ben nogsteeds van mening dat ik liever een multi night stand heb dan een one night stand
offcourse dat n one-night-stand mag, why not?
Ja maar das voor mannen toch anders..en dan kun je zeggen wat je wil...als vrouwen dat doen en dan bedoel ik meerdere malen in een jaar, wordt je direct uitgeroepen tot "slet"..
Bij de mannen is het hoe meer je scoort, des te ruiger je bent...beetje jammer, want wij vrouwen willen ook wel, maar hebben daar dan mee te kampen
Tis nie eerlijk!! whehehehehe
dommer dan de achterkant van het ganzenbord
Ja maar das voor mannen toch anders..en dan kun je zeggen wat je wil...als vrouwen dat doen en dan bedoel ik meerdere malen in een jaar, wordt je direct uitgeroepen tot "slet"..
Bij de mannen is het hoe meer je scoort, des te ruiger je bent...beetje jammer, want wij vrouwen willen ook wel, maar hebben daar dan mee te kampen
Tis nie eerlijk!! whehehehehe
zolang het niet te vaak is mag je als meisje ook wel eens sexen alleen voor de sex....
mensen moeten eens niet zo moeilijk doen en op anderen letten