Partyflock

Forumonderwerp · 751095

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
40 procent verdachten is allochtoon
AMERSFOORT - Bijna 40 procent van de Amersfoortse verdachten van een misdrijf is allochtoon. En in 36 procent van de Amersfoortse woonwagens huist een verdachte. Dat blijkt uit een groot onderzoek van de gemeente Amersfoort en de politie.

Bron: amersfoortsecourant

Wie kan ergens een volledig artikel vinden? Je moet abbonee zijn om het volledig te lezen.

Laten we criminele allochtonen in de woestijn dumpen dan is mijn stadje meteen 40% veiliger!!! $#!@%@$#%@#@ het is toch verdomme niet normaal :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
1/10 klopt niet hoor, t is echt wel meer :P

en dat iemand VERDACHT wordt betekent nog niet dat iemand iets GEDAAN heeft... je kunt uit die cijfers net zo goed concluderen dat een allochtoon 4 x zo vaak TEN ONRECHTE wordt verdacht als een autochtoon...

Keihard aanpakken die mensen die allochtonen onterecht verdenken dus! :[

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
4 x zo vaak TEN ONRECHTE wordt verdacht als een autochtoon...

daar klopt nix van. Maar zelfs dan zou het percentage nog hoger liggen.

Keihard aanpakken die mensen die allochtonen onterecht verdenken dus!

:S EN komt er nog bij dat ze hier niet geboren zijn, dus te GAST zijn!. Dan behoor je je al hellemaal te gedrage!..Zo niet dan mogen ze harder aan gepakt worden dan autochtone Nederlanders

Waarschuw beheerder
mag dit nog wel gezegt worden? Ze mogen bij een beschrijving van een crimineel niet eens meer bijzetten of het om een allochtoon gaat. Belachelijk toch! Gelijk terug sturen die handel!

Daarom zeggen ze ook i.p.v. Marokkaan...Noord-Afrikaans hahaha. Dat mag wel en iedereen weet wat er mee bedoeld wordt.
Waarschuw beheerder
EN komt er nog bij dat ze hier niet geboren zijn, dus te GAST zijn!.

Jij bent echt dom.

Heel veel allochtonen zijn hier geboren, waaronder ik. Als jij en ik allebei een strafbaar feit plegen, moet ik dan opzouten (waar naar toe) en jij niet?

Waarschuw beheerder
Dit gaat geloof ik weer de verkeerde kant op :S

Waarschuw beheerder
Heel veel allochtonen zijn hier geboren, waaronder ik. Als jij en ik allebei een strafbaar feit plegen, moet ik dan opzouten (waar naar toe) en jij niet?

Dan ben je dus gewoon een Nederlander ;)
Waarschuw beheerder
Ja dat geldt dus ook voor een groot gedeelte van die 40% criminele Amersfoortse allochtonen!

Iedereen heeft het hiet over "terugsturen", dan vraag ik me echt af: Waar zijn je hersens?

Je verlang van mensen dat ze INTEGREREN en dan ga je vervolgens opperen om mensen terug te sturen? Waar naartoe?

Ondoordachte uitspraken

Waarschuw beheerder
Ja dat geldt dus ook voor een groot gedeelte van die 40% criminele Amersfoortse allochtonen

Dat denk ik dus niet, anders hebben ze het niet over allochtonen toch?
Waarschuw beheerder
Pfffff, moet ik je uitleggen wat er met allochtonen wordt bedoeld?

Denk je dat allochtonen geen Nederlander kunnen zijn?

Ik ben Nederlander en ben ook allochtoon. Gek he??

Waarschuw beheerder
Ja ok, maar ze hebben het over allochtonen die geen nederlandse identiteit hebben en die heb jij wel toch? Je hebt toch een Nederlands paspoort of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Zo niet dan mogen ze harder aan gepakt worden dan autochtone Nederlanders

Dat wil zeggen: Nederlanders met een kleurtje harder aanpakken dan blanke Nederlanders. Ik vraag me af hoe je dat wettelijk voor elkaar denkt te krijgen... :[

Waarschuw beheerder
donateur
en ja hoor, we gaan m weer even doen... ons Pf-zelfonderzoekje!

Geef voordat U verder gaat met deelname aan deze topic bondig voor uzelf een definitie van de volgende termen: (U hoeft t niet op te schrijven, alleen maar te formuleren.)

- buitenlander
- allochtoon
- moslim
- kleurling
- illegaal
- immigrant
- terrorist
- asielzoeker

Indien U meer dan één maal ergens dezelfde definitie hebt gegeven, is het niet meer toegestaan verder aan deze diskussie deel te nemen. Indien u acht maal dezelfde definitie hebt gegeven, dient U Uw Partyflock-profiel te verwijderen en uzelf bij de politie aan te geven.

:P

Waarschuw beheerder
shit :S

Waarschuw beheerder
ok, ik doe niet meer mee maar ik hoef mezelf gelukkig niet aan te geven :D

Waarschuw beheerder
twee maal dezelfde definitie dus doeiiiiiiiiiii U bent de zwaktste schakel :flower:
Waarschuw beheerder
Ja ok, maar ze hebben het over allochtonen die geen nederlandse identiteit hebben en die heb jij wel toch? Je hebt toch een Nederlands paspoort of niet?

Ze hebben het over alle allochtonen. Dus ook de allochtonen met een Nederlands paspoort.

Zou het wat uitmaken? Crimineel is toch crimineel? Of ik nou een Nederlands paspoort heb of niet, als ik een misdrijf bega ben ik gewoon fout bezig en strafbaar.

Ik onderken het probleem heus wel, pak die criminelen maar aan. Maar waarom van die domme uitspraken doen als: "Stuur ze terug", dat getuigt van heel weinig intelligentie.

Ik zou eerder zeggen: "Sluit ze op, zet ze aan het werk"

Allochtoon of autochtoon.

Waarschuw beheerder
Da's waar, ik vind gewoon dat hier wat moet worden gedaan aan de strafmaat in Nederland in het algemeen. De straffen zijn vaak veel te laag in vergelijking met de daad. En al dit soort berichten fokt de mensen alleen maar meer op.
Waarschuw beheerder
En al dit soort berichten fokt de mensen alleen maar meer op

Idd.

Waarschuw beheerder
donateur
Mooie afsluitregel!

Waarschuw beheerder
donateur
(en housemamma heeft net iets nieuws geleerd! (Y) )

Toch nog ff nuttig geweest, deze topic! :)