voor zo ver ik kweet niet...vriend van hem zegt dat et pas sinds een paar dagen is...
zomaar ff tussen het gesprek door zegt die dat die ma voor 1 tjik leeft en dat ben ik niet...zo vreemnd want een maand terug leefde die nog al1 voor mij en was ik nummer 1
zomaar ff tussen het gesprek door zegt die dat die ma voor 1 tjik leeft en dat ben ik niet...zo vreemnd want een maand terug leefde die nog al1 voor mij en was ik nummer 1
vorige week kwam die eerst met het verhaal dat die al1 vrienden wilde zijn...stom he van mij dak nie verder denk
vorige week kwam die eerst met het verhaal dat die al1 vrienden wilde zijn...stom he van mij dak nie verder denk
waarom vertrouwe we er op?!!!
Nee is niet stom ThaLady je vertrouwd hem daarop!
Mannen altijd met hun mooie gladde praatjes grrrr
ik ben altijd supa eerluk geweest...tot aan vervelendst toe...waarom krijg ik zoveel snikieheid terug..
ik ben altijd supa eerluk geweest...tot aan vervelendst toe...waarom krijg ik zoveel snikieheid terug..
vin et ook supa jammer dak nou weer zo lang geen sex ga hebbe
nah nah vin et ook supa jammer dak nou weer zo lang geen sex ga hebbe...daar word ik op den duur egt gek van!
als je er leuk uitziet betekend et niet dat je met ieder1 het bed in duikt xantrex....moet nou weer iemand leren kenne die me aantrekt...jongens kunne r leuk uit zien ma er moet iets zijn van ja dat is het...en dat hebbe er ma zo weinig jongens
ja egt een kut instelling want nou neuk ik weer niet