Rinus en Tinus
de met die rooie stropdas ... hangt goed in zijn pak zo te zien
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 13:16:Idd! mannen moeten verplicht iedere dag in pak lopen!
helemaal mee eens
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 13:26:lingerie rond taffelen Deal??
valt niet veel aan te dealen denk ik ... standaard
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 13:31:Alleen in lingerie
ga aan jou toch ook niet vragen om de hele dag in je boxer rond te huppelen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 13:37:ga aan jou toch ook niet vragen om de hele dag in je boxer rond te huppelen
Had ik ook niet verwacht
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 13:47:Maar wit kan ook behoolek sexy zijn
wit pak vind ik cheap ass pooier style ... bah
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 13:54:Mooie donkerbruin pak met roze eronder... geil geil geil!!!
ja vette combo is dat idd
mijn baas had laatst zwart met lime groen ... stond ook HEEEL vet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 13:54:en niet van die goedkope bende.dat straalt er namelijk vanaf..
ja echt ... koop dan geen pak idd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 13:54:ikzelf heb trouwens veel pakken van Esprit..erg mooi voor vrouwen
leuk merk idd
indien t n lekkere gozer is............jammieeee
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 14:00:ik heb n Harvey Lewis... iemand bekend?
nope ... tell me
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 14:11:tja die heb ik dus in t donkerblauw
met of zonder krijt streep ???
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 14:14:zonder... is iets sjieker..
iets toegangkelijker idd
maar krijt is wel vet
ja ga ik me zeker ook nog n x halen...
later.. als ik veel geld heb...
das wel gek, moeten er toch wel zijn?
nieuw topic: vrouwen in pak
later.. als ik veel geld heb...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 14:19:maar geen vrouwen pak
das wel gek, moeten er toch wel zijn?
nieuw topic: vrouwen in pak
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 13:37:ga aan jou toch ook niet vragen om de hele dag in je boxer rond te huppelen
Stiekem wil je dat wel vragen he
'K heb er geen problemen mee
laatste aanpassing
Pakje is idd wel relaxt!!
Uitspraak van supermeell op woensdag 18 mei 2005 om 14:11:Als je een pak neem dan moet het wel een goede zijn!
Ik raad Boss of Armani aan maar die kosten veel Ping ping!
Nou, ik heb gewoon een simpel pak, uit een magazijnverkoop (van Different). Goed zat voor mij, om mee te beginnen hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 15:29:Nou, ik heb gewoon een simpel pak, uit een magazijnverkoop (van Different). Goed zat voor mij, om mee te beginnen hoor
zolang je er goed inhangt is het vaak wel oke ... zolang je maar niet verzuipt in je eigen pak
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 15:39:doe mij maar mannen in uniform
dat vind ik persoonlijk veel geiler
nog uniform naar keuze? k heb in ieder geval nog wel handboeien liggen
neeuh valt wel mee niet echt bijzonder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 15:32:zolang je er goed inhangt is het vaak wel oke ... zolang je maar niet verzuipt in je eigen pakda's bah

Vind het wel meevallen
OK, ik had liever een Armani gekocht, maar een nieuwe auto was even belangrijker
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 16:06:Vind het wel meevallen
ziet redelijk uit dat pak
maar die schoenen er onder
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 16:43:Moest het ook alleen effe aan om te passen
oke
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 16:46:oke.. zal het door de vingers zien
Whoei
Zal wel een keer een foto sturen, als ik het bewust aan heb
Of een van de andere "pakken"