Partyflock

Forumonderwerp · 749795
Waarschuw beheerder
donateur
Wou eigenlijk te gaan, maar redde het financieel niet en ben nou eigenlijk wel benieuwd hoe het wast geweest.

Zeker omdat het na lange tijd weer in westergas was :)

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Waarschuw beheerder
Bij binnenkomst gelijk het begin van de Wignomy Bros, vanaf de tribune heerlijk de klanken van loverboy tot me genomen. Kippenvel moment, heerlijke plaats is dat. Verder eeng eweldige act natuurlijk maar moet zeggen dat ik minimal niet helemaal tot z`n recht vond komen in de gas. Weet niet of meer mensen dit idee hadden.
Daarna de heer smith die mij wel wist te verassen, heerlijke inslaande bassen.
Daarna Rachmad, voor mij persoonlijke man van de avond. Heerlijke setje.
Toen was het de beurt aan Clarke, gewoon Clarke zoals ik hem ken, veel scratchen en lekker op tempo.
Dimi wist mij op te breken door om 06:30 off-beat te gaan draaien. Trok ik echt niet op dat moment. Besloten toen om maar de jassen te gaan halen en te wachten op een medereiziger. 07:03 was het dan ook echt het einde.

Verder natuurlijk de lasers, de locatie, de sfeer, in 1 woord geweldig.

Het enige wat ik een btje gemist heb waren de echte "huujj" momenten om het maar zo te noemem.
Waarschuw beheerder
Dimi wist mij op te breken door om 06:30 off-beat te gaan draaien

Fuck, jammer dat ik dat dan gemist heb! (l) off-beat

Waarschuw beheerder
was echt een koningseditie: :worship: Wignomy Bros, smith & rechmad. dave en die laatste vond ik iets minder, maar ben ook meer van de rustigere techno ;) locatie, vuurwerk, lasers: alles wat echt zo vet :D
Waarschuw beheerder
:yes: wederom zwaaaaaaaar genoten :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Jezus, wat was de zaterdag veel en veel beter dan de vrijdag ;)

Waarschuw beheerder
nog beter! :P
Waarschuw beheerder
bekijk het nog eens terug:
http://www.cassiej.advantagehost.co.uk/Movies/
Waarschuw beheerder
Jezus, wat was de zaterdag veel en veel beter dan de vrijdag

houd je bek !! :P