Partyflock

Forumonderwerp · 749514
2 volgers · 52198x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
heej heej,,

vraagje...
kga deze zomer met een paar vriendinne naar Chersonissos.. iemand nog tips waar we cker heen moete..? of mensen die er owk heen gaan..? wij zijn er vanaf 3 aug..

reactie graag;)...

Waarschuw beheerder
donateur
Jah ben ook heel benieuwd...

Gaan jullie in korte broek naar schiphol? :D

of meteen in zwemkleding :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 21:24:
haha, er zullen heus wel genoeg vrouwen gaan hoor
Ik ga 10 augustus met 3 vriendinnen en nog meer meiden van PF gaan ook rond die tijd!!

Idd deb :yes: :D we hebben er zin in !! :D
Waarschuw beheerder
Ik ga van te voren eerst naar pleasure island en dan gelijk door naar schiphol dus heb geen korte broek bij.. die vis ik gelijk uit mn koffer als we landen.
Waarschuw beheerder
vliegen er meer mensen 24ste om 15.50 of niet ben ik alleen ofzo

Waarschuw beheerder
Vandaag precies nog n weekje :D Kan niet meer w88!!!

Hoe is t weer daar? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 13:50:
Hoe is t weer daar

zei ik net al het sneeuwt

nee het was gisteren 37 grade

Waarschuw beheerder
donateur
37 :| tering :D

word een dolle boel

Over 10 minuten vertrek ik naar schiphol :P

Spanning...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 12:28:
Nou, voor mij nog 3 dagen, en ik tel ze ook al af!!
Nie eens 3 volle dagen meer trouwens...
2 volle dagen en 'n paar uurkes!

en ga je 8 of 15 dagen???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 14:01:
en ga je 8 of 15 dagen

Ik ga 8 dagen!
En jij???

Waarschuw beheerder
Ikke 15....en ben er de 31e, dus als jij weggaat dan kom ik net aan :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Troy Smurf op donderdag 21 juli 2005 om 13:52:
nee het was gisteren 37 grade

Zin zin zin zin zin :D

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L!N op woensdag 20 juli 2005 om 20:44:
Met the Prophet was de entree 10 euro,valt dus reuze mee!
Alleen jammer dat de stroom uit viel en we ons toen moesten vermaken in een tent waar geen hardere shit werd gedraaid..

voor mij 15 euro hoor :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 14:34:
voor mij 15 euro hoor

alleen voor jou??? :-P
Waarschuw beheerder
hoop dat de zelfde uitsmijter als de voorgaande jaren er weer staat..
dan mag ik gratis naar binnen bij de nrg...
zou wel lkkr zijn..

Waarschuw beheerder
Jammer dat dit jaar er niet eerst een pre-party is op starbeach..nu betaal je 20 euro voor alleen de NRG..vorig jaar was dat voor beiden! :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 14:44:
alleen voor jou???

nee ook voor mijn vrienden ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 14:55:
Jammer dat dit jaar er niet eerst een pre-party is op starbeach..nu betaal je 20 euro voor alleen de NRG..vorig jaar was dat voor beiden!

alleen met bekende djs he
op normale avonden is entree gratis
Waarschuw beheerder
Hee mensen, nog ff een update.
Luna afgelopen week vond ik echt zwaar bagger, maar dat in tegenstelling tot veel anderen. Ben wel een echte hardstyle fan, maar 20 eurie entree was gewoon te veel. De kleine NRG zat tot de nok toe gevuld en de kosten van de drank zijn ook vrij hoog. (je kreeg trouwens wel 1 drankje bij de entree).
Het was precies hetzelfde als in Nederland in een discotheek, maar daarvoor reis ik geen duizenden kilometers.

Gister avond een feestje op starbeach gehad. Entree ook 20 eurie, maar kunnen afdingen tot 15. Met een groep van 12 man, dat wel, dan gaat dat wat makkelijker. Alleen het nadeel was dat het van 8 uur savonds tot 12 uur duurde. En ook echt klokslag 12 uur de muziek uit.
Laidback luke kwam draaien en dj chuckie, de laatste was echt super, en dat tesamen met de aankleding hier en het feit dat 95% van de bezoekers (1200 in totaal) in het wit gekleed waren.

kijken wat de rest van de vakantie gaat brengen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sprieter op donderdag 21 juli 2005 om 14:57:
Hee mensen, nog ff een update.
Luna afgelopen week vond ik echt zwaar bagger, maar dat in tegenstelling tot veel anderen. Ben wel een echte hardstyle fan, maar 20 eurie entree was gewoon te veel. De kleine NRG zat tot de nok toe gevuld en de kosten van de drank zijn ook vrij hoog. (je kreeg trouwens wel 1 drankje bij de entree).
Het was precies hetzelfde als in Nederland in een discotheek, maar daarvoor reis ik geen duizenden kilometers.

