Partyflock

Forumonderwerp · 750131
Waarschuw beheerder
Brand maar los!

Ik zal mijn verhaal hier later op de dag neerzetten...het is namelijk niet in 2 woorden te omschrijven. :S

Natuurlijk hebben we er na het parkeerprobleem, een uur buiten in de rij staan en het uur garderobeklooien een lekker avondje gehad! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeikerds zeg pffffffff

VIP was perfect. Lekker de ruimte en over alles heen kijken. Vers fruit, snoep, champagne.

Plekje voor de deur.

Om 21:30 in de rij om 22:00 stonden we te springen op de dansvloer.

Dus ik snap Ibiz@-Girl al helemaal niet :S met haar 2 uur wachten.

-={DrAzTiC}=- zij staan er voor jou veiligheid. Ik denk dus dat het meer aan jou ligt dan aan de portier. Wellicht was je geirriteerd en heb je hem eruit gekozen. Is dus niet fair. Hele aardige vent namelijk !!! Maar ja je kent hem niet dus heb je je oordeel al klaar ;)

Over "Anabole henkies" is meer een aanname dan zeker weten en GUN iedereen z'n feestje. Er zijn ook ielere jongens die niet kunnen dansen .... SO WHAT !!! Als je maar lekker geniet en dat doen die gasten want die staan lekker op de dansvloer hun huppeltje te doen en niet zo als van die groepjes die alleen maar staan te kijken naar KONT en TIET van de zijlijn. Zegt dus ook meer over jullie dan over die partypeeps.

Dat er niet genoeg aan kleding werd gedaan ben ik het helemaal mee eens !! En dat er teveel mannen waren ... OOK Mee eens.

Voor de rest PRRRRRRIIIIMMMAAAAAAAA FEEEESSSSIIIIIEEEEE

Hou er dus de volgende keer gewoon rekening mee en ga niet direct een club, feest of organisatie boycotten.

En als je lastig gevallen wordt ..... daar zijn de portiers voor.

Een betere wereld begint ...... ja maak zelf maar af ;)

Tot de volgende Unique :P

Waarschuw beheerder
Bedoel ook zeker niet om alles af te zeiken lees ook het voorgaande heb een vette party gehad zeker was echt tof zelfs dat ik zo lang moest wachten buiten terwijl er op vip stond fast entrance en niet vip-gasten konden gewoon doorlopen en garderobe uur wachten..en toch kon het de pret niet drukken en heb me vet vermaakt
alleen wat die portier flikte kan gewoon niet.. dehele tijd iedereen in de rij afzeiken die ook maar iets zei over dat de normale rij sneller ging dan de viprij anders zou de deur helemaal dicht gaan en wel alle bekenden naar voren roepen.. het zal vast een aardige kerel zijn daar heb ik het helemaal niet over ik heb mijn oordeel klaar ja, over hoe hij deed die avond niet over hoe hij is als je hem kent..zal vast een geschikte kerel zijn!

over zijlijn gesproken dat kan niet hele avond gedanst dus dat is BS.
Dus lees eerst alle berichten voor je iets aanneemt het was echt een heel relax feest uiteindelijk
Waarschuw beheerder
Het zal helaas bij crazyland waarschijnlijk niet veel beter worden.....Gelukkig duurt t nog een paar weken!!
En de mensen boycotten t feest niet dat...doet de organisatie zelf!!!
Net zoals wasteland..laatste 2 jr ook zwaar KUT!!
Maarre genoeg daar over....
Gelukkig dit weekend little sins....
Daar kan je op rekenen dat t n gaaf feest wordt..
Mogen alle clubs een voorbeeld aan nemen!!!!
Waarschuw beheerder
Dus ik snap Ibiz@-Girl al helemaal niet met haar 2 uur wachten.

Het grote verschil is dat jij twee uur eerder dan ik in de rij stond...

Ik heb buiten een uur in de rij staan wachten...en binnen duurde het een uur voor ik m'n jas eindelijk kwijt was! Misschien moet ik volgende keer ook maar m'n ellebogen gaan gebruiken....
Waarschuw beheerder
Nou ik zal je vertellen ik stond buiten twee uur te wachten en binnen ook nog eens 20min voor die kut jassen...
Kan je wel zeggen "Nou ik had lekker weg gegaan"

Nou dat had ik ook bijna gedaan, want die kut 30€ kan me getolen worden dan, het ging er mij om dat er dik 10 vrienden al binnen waren en dan wil je toch ook naar binnen??
Of je moet lekker in de auto gaan wachten tot hun weer naar buiten komen!!!

En eenmaal binnen viel alles eigelijk een beetje tegen!!
Mensen waren allemaal giga uit hun dak, het was warm en druk, muziek was minder de aankleding had ik ook meer van verwacht etc...

Daarom wil ik niet zeggen dat ik me niet vermaakt heb, in tegen deel...
Maar mij feest stemming was toch iets afgenomen als je der 2 maanden naar uit kijkt...

Anyway..
Ben niet aan het zeiken maar vertel hoe ik het vond...
Groetjes met handen en voetjes....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een top nacht:P helemaal gelslaagd, was m'n eerste keer maar zekrs niet de laatste.
Relax sweertje Muziek:P en de vrouwen:P

tot snel
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens Ibiz@-girl wij hebben ook 2 uur gewacht, anderhalf uur buiten, en binnen ook nog een half uur, omdat het meisje achter de garderobe al sjokkend de jassen aan het ophangen was. Vip, ik snap het niet, maar je had gewoon geen bandje nodig want er stonden toch wel heel veel mensen zonder op het vip-dek, dus voor mij geen vip meer in XL. Verder top-feest!