Partyflock

Forumonderwerp · 752219
is er vrijdag/zaterdag nog n leuk feestje in lwd?
*kuch kuch* waar hadden we het ook alweer over? ;) geintjuh
sneeuwlullen:P

Zaterdag Mental Theo in rumours.
Goh wat dwaal jij ineens af:p
hoe bedoel je?:P
ging net ff met de hond lopen, glijd in weg, flikker ik vol met mn gezicht in n bult sneeuw en spring die hond ok nog is op me... grrrr.....:[

Jaaaaaaaaaa Jo9h ScheinheiligE:P

Aaaa brave hond(6)
Ja dat is inderdaad niet fijn jonge met je bek plat in de sneeuw... Jij maar denken huh gele sneeuw? heb ik nog nooit eerder gezien... Tis ook een beetje lauw...
neej het was gewoon wit hoor....:/
Ja weet je het zeker?
Heb je wel goed gekeken?

was het ook niet warm ? ;) en proefte je niet iets?
ga jij ff lekker met die sneeuwlul bezig houden tot er wat intelligents uit je toetsenbord komt:P:P:X:X:X:[:[:[
ja nu worden we pissig he als je betrapt bent... :P hmm gaat nergens over... hehe
neej hoor ik weet 10000000% cker dat het wit en koud was...

:bounce:
hmmm ik ga denk ik zo maar es ff de pc van me buurvrouw maken, was weer gezellig hehe maar moet dat ding eerst maar ff maken heb het beloofd... en wat je beloofd moet je doen! dussuh de groeten en veel plezier met sneeuw pikken en van dat soort ongein :P
later! veel suc6 met je buurvrouw:P:X

wel terug komen he ;)
ghehe

(K)
Zo dat bakkie is bijna klaar... Nog ff wat dingen er op pleure en dan kennie de deur uit :) dat oek maar weer klaar! Vanavond Ajax kiekuh bij maatje van me, Zal Ajax winnen van ADO? natuurlijk :D

Ghehe.. Ajax moet gewoon winnen PUNT. :)
Hehe jij hebt em door! :) Alleen ajax zit wel ff in een dipje helaas :( maar ja we gaan het zien vanavond! zal wel mooi worden, dat is een ding wat zeker is :D
Rustig hier hoor :( nou ik ga die kant maar op... Lekker door de sneeuw banjeren weer :D ff frisse neus halen, en ff lekker onder het genot van een biertje Ajax kijken ;)
ik praat hier niet over mee, anders word ik nog chaggie :O
Ajax!! haha :) ik ga koffie zuipen vechten jullie het maar even uit
k ben voor niemand, voetbal boeit me niet echt... beetje doelloos achter n bal aan rennen, neej dat is leuk:P :[ :X
voetbal zuigt:P
als je niet oppast zuig jij straks ook (je eten door een rietje) meeeh hehe ;)

nah sommigen vinden er niks aan idd. ik vindt het altijd wel leuk om naar te kijken... Tis niet zo dat ik voor elke voetbal wedstrijd plat zit. me broertje kijk heel vaak naar buitenlandse shit, dat hoef ik niet altijd te zien hoor :|
geeft mij maar n goeie film of VIVA LA BAM:yes:
kijk dat vind ik dus weer niks aan, viva la bam... zeer doelloos :)

maar een goeie film idd.. heb hier op me kamer een mooie tv, mooi geluidje, dat kijkt altijd wel leuk filmpje :) ik heb de zogenaamde vip-bank in me kamer, daar mogen de gasten ff in zitten dan he... Maar daar heb je als de muziek wat hard aan staat of een film natuurlijk, een bass joh.. die voel je werkelijk in je buik hehe :) Dus daar mogen de gasten dan in...

Filmpie loeren is altijd leuk!
jah idd, maar wat vind je dan niet leuk aan viva la bam dan, k vind dat zo kickuh echte humor:P
:respect:Viva La Bam!:D
is mijn humor niet echt... vindt het vrij doelloos... gewoon beetje te overdreven... Rare knakkers :)
is mijn humor niet echt...

heb ik niet last van, bijna alle humor is ook de mijne:P

vindt het vrij doelloos...

daarom is het ook zo leuk:P
ach van series weet ik eigenlijk nie wat ik allemaal kijk. Ik kijk veel anime; Initial D, Goldenboy, etc etc Maar van tv programmas of series kijk ik; Miami vice (vroeger ook al:P) Star Trek Voyager (nee tis niet voor nerds, zitten best leuke verhalen in pvd! :)), American Chopper en Rides(op Discovery) Top Gear, en nog een handje vol andere auto programma's en ik zal vast nog wel wat vergeten zijn? :)

Waarschijnlijk vindt jij dat allemaal weer saai hehe ach er is zo veel leuks op tv
heej angelina25, ook weer terug?:P

2rickb, dat Star Trek Voyager kijkt mn moeder ook is opzich wel lollig, moet je eens stoned of dronken kijken, dan lig je echt dubbel om die maskers:P
hahaha nah startrek voyager is opzich niet zo goedkoop... zit heleboel humor in, en vaak hele leuke verhalen, ook wel hele ingrijpende.. Maar je moet er wel open voor staan. als je bijvoorbaad al denkt ahh die nerd troep gaat nergens over etc etc dan is het idd niet veel aan nee...
neej idd, dat had ik eerst wel, maar omdat mn moeder en ook weleens mij broer altijd keken dan ga je toch wel eens er anders naar kijken en dan is het wel lollig idd:)
AJAX! Zo Angelina is weer weg ;)
ik begin me zelfs in dit topic ff wat te vervelen.. ff kijke of ik nog wat kan counter striken (spelletje hehe) ff wat kopjes schiete :P
nou jah ehm... vast niet zo erg als ik af en toe, dan duurt het weer n (half)uur voordat er iemand weer wat post...
daar heb je neus voor,werkt perfect, vraag maar aan mij :)

galgje is wel leuk :p
laatste aanpassing
galgje?, die heb ik niet:no: en counter strike ook nie:no: maar dat boeit me OOK al niet:P
ik zit nu n btje hier op pf (zoals altijdO:)) en zit nu de set van Vince op Houseclassics te luisteren...:yes:

Vince @ Houseclassics

Prophet @ Houseclassics

Hooligan @ Houseclassics

Petrov @ Houseclassics