Partyflock

Forumonderwerp · 753224
Jazekers,

je vind ze op de gekste plaatsen, die gasten die het niet kunnen laten om een vet feestje te bouwen! Nederweert is zo'n dorp...veel mensen die het liefst de hele dag feesten. Daarom hebben ze nu, in samenwerking met BSHVN Underground Events, zelf een (verjaardags)feestje georganiseerd.

Op 30 april 2005 zal Hardcore Insomniacs in al zijn heftigheid losbarsten in Café Bij Eeverte in Nederweert. Dit feest staat geheel in het teken van WItte & Henny, die deze gelegenheid aan zullen grijpen om hun verjaardag te vieren...EN HOE!!!

Met de volgende line-up moet dat al helemaal geen probleem zijn:

Adrenalin
Freeze
Insomnia
Nitronik
Ogre
Red Alert
The Unforgiven
MC: Alpha Mc
MC: B.I.G.

Bovenstaande DJ's zullen jullie vanaf 21.00 voorzien van breakbeatz - oldskool - techno - jumpstyle - (industrial) hardcore en alles wat er tussenin zit.

De entree is gratis, maar een spontane vrijwillige bijdrage voor de feestvarkens lijkt me toch wel op z'n plaats ;)

Verder moet nog gezegd worden dat café Bij Eeverte GEEN sluitingstijd heeft deze avond, en dat je letterlijk net zo lang kan doorfeesten tot je erbij neervalt!!! Consumpties zijn overigens ook voor ZEER schappelijke prijzen te verkrijgen, denk dat je nergens voor zo weinig geld zo lekker bier krijgt, of een dito mixdrank (jaja want dit is allemaal voor dezelfde prijs) :jaja:

See ya @ Hardcore Insomniacs...:bounce:
ja hoeveel:P

:respect: BSHVN :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 64951, 7068}
Nederweert's Party Place 2 Be ;) jullie zoeke t wel uit hoor jonges ;) haha
hey feestbeesten hoest,
geloof mij maar (een van de kepotte pony's) dat dit een erg schaailuk feest word.
en vergeet vooral niet wat Ogre zei "vergeet die enveloppe nie" ;-).

see ya witte.
laatste aanpassing
flessen bier 1,25!
sterke drank 1,25
mix-drank 2,50

PANGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Enveloppe? Leg de spiegel dan maar klaar ;P
Is wel erug goedkoop die drank, is goed te doen

Mzzl
Psies, dat is net wat Witte zegt, schaajeluk fieest :jaja:

Artiest Diffusion
regel heeeeeeeeeeel veel enveloppe dan zijn we van de partij:D goejje prijs voor de drank neijwiert loco's ;)
ideaal
Da's dat feest met die gruwelijk lelijke flyer :S:S:S
hahaha je hebt gelijk die staalt nergens op :( boeiend :P dalijk :bier: bier
/HAHAHAHAHHAHA, degelijk Fiest beej Piet!!! Mot neet vul gekker wirre! :jaja:
Nonkel Piet regeltj...keumtj deej ein bloondje met deej dikke bull auw Cares??? (6)

SCHAAJELIJK:yes:..Witte en Henny regele AARD:D..wurdj zeker een de BOM feestje REMM-DULL:P:bounce:
laatste aanpassing
Dit wurtj dodelijk
let wel op piet die is rond een uur of 2 KUTZAT haha
oaje zoeplap ;)
UPDATE: Um alle minse kwieet te kunne zal dur vanaaf merregevreug 7 oor gebouwtj waere aan un groeete serre woa dejjae nog zoeen 100 persoeene kwieet kintj. Ein en anger zal snel en low-budget gebeure, zoeedet tege de tieed det det fieestje begintj gae allemoal lekker drueg kuntj stoan, en eure gang kintj goan @ Piet (y)

*OUT*
Wurdj weer 1 groeet Zoadhaazefestijn, of neet Pascal? ;)
Dit gaat me weer een feestje worden..... :yes: :bier: :bounce:
Kinnuh we auch allumoal de auto kwiet doar? ;)
Ligtj un beek naevenop dus doa kijjae dun auto ZEKERS kwieet :jaja:

auto is niet nodig....jac de leeuw komt je met plezier daar halen...;)
Dan kruip ik nog liever achteruit naar huis toe... (6)
Merreuh dit moog toch best waal un bitje Pietje-van-ut-padje-party waere ving ich...tot smerreges vreug tow fieesteuh (y)
Neuke??? Of zulle vae ieerst dit topic bitje volzeivere?

mooi feestje op me verjaardag :D

Woehoe :cocktail:

flessen bier 1,25!

Oei oei witte wa doe je me aan jong :D
gaat weer wat wordem :vaag:

xie je v/d week wel in eindhoven :bier:

PSV FOREVER
sker zaat veur weinig.

tinus komt allemaal goed jonguh;).

miss tot vanaaf in eindhoven 2-1

EINDHOVEN DE GEKSTE!!!

zet de flugel maar koud o:)

zoadhaas :D
Regeltj mer Jus d'orange (6)

Werkzaam bij Kaoz
Werkzaam bij Experience
Artiest {SHOWLIST artist 23109, 34891}
De zaak begaaie dinge kapotmake minse kapothouwe, leijjers van busse aafriete duobakke op busse houwe de roet bee de goudhaan ingoeie met een betonklinker oppe soza snachts um 4 oor schievemarathon hoaje sozapunt pakke in de madeira terwiel paul stiet te kieke beerjatte van anger minse en dan kapotgoeie

Afz Caris
waat un vollek toch weer :)
ich dacht det we gezellig met zien alle ginge punnikke en met ooze tamagotchi-bieesjes ginge speule .. :S
whehehehee Vok :respect:
zal ich speciaal vur uch mien favoriete ghostbuster-pleatje meijneme ;)
JAAAAH! Vok regeltj acapella-lalalala-lala :D

Ja skers!

Ga me helemaal de tyfus snuiven daar in de evert!
Neem GHB mee, Speed, Cocaine, MDMA, Ketamine, XTC.....
Ga me hele neus aan gort snuiven!

En daarna ga ik over de poolbiljart heen pissen en mogen alle aanwezigen mij keihard achterlangs neuken, voor n pilsje!

Tot zaterdag lieve mensjes ;)

(K) Iloontje

Tja, want ik woon pas in Nederweert en ik ken nog helemaal niemand... dus ik wil heel erg graag bij die Loco's horen!

Laats moest mijn vader gaan werken en hij wilde in de auto stappen...... Maar toen bleek dat de deur naar boven open ging en de knalpijp aan de rechterzijkant zat :S

Vest ;)
vest!! :respect:
hey dom wijf doe us normaal,

dit is mijn feest en als je je niet gedraagt dan hoef je je nooit meer in nederweert te laten zien oke!!!

you understand
The invisible girl :jaja:

:bier: