En het leuke is zeker dat hij nog steeds denkt dat je zo naief bent?
Ziet er naar uit dat jullie vanavond allebei een uitdaging hebben.
Dat is nu juist wat hij gebruikt in z'n play. Sterkte ermee vanavond...
Hahahaha, als die player zijn werk goed doet wel
hebben jullie geen tips om wel te drinken, maar nuchter te blijven???
gewoon om en om...
alcohol en spa blauw..
Goed eten en melk drinken nu...............en owh ja........bij 1 soort mixje blijven, en niet wodka cola, met baco cola, met passoa jus of bier met wijn afwisselen, dat is vaak de grote hamer
Of bij rode vodka red bull blijven, dat is ook heel goed
Alcoholvrije cocktails ..
Penny?? zozo die ken je dus ook hahahaahaha vraag maar........vind ze vast niet erg
Penny ken ik al heel lang, in Bridge een paar keer gezien, ook op mijn eigen feest wat ik in de Bridge gaf was zij
Hahahaha, nee, ze vind het ook vast niet erg denk ik, zal is kijken in mijn agenda wanneer ik geen artiesten hoef te rijden, en wanneer jullie een optreden heb, wil ik jullie wel keertje begeleiden hoor
en je hebt mij nooit gezien???? Strange.......ik ben daar danseres heb er vorige week nog gedanst
Ik hou het in mijn achterhoofd dan laat ik het je wel weten
hoe lang ben je siline
Schat, dat was allemaal in Oktober en November vorig jaar, 24 December(White Wolf) was mijn feest daar samen met Extranza
Dus nee, heb jou helaas nog nooit gezien daar.
Is goed! En je hoeft niet bang te zijn, ik neem mijn taak als chauffeur profesioneel
Geheimpje.........
een goed player herken je niet
Je hebt me nooit zien dansen, maar je krijgt waar voor je geldVraag maar aan Penny
Ik weet het, hoef ik niet na te vragen, ik heb Penny paar keer gezien, en ken haar uitstraling en weet dat ze daardoor een goeie danseres is, verbaasde me toen al dat ze niet iets met dansen deed.