel :D want als het goed is en mijn bron is goed... dan komen mijn electro helden ook langs :P

Hmzzz ... Nu wordt het interessant :)

van 11:00 tot 17:00 ben ik waarschijnlijk aan het werk..
foto's zijn online @ www.pixel-night.tk
ahh, ik heb het al gevonden....niet echt duidelijk.

Veel mensen hebben tegenwoordig een popup blocker, en hadden die popup nooit gezien....

Wanneer is het nou? 's avonds of overdag? Ik zie die tijden de hele tijd switchen :P

(en nee, ik heb niet te veel op) ;)
gewoon van 2300 tot 0500.....