als je niet oppast zuig jij straks ook (je eten door een rietje) meeeh hehe 
nah sommigen vinden er niks aan idd. ik vindt het altijd wel leuk om naar te kijken... Tis niet zo dat ik voor elke voetbal wedstrijd plat zit. me broertje kijk heel vaak naar buitenlandse shit, dat hoef ik niet altijd te zien hoor
nah sommigen vinden er niks aan idd. ik vindt het altijd wel leuk om naar te kijken... Tis niet zo dat ik voor elke voetbal wedstrijd plat zit. me broertje kijk heel vaak naar buitenlandse shit, dat hoef ik niet altijd te zien hoor
kijk dat vind ik dus weer niks aan, viva la bam... zeer doelloos 
maar een goeie film idd.. heb hier op me kamer een mooie tv, mooi geluidje, dat kijkt altijd wel leuk filmpje
ik heb de zogenaamde vip-bank in me kamer, daar mogen de gasten ff in zitten dan he... Maar daar heb je als de muziek wat hard aan staat of een film natuurlijk, een bass joh.. die voel je werkelijk in je buik hehe
Dus daar mogen de gasten dan in...
Filmpie loeren is altijd leuk!
maar een goeie film idd.. heb hier op me kamer een mooie tv, mooi geluidje, dat kijkt altijd wel leuk filmpje
Filmpie loeren is altijd leuk!
ach van series weet ik eigenlijk nie wat ik allemaal kijk. Ik kijk veel anime; Initial D, Goldenboy, etc etc Maar van tv programmas of series kijk ik; Miami vice (vroeger ook al
) Star Trek Voyager (nee tis niet voor nerds, zitten best leuke verhalen in pvd!
), American Chopper en Rides(op Discovery) Top Gear, en nog een handje vol andere auto programma's en ik zal vast nog wel wat vergeten zijn?
Waarschijnlijk vindt jij dat allemaal weer saai hehe ach er is zo veel leuks op tv
Waarschijnlijk vindt jij dat allemaal weer saai hehe ach er is zo veel leuks op tv