Partyflock

Forumonderwerp · 752949
2 volgers · 18370x bekeken
Waarschuw beheerder
ik las tijdje geleden een stukje in een tijdschrift van wat meiden niet moesten dragen en daar stond ook bij nike air max. Wat vind jij? Ik vind het wel leuk staan als ze er nog mooi uit zien. Maar het moet ook bij je passen, ik draag ze ook en bij mij zal het raar staan als ik ineens er aan kom op schoenen met een hak.
Waarschuw beheerder
meiden met nike's kan zeker wel
ik heb ze zelf ook en ze zitten heerlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Nike schoenen, zo'n dunne, wijde sportbroek en een strak topje... dat is geil! :kwijl:

Waarschuw beheerder
ik heb ze ook :D

Waarschuw beheerder
haha dikke schijt ik heb ze alleen maar, ik loop dr al jaren op en dat zal ook zo blijven:D :jaja: :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Op een feest natuurlijk wel... want dan moet je losgaan en dat gaat het beste op Maxxies :bounce:

Maar in het dagelijks leven vind ik Maxxies niet echt stijlvol bij dames en het geeft vaak een beetje een aso uitstraling. Al weet je dan wel dat ze van de goeie muziek houden ;)
Koop gewoon een paar leuke sneakers, die lopen ook bijna altijd relaxed en er straalt meer klasse vanaf! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Natuurlijk kan het wel!!
Waarschuw beheerder
zou er ut liefst nog mee slape.. maar op stage mag k ze niet aan :/ wordt in verband gebracht met rasisme enz :S
Waarschuw beheerder
ik vind het super schoenen.. en waarom zou nike er roze van produceren als ze alleen voor jongens bedoeld zijn?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Quipers op dinsdag 25 april 2006 om 09:58:
Maar in het dagelijks leven vind ik Maxxies niet echt stijlvol bij dames en het geeft vaak een beetje een aso uitstraling.

pardon?????:[ dat gaat hemaal nergens over :s
aso amaai t moet niet gekker worden :[

Waarschuw beheerder
mmm dat gaat idd nergens over

Waarschuw beheerder
ik heb hele mooie wit met roze. zitten super
Waarschuw beheerder
maxxies loop ik al jaren op en hou ik ook graag zo hakken komen er bij mij nie in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 5 april 2006 om 14:42:
vind het echt voor boerinnen

laat mij maar een boerin zijn dan :D

kvind ze super mooi :respect:
en lopen goddelijk.. ik kan tenminste normaal over straat lopen zonder gemiddeld zo'n 3 keer op me bek te gaan

en mij hoor je tenminste niet zeuren over zere voeten :D

Waarschuw beheerder
Koop gewoon een paar leuke sneakers, die lopen ook bijna altijd relaxed en er straalt meer klasse vanaf!

Nike's zijn toch leuke sneakers!! Trouwens er is helemaal nix leuks in de winkel... Lijkt wel of alle schoenen in de winkels steeds lelijker worden.. Nike's zijn gewoon sexy schoenen :)
Waarschuw beheerder
CLassics zijn dus echt WEL vet

ze geven niet aan dat je aso bent zoals deze persoon zegt :S

Op een feest natuurlijk wel... want dan moet je losgaan en dat gaat het beste op Maxxies

Maar in het dagelijks leven vind ik Maxxies niet echt stijlvol bij dames en het geeft vaak een beetje een aso uitstraling. Al weet je dan wel dat ze van de goeie muziek houden
Koop gewoon een paar leuke sneakers, die lopen ook bijna altijd relaxed en er straalt meer klasse vanaf! laatste aanpassing 26 april 2006 10:27

Waarschuw beheerder
donateur
Nike's zijn toch leuke sneakers!! Trouwens er is helemaal nix leuks in de winkel... Lijkt wel of alle schoenen in de winkels steeds lelijker worden.. Nike's zijn gewoon sexy schoenen :)

Nike heeft leuke en mooie sneakers ja! :yes: Ook voor dames! (Y) Ik zeg ook niet dat de sneakers van Nike aso staan bij dames... Maar wel de Nike Air Max... (dat noem ik geen sneakers nl.) Ook de Classic modellen vind ik gewoon niet staan bij dames als ze gewoon over straat lopen... Daar straalt in mijn ogen geen klasse van af.

