het moet kunnen vind ik.....als single moet je gewoon lekker je gang gaan en als je een relatie hebt dan neem ik aan dat de behoefte er niet is om een one night stand te hebben......
Ik vind ook nog dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen.
Maar als je elke week een ander hebt lijkt het me wel dat mensen gaan denken dat je makkelijk het bed in bent te krijgen.
Ik vind ook nog dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen.
Maar als je elke week een ander hebt lijkt het me wel dat mensen gaan denken dat je makkelijk het bed in bent te krijgen.
Dan moet je voorzichtig zijn met tegen wie je het zegt, niet met de one-night stand (wel tijdens natuurlijk)
hmmmzz.....one night stand, he!!?? Moet kunnen dat wel !!
Maar nie weggelegd voor mij!!
Dan moet je voorzichtig zijn met tegen wie je het zegt, niet met de one-night stand (wel tijdens natuurlijk)
Mensen praten altijd .. Als je elke week een one night-stand hebt lijkt het me wel dat het kan gaan uitlekken. Denk dat sommigen het ook behoorlijk "stoer" vinden om te vertellen wie ze nu weer hebben gehad..
??? tegen mij
eigelijk niet, was tegen topicopener bedoelt, maar ja ... waarom niet Boefje? vertel
niet lullig bedoeld ofzo hoor, maar ik denk dat je in hier in Rotterdam daar een veeeeel kleinere kans op hebt dan in oldenzaal
Ik kan da nie denk ik...voor mij moet er wel gevoel bijzitten of kom ik nu een beetje te kwijlerig en standaard over!!??
nee hoor, schijnt ook met leeftijd te makn hebben. Zodra je wat ouder wordt, ga je er ook wat makkelijker mee om
Nee hoor, ieder zen ding. Maar heb je soms niet zo het gevoel van 'wow! die's wel erg sexy , daar zou ik welles mee wille *puup*!?
niet lullig bedoeld ofzo hoor, maar ik denk dat je in hier in Rotterdam daar een veeeeel kleinere kans op hebt dan in oldenzaal
Was dat tegen mij? Haha.. ik woon in Aldeboarn. Dat is idd een klein dorpje waar iedereen elkaar kent. Ik denk dat de kans in Rotterdam idd ontiegelijk veel kleiner is!
laatste aanpassing
Ja dat wel!! Maar tot nu toe blijft het alleen bij denken!! qua one-night-stands betreft dan!!
Was dat tegen mij? Haha.. ik woon in Aldeboarn. Dat is idd een klein dorpje waar iedereen elkaar kent. Ik denk dat de kans in Rotterdam ontiegelijk veel kleiner is!
als je single bent , mag een one night-stand dan?
Waarom niet? Ik ben er wel voor in.
Je bent echt geen slet als je dat doet hoor, mannen en vrouwen die daar wat van zeggen willen t zelf ook heel graag denk ik dan......
kwoon een kwartiertje lopen vanaf stadhuisplein, lekker makkelijk
Oh ja nee nu heb ik m ja! Bedankt, ik zal voortaan beter mijn best doen. Dit kan eigenlijk niet nee. Ik zal er op letten.
Wat zou ik zonder PF moeten mensen?!??
dank je!
Ik ben er vandoor,sesamstraat was al afgelopen hoorde ik net.
En de lichten van de lantaarnpalen gaan bijna uit. Dus ik moet gaan SLAPEN!!!!!
Latersss
Oh ja nee nu heb ik m ja! Bedankt, ik zal voortaan beter mijn best doen. Dit kan eigenlijk niet nee. Ik zal er op letten.
Wat zou ik zonder PF moeten mensen?!??
Gewoon doen waar je zin in hebt, seks is geen misdaad! Vind het onzin om iemand een sloerie of player te noemen omdat ie one-night stands heeft, ookal is t wekelijke of wat mij betreft dagelijks. Als je maar eerlijk bent met je bedoelingen naar je sekspartner toe. Geniet er lekker van!
waarom zou dat niet mogen. Je moet alleen geen naam zien te krijgen in bijvoorbeeld je woonplaats.