10061x bekeken
dus je wilt wel dat je overspelige moeder bij je vader blijft?... 
je kan altijd tegen je moedertje zeggen dat je alles weet en dat je dr een week de tijd geeft om orde op zaken te stellen (kappen met de buurman...zelf tegen je paatje zeggen...whatever) anders stap je zelf naar je vader...
maar ff voor de duidelijkheid...als je moeder de buurman boned...heeft ze nix bij je vader te zoeken
je kan altijd tegen je moedertje zeggen dat je alles weet en dat je dr een week de tijd geeft om orde op zaken te stellen (kappen met de buurman...zelf tegen je paatje zeggen...whatever) anders stap je zelf naar je vader...
maar ff voor de duidelijkheid...als je moeder de buurman boned...heeft ze nix bij je vader te zoeken
Lautje heeft gelijk 
Haar zeggen dat je het weet, en haar de kans geven het zelf tegen je vader te zeggen, met een ultimatium, en er bij zeggen doe je het niet dan zeg ik het
De buurman verbouwen? alsof die er alleen debet aan is dat het gebeurt
Je ouders bij elkaar proberen te houden is onbegonnen werk, dat is iets dat ze toch zelf moeten oplossen.
Je hebt er geen schuld aan maar je kunt er ook niets aan veranderen
Haar zeggen dat je het weet, en haar de kans geven het zelf tegen je vader te zeggen, met een ultimatium, en er bij zeggen doe je het niet dan zeg ik het
De buurman verbouwen? alsof die er alleen debet aan is dat het gebeurt
Je ouders bij elkaar proberen te houden is onbegonnen werk, dat is iets dat ze toch zelf moeten oplossen.
Je hebt er geen schuld aan maar je kunt er ook niets aan veranderen
Als je pa neukt met de buurman??
nee met de buurvrouw
je hebt zeker goed geslapen
nja eigelijk wel
met een ultimatium, en er bij zeggen doe je het niet dan zeg ik het
idd.
ze verdienen het nml allebij niet om bedrogen te worden.
en je ouders bij elkaar houden? tja het is maar of je (verder) wilt opgroeien in een huis vol onderling bedrog.
ga op jezelf wonen als die mogelijkheid er is
Mensen gaan niet zomaar vreemd (uitzonderingen daar gelaten, die het als een sport zien
)
De relatie tussen de ouders is dus niet zo goed als dat ze leek.
Misschien dat Pa het idee heeft een goede relatie te hebben (of zijn ogen sluit voor de werkelijkheid)
Maar dat er iets niet goed zit is wel duidelijk.
De relatie tussen de ouders is dus niet zo goed als dat ze leek.
Misschien dat Pa het idee heeft een goede relatie te hebben (of zijn ogen sluit voor de werkelijkheid)
Maar dat er iets niet goed zit is wel duidelijk.
Ik zou je ma erop aanspreken, en zeggen dat als ze er niet mee kapt, dat je het tegen je pa verteld 
Of dat ze het zelf moet zeggen
En het lijkt mij, dat een vrouw zoiets iets niet gewoon doet, dat zou de relatie tussen je ouders ook niet optimaal zijn, anders gaat ze het niet bij de buurman zoeken
Maar igg succes
Of dat ze het zelf moet zeggen
En het lijkt mij, dat een vrouw zoiets iets niet gewoon doet, dat zou de relatie tussen je ouders ook niet optimaal zijn, anders gaat ze het niet bij de buurman zoeken
Maar igg succes
De buurman in z'n achtertuin begraven.