Gister avond een feestje op starbeach gehad. Entree ook 20 eurie, maar kunnen afdingen tot 15. Met een groep van 12 man, dat wel, dan gaat dat wat makkelijker. Alleen het nadeel was dat het van 8 uur savonds tot 12 uur duurde. En ook echt klokslag 12 uur de muziek uit.
Laidback luke kwam draaien en dj chuckie, de laatste was echt super, en dat tesamen met de aankleding hier en het feit dat 95% van de bezoekers (1200 in totaal) in het wit gekleed waren.

kijken wat de rest van de vakantie gaat brengen.

hehehe ik zat net achter jou in het i-net cafe :P

Waarschuw beheerder
Jammer dat dit jaar er niet eerst een pre-party is op starbeach..nu betaal je 20 euro voor alleen de NRG..vorig jaar was dat voor beiden!

ja idd:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 14:55:
nee ook voor mijn vrienden

:-P ok :-)

maar hoor geen positieve verhalen over t uitgaan :-S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 15:12:
maar hoor geen positieve verhalen over t uitgaan

je moet ook niet alleen naar de NRG gaan

je heb de TNT bar, tiger bar, bio bio, aria
amnesia, status :D:D havana, circus :D
je heb er zoveel :D
Artiest Lexuz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 14:29:
oh ik dacht iets van 15 euro maar is zeker duurder als er bekende dj's komen?

circus daar had ik nog niks over gevonden...je leest alleen veel over die grotere discotheken zoals Amnesia enzo

dat zou kunnen maar toen ik er was (vorig jaar) was Gizmo enzo er maar zou kunnen dat ik te dronken was om het te realiseren!! ;-)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar kon je ze gratis aanschouwen op starbeach niet langer dan half uurtje ma toch.... gaat om het sfeertje op het strand etc.

Waarschuw beheerder
Nou ik zie het allemaal wel....nu met dit weer kan ik helemaaaaaaaaal niet meer wachten

Waarschuw beheerder
ja idd!je moet t tog zelf gezellig maken he!en k pas me gewoon aan,aan de rest op vakantie!:jaja: khoef egt nie constand in de nrg en biobio te zijn :/
Waarschuw beheerder
Ik ben net een uurtje terug uit Kreta en heb het echt SUPER gehad daar :) iig voor de mensen die nog moeten, ga vooral naar starbeach, echt geweldig daar :)

Waarschuw beheerder
Nee precies, gaat helemaal goed komen :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *HardstyleAddict * op donderdag 21 juli 2005 om 15:42:
ga vooral naar starbeach, echt geweldig daar

ons appartement zit aan starbeach dus :-D
Werkzaam bij Houselovers Events
Artiest Ray Fox
Waarschuw beheerder
Ben nu net 1 dag terug uit kreta en wat een top vakantie heb ik daar gehad zeg!
Starbeach is echt super, vooral de "White Party" was echt gaaf Benny Roderiques moest toen draaien samen met Chuckie.
In Cherssonisos zelf vond ik Amnesia Club het leukst.
Ik zal binnenkort ff wat leuke foto's in dit forum droppen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 14:59:
hehehe ik zat net achter jou in het i-net cafe

ahhh nimal toch..:O
he morgen wel stampen bij dennis r. :D:D
heb je onze foto die je hebt gemaakt in de NRG al op het net??!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ray Fox op donderdag 21 juli 2005 om 16:00:
Amnesia Club

wel ook meteen de drukste tent ook....:S beetje minder...
Waarschuw beheerder
Ja maar in bijna al die tenten waar het een beetje leuk is, staat het propvol, dus daar valt ook geen pijl op te trekken.

Waarschuw beheerder
Je gaat je eerst de coctailkaart afwerken bij HAVANA (bij die noren :kwijL: )
dan
BioBio vanaf 2 uur gaat wel qua drukte...
NRG vanaf 3 uur..

je kunt het best leuk maken ..:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 21 juli 2005 om 14:52:
hoop dat de zelfde uitsmijter als de voorgaande jaren er weer staat..
dan mag ik gratis naar binnen bij de nrg...
zou wel lkkr zijn..

