Partyflock

Forumonderwerp · 751132
Waarschuw beheerder
Denkelijk wordt in oktober een benefiet feest georganiseerd in de carte blanche ten behoefte van stichting villa pardoes deze stichting staat paraat voor kinderen met een ernstige ziekte of een ernstige aandoenning het ingezamelde geld wat er op deze avond verdient wordt zal geheel naar stichting villa pardoes gaan...

Het muziek genre zal worden: hardcore - oldskool - early hardcore - en MABY NOG NIET ZEKER voor de liefhebben een deuntje terror...

Nou waarom is dit topic gemaakt nou puur en alleen om te weten wat jullie van dit concept vinden zonder te weten wat de line up zal zijn maar een tip van de sluijer het zal groots aangepakt gaan worden dus ook grote namen uit de boven genoemde house scene...

Laat maar eens horen wat jullie ervan vinden want het is ook voor jullie...
Waarschuw beheerder
joingesn denk aan het topic ;p;p;p
Waarschuw beheerder
denken doe ik wel :P alleen ik type er niet over :P

regel agenda :D
Waarschuw beheerder
Ja regel een datum?

Is het niet misschien iets om het met kermis vrijdag te doen ;) Mensen zat en Carte wordt zeker bezocht dan :yes:
Waarschuw beheerder
idd, en dat zou dus extra veel geld betekenen voor het goede doel..

maar ik denk dat de carte dan zelf wat heeft, ze weten natuurlijk ook wel dat er genoeg volk komt ??

maar goed id :D :bier:
Waarschuw beheerder
en wanneer is kermis
???????????

Waarschuw beheerder
om en om 20 september?
zo rond die koers meen ik?
Waarschuw beheerder
Laatste weekend van september, dus 30 september is kermisvrijdag dan :)

D-Shock moet dit gewoon aan de carte voorleggen en hun zeggen hier zeker geen nee tegen op kermisvrijdag..:yes:
Doet de naam Carte alleen goed aan..:yes: + als het echt een te meesterlijke line-up wordt krijgt gemeente weert ook nog us extra bezoekers voor de kermis..:O (stel het ook aan de gemeente voor, misschien willen zij wel sponsoren O:))>> zodat je wel die grote namen in mijn line-up op de proppen kan komen..:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha timmy jij moet gewoon finacieel adviseur worden :P
Waarschuw beheerder
ja timmy goed plan ik zal het voorleggen
Waarschuw beheerder
donateur
Wel Super ideej trouwens :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah jah... dave is goed bezig :D
en timmy ook (Y) samen denken we na voor het goede doel
Waarschuw beheerder
donateur
Kweet niet wat jullie voor budget hebben,of dat jullie ervan uit gaan dat dj's gratis komen.

Gratis dj's

Area 1

Noize Suppressor (live)
Triple H (live)
Vince
Wizard Vs Freeze
Red Alert Vs Adrealin Feat The Alpha Mc
Unexist
Dazzler vs Ruffryder
The Horrorist
Mc B.I.G

Area 2

Shadowlands Live
Pita
Tellurian
Predator Vs Dennis The menace
Vince
Dreamteam Live
Mc Syco

als alles uit eigen zak moet:

Area 1

Wizard Vs Freeze
Red Alert Vs Adrealin Feat Alpha Mc
Vince
Ruffryder Vs 2-Hard
D-Fenze Vs Resort

Area 2

Dennis The menace X-Clusive Oldstyle jump set all night long
Waarschuw beheerder
er komen cker wat grotere namen :P line up is nog steeds geheim.. ;)

