Ik heb ook nie zo groot maar ja. Wat doe je eraan?
Ik zou het niet gaan siliconeren ofsow. Moet maar tevreden zijn met wat je hebt. Ik vind een 75 B ook heel mooi. Als het maar goed zit en niet hangt ensow. En idd moet het wel bij het lichaam passen.
je kan er meschien wel meer aanzien mee krijgen maar t mot dan wel meer gesleept worden...
dus gewoon zo normaal houden zo...
die aandacht die je dan krijgt is toch alleen maar (vaak) aandacht om je grote tieten..
hahaha...
soms lopen er echt van die vrouwen rond die zo erg een in kijk hebben, dat het net een pin automaat is, je ken zo het pasje door de gleuf halen
maar ja... motten ze zelf weten daar niet van,
en inderdaad aanzien krijg je d'r zeker van,
maar ik heb liefer dat mannen kijken naar me karater als naar de pin automaat die ik recht voor me heb staan....
jammer dat men (ik noem geen namen voordat dit weer als een aanval door de een of ander wordt gezien) zo kortzichtig is
ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt dat ze me hebben afgewezen omdat ik geen D heb ofzo, dusz ik ben helemaal tevreden. zou er ook nooit siliconen in stoppen!
ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt dat ze me hebben afgewezen omdat ik geen D heb ofzo, dusz ik ben helemaal tevreden.
ik niet en elke keer dat het er om gaat (in topics of wat dan ook) dan voel ik me wel afgewezen kijk topics zoals: wie heeft de grootste en geilste tieten en dan weer zo een topic als deze lekker kortzichtig
Hmmm wa maakt het uit ........ ut gaat om het sensuele gevoel
ik denk dat het ook om de verhouding gaat
en natuurlijk moeten ze een beetje stevig zijn
zelf ben ik niet helemaal tevreden maar ja het kan er mee door
boeiend als verhoudingen met lichaam goed is ja toch
Ik vind zelf kleinere borsten toch het mooist bij een vrouw
Grote borsten kunnen ook wel mooi zijn hoor, zo ook kleine borsten , maar het moet gewoon bij je lichaam passen
Ik vind het bijv. niet mooi wanneer je aan een vrouw ziet dat zij echt veel silliconen heeft laten zetten (Georgina Verbaan bijv.), maar ik vind het ook weer niet mooi wanneer een vrouw echt helemaal plat is.
Nou als je dat allerbei er tussen in hebt, dan is er niks mis met je borsten
Ik heb zelf 75C... en kben dr blij mee.
Niet een grote voorgevel.. maar ook niet te plat.
Bij een grote voorgevel kijken ze eerst naar je voorgevel en daarna pas naar je koppie.
ja wat is plat, zou ik dan zeggen..
plat is echt niets net als een kindje van 4 dat is plat..
dus of iemand nou aa of a heeft plat is dat niet
en van bijv: dubbel d ken je hernia krijgen
geef mij dan maar mooie b of c
mja grote maar ja je ken nie alles hebbuh he hahah
boeit mij geen ene fuck, maar ik merk dat ik toch wel sneller voor kleinere borsten kies
ken meiden met cup d die er heel erg leuk uitzien en ik weet daarvan ook dat het karakter leuk is. maar ik ken ook meiden met cup b die er heel erg leuk uitzien. als het maar in verhouding is en het totaal (uiterlijk en innerlijk) leuk is is het voor mij oke.
ps je heb ook nog van die meiden met cup d die doen zo van: kijk mij eens knap zijn, bah 10 lagen plamuur en een truitje waar die tieten bijna uitvallen. kan leuk zijn om te zien maar meestal zijn die zo arogant als de klote