Zou inderdaad wel lekker zijn ja! en zeker omdat iedereen gratis naar binnen mag daar! Die uitsmijter mats iedereen echt relaxed ;-) Alleen bij bekende dj's is er entree. De uitsmijter die er dit jaar staat heet JANUS, is een Griek en spreekt nederlands.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2005 om 13:35:
Idd deb we hebben er zin in !!

Zeker leotje!!
We hebben er echt zin in, maar het wachten duurt nu best lang. Vindt je niet??
Weet jij al iets over de vliegtijden?? Krijgen het volgens mij een week van tevoren pas te horen of niet??
Waarschuw beheerder
donateur
Grieken zijn dronken reltoeristen beu

Bron: Algemeen Dagblad

Griekenland wil deze zomer keihard gaan optreden tegen jonge vakantiegangers die zich misdragen in populaire toeristenoorden. De reltoeristen riskeren hoge boetes of gevangenisstraf als ze gillend of met drank in de hand over straat gaan. Hotels, bars en discotheken die tot vroeg in de ochtend drank aan jongeren blijven schenken worden streng vervolgd en kunnen bij herhaling zelfs gesloten worden.

"Met deze maatregelen hopen de autoriteiten de overlast voor toeristen die zich wél gedragen tot een minimum te beperken", stelt een woordvoerder van het Grieks verkeersbureau. Tot dusver waren het echter vooral Engelse jongeren die zich misdroegen. Hij is overigens niet voor het eerst dat jonge rellende dronken toeristen hun verblijf in het vakantieland in een cel mogen voortzetten.

Uit cijfers van reisorganisatie GoGo Tours blijkt dat de badplaats Chersonissos op het Griekse eiland Kreta met stip op één staat in de lijst van populairste vakantiebestemmingen onder Nederlandse jongeren. Het toeristenoord blijft met 16,4 procent van alle boekingen het Turkse Marmaris en het Spaanse Lloret de Mar ver voor. In 2004 werd de topdrie nog bezet door enkel Spaanse badplaatsen. Het ministerie van Buitenlandse Zaken laat bij voorbaat weten geen wonderen te kunnen verrichten voor jongeren die tijdens hun vakantie in de cel belanden. "Ze doen er verstandig aan de Nederlandse ambassade in te lichten. Maar dat wil niet zeggen dat een knip met de vingers van de ambassadeur genoeg is om hen vrij te krijgen", aldus een woordvoerder.

Waarschuw beheerder
haha jah alsk af en toe die verhalen van jongens hoor hoe ze de boel daar begaaien:/
Waarschuw beheerder
Lijkt mij dat ze vooral beetje dreigen maar dat je in ieder geval niks moet gaan slopen.. MAar lijkt me toch sterk dat als je lam met je biertje in je hand over straat loopt dat je dan al opgepakt wordt :S dit is bij ons namelijk wel is het geval

of zijn ze echt heel streng?

Waarschuw beheerder
donateur
Nog maar 1 dag werken :woepwoep:

En over precies een week zit ik in het vliegtuig :cheer:

Waarschuw beheerder
ik vond het uitgaan zwaar tegenvallen ! ik vermaakte me overdag wel goed op starbeach dat was wel positief
Waarschuw beheerder
is hier nu super gezellig:D vanmorgen om 11 uur bij aankomst al aan het bier:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap iets niet!

Daar staat op dat we 22.35 terug vliegen naar Amsterdam en om 3.00 uur in Amsterdam aankomen, dat betekend een vlucht van 5 en halve uur :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja tis tog ook 3,5 uur vliegen ofnie?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja daarom is het ook zo raar!!

Waarschuw beheerder
owh haha fout gelezen maar tis 1uur verschil t.o in nederland
kreta is het 1uur later:jaja:

Waarschuw beheerder
Voor de feestgangers die nog moeten gaan: Op www.dancegids.nl staat onder reviews van juni een verslag en de line up van diverse clubs en Star Beach.
Ook zijn er wat foto's van enkele clubs op de site geplaatst.
Waarschuw beheerder
Yoooo.... ik ben ook weer terug uit Kreta.
Was egt fantastisch.. Starbeach.. uitgaan was nog beter.
En ik mis het onwijs hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die een terugvlucht van 5 en half uur hebben of hebben gehad?!