Partyflock

Forumonderwerp · 752493

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

>>>> Revolution 2005 · Serious Damage <<<<

georganiseerd door Coko Productions

vrijdag 15 april 2005
19:00 - 02:30
Discotheek The Movies
Volendam

Prijs
Deurprijs: € 8,-

Muziekstijlen
classics, early hardcore, hardcore, hardstyle, oldschool, techno

Catscan

Champain

Dannix

Leeman Brothers

Raymion

Revolution Dj Team

Sunny D

Thomaz

**special lights and with a sound that you"ve never heard before **

>>Party people only<<
>>no drugs<<
>>witte veters ETC niet toegestaan (is dat wel t geval,mogelijk geen toegang )<<

see you @ REVOLUTION
laatste aanpassing
misschien wel, misschien niet. HAngt van de status van morgen af......

morgen komt IEDEREEN!!!!

is je toetsenbord stuk???
whahhaa :d nee ik heb m stukkie van td vs hellraiser in me kop :d
Werkzaam bij Boom events
Artiest Mixem
denk dat jullie wel volle bak hebben vanavond, hier in monnickendam praten veel mensen erover. Maar allemaal niet te veel zuipen of wat je doet, want anders redden jullie zaterdag niet!! ;)

feesten met een kater is des te leuker :yes:
zondag ook nog zeilen met koenen
:D

maar wie weet waar Halte Motel Katwoude is? er rijd toch nog een nachtbus naar het centraal station a'dam :D:D
wat moet je in godsnaam met halte motel katwoude? haha ik weet wel waar het is :d de halte naast het motel aan de weg..als je de rotonde richting vdam gaat ist de eerste halte naast het motel dus..
nou, halte zeestraat 2 min van movies lopen, daar rijden geen nachtbussen :( (lijn 210)

maar lijn 217, die vanuit hoorn naar a'dam cs gaat, daar rijd wel een nachtbus :D, dus die bus wil k dan nemen, vandaar dat ik moet weten hoelaat k dan bij movies wegmoet :) (bus vertrekt respectievelijk om 2:40, 3:40, 4:40 ) vandaar ;)
oww okey naja dat moet je zelf beslissen he
Lekker uitgaan is dat.......................op je klok letten (y)

Lang leven de BOB en BERT!!!!!!!!!!!!!!
:D , gaat lastig he als je nog geen rijbewijs hebt :(
je mag de mijne wel even lenen......ik heb m toch niet nodig vanavond :9

nee want sander gaat met de FIETS!!!!
Mijn BOB is geinstureerd en hij gaat mij lekker rijden:D

En ik gaaat echt dik lam:D

dronken worden dat kan je niet van tevoren bepalen het overkomt je :yes:

ik denk dat ik vanavond ook maar eens goed me best ga doen
regel 1 van de movies: je moet schijtlam zijn anders is het niet leuk :yes:
oja, over die witte veters, en in classics dan? :/ (niet mijn classics, maar die van een vriend van me, die waren bij aankoop al wit)

mijne zijn grijs/blauw, dus dat deert niet :)
laatste aanpassing
Very Irritating purmerender

zo kan je het ook zien ja

triple h is live ja

hij draait veel engelse en franse herrie snoeihard

Live ja dus hij draait niet:)

ach let nou toch niet op de details ik ben op de vrijdagmiddag ook niet meer zo scherp :P

oja, over die witte veters, en in classics dan?

Maakt natuurlijk geen reet uit, ooit weleens gehoord dat nike air max met witte veters rascistische uitlatingen hebben?? :D
Gaat dus om kisten en soorten ;)

Ik ben er vanavond denk ik wel bij :d

mensen t was echt super ..heb er bijna geen woorden voor :bier:

top :D :D :D :D :D
:bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::b­ier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bie­r::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier:­:bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::b­ier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bie­r::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier::bier:­

tjah was wel gezellig:P

Stormtrooper- Todesvogel :lief:

Was een leuk feestje alleen jammer van het geluid :(
Leeman Brothers draaide erg lekker en Dannix heeft ook wel een paar interresante plaatjes neergelegd.
Voor de rest was het niet mijn ding.
Wel tof dat Catscan Todesvogel draaide voor me, zijn hoogtepunt van zijn set (Y)
als todesvogel het hoogtepunt is was het volgens mij niet zo'n bijzondere set want todesvogel hoor ik zo vaak:s:)

maar heb ik wat gemist?

heb met erg goed vermaakt moet ik zeggen maar het voelde toch raar aan dit sooort muziek in de movies :S

lehmanns draaide relaxt op het einde :yes:
maar het voelde toch raar aan dit sooort muziek in de movies

hehe dat gevoel ken ik
had ik in de doele in Purmerend de movies van Purmerend is dat dus zeg maar:P

als todesvogel het hoogtepunt is was het volgens mij niet zo'n bijzondere set want todesvogel hoor ik zo vaak

Was ook helemaal geen bijzondere set, maar Todesvogel vind ik toch wel erg lekker :D
Iedereen badankt!!! gruwelijk feesie vond ik :p ook een top locatie!!:d

deze lokatie houden we voorlopig aan :jaja:

op naar de volgende :D
het was geweldig jongens jullie hebben er weer een top avond van gemaakt KEEP IT COMING!!!!!!!!!! cause I want more, much more!!!!!!!!!!!!!!!!!
was een (Y) feest, heb me echt goed vermaakt :jaja:
2 minpunten van het feest: de garderobe :/ en dat ze catscan Unexist - Attack niet ff af lieten draaien als afsluiter van zijn set, dat vond ik wel heel erg jammer, maar neemt niet weg dat ik een goede avnd heb gehad :D
het was voor mij wel de eerste keer Movies, maar wel meteen goed :D
:jaja: :respect:
alles nog goed gegaan met de bus enzo???
hahahaa :D (wie ben jij? :/ dat meisje die bij de uitgang stond van movies? ), was verkeerd gelopen :/ de weg nog gevraagd aan een smeris, wees die me ook de verkeerde kant op :S

was naar katwoude gelopen :vaag:
kwam daar met puur mazzel een auto tegen, die stopte, k mocht een stukje met die gozer meerijden, tot de bushalte bij Monnickendam, daar had k ff gewacht, gewoon de bus naar centraal genomen, kwam k daar, reden er geen nachtbussen meer (292) die op zaterdag wel om 4:42 rijd en op vrijdag dus niet (2:42 laatste :/) toen me pa maar gebeld, was k 20 min later thuis :)

(4 uur thuis, dus viel mee :D )
jaja ging lekker gister :p nog ff beats n riffs opt einde :p
dus toch gehaald door je pa, was zeker niet blij?
hadden ze je net zo goed zoiezo kunnen halen had je niet eerder weg hoeven te gaan