;)
Waarschuw beheerder
als jij het zegt en d-shock regelt geloof ik het :D
Waarschuw beheerder
bier zekers, en vooral met het motto waar het feesje voor gehouden word meer bier
Waarschuw beheerder
:respect::respect::respect::respect::respect::resp­­ect::respect::respect::respect::respect::respect:­:­respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha massimo ook geen flikker te doen he :D terwijl we gewoon op msn kennen praten over dit feest hahaha :D
Waarschuw beheerder
ik weet, maar dit is veel gezelliger en veel drukker om de topics te zoeken
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=371 height=301 cacheid=001367e7001964422e9163f81a00c1a167]http://www.merasremeras.com.ar/fotos/tupperwear.fotos.gif[/img]

:vaag:
Waarschuw beheerder
Jullie met je clubs...;)

[img width=182 height=109 cacheid=00000038001964d7c51d65d41a00c1b08c]http://www.energized.nl/energized/image/logo.gif[/img]

:respect:

Area 1

Noize Suppressor (live)
Triple H (live)
Vince
Wizard Vs Freeze
Red Alert Vs Adrealin Feat The Alpha Mc
Unexist
Dazzler vs Ruffryder
The Horrorist
Mc B.I.G

Area 2

Shadowlands Live
Pita
Tellurian
Predator Vs Dennis The menace
Vince
Dreamteam Live
Mc Syco

Binnelandse dj's lijken me meer voor de hand liggend en ook belgie en misschien wel duitsland, verder wel chille line-up hoor ;)(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eeeeeey timmy, dalijk naar den-bosch ? hehe goeiemorguh trouwens
Waarschuw beheerder
Maar goed, ik ben beniewd al nieuws heeft over de line-up (zijn er al dj's zeker die willen komen) en de datum, regel kermisvrijdag! Kermisvrijdag zijn meestal concepten, vorig jaar was Impact, dus de carte zal er zeker niet moeilijk over doen..:yes:
Waarschuw beheerder
er zijn cker al dj's dat weet ik :P maar dis nog een geheim welke.. en idd dave maakt er denk ik wel werk van, en probeert het op kermisvrijdag te houden, is het geen optie als het op vrijdag niet lukt het op zondag te regelen.. :D
Waarschuw beheerder
Dan zal wel bshvn of de carte zelf wel iets organiseren ofzo... Ene kant wel beter..

* Feest duurt dan van 2 tot 2 (12 uur lang, meer dj's :D)
* Mensen hoeven niet te werken en zowel om 02.00 uur naar huis is nog een mooie tijd, ipv zaterdag (bijbaantjes)
* Scholen zijn vrij
* Heel veel volk komt er altijd op de zondag in Weert met kermis..:yes:

De gemeente ziet hier zeker brood in..:yes: en de carte ook..:yes: Ik hoop dat de gemeente Noize Suppressor gaat sponsoren om te komen draaien..O:):P
Waarschuw beheerder
kijk goed id toch he :P:P dankje dankje :P

ga je naar een ambtenaar... zouden jullie heheheh :P neej ff goed inpakken dat verkoopt btr en gemakkelijker :D

maar moet dave dit allemaal alleen doen ? ik wil best wel helpen, en timmy jij met je ideen ? wil je ook helpen..

teminste als dat gewenst is wil ik best me bijdrage doen.. dis notabene voor een goed doel... vele handen maken licht werk.

en je weet ik doe het dan niet eens voor me eigen muziek :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op vrijdag 27 mei 2005 om 10:38:
Ik hoop dat de gemeente Noize Suppressor gaat sponsoren om te komen draaien..

dat hoop ik met je mee 8)

of regel zoals met CotC scratch battle >> Partyraiser vs the Viper vs Vinyl Junk vs ..Vince ;d
Waarschuw beheerder
Ja luister, ik vind het wel goed...(Y)

Ikzelf heb nog met 2 maten van mij ook een zeg maar bedrijfje voor busreizen, misschien dat we vanuit weert en omstreken iets kunnen doen hiermee, mits de datum goed valt..:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 10:47:
of regel zoals met CotC scratch battle >> Partyraiser vs the Viper vs Vinyl Junk vs ..Vince

das ook vet :respect::respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je Vince Vs The Viper Vs Dj bike nemen das nog vetter :D