Toch geen probleem als jullie daar anders over denken en het wel sexy en stijlvol vinden :)
Waarschuw beheerder
een marokkaan bij mij in de klas draagt ze ook (ik noem hem nu altijd gabber :P vind ie niet zo leuk) maar hij ziet die schoenen toch ook niet als racistisch? :S en dat is het ook niet, zijn gewoon normale schoenen..

en dames moeten ze ook gewoon kunnen dragen vind ik, het geeft toch wel een stoer uiterlijk aan een meisje, ik vind het wel sexy
Waarschuw beheerder
nike's zijn gewoon echt mooi
ze staan bijna overal bij :yes:
en ze zitten en stampen ook nog heel erg lekker;)

Uitspraak van Dr. Quipers op donderdag 27 april 2006 om 09:55:
Ook de Classic modellen vind ik gewoon niet staan bij dames als ze gewoon over straat lopen... Daar straalt in mijn ogen geen klasse van af.

en dit slaat natuurlijk nergens op
Waarschuw beheerder
Maar in het dagelijks leven vind ik Maxxies niet echt stijlvol bij dames en het geeft vaak een beetje een aso uitstraling. Al weet je dan wel dat ze van de goeie muziek houden
Koop gewoon een paar leuke sneakers, die lopen ook bijna altijd relaxed en er straalt meer klasse vanaf!

grote onzin

Waarschuw beheerder
Nike heeft leuke en mooie sneakers ja! Ook voor dames! Ik zeg ook niet dat de sneakers van Nike aso staan bij dames... Maar wel de Nike Air Max... (dat noem ik geen sneakers nl.) Ook de Classic modellen vind ik gewoon niet staan bij dames als ze gewoon over straat lopen... Daar straalt in mijn ogen geen klasse van af.

Toch geen probleem als jullie daar anders over denken en het wel sexy en stijlvol vinden

KEREL zoek een leven met dat domme hoge gel*l van jou je ziet dr zelf niet uit
dusssssss......hou je mondje maar:[
Waarschuw beheerder
ik vind het hele mooie schoenen ern erg sportief..ik heb nu van die zomerse schoenen gehaald met een hak dr onder..:S mja ik ben dan zowat 1.85 cm :O
net zo lang ey...
geef me dan maar nike air max dan week cker dak nie op de bek ga :X :D
Waarschuw beheerder
Ik draag ook altijd gympen.
Dus ook vaak nike's enz.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het bij sommige meiden echt super stoer staan hoor! en t zijn nog eens practische dingen ook :jaja:
beter dan naaldhakken waar je je enkels op verzwikt..
heb zelf geen nikies, koop ze ook niet, maar heb er dus totaal geen probleem mee :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 5 april 2006 om 14:42:
lopen heerlijk maar vind het echt voor boerinnen

dit zal zeker wel door de hormonen komen
zo'n domme opmerking

Waarschuw beheerder
nike air maxx :respect:
Waarschuw beheerder
zonder me nike's ga ik niet een weekendje weg hahahahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 11:40:
nike air maxx

(y) :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Puma Power Whoehahaha! Die wijven mey die vreselijk bontlaarzen onder een hotpants of rok ziet er ook egt niet uit vind ik

Er zijn ook nog wel andere schoenen als puma's of bontlaarzen hoor :/

Nikes :respect:

Waarschuw beheerder
Vrouwen met nikes :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik vind het persoonlijk niet mooi!Maar iedereen heeft een andere smaak.Maar het loopt vast fijner dan mijn naald hakken!;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ingelpingel op vrijdag 21 april 2006 om 16:02:
ik loop voor 99% op mijn nikes
En vind dat het net zo goed meiden schoenen zijn!!
dat loopt toch veel lekkerder dan al die mode schoentjes

precies!

en aso? tsjah dat ligt er toch aan wat je er verder bij draagt denk ik zo! an idd als ze alleen voor de mannen waren geweest hadden ze vast geen roze gemaakt! :9 of gaan de mannen wel in roze lopen :[

en nog even een aanvulling -> zelfs me ma vind de maxjes die ik nu heb wel netjes staan (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
meiden met maxie,s aan:Dtop

Waarschuw beheerder
Vrouwen met maxies :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LeonieLoveDanny op donderdag 11 mei 2006 om 19:14:
Ik vind het persoonlijk niet mooi!Maar iedereen heeft een andere smaak.Maar het loopt vast fijner dan mijn naald hakken!

Zijn ze zo hoog dan Leonie. ;)

Maar ik ben het met de stelling eens, nikes staan gewoon minder charmant dan puntschoenen/laarzen etc.

Meiden die met air max lopen zitten vaak in een bepaalde scene, en die meiden hebben vaak ook interesse in jongens uit dezelfde scene, die op hun beurt weer worden aangetrokken door de meiden met air maxxies, want dat vinden ze leuk staan.

dus eind goed al goed toch. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jordi_M op zondag 14 mei 2006 om 21:39:
Meiden die met air max lopen zitten vaak in een bepaalde scene, en die meiden hebben vaak ook interesse in jongens uit dezelfde scene, die op hun beurt weer worden aangetrokken door de meiden met air maxxies, want dat vinden ze leuk staan.

dus eind goed al goed toch.

jepz, eind goed, al goed :p

Werkzaam bij CK-events
Waarschuw beheerder
classics roelen :D

Waarschuw beheerder
ik loop op verschillende schoenen zowel als mijn air max of nette schoenen of bont laarsen ligt eraan welke bui ik ben en hoe ik me kleed,die dag .maar vind ze erg fijn lopen en sinds ik weet dat air bestaat das vanaf me 8 of 10 de jaar heb ik me bezweken aan die shoes wheheh

