Partyflock

Forumonderwerp · 752903
Waarschuw beheerder
ben je een sloerie als je een one night stand hebt???

Waarschuw beheerder
Nee dan ben je geen sloerie. Maar meerdere one nightstands met verschillende jongens in korte tijd? Dan wel..

Waarschuw beheerder
:S waarom zou dat niet kunnen? als je maar nie iedere dag/week een ander hebt dan ben je een sloerie ja :P
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk nie zolang het nie elke week is :)
Waarschuw beheerder
als je er niet een gewoonte van maak, en als hij lekker is dan houd je hem voor de sex.
Waarschuw beheerder
Rot op zeg, als ik ieder weekend 1 ander mokkel kan versieren en gelukkig maken doe ik dat.

Wat zelfs op vrijdagavond 1 en zaterdag avond weer ander, lekker neukuhhh niet betalen.

Ok realiteit, heb niet ieder weekend zo 1 weekend.
Maar als het kon...

Waarschuw beheerder
Alles mag uiteindelijk, er zullen alleen altijd mensen zijn die het niet tof vinden O:)
Waarschuw beheerder
Alles mag

Als het maar leuk is! Dat zegt Flappie altijd. :yes:
Waarschuw beheerder
ik ben lekker ouderwets... geen one-night stands voor mij...doe mij maar wat meerdere night stands...

Waarschuw beheerder
das inderdaad ouderwets..

Waarschuw beheerder
:yes:

maar niet per definitie slecht

Waarschuw beheerder
Voor elke jongen die ene One Night Stand heeft is er ook een meisje voor nodig lijkt mij :)

Waarschuw beheerder
als je single bent , mag een one night-stand dan?

nee je mag alleen 1keer neuken en dan een langdurige relatie hebben zonder sex :S :vaag:
Waarschuw beheerder
Tuurlijk niet.. Jongens lopen wel altijd over meiden te zeuren van slet dit en dat maar zelf denken ze wel dat ze alles kunnen maken.. Klopt dus niet helemaal :S Gewoon doen waar je zin in hebt :jaja:

Waarschuw beheerder
Ja gewoon doen. Lekker belangrijk wat anderen dan van je denken. Mannen doen t ook zo vaak dus waarom zou jij dan een sloerie zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEee! jesus maak je niet druk
Je bent sigle, dat betekent vrij!!! dus je wil wat
Live it up. De enigste manier waarop je jhet als sloerieachtig gedrag kan bestempelen is als je het zelf zo voelt!!!weet je wat ik bedoel!!!!
groetjes Mamasita Laurita
Waarschuw beheerder
Neuh hoor!!

en lekker boeiend of je er een naam door ken krijgen :/ je weet zelf tog wel betah of niej??

Joii Neukende Neuk neuk jij lekker :kwijl:
donateur
ik zou het gewoon doen!

als je geen relatie heb dan is dat toch leker makkelijk!
maar als je iedere week een ander heb, kanje wel een naampie krijgen ja. maar ja lekker belangrijk!
Waarschuw beheerder
als je single bent , mag een one night-stand dan?

Nee, dat is bij de wet verboden. Je moet eerst een relatie hebben van minimaal 2 maanden voor je een one-night-stand hebt met iemand anders dan je partner.

:S

Als je als single geen one-night-stand mag hebben, wanneer dan wel???????
Waarschuw beheerder
Als je single bent, mag je natuurlijk one night stands hebben. Dat is het lekkere van single zijn! 8)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk niet.. Jongens lopen wel altijd over meiden te zeuren van slet dit en dat maar zelf denken ze wel dat ze alles kunnen maken.. Klopt dus niet helemaal Gewoon doen waar je zin in hebt

ik doe er zelf nie aan en heb liever toch ook een vriendin die er zo over denkt..

mensen m & v die er wel aan doen moeten ze allemaal zelf weten, doe waar je je goed bij voelt...maar heb er wel mn mening over...

Waarschuw beheerder
:no:
As je het mar veilig doet..:yes:

Waarschuw beheerder
Waarom zou het niet mogen??

En als het al niet mag als je single bent, wanneer dan wel?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind 't niet kunnen.. Slettengedrag is 't!!!

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je single bent, mag je natuurlijk one night stands hebben. Dat is het lekkere van single zijn!

:jaja: 8)

Waarschuw beheerder
Waarom zou het niet mogen? Ik zou het zelf niet doen maar wat iemand anders doet moet ie zelf weten toch..?
Waarschuw beheerder
Ik vind 't niet kunnen.. Slettengedrag is 't!!!

Misschien denk je er zo over, omdat je zelf al voorzien bent. Deed ik vroeger ook. Wacht maar tot je zelf (misschien) weer vrijgezel bent, dan doe je niks anders....

8)

Waarschuw beheerder
ik ben weer vrijgezel en ik wacht gewoon tot er iemand langskomt die tenmisnste de moeite waard is om meer mee te doen dan een one night stand :P:P

Waarschuw beheerder
of je dan een sloerie bent? meid, je valt er toch niemand mee lastig? lekker doen hoor! ik vind je dan echt geen sloerie:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kan best wel!!
zo af en toe :yes:

Waarschuw beheerder
niks mis mee... :nee:

Waarschuw beheerder
ja idd, of heel vaak :jaja:

Waarschuw beheerder
slet :P

Waarschuw beheerder
wie ik??

Waarschuw beheerder
ja trlijk mag dat!!

Waarschuw beheerder
ja hoor natuur mag dat , je moet toch ook een beetje je kutje op pijl houden ! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Donder een eind op, met die regels en wetten die de maatschappij voor je maken!

Als je daar zin in hebt, gewoon doen!
Waarschuw beheerder
tuurlijk mag dat :P

Waarschuw beheerder
donateur
Wie bepaald of iets wel of niet mag??
De mensen!

Fuck de mensen!!:jaja:

Waarschuw beheerder
alleen mannen mogen dat

Waarschuw beheerder
alleen mannen mogen dat

met wie moeten ze dat dan doen???

Waarschuw beheerder
donateur
Met andere mannen natuurlijk :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik vind dat het wel moet kunnen, alleen als je op donderdag, vrijdag en zaterdag steeds met een ander aan de rol gaat, week na week, ben je wel ranzig bezig. Dat geldt trouwens voor vrouwen én mannen :).

-R-

Waarschuw beheerder
ranzig, maar wel goed :p

Waarschuw beheerder
moeten ze zelf weten toch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die op dat moment ook een one night stand hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon met hele nete meisjes

Je bent gewoon een kneus die te dom is, om zelf eens een keer na te denken van wat die er nou van vind. Jij laat je normen en waarden bepalen door het geen, van wat de rest om heen vind.
Geld voor zo veel mensen trouwens.
DE maatschappij vind dat het Zo en zo hoort, dus dan zal het ook wel zo zijn.

Pfff echt wat een domme kut wereld is dit zeg. :z