Ik werd net even wakker kijk naar buiten... En jaja we zitten hier zo'n beetje ingesneewd met meer dan 40 cm sneeuw op het weerbericht stond dat er hier nog zo'n 15 cm gaat vallen!
Whahaha ff hopen dat m'n baas vandaag belt ijsvrij!!!!!!
laatste aanpassing
donateur
Oke ik ben jaloers!! Ik wil ook sneeuwballen gooien....
Maar volgens mij gaat hier niks gebeuren....
Alleen die natte zooi...
grmbl... ik wil SNEEEEUUWWWW!!!
···whatsnext··· 2 maart 2005 15:52
Hier in Leeuwarden nog niet...
stiens, bij leeuwarden... wel..
Het heeft hier om 16 uur helemaal niet gesneeuwt juh jopie!! draak
Ik ga zo lekker een partijtje voetbal spelen in de sneeuw!
Jaahaaaa vind de sneeuw echt prachtig
2 vriendinnen van me gingen vandaag met wat kleine jongetjes sneeuwballen gooien, hahahaha, maar ze kregen de volle laag terug
(permanent verbannen)
nog 3 in de avond fotows kome nog meer bij maar zal morgen wel foto album maken
ik was vanochtend om kwart voor vijf wakker, toen om 5 voor vijf zat ik op me brommer en 4 minuten voor half 6 was ik om mn werk terwijl ik er normaal 7 minuten over doe, was gelukkig nog maar net op tijd
Hier is het de heledag aan het sneeuwen maar bleef nauwelijks liggen! Pas tegen 6e werd het dus kouder en bleef het liggen.. Maar erg weinig vergeleken de ingezonden foto's ben dan ook jaloers. Hier ligt nu ook pas 5 cm sneeuw...Maar het blijft sneeuwen en hoop op morgen heel veel.
Ik werk met kinderen dus dat zou leuk zijn op het kinderdagverblijf! Kan ik sneeuwpopjes maken voor ze!En ff m'n collegaas flink te pakken nemen!hahaha
Zit morgen wel heel de dag op de Uni maar dat zou helemaal mooi zijn hehe, te midden al die wereldvreemde nerds een gruwelijke sneeupop maken met een enorme piemol!