Waarschuw beheerder
99% heb ik m'n Nikes aan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
KEREL zoek een leven met dat domme hoge gel*l van jou je ziet dr zelf niet uit
dusssssss......hou je mondje maar:[

Beetje jammer dat je dan het uiterlijk van iemand erbij pakt. Ik zeg toch ook niks over jou uiterlijk. Jij zult vast een reden hebben om er zo bij te lopen en je hoofd halfkaal te scheren...
Je hebt andere normen en waarden, andere vrienden en loopt er anders bij.

Je moet toch gewoon kunnen discussieren over Maxxies en daar niet allerlei andere randzaken bij gaan halen. Dat is toch niet teveel gevraagd? Of wel?

Maar ik ben het met de stelling eens, nikes staan gewoon minder charmant dan puntschoenen/laarzen etc.

Gelukkig ben ik dan niet de enige ;)

Juist! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van `Mandy op dinsdag 25 april 2006 om 20:18:
zou er ut liefst nog mee slape.. maar op stage mag k ze niet aan wordt in verband gebracht met rasisme enz

Ook al last van dat soort gezeik:S bij ons op school mogen we geen lonsdale dragen, en je broekspijpen niet oprollen, en bretels mogen ook niet, en petten ook niet en ik geloof dat ze nog 1000 van die regeltjes hebben:S
Dom gedoe:S

Owjah:D Vind Nike Air Max prachtig bij meiden:D koop binnenkort ook een paar B) Vind ze zo mooi:D

Waarschuw beheerder
Nike heeft leuke en mooie sneakers ja! Ook voor dames! Ik zeg ook niet dat de sneakers van Nike aso staan bij dames... Maar wel de Nike Air Max... (dat noem ik geen sneakers nl.) Ook de Classic modellen vind ik gewoon niet staan bij dames als ze gewoon over straat lopen... Daar straalt in mijn ogen geen klasse van af.

Toch geen probleem als jullie daar anders over denken en het wel sexy en stijlvol vinden

Haha amaai! nee jij heb veel klasse wil je zeggen:S

Uitspraak van Dr. Quipers op maandag 15 mei 2006 om 14:24:
Beetje jammer dat je dan het uiterlijk van iemand erbij pakt. Ik zeg toch ook niks over jou uiterlijk. Jij zult vast een reden hebben om er zo bij te lopen en je hoofd halfkaal te scheren...

Je moet toch gewoon kunnen discussieren over Maxxies en daar niet allerlei andere randzaken bij gaan halen. Dat is toch niet teveel gevraagd? Of wel?

Beetje jaloers?
betekent het als je je hooftkaal scheer da je een rasist ben? ik zeg toch ook niet omdat jij verwijft haar heb da je een wijf ben:s jonge jonge

[img width=640 height=480]http://img461.imageshack.us/img461/404/justinenergy20ms.jpg[/img] loser
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 19:05:
Haha amaai! nee jij heb veel klasse wil je zeggen:S

Het gaat in dit geval toch niet over of ik klasse heb?
Het gaat erom of Nike Air Max bij meiden wel of niet mooi staat... Nou ik vind het niet erg stijlvol en heb dan liever dat ze puntschoenen dragen :)
Als je wil weten of mensen vinden dat ik klasse heb dan open je maar een topic "Heeft Dr. Quipers klasse?" (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 19:05:
Beetje jaloers?
betekent het als je je hooftkaal scheer da je een rasist ben? ik zeg toch ook niet omdat jij verwijft haar heb da je een wijf ben jonge jonge

Jaloers op iemand die zn hoofd halfkaal scheelt??? Waarom zou ik daar jaloers op zijn? Als ik jaloers zou zijn dan kan ik mezelf toch binnen no-time ook halfkaal scheren :D

Ik breng een halfkaal hoofd toch nergens in verband met racisme??? Dat zijn algemene vooroordelen...
Dat jij halfkaal aan racisme koppelt zegt misschien wel wat over een vooroordeel dat jij hebt (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Quip volgens mij ben je weer lekker bezig :D

slaat in als een

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/87782.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op maandag 15 mei 2006 om 21:27:
Quip volgens mij ben je weer lekker bezig :D

B)

Als jij nou ook eens je mening zou geven! :[ :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik geef geen meningen :no:

Ik commandeer 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Quipers op maandag 15 mei 2006 om 14:24:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JIJ komt met aso...
dus wij (wijfies meej nike air max) zijn aso's?????
dat zeg JIJ dus WIE begint er hier over UITERLIJK???????JUIST JIJ!!!!!!!!!!!!!!!:[

Artiest Phenom
Waarschuw beheerder
Vind het wel vette shit.. (y)