donateur
zou jij het uitmaken als je vriend of vriendin eerlijk aan je zou bekennen dat hij/zij vreemd
vertrouwen is weg dan..
hij kan meteen zn spullen in pakken..
kan die opflikkeren
laatste aanpassing
zo'n iemand spuug je gewoon in het gezicht en loop je weg daarmee maak je dus ook geen woorden vuil
Ik zou me eerst wreken. Zeggen dat ik het vergeef. En dan zijn beste vriend bellen en die droom voor hem verhelpen. Gegarandeerd dat ik die lul kapot maak
Eerder gebeurd namelijk, toen ben ik de wijste gebleven, maar de volgende keer dat iemand me het flikt echt niet meer
want als je het 1x heb gedaan, ga je het vaker doen!
Inderdaad, ik heb dat gellukkig nooit meegemaakt. Zou dat toch gebeuren kan die meteen oprotten want vreemdgaan accepteer ik niet.
maakt mij ook niet uit hoeveel je hebt gezopen of wat je ook op had.
Vreemdgaan doe je niet. Punt
zekerweten
moet ik eerst een vrouw of man krijgen
Me 2, dan pas kan ik meepraten...
Ik zou me eerst wreken. Zeggen dat ik het vergeef. En dan zijn beste vriend bellen en die droom voor hem verhelpen. Gegarandeerd dat ik die lul kapot maak
Eerder gebeurd namelijk, toen ben ik de wijste gebleven, maar de volgende keer dat iemand me het flikt echt niet meer.
mee eens! yo go girl!
zou jij het uitmaken als je vriend of vriendin eerlijk aan je zou bekennen dat hij/zij vreemd is gegaan?
Ja.
zeker wel !!! en vrouwen dan ???
…
ik vraag me af met wat voor mannen jij omgaat
Ik Denk met de verkeerde..
zou jij het uitmaken als je vriend of vriendin eerlijk aan je zou bekennen dat hij/zij vreemd is gegaan?
dat ligt eraan wat de rede zou zijn..
tja ligt draan,
als ze zegt: sorry liefrt ik zat egt fout ik sal et nooit meer doen
dan zeg ik: geeft niet schat
Maar als se segt: ik hou meer van hem (of iets dergelijks)
dan seg ik: dagdag
als ze zegt: sorry liefrt ik zat egt fout ik sal et nooit meer doen
dan zeg ik: geeft niet schat
Maar als se segt: ik hou meer van hem (of iets dergelijks)
dan seg ik: dagdag
laatste aanpassing

![[PV] LadyTerror](/images/user/603647_1579396